Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.067
Reaction score
13.049
Αμ, πως;
Δημήτρη είναι αρκετά γενική αυτή η θεώρηση. Εξαρτάται για ποιο GTI μιλάμε, και κυρίως εξαρτάται από το μεταξόνιο/μετατρόχια*, καθώς φυσικά και τις επιλογές του κατασκευαστή.

Επίσης, υπάρχουν "μαούνες" που δεν υποστρέφουν.

*οι αναλογίες αυτών ορίζουν σε μεγάλο βαθμό τη αντίρροπη σχέση μεταξύ ευελιξίας στα κλειστά κομμάτια/σταθερότητας στα ανοιχτά.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.302
Reaction score
77.720
Ο λόγος που σήμερα αυτά τα tests βγάζουν "περίεργα" αποτελέσματα είναι η ρύθμιση των ESPs η οποία είναι διαφορετική σε κάθε κατηγορία και κατασκευαστή.


Το υπερβολικά δύσκολο moose test των 77km/h, το οποίο είναι ένα απ' τα πολλά δείγματα δυναμικής συμπεριφοράς οχημάτων (και δεν πρέπει να υπολογίζεται με υψηλό ποσοστό ως κριτήριο επιλογής), σήμερα εξαρτάται σε σοβαρό βαθμό και απο τα ESP (τα tests γίνονται με ESP on και road settings). :)
Όπως είναι λογικό, τα μικρότερα και τα χαμηλότερα αυτοκίνητα ευνοούνται.





However, I also dug through Tekniken Varld’s archive, and found that the best, safest car to ever clear their moose test is……wait for it……..a 1999 Citroen Xantia, at 85 km/h.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.005
Reaction score
11.472
Δημήτρη είναι αρκετά γενική αυτή η θεώρηση. Εξαρτάται για ποιο GTI μιλάμε, και κυρίως εξαρτάται από το μεταξόνιο/μετατρόχια*, καθώς φυσικά και τις επιλογές του κατασκευαστή.

Επίσης, υπάρχουν "μαούνες" που δεν υποστρέφουν.

*οι αναλογίες αυτών ορίζουν σε μεγάλο βαθμό τη αντίρροπη σχέση μεταξύ ευελιξίας στα κλειστά κομμάτια/σταθερότητας στα ανοιχτά.
Συμφωνώ απολύτως. Πάνω που σκεφτόμουν ότι ξέχασα να γράψω για τη σχέση μεταξόνιο/μετατρόχια.
Ο λόγος που σήμερα αυτά τα tests βγάζουν "περίεργα" αποτελέσματα είναι η ρύθμιση των ESPs η οποία είναι διαφορετική σε κάθε κατηγορία και κατασκευαστή.








Σωστό και αυτό αλλά προφανώς το esp είναι ένας μόνο παράγων που επηρεάζει το αποτέλεσμα. Βάρος, κατανομή βάρους, κέντρο βάρους, μεταξόνιο/μετατρόχιο είναι μερικοί άλλοι παραγοντες.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.067
Reaction score
13.049
However, I also dug through Tekniken Varld’s archive, and found that the best, safest car to ever clear their moose test is……wait for it……..a 1999 Citroen Xantia, at 85 km/h.
Την είχαμε. Εκπληκτικό αυτοκίνητο. 😍

Κρίμα που ο αντικαταστάτης της (C5), τον οποίον επίσης είχαμε (2.0L μάλιστα) ήταν απογοητευτικά βαρετός και αναξιόπιστος.
 


Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.302
Reaction score
77.720
Τα αυτοκίνητα σπορ προσανατολισμού έχουν δυνατότητα μερικής και κάποια και πλήρους απενεργοποίησης του ESP.
Τα δυναμικά χαρακτηριστικά τότε αλλάζουν άρδην.

Οι δυο λόγοι για την ελάχιστη πρακτική σημασία του moose/elk test είναι η κατά κανόνα άθλια θέση οδήγησης μακριά απ' το τιμόνι και η έλλειψη εμπειρίας. Γιατί τα αυτοκίνητα πηγαίνουν εκεί που τα (καθ)οδηγείς και τα συστήματα ESP βοηθούν ακριβώς αυτό. :p
Άσε που οι τάρανδοι πάντα συνεχίζουν την πορεία τους, δεμπεριμένουν να κάνεις τον εglιγμό. :biggrin:
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.463
Reaction score
44.247
Σε συνθήκες προσομοίωσης αποφυγής εμποδίου σε πίστα (στο μάθημα ασφαλούς οδήγησης του Ιαβέρη που ειχα κάνει καποτε) καταλαβαίνεις οτι η πραγματικότητα είναι πολύ πιο σκληρή από το τεστ, οι ικανότητες του οδηγού τελειώνουν πολύ πιο πριν από αυτές του αυτοκινητου.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.067
Reaction score
13.049
Δυστυχώς ισχύει αυτό, τόσο από θέμα χρόνου αντίδρασης όσο και ικανότητας ελέγχου.

Βέβαια βάσει του ΚΟΚ και της διαδικασίας λήψης διπλώματος, η οπισθογωνία είναι σαφώς πιο χρήσιμη ως ικανότητα.
 

Μηνύματα
13.963
Reaction score
11.651
Την είχαμε. Εκπληκτικό αυτοκίνητο. 😍

Κρίμα που ο αντικαταστάτης της (C5), τον οποίον επίσης είχαμε (2.0L μάλιστα) ήταν απογοητευτικά βαρετός και αναξιόπιστος.
Για την Xanthia έχω ακούσει τα καλύτερα για την ταχύτητα που έπαιρνε τις στροφές. Μου είπαν μια ιστορία για ένα κυνηγητό με BMW E46 που στις ευθείες ξεμάκραινε το BMW, αλλά στις στροφές μάζευε το Xanthia. Βέβαια δεν ξέρουμε το ποιόν των οδηγών.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.072
Reaction score
32.118
Πάντως ένας φίλος παλιά που έκανε το ταξίδι των ονείρων του ως μηχανόβιος, δηλαδή να πάει στο βόρειο ακρωτήρι στη Νορβηγία, τράκαρε όντως με τάρανδο. Η μηχανή βγήκε ολική (KTM Adventure 990), και αυτός αφού έκατσε ένα μήνα και κάτι νοσοκομείο με δύο σπασμένα πόδια, ήρθε πίσω με αεροπλάνο. Αυτά για την αποφυγή ταράνδου. 8-)

Υγ: Τον μάζεψαν με ελικόπτερο.
 



Μηνύματα
3.518
Reaction score
11.629
Εγώ θα περιμένω τις «πυρηνικές μπαταρίες»


;)
 

Μηνύματα
455
Reaction score
571
Αγαπητέ Μπακ, διαφωνώ καθετως. Ο οδηγός των συγκεκριμένων δοκιμών είναι ο ίδιος και σίγουρα έμπειρος μια και έχει δοκιμάσει δεκάδες αυτοκίνητα. Υπερστροφή δεν διέκρινα σε όσα αυτοκίνητα δεν τα πήγαν καλά, το αντίθετο, έφευγαν με τη μούρη εκτός πορείας αδυνατώντας να στριψουν. Ακόμη και η σούπερ μερκ του Ακη στα 85 με τη μούρη φεύγει (εντάξει, μια χαρά ουδέτερη είναι κατά τα άλλα, λέμε τωρα).

Η δοκιμασία είναι πολύ απλή και ενδεικτική των ικανοτήτων αυτοκινήτου και ελαστικών. Δεν είναι διασκεδαστική οδήγηση, είναι τεστ ασφαλείας. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες για κακο αποτέλεσμα, ούτε οδηγός ούτε τίποτα. Είναι αναγκαια συνθήκη ασφαλείας. Όχι ικανή φυσικά. Ούτε ένδειξη του πόσο γρήγορο είναι γενικά ένα αυτοκίνητο πχ σε μια πίστα.

Δε θα έπρεπε να μας ξαφνιάζει το φαινόμενο που συζητουμε. Τα gti δεν είναι σπορ αυτοκίνητα. Εμπροσθοβαρη γρήγορα εμπορικά αυτοκίνητα είναι. Μικρά, ελαφριά και καλά ζυγισμένα αυτοκίνητα είναι λογικό να τα πηγαίνουν καλύτερα. Αλλά και βαριά αν είναι καλά ζυγισμένα όπως το τεσλα. Φυσικς.

Αν η δοκιμασία ήταν σε πιο ανοικτό διάδρομο, με 150χλμ/ω, ε, εκεί η μερκ μάλλον θα τα πήγαινε καλύτερα από το τζαζ.

Μήπως έχετε ξεχάσει πόσο ωραία και γρήγορα έστριβαν σε χαμηλές ταχύτητες τα πρώτα μας πεζό/Ρενό με τους μικρούς τροχούς τους; Και πόσο μας κακοφανηκε η υποστροφή σε χαμηλές ταχύτητες των πρωτων μας μαούνων με 17, 18 ή 19 ζάντες και 245 πλάτος ελαστικών;
Συμφωνώ απόλυτα αν υπήρχαν σε αυτή την διαδικασία τα 205-106-saxo-clio θα έγραφαν Ιστορικά ρεκόρ χιλ
 

Μηνύματα
17.285
Reaction score
24.764
Όχι με τίποτα
Θα έπαιρναν σβαρνα όλες τις κορίνες.
Δοκίμασε μόνο να κάνεις κάπου αυτήν την δοκιμή με 50χλμ (κάπου με ασφάλεια)
Θα εντυπωσιαστείς
 


Μηνύματα
17.285
Reaction score
24.764
Χώρια τα ηλεκτρονικά δεν είχαν μια ελπίδα.
Με τα χλμ που μπαίνεις σπασμένος με την ταυτότητα στο στόμα με ένα 205 , μπαίνεις κύριος με suv
Αν και η δοκιμή δεν έχει να κάνει με την πρόσφυση , αλλά με δυναμική απόκριση , ακόμα και έτσι δεν έχουν ελπίδα τα παλιά οχήματα πλην πολύ ελαχίστων εξαιρέσεων
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.463
Reaction score
44.247
Στο τεστ τα αυτοκίνητα μπαίνουν με μια ταχύτητα εισόδου, μετά ξέρουμε τι γίνεται; βασικά τι κάνει ο οδηγός, κρατάει το γκάζι σταθερό, κόβει, επιταχύνει;
Στην πραγματική ζωή δεν υπάρχει περίπτωση ο οδηγός να μη σηκώσει το πόδι από το γκάζι για να μην πω ότι 7 στους 10 θα προλάβουν να πατήσουν και φρένο, που ίσως να τα κάνει χειρότερα τα πράγματα.
 

Μηνύματα
17.285
Reaction score
24.764
Αφήνει.
Η δοκιμή τείνει να προσομοιάσει την κατάσταση που βλέπεις τον τάρανδο αφήνεις γκάζι και κανείς τον ελιγμό αποφυγής πανικόβλητος
 

Μηνύματα
4.351
Reaction score
1.769
Αγαπητέ Μπακ, διαφωνώ καθετως. Ο οδηγός των συγκεκριμένων δοκιμών είναι ο ίδιος και σίγουρα έμπειρος μια και έχει δοκιμάσει δεκάδες αυτοκίνητα. Υπερστροφή δεν διέκρινα σε όσα αυτοκίνητα δεν τα πήγαν καλά, το αντίθετο, έφευγαν με τη μούρη εκτός πορείας αδυνατώντας να στριψουν. Ακόμη και η σούπερ μερκ του Ακη στα 85 με τη μούρη φεύγει (εντάξει, μια χαρά ουδέτερη είναι κατά τα άλλα, λέμε τωρα).

Η δοκιμασία είναι πολύ απλή και ενδεικτική των ικανοτήτων αυτοκινήτου και ελαστικών. Δεν είναι διασκεδαστική οδήγηση, είναι τεστ ασφαλείας. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες για κακο αποτέλεσμα, ούτε οδηγός ούτε τίποτα. Είναι αναγκαια συνθήκη ασφαλείας. Όχι ικανή φυσικά. Ούτε ένδειξη του πόσο γρήγορο είναι γενικά ένα αυτοκίνητο πχ σε μια πίστα.

Δε θα έπρεπε να μας ξαφνιάζει το φαινόμενο που συζητουμε. Τα gti δεν είναι σπορ αυτοκίνητα. Εμπροσθοβαρη γρήγορα εμπορικά αυτοκίνητα είναι. Μικρά, ελαφριά και καλά ζυγισμένα αυτοκίνητα είναι λογικό να τα πηγαίνουν καλύτερα. Αλλά και βαριά αν είναι καλά ζυγισμένα όπως το τεσλα. Φυσικς.

Αν η δοκιμασία ήταν σε πιο ανοικτό διάδρομο, με 150χλμ/ω, ε, εκεί η μερκ μάλλον θα τα πήγαινε καλύτερα από το τζαζ.

Μήπως έχετε ξεχάσει πόσο ωραία και γρήγορα έστριβαν σε χαμηλές ταχύτητες τα πρώτα μας πεζό/Ρενό με τους μικρούς τροχούς τους; Και πόσο μας κακοφανηκε η υποστροφή σε χαμηλές ταχύτητες των πρωτων μας μαούνων με 17, 18 ή 19 ζάντες και 245 πλάτος ελαστικών;
δεν είδα όλα τα βίντεο είδα το golf gti που υπερστρεφε

ο οδηγός είναι ο ίδιος αλλα αυτό που κάνει (υποθέτω) είναι ότι αφήνει το γκάζι και στρίβει.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.084
Μηνύματα
3.000.580
Members
38.407
Νεότερο μέλος
Nontas Lazaris
Top