Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.006
Reaction score
141.358
Η Μερτσέντες σταματάει τις σειρές Α και Β, και η άουντι το ίδιο, σταματάει τα μικρά της:


Και στη θέση τους βγάζουν "μικρά" "premium" EV, και οι δύο φίρμες.

Νομίζω πως είδαν ότι δε τους βγαίνει με πολλές πωλήσεις (για να είναι επικερδείς) σε μικρά οικονομικά (λόγω των Κινέζων) και ακολουθούν την πολιτική της πόρσε, απευθυνόμενοι αποκλειστικά σε υψηλότερη οικονομική κατηγορία με λιγότερες πωλήσεις, όπου λόγω υψηλότερου κέρδους ανά τεμάχιο, μπορεί να τους βγει (όπως στην πόρσε).

Ωστόσο, τα "φτηνά" των γερμανικών, νομίζω πως υποχρεωτικά θα παραμείνουν "φτηνά" και ως προς τα υλικά, τόσο λόγω κόστους, όσο και για να αφήνουν καλή "απόσταση" με την premium αίσθηση των ακριβών τους.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.755
Reaction score
31.759
Ioniq 5 ΤΑΧΙ στην Κορέα. 666.000χλμ (ουυυυυυ σιξ σιξ σιξ). Φόρτιση μόνο σε ταχυφορτιστή. Μετά από το 3 χρόνια και 5 μήνες. Στα 580.000χλμ άλλαξε μπαταρία. Δωρεαν λέει ο ιδιοκτήτης ( :dance: ).

1000023377.jpg

1000023378.jpg


Καλά σας τα λένε οι θερμικοί. Κάθε 3 χρόνια πρέπει να αλλάζεις μπαταρία. :biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.006
Reaction score
141.358
Στα 580.000χλμ άλλαξε μπαταρία
Πολύ λογική απόσταση έβγαλε η μπαταρία.

Ξεπέρασε το μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα.

Άψογα.

Άντε και στα δικά μας. 🤣😂😁
 

Μηνύματα
250
Reaction score
281
Ioniq 5 ΤΑΧΙ στην Κορέα. 666.000χλμ (ουυυυυυ σιξ σιξ σιξ). Φόρτιση μόνο σε ταχυφορτιστή. Μετά από το 3 χρόνια και 5 μήνες. Στα 580.000χλμ άλλαξε μπαταρία. Δωρεαν λέει ο ιδιοκτήτης ( :dance: ).

View attachment 362438
View attachment 362439

Καλά σας τα λένε οι θερμικοί. Κάθε 3 χρόνια πρέπει να αλλάζεις μπαταρία. :biggrin:
460 χιλιομετρα τη μερα 7 μερες τη βδομαδα.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.767
Μηνύματα
2.990.456
Members
38.367
Νεότερο μέλος
xpsio
Top