Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.481
Reaction score
140.191
8.30 ώρες είμασταν μέσα στο αυτοκίνητο με 32-33 βαθμούς για μεγάλο χρονικό διάστημα περιμένοντας να περάσουμε τα σύνορα.
Κανένα πρόβλημα, ίσα ίσα καλύτερα θα ήταν με ηλεκτρικό, θα καθοσασταν στην απόλυτη ησυχία, χωρίς καθόλου κραδασμούς ή φασαρία κινητήρα, και δροσεροί.😎

Σε 8,5 ώρες συνεχούς λειτουργίας του κλιματισμού, δε θα έχανες ούτε 8kWh από τη μπαταρία σου.

Όταν η μπαταρία είναι 60 ή 80 ή 100kwh, όπως καταλαβαίνεις οι 8 δεν αποτελούν θέμα.


νομίζω ότι τα plugin hybrid είναι πλέον η χειρότερη επιλογή
Συμφωνώ.

Έχουν τα μειονεκτηματα και των 2 κόσμων.

Και μπαταρία; και μπριζα; και υγρά καύσιμα και σέρβις κινητήρα;

Μα όλα τα κακά μαζεμένα.

Διάλεξε το κακό που σε βολευει. Ή πας σε μπριζα και μπαταρία, ή πας σε κινητήρα και συντήρηση και υγρά καύσιμα.

Δεν υπάρχει λόγος να μαζέψεις όλα τα μειονεκτηματα όλων των τεχνολογιών που υπάρχουν, το θεωρώ τραγική επιλογή.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.481
Reaction score
140.191
Έστω και οριακά, κάτω από 18 το σμαρτ, 17.999,999😂🤣😂😜😂🤣😂😜


Για πόλης; ρε σούπερ είναι.

Και 18,8 το up, που είναι φανταστικό σε ηλεκτρικό.

Κι αν έχεις καμιά πατρακα για απόσυρση, 1 χιλιάρικο ακόμα.


Πονηρή ερώτηση : δε μπορείς να πάρεις από κάνα μαντρά μια πατρακα με 4-5 κατοστάρικα για να την δώσεις για απόσυρση;

Άπειρες αγγελίες έχει κάτω από 500 ευρώ

 
Last edited:

Μηνύματα
865
Reaction score
1.068
Πονηρή ερώτηση : δε μπορείς να πάρεις από κάνα μαντρά μια πατρακα με 4-5 κατοστάρικα για να την δώσεις για απόσυρση;

Άπειρες αγγελίες έχει κάτω από 500 ευρώ
To rallye παντως, δεν το θέλανε, όταν ρώτησα στην peugeot :(
 

Μηνύματα
2.763
Reaction score
1.532
Κανένα πρόβλημα, ίσα ίσα καλύτερα θα ήταν με ηλεκτρικό, θα καθοσασταν στην απόλυτη ησυχία, χωρίς καθόλου κραδασμούς ή φασαρία κινητήρα, και δροσεροί.😎

Σε 8,5 ώρες συνεχούς λειτουργίας του κλιματισμού, δε θα έχανες ούτε 8kWh από τη μπαταρία σου.

Όταν η μπαταρία είναι 60 ή 80 ή 100kwh, όπως καταλαβαίνεις οι 8 δεν αποτελούν θέμα.



Συμφωνώ.

Έχουν τα μειονεκτηματα και των 2 κόσμων.

Και μπαταρία; και μπριζα; και υγρά καύσιμα και σέρβις κινητήρα;

Μα όλα τα κακά μαζεμένα.

Διάλεξε το κακό που σε βολευει. Ή πας σε μπριζα και μπαταρία, ή πας σε κινητήρα και συντήρηση και υγρά καύσιμα.

Δεν υπάρχει λόγος να μαζέψεις όλα τα μειονεκτηματα όλων των τεχνολογιών που υπάρχουν, το θεωρώ τραγική επιλογή.
[/QUOT
Θα περιγράψω την χρήση μιας και ακόμη δεν θεωρώ οτι, στην Ελλάδα τουλάχιστον, υπάρχει επαρκές δίκτυο ταχυφορτιστών (ίσως σε 2-3 χρόνια) όπως επίσης οτι και οι μπαταρίες θα εξελιχθούν σημαντικά στο ίδιο χρονικό διάστημα.

Εδω που ζούμε δεν χρειάζεται το 2ο αυτοκίνητο. Προσωπικά χρησιμοποιώ πολυ το ηλεκτρικό ποδήλατο ή τη μηχανή. Οπότε υπάρχει ένα στην οικογένεια το οποίο συνολικά κάνει 60-70 χλμ την εβδομάδα εντός πόλης, σε ταχύτητες πόλης. Απο εκει και πέρα 2-3 φορές το χρόνο κάνουμε μεγαλούτσικα ταξίδια και για το λόγο αυτό δεν θα ήθελα να σταματάω καθε 200-300χλμ να φορτίζω (ή να ψάχνω για φορτιστή). Θεωρώ οτι στο προφίλ της χρήσης αυτής ταιριάζει καλύτερα το plugin hybrid πάντα για την συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Ίσως σε 3 χρόνια για παράδειγμα τα δεδομάνα για τα ηλεκτρικά να έχουν αλλάξει και να παω σε 100% ηλεκτρικό.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.481
Reaction score
140.191
Θα περιγράψω την χρήση μιας και ακόμη δεν θεωρώ οτι, στην Ελλάδα τουλάχιστον, υπάρχει επαρκές δίκτυο ταχυφορτιστών (ίσως σε 2-3 χρόνια) όπως επίσης οτι και οι μπαταρίες θα εξελιχθούν σημαντικά στο ίδιο χρονικό διάστημα.

Εδω που ζούμε δεν χρειάζεται το 2ο αυτοκίνητο. Προσωπικά χρησιμοποιώ πολυ το ηλεκτρικό ποδήλατο ή τη μηχανή. Οπότε υπάρχει ένα στην οικογένεια το οποίο συνολικά κάνει 60-70 χλμ την εβδομάδα εντός πόλης, σε ταχύτητες πόλης. Απο εκει και πέρα 2-3 φορές το χρόνο κάνουμε μεγαλούτσικα ταξίδια και για το λόγο αυτό δεν θα ήθελα να σταματάω καθε 200-300χλμ να φορτίζω (ή να ψάχνω για φορτιστή). Θεωρώ οτι στο προφίλ της χρήσης αυτής ταιριάζει καλύτερα το plugin hybrid πάντα για την συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Ίσως σε 3 χρόνια για παράδειγμα τα δεδομάνα για τα ηλεκτρικά να έχουν αλλάξει και να παω σε 100% ηλεκτρικό.
Βασικά δε χρειάζεσαι αυτοκίνητο..

Για μέσα στην πόλη κι ένα σμαρτ σε καλύπτει, είναι ελάχιστες οι απαιτήσεις. Να, πάρε ένα ηλεκτρικό, ένα up, ένα οτιδήποτε. 1 φορά το μήνα φόρτιση.

Για τα 2 ή 3 ταξίδια το χρόνο, θα πρότεινα ενοικίαση. Χίλιες φορές καλύτερα να νοικιάσεις αυτοκίνητο, ότι αυτοκίνητο θες, για 5-10 μέρες για κάθε ταξίδι, παρά να έχεις να συντηρείς και να πληρώνεις ασφάλιστρα και λάστιχα και φόρους και κτεο και οτιδήποτε για ένα αυτοκίνητο που κάθεται.

Οποτε θες, νοικιάζεις ένα. Αυτά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.481
Reaction score
140.191
Θαυμάσια νέα για το Τεσλα 3/Υ, λένε πως ετοιμάζεται αεραναρτηση!

Γιεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε👌


FB_IMG_1643924642627.jpg


Προφανώς θα περάσουν και το..
Super Beam!

 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.481
Reaction score
140.191
Νομίζω πως είναι ακριβή η εγκατάσταση για να πραγματοποιηθεί αυτή η δουλειά, αλλά έχει σημαντικές προεκτάσεις αν γίνει.

Πχ θα μπορείς να παίρνεις ενέργεια από το νυχτερινό, και να την καταναλώνεις από το αυτοκίνητο κατά την διάρκεια της ημέρας.. Είναι μικρό ποσοστό της μπαταρίας ενός τέτοιου αυτοκινήτου η ημερήσια οικιακή κατανάλωση.

Νυχτερινή χρέωση all day long!! 😜



ΥΓ. Μπορείς να παίρνεις ρεύμα από τη δουλειά, και να το τρως στο σπίτι. 😜😁😂
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.483
Reaction score
31.460
Smart, 18000€ μετά την επιδότηση για 180 χιλιόμετρα αυτονομία, τα οποία ποτέ δεν είναι 180 οπότε βάλε 150. Βάλε και την θέρμανση-ψύξη πριν μπεις μέσα, καληνύχτα.
Αν όχι κάθε μέρα (ανάλογα τις αποστάσεις), μέρα παρά μέρα πρέπει να φορτώσει. Και 18.000€ και μια ζωή με τη πρίζα στο χέρι. Αν είναι δυνατόν. Τα ίδια ισχύουν και για το Fiat 500e με τα 180χλμ αυτονομία και τα 21.000€ μετά την επιδότηση. Για γέλια η κατάσταση.

Σχετικά με την τροφοδοσία ενέργειας του σπιτιού από το αυτοκίνητο, νομίζω πως το θέμα είναι πως βγει (αντί να μπει) ρεύμα από το όχημα. Τα άλλα είναι εύκολα και θεωρώ πως δεν θα υπάρχει μεγάλη διαφορά από αυτό που έχω ήδη με την γεννήτρια. Γραμμή στο πίνακα του σπιτιού σε σχετικό διακοπή και επιλέγεις από που θέλεις παροχή. Άντε να χρειαστεί κανένας διακόπτης ακόμα ή κάποιο μηχάνημα ή κάποιο inverter αν πρέπει να γίνει έτσι, δεν ξέρω. Τα του σπιτιού είναι απλά.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.933
Reaction score
10.938
Γιατί αν είχε 500χλμ αυτονομία θα έκανες Αθήνα - Θεσσαλονίκη με το Σμαρτ;
Μια χαρά μου φαίνεται για αυτό που είναι.
Δεύτερο αυτοκίνητο για την πόλη.
Να μην σου πω ότι το βλέπω σαν το ''μόνο'' λογικό ηλεκτρικό αν λάβουμε υπόψιν τις σημερινές υποδομές και αυτονομίες των EV.
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Πάνω σε αυτό που λέτε, ψάξτε άρθρα για (DC) Microgrids. Υπάρχουν πολλές επιστημονικές δημοσιεύσεις πάνω στο concept (τελευταία που έψαχνα βρήκα μία από το 2002...), το οποίο πλέον δε φαίνεται καθόλου μακρινό.
Πέφτουν και πολλά λεφτά σε ερευνητικά προγράμματα πάνω στο αντικείμενο. Γενικώς η αρχιτεκτονική του ηλεκτρικού δικτύου θα είναι πολύ διαφορετική στο μέλλον (βλ. έξυπνη και ανοιχτή).

In the future, EVs could start to play a role as an energy-storage device with the potential to release energy back to the grid when not being used for transportation.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.483
Reaction score
31.460
Πάνω σε αυτό που λέτε, ψάξτε άρθρα για (DC) Microgrids. Υπάρχουν πολλές επιστημονικές δημοσιεύσεις πάνω στο concept (η παλιότερη που έχω δει είναι από το 2002), το οποίο πλέον δε φαίνεται καθόλου μακρινό. Πέφτουν και πολλά λεφτά σε ερευνητικά προγράμματα πάνω στο αντικείμενο.



To κάνει ήδη η Nissan στην Ιαπωνία σε κάποια πόλη πιλοτικά.
Επίσης έχει κάνει συμφωνία με την εκεί σιδηροδρομική εταιρία και πλέον οι παλιές μπαταρίες των Leaf, αφού περάσουν από κάποιο service, καταλήγουν στις διασταυρώσεις οδικού δικτύου - σιδηροδρομικής γραμμής ώστε να υπάρχει back up ενέργεια στις σιδηροδρομικες διαβάσεις.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.481
Reaction score
140.191
Πάνω σε αυτό που λέτε, ψάξτε άρθρα για (DC) Microgrids. Υπάρχουν πολλές επιστημονικές δημοσιεύσεις πάνω στο concept (τελευταία που έψαχνα βρήκα μία από το 2002...), το οποίο πλέον δε φαίνεται καθόλου μακρινό.
Πέφτουν και πολλά λεφτά σε ερευνητικά προγράμματα πάνω στο αντικείμενο. Γενικώς η αρχιτεκτονική του ηλεκτρικού δικτύου θα είναι πολύ διαφορετική στο μέλλον (βλ. έξυπνη και ανοιχτή)
Κώστα, σε πληροφορώ πως τόσο η ΔΕΗ, όσο και οι υπόλοιποι πάροχοι ενέργειας, είναι πλήρως ενήμεροι για τις δυνατότητες αυτές, και βιάζονται κυριολεκτικά πολύ, για να τις υλοποιήσουν όλοι τους, ανεξαιρέτως.

Στο τελευταίο συνέδριο ηλεκτροκίνησης, προ λίγων ημερών, αμέσως μετά τον υπουργό ενέργειας και τα υπόλοιπα πολιτικά πρόσωπα, στο πάνελ των παρόχων ενέργειας, όπου αδιαμφισβητητα "αρχηγός" θεωρήθηκε ο κ. Κοφινάς, της ΔΕΗ Blue, αναφέρθηκαν όλοι ανεξαιρέτως στην αναγκαιότητα άμεσης υλοποίησης του VTG και έδειξαν όχι απλώς ότι κατέχουν το αντικείμενο, αλλά ότι έχουν ήδη λάβει αποφάσεις για σειρά ενεργειών, ώστε να υλοποιηθεί έξυπνο δίκτυο ενέργειας με δυνατότητα αποθήκευσης το συντομότερο δυνατό.

Στην ίδια κατεύθυνση κινήθηκαν και ομιλίες καθηγητών, τόσο του Μετσόβιου, όσο και άλλων, και βεβαίως αναφορά έγινε και από τον εκπρόσωπο των χρηστών ev, αλλά και άλλους ομιλητές. Δηλαδή, όλοι ασχολούνται σοβαρά με τη δυνατότητα που έχουν τα ev να αποθηκεύουν ενέργεια, προς χρήση ως αποθήκη για το δίκτυο.

Όπως έχω ξαναπεί, η ΔΕΗ έχει σοβαρό ενδιαφέρον και συμμετοχή στην διάρθρωση των προγραμμάτων κινούμαι ηλεκτρικά, για ίδιον όφελος, και κυρίως για αυτόν τον λόγο, της αποθήκευσης ενέργειας.
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.933
Reaction score
10.938
Περσινά ξινά σταφύλια.
Πρέπει να πάνε δέκα χρόνια που εξαγγέλλουνε ότι θα αγοράσουν έξυπνους μετρητές και μπλα μπλα, το νέο έξυπνο δίκτυο και άλλα τέτοια ωραία.
Κυρίως για να καταλάβουν πόσο τους κλέβουν :gotcha:

Μακάρι να κάνουν κάτι , σαν την διασύνδεση της Κρήτης.
Μας ζάλισαν τόσα χρόνια και νομίζω την κάνανε πέρυσι

Edit
Ορίστε άρθρο, κατευθείαν το βρήκα. Μιλά για 9 χρόνια καθυστέρηση κτλ κτλ
 

TGD

Μηνύματα
9.235
Reaction score
9.254
Όταν έφτιαξα το σπίτι είχε αρχίσει το πιλοτικό πρόγραμμα για τηλεμετρηση από τη ΔΕΗ. Τους παρακαλαγα, θα πλήρωνα το επιπλέον κόστος, αλλά αυτοι όχι.
Τον περασμένο μήνα έβαλαν στον γείτονα δίπλα. Έχουν περάσει 11 χρόνια.
 
Last edited:


Μηνύματα
1.336
Reaction score
2.021




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.453
Μηνύματα
2.977.379
Members
38.323
Νεότερο μέλος
Sotimο
Top