Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
η τυπική τάση λειτουργίας είναι τα 400V ή τα 800V για κάποια λίγα πιο εξελιγμένα που υποστηρίζουν και μεγάλες ταχύτητες φόρτισης.ολα σε σειρά? δύσκολο μου φαίνεται.
Ποιός κάνει μεγάλα ταξίδια με τέτοια ακριβά αυτοκίνητα στην Ελλάδα;Για να μην έχεις άγχος επομένως, προτιμάς να καις 15 λίτρα στα 100 χλμ, μόλις σου τελειώσει η μπαταρία στα πρώτα 100 χλμ., για να κινείς το θηρίο των 2,7 τόνων.
Η τάση κάθε στοιχείου εξαρτάται αποκλειστικά από τη χημεία. Γι' αυτό οι τάσεις είναι τόσο συγκεκριμένες (1,3 η NiCd, 1,5 οι ZnC, 3,2 οι Li, κ.ο.κ.)άρα πολλά στοιχεία είναι σε σειρά με τυπική τάση στοιχείου τα 3.2V (με 4V ανά στοιχείο λιθίου - ότι ισχύει χρόνια τώρα στις μπαταρίες λιθίου)
Οσο κουφο και αν ακουγεται, παει με 9η και 120kl κάτω απο 2000 στροφες, σε eco δεν καιει πανω απο 11. Σε sport παει 15 γιατι κραταει παντα ψηλα στροφες.Για να μην έχεις άγχος επομένως, προτιμάς να καις 15 λίτρα στα 100 χλμ, μόλις σου τελειώσει η μπαταρία στα πρώτα 100 χλμ., για να κινείς το θηρίο των 2,7 τόνων.
Μ'αυτα και μ'αυτα, καταρρέει η κινδυνολογία ότι σε περίπτωση βλάβης μπαταρίας χρειάζεται αλλαγή ολόκληρης και πολλά λεφτά και κανένας δε μπορεί να το κάνει και δεξερωγωτι κουραφέξαλα όλε.Προς ενημέρωση όλων. Αυτό το αμάξι έχει 93 στοιχεία 50ah σε σειρά. Ύστερα από έλεγχο βρέθηκε ότι έχει χαλάσει μόνο ένα στοιχείο από τα 93 που αυτό ρίχνει την συνολική χωρητικότητα στο επίπεδο του. Αν πέσει και άλλο θα σταλεί για αντικατάσταση με κόστος 150€ Τα υπόλοιπα στοιχεία έχουν χωρητικότητα πάνω από το 90%
Α, εγώ.A, είδα και ένα id3 που πήγαινε με 110
Φορτηγά και λεωφορεία σίγουρα προσπερνάς.Ο χαβαλες είναι που όταν πηγαίνω με 110, πάντα προσπερνάω ένα σκασμό αυτοκίνητα που πηγαίνουν πιο αργά από μένα, όλα ice, και πολλά ακριβά μεγάλων επιδόσεων (πόρσε, μπεμβέ, μεγάλα αουντι, κλπ).
Και μόλις φτάσεις στην πόλη του προορισμού σου στο σταμάτα-ξεκίνα 20 λίτρα;Οσο κουφο και αν ακουγεται, παει με 9η και 120kl κάτω απο 2000 στροφες, σε eco δεν καιει πανω απο 11. Σε sport παει 15 γιατι κραταει παντα ψηλα στροφες.
γίνεται αυτό; έτσι απλά σαν να αλλάζουμε μπαταρία στα παιχνίδια των παιδιών;
Εγώ πάντως Κωστή στη θέση σου δεν θα έδινα 80-100-120 χιλιάρικα (πόσο έχει δεν ξέρω) για PEHV αμάξι με ΤΊΠΟΤΑ όμως. Μα με τίποτα λέμε.Για κοιτάτε όμως αυτό, Αν είναι να περνάω τέτοιο άγχος........
Φυσικά διχως να πατήσουν πάνω από 110
Δεν ισχύει. (Για τις εν σειρά).Στα σχόλια, γράφει ο κάτοχος:
16 hours ago
Προς ενημέρωση όλων. Αυτό το αμάξι έχει 93 στοιχεία 50ah σε σειρά. Ύστερα από έλεγχο βρέθηκε ότι έχει χαλάσει μόνο ένα στοιχείο από τα 93 που αυτό ρίχνει την συνολική χωρητικότητα στο επίπεδο του. Αν πέσει και άλλο θα σταλεί για αντικατάσταση με κόστος 150€ Τα υπόλοιπα στοιχεία έχουν χωρητικότητα πάνω από το 90%
Ναι, και τα isofix θα τα βάλω σε σχάρα στο αμαξι κουβαδακι μαζί με τα 2 καροτσια γιατι πισω θα παιρνει ή τα 2 isofix η 1 και τη μαμα!!! Σιγουρα οχι τα 2 με μαμα και μεγαλο παιδακι οπως τωρα. Το άλλο μπρος. Και τα καροτσια πιανουν τεραστιο χωρο. Ειστε λιγο μεγαλοι και ξεχνατε οτι μερικοι εχουμε πιτσιρικια που θελουν καθισματακι και 100 πραγματα!! Ακόμη και για 500 μέτρα ταξιδι το χρησιμοποιω.!! και για την ασφαλεια της οικογενειας!!! Τα κουβαδακια ειναι για εργένηδες φιλε η ζευγαρακια νεα. 6 ατομα μαζι με 2 καροτσια θελουν χώροοοοοοο.Εγώ πάντως Κωστή στη θέση σου δεν θα έδινα 80-100-120 χιλιάρικα (πόσο έχει δεν ξέρω) για PEHV αμάξι με ΤΊΠΟΤΑ όμως. Μα με τίποτα λέμε.
Θα έπαιρνα ένα μικρό - μικρομεσαίο ηλεκτρικό με λιγότερα από 30.000€ για όλες τις καθημερινές μετακινήσεις μου, και όταν θα ήθελα να πάω ταξίδι (πόσα είναι; 10 το χρόνο; με τα παιδιά), θα νοίκιαζα ότι γούσταρα και θα έφευγα άνετος και ωραίος.
Τεράστια οικονομία στην καθημερινότητα, και τα ρέστα νοικιάρα μερσέντα με τα σέα και τα μέα ή ότι άλλο θες, άλλο όχημα κάθε φορά, κλπ κλπ κλπ.
Αλλάξτε συνήθειες.
Πεταμένα λεφτά στο δρόμο. Φάτε τα στα ταξίδια τουλάχιστον, όχι σε παρκαρισμένες ρόδες.