- Μηνύματα
- 5.977
- Reaction score
- 12.739
Φλούφλη!Μηδενικές τράκες στο ιστορικό μου.
Φλούφλη!Μηδενικές τράκες στο ιστορικό μου.
Μπα, έχει φροντίσει η Mercedes γι' αυτό...Δεν πρέπει όμως να πλησιάζει τιμές μερσεντές, διότι όλοι θα προτιμούν τον ανταγωνιστή.
Το σίγουρο είναι πως τιμολογιακά το iD.7 κινείται πάνω από iD.5 και iD.6 για ευνόητους λόγους..Δεν πρέπει όμως να πλησιάζει τιμές μερσεντές, διότι όλοι θα προτιμούν τον ανταγωνιστή.
Μακάρι.καλύτερο effieciency (αλλά τους φτάνουν οι άλλοι σύντομα)
- καλύτερο software (θα αργήσουν οι άλλοι να τους φτάσουν, ειδικάοι γερμανοίστο VW group που "δεν τοέχουνείχαν")
Στα 4,4" σου φτάνει; Εντάξει, λίγο πιο αργό, αλλά ποιος θα το προσέξει αυτό;4,29 sec…
Ειλικρινά απορώ πώς κάποιος δίνει τα διπλάσια χρήματα από μια S class για να πάρει μια Maybach που αγγίζει τα όρια του kitsch...Πολυτέλεια όμως όση θες, ξεχυλιζει από πολυτέλεια, οπότε άμα θες όντως πολυτέλεια κι όχι χαζά, έχω έτοιμη τη λύση: (τιμαι λογικαι)
Στην Mercedes-Maybach EQS SUV η πολυτέλεια συναντά την ηλεκτροκίνηση
Ξεπερνά σε μήκος τα 5,1 μέτρα και σε ισχύ τους 650 ίππους. Η EQS SUV είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της Maybach.www.gazzetta.gr
Μόνο Ιntegrale δεν είναι αυτό το πράμαΛάντσια Ιντεγκράλε!
Η Delta Integrale επιστρέφει ως ηλεκτρικό rallycross 670 ίππων - CarTalk.gr
Μια τρομακτική ηλεκτρική επανέκδοση της θρυλικής Lancia Delta Integrale θα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross (WRX). Ονομάζεται Lancia Delta Evo-e RX και θα χρησιμοποιεί δύο κινητήρες 335 ίππων, έναν σε κάθε άξονα, παρέχοντας συνολική ισχύ 670 ίππων. Με επιτάχυνση 1.8 δευτερολέπτου...cartalk.gr
Ο γνωστός Sébastien Loeb όμως, μάλλον δεν συμφωνεί μαζί σου, αφού αυτός θα το οδηγήσει στο WRX.Μόνο Ιntegrale δεν είναι αυτό το πράμα
Καλύτερα να του έβαζε ''κουστούμι'' από Lada Niva για να δειξει και λιγο χιουμορ