- Μηνύματα
- 16.582
- Reaction score
- 23.518
ηλιοροφάρα!!! και μόνο για αυτό ντουζ πουα
Mercedes και Toyota είναι εξαιρετικές εταιρίες, και δικαίως (η κάθε μια για τους δικούς της λόγους) είναι ψηλά στις πωλήσεις σε κάθε κατηγορία. Και κατά την γνώμη μου καλώς περνάνε Γάλλους, Κινέζους , Ιταλούς και τα υπόλοιπα λιμά στην Ελλάδα.Εμείς εδώ Ελλάδα, έχουμε πολύ Μερτσέντα λέμε. Τογιότα και Μερτσέντες, χαμός.
Μην το καθυστερήσειςΕίχα την ευκαιρία να πάρω για ένα μικρής διάρκειας/απόστασης test drive το Nissan Ariya. Ωραία ήταν!
Είναι μεγάλο αυτοκίνητο, νομίζω ότι "λογαριάζεται" ως SUV. Έχει άνετους εσωτερικούς χώρους κι αρκετές "ευκολίες" για οδηγό, συνοδηγό κι επιβάτες. Προσωπικά, αν κι είμαι μετρίου ύψους, βρήκα πολύ ικανοποιητικό τον χώρο για τους επιβάτες και τον χώρο αποσκευών. Από πλευράς οδήγησης, ήταν καλό - ΟΚ, δεν περίμενα να βγάλω συμπεράσματα από μια βόλτα των 10 λεπτών, αλλά, γενικά, μου άφησε ωραία αίσθηση. Στην έκδοση που οδήγησα, όλα τα καλούδια για τον οδηγό ήταν διαθέσιμα (π.χ. heads up display, lane/steering assist κτλ) - δεν πρόλαβα/μπόρεσα να τα "εξερευνήσω" όλα.
Αποδείχθηκε, εκ των υστέρων, ότι οδήγησα την πλήρως εξοπλισμένη έκδοση. Αυτή τιμάται στα €64.000. Μου φάνηκε ακριβό, συγκρινόμενο με τιμές άλλων ηλεκτρικών που κυκλοφορούν επισήμως στην κυπριακή αγορά (δεν υπάρχει αντιπροσωπεία Tesla στην Κύπρο - ό,τι Tesla κυκλοφορεί, είναι εισαγώμενο από την Αγγλία). Θεωρώ ότι εάν είχα τα χρηματικά διαθέσιμα, θα προτιμούσα κάποιο άλλο αντίστοιχο - κάποιο MG ή KIA, ίσως. Σε πιο μικρού μεγέθους ηλεκτρικά, θα ήμουν μεταξύ ID.2 και Leaf. Όπως και να 'χει, κάποια στιγμή, θα αποκτήσω ηλεκτρικό. Μέχρι τότε, βλέπουμε.
Ακολουθούν φωτογραφίες:
Το αυτοκίνητο, εξωτερικά:
View attachment 318318
Ηλιοροφή (!):
View attachment 318317
Μοτέρ:
View attachment 318316
Απόψεις εσωτερικών χώρων:
View attachment 318315
View attachment 318314
View attachment 318319
View attachment 318320
View attachment 318321
View attachment 318322
Πλακα εχει αυτο.Ωραία απάντηση σε έναν γνωστό επιστήμονα, και έναν γνωστό πολιτικό, στην Ελλάδα.
"Misinformation about electric vehicles.
If you see this image followed by text explaining how this Tesla Model Y battery image is terrible for the environment, know that there are many falsification in the text. One clue that should give you the buzzer ear is this: there is NO link to the evidence in the misinformation text!
View attachment 317466
Here are 7.
False #1 - This is the image of a 2023 Tesla Model Y battery.
Truth #1 - This is NOT the battery image found in most Tesla Model 3 and Ys today. This is what a Tesla Model Y battery looks like today.
https://electrek.co/2022/04/22/tesla-using-cobalt-free-lfp-batteries-in-half-new-cars-produced/
Fake #2 - "5 tons of cobalt minerals (most cobalt is manufactured as a by-product of copper and nickel ore treatment.) This is the most difficult material hard to get for a battery and more pricey. )"
Truth #2 - A basic Tesla Model Y battery uses exactly 0% cobalt.
For those who are concerned about the human impact of cobalt mining in the Democratic Republic of Congo, be aware that cobalt is used for many products such as:
- Gasoline or diesel for internal combustion engines: These fuels can only be sold after being refined with catalysts containing cobalt compounds that reduce emissions of sulphur and nitrous oxide. So if you run an internal combustion engine car, you can't do without cobalt, whether you want it or not.
- The batteries of some electric vehicles: Some electric vehicles are actually equipped with cobalt batteries. However, you can choose to get an electric car with less cobalt or 0% cobalt. GM’s new Ultium battery uses 70% less cobalt than their previous-generation batteries while Tesla and Ford now offer several of their electric vehicles with cobalt-free batteries.
Cobalt is also used for many products such as:
- The laptops
- Inflatable vehicle cushions
- Cellular phones
- The integrated circuits
- The Semi-Drivers
Sources:
- https://www.cobaltinstitute.org/essential-cobalt-2/powering-the-green-economy/catalytic-converters/
- https://www.usgs.gov/centers/national-minerals-information-center/cobalt-statistics-and-information#:~:text=Cobalt is also used to,for porcelain enamels; high-speed
- https://electrek.co/2022/04/22/tesla-using-cobalt-free-lfp-batteries-in-half-new-cars-produced/
Fake #3 - "3 tons of nickel ore"
Truth #3 - A basic Tesla Model Y battery uses exactly 0% nickel.
Fake #4 - "48.5 lbs of manganese"
Truth #4 - A basic Tesla Model Y battery uses exactly 0% manganese.
https://insideevs.fr/news/542858/tesla-batterie-lfp-model3-modely
False #5 - "A large part of the mining work in Africa is carried out by children!
Truth #5 - This is absolutely false since most Tesla batteries are made up of iron and phosphate which can be extracted anywhere and children are not involved in the extraction of iron and Phosphate.
False #6 - "It takes SEVEN years for an electric car to reach a net zero CO2 content."
Truth #6 - Once again, it's false. In a study conducted by the University of Michigan, the pollution equation is between 1.4 and 1.5 years for sedans, 1.6 to 1.9 years for SUVs, and about 1.6 years for vans.
https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1748-9326/ac7cfc
False #7 - "Battery life is 10 years (on average). "
Truth #7 - Also False. The average Canadian drives about 15,350 km per year. After 320,000 km, the average loss of autonomy of a Tesla battery was about 12%. So instead of a 20 year life expectancy... and more.
https://www.tesla.com/ns_videos/2022-tesla-impact-report.pdf
The truth is, in its lifetime, a gasoline car will waste 300 to 400 TIMES MORE resources than an equivalent electric car. Why? Because unlike extracted petroleum which is recyclable at exactly 0%, battery components are recyclable at 95%. In other words, with lithium, iron, phosphate necessary to manufacture a Tesla Model 3 or Y battery, new batteries can be remade, which reduces the ecological impact of electric vehicles.
Try to reuse the burnt oil to make new oil. You'll let me know
https://www.transportenvironment.org/discover/batteries-vs-oil-comparison-raw-material-needs/"
Έχει, αλλά δεν έχει σημασία.δεν εχει διαφορα αν την φορτιζεις καθε φορα στο 100%
Ειναι πολυ μικρη η διαφορα. Περισσοτερη σημασια εχει να μην κατεβαινεις κατω απο το 10%Έχει, αλλά δεν έχει σημασία.
Αν δε τύχει καμιά στραβή, όλες οι σύγχρονες μπαταρίες είναι ικανές για πάνω από 1 μύριο χιλιόμετρα, έχει καταντήσει ανέκδοτο πλέον.
Ναι, δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστήρα.Ψάχνοντας είδα οτι και το Model Y δεν έχει
Για να αυξησουν την διαρκεια ζωης των μπαταριων NMC οι κατασκευαστες αυτοκινητων, τα τελευταια χρονια κανουν το εξης κολπο. Οι μπαταριες εχουν πολυ μεγαλυτερη χωρητικοτητα απο οση επιτρεπουν στο αυτοκινητο να διαχειριστει. Με απλα λογια, οταν εσυ φορτιζεις το αυτοκινητο στο 100% στην πραγματικοτητα εχεις φορτισει την μπαταρια στο 80% και απλα εχει μπει κοφτης στο ποσο μπορεις να φορτισεις. Το ιδιο και στην αποφορτιση. Οταν παει στο 0% στην πραγματικοτητα εχει μπει τεχνητος κοφτης που κοβει την παροχη πολυ πριν το 10% για να αποφευχθει η καταστροφη της μπαταριας. Ετσι ομως χαραμιζεται ενα πολυ μεγαλο ποσοστο της χωρητικοτητας της μπαταριας για χαρη της μακροζωιας.Αν δε τύχει καμιά στραβή (όλα είναι μέσα στο παιχνίδι, όλα χαλάνε), οι σύγχρονες μπαταρίες είναι ικανές για πάνω από 1 μύριο χιλιόμετρα, έχει καταντήσει ανέκδοτο πλέον.
Σοβαρά απάντησες αυτό; Κάμερα που λερώνεται περισσότερο απο το πίσω τζάμι;Ναι, δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστήρα.
Θες να βλέπεις καλά από τον καθρέφτη, Ε;
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, έχει κάμερα λέμε. Τον καθρέφτη για να βλέπεις πίσω, σιγά σιγά τον καταργούν, όπως και το πίσω τζάμι.