Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.449
Reaction score
30.335
Το θέμα δεν είναι μόνο τι κάνει αλλά κυρίως πόσο έχει. Για αυτό τους έχει πάρει τα σώβρακα η Tesla. Ως ανταγωνιστής του Model 3, ακόμη και αν βάλω μέσα την πολυτέλεια της Mercedes, δεν το βλέπω να έχει κάποια τύχη αν ξεκινά από 50k-55k.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.592
Reaction score
136.112
Εντάξει, αυτά είναι εντελώς άχρηστα στην πράξη, καθώς είναι αδύνατο να κάνεις σερί 100 χλμ με 210 χλμ/Ω σε οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη, ούτε καν στην φημισμένη οτομπαν της Γερμανίας, μόνον σε πίστα ειδική για αυτό το σκοπό.

Το χρήσιμο δίδαγμα από τέτοιες επιδόσεις, είναι πως για να φτάσεις όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στον προορισμό σου σε πολύ μεγάλες διαδρομές σε αυτοκινητόδρομο, κάνεις πολλές μικρής διάρκειας στάσεις φόρτισης, από τέρμα χαμηλά στο SOC, μέχρι κει που έχει υψηλή ισχύ φόρτισης, συνήθως μέχρι 70% και ποτέ μα ποτέ πάνω από 80%.

Αυτοί στο επιτυχημένο πείραμα που έκαναν, φορτιζαν σε κάθε στάση 10-55%.

Προφανώς από 55% και πάνω, η ισχύς φόρτισης θα έπεφτε σημαντικά, πλησιάζοντας την μέση κατανάλωση, οπότε δεν έχει νόημα.

Πιστεύω πως θα μπορούσαν να επιτύχουν λίγο καλύτερη επίδοση, εάν έκαναν 5-55%, διότι το 0-10% SOC είναι το ταχύτερης φόρτισης ποσοστό σε κάθε μπαταρία, αλλά πιθανώς να ανέβαζε θερμοκρασία η μπαταρία με τέτοια συνεχή χρήση για 24 ώρες.

Επίσης είναι επίφοβο με τέτοια κατανάλωση το 5% SOC να φτάσει πολύ γρήγορα το πραγματικό 0% της μπαταρίας (να εξαντληθεί και το μπάφερ) και να μείνει στο δρόμο το αυτοκίνητο, ή στο εύρος κάτω από 10% να έχει υποδεέστερες επιδόσεις ισχύος ο κινητήρας, κάτι που μάλλον είναι βέβαιο για κάτω από 5%.

Και για να διατηρεί τέτοια ταχύτητα, χρειάζεται πρακτικά όλη την ισχύ του κινητήρα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.449
Reaction score
30.335
Αυτό είναι το μυστικό στα γρήγορα ταξίδια. Πολλές μικρές φορτίσεις. 15% - 20% μέχρι 50% - 55% ανάλογα την καμπύλη φόρτισης του κάθε οχήματος.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.697
Reaction score
42.789
Μην τα λέτε έτσι ανοικτά τα μυστικά γιατί θα τα μάθουν όλοι και να, θα πηγαίνουν να κάνουν όλοι πολλές μικρές φορτίσεις και θα στεκόμαστε στην ουρά στο φορτιστή κανά 3ωρο και εμείς που θα θέλουμε να κάνουμε μία και καλή.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.075
Reaction score
35.416
καλή τύχη με αυτό και καλό παράδεισο
Ποιον παράδεισο, πριν 10 χρόνια το είχε κάνει ο Ζιζίκος και περισσότερες από μια φορές θαρρώ.

Και είχε και ένα ροζ πατσγουορκ χαλί να το αποδεικνύει
 

Μηνύματα
7.441
Reaction score
1.518
καλή τύχη με αυτό και καλό παράδεισο
Δεν είναι ότι το προτείνω.

Πάντως δίνει μία απάντηση στους καυλόγκαζους - πάω στοίχημα ότι ουκ ολίγοι έχουν ταξιδέψει στο παρελθόν με ταχύτητες πάνω από 200 χαω στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη για κάποιο αρκετό διάστημα και πολλοί από αυτούς θα σκέφτονται "σιγά μην πάω σε ηλεκτρικό, ούτε που θα φτάνει τα 200". Ε να που βγαίνουν σιγά σιγά και ηλεκτρικά που λογικά θα έχουν 250 τελική (για να έχεις 210 μωτ θα πρέπει να την ξεπερνάει αισθητά η τελική) και θα μπορούν να την διατηρήσουν και για αρκετή ώρα. Εξάλλου και τα θερμικά σε τέτοιες ταχύτητες θα αδειάζουν γρήγορα το ντεπόζιτο. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι η CLA AMG A35 π.χ. με τελική 250 χαω θα καίει λιγότερο από 30 λτ./100 χλμ κινούμενη με την τελική της - ε αυτό είναι με το ζόρι 160-170 χλμ., δηλαδή πάλι θα απαιτούσε ανεφοδιασμό σε λιγότερο από ώρα.

Και ξαναλέω, αν στα 210 καίει 43 kWh/100 χλμ, παίζει στα 110-120 να καίει και λιγότερο από 20 kWh/100 χλμ, δηλαδή με μπαταρία 90 kWh να βγάζει όλη τη διαδρομή με μία στάση για την πλάκα της και κινούμενη με λογικές ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου.
Το θέμα δεν είναι μόνο τι κάνει αλλά κυρίως πόσο έχει. Για αυτό τους έχει πάρει τα σώβρακα η Tesla. Ως ανταγωνιστής του Model 3, ακόμη και αν βάλω μέσα την πολυτέλεια της Mercedes, δεν το βλέπω να έχει κάποια τύχη αν ξεκινά από 50k-55k.
Η σημερινή CLA AMG A35 έχει πόσο; 70Κ; Δεν μπορώ να φανταστώ ότι η ηλεκτρική θα έχει λιγότερο από 90-100. Πες με την επιδότηση να πάει στα 90. 20.000€ διαφορά δεν είναι μικρή, δεν είναι και ανυπέρβλητη για κάποιον που ειδάλλως θα έδινε τα 70.

Δεν νομίζω ότι η CLA έχει στόχο τον ίδιο πελάτη με την Tesla.
 

gid

Μηνύματα
8.151
Reaction score
9.381
Όποιος ταξιδεύει με 200+ ΜΩΤ σε Ελληνικό δρόμο έχει άαααααλλα θέματα να τον προβληματίσουν... Ας μην πολυ-σκοτίζεται με αυτονομίες και φορτίσεις...
 

Μηνύματα
228
Reaction score
256
ΣΕΑ Αταλάντης, τώρα.

Άδεια θέση φόρτισης υπάρχει, άδεια αντλία δεν υπάρχει.
Σημερα τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι περιπου το 9% του στολου που κυκλοφορει στη ελλαδα.
Οταν γινει 39 η 49 τοτε να δουμε τι θα γινει με τις θεσεις φορτισης.
 






Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.813
Reaction score
10.689



Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.075
Reaction score
35.416

Μέση 155 είχε
210 είναι η τελική.

Ο, τι να ναι δημοσιογραφια δλδ.

155 την ώρα σε βενζινοκινητο είναι γύρω στα 12 λίτρα /100. Σε μερικά και λιγότερο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.449
Reaction score
30.335
Στη Γαλλία άνοιξαν οι παραγγελίες για το R5 με την μπαταρία 40kWh με 120hp, και τιμή στα 28.000€ χωρίς επιδότηση. WLTP 312km, 14.5kWh/100km, 150km τελική, 12,9" 0-100km/h. Θα διαθέτει αντλία θερμότητας, AC 11kW, DC 80kW και V2G/ V2L. Βασικό χρώμα το πράσινο, με το λευκό και μαύρο στα +600€ και το κίτρινο στα +800€. Mε την επιδότηση θα πέσει κάπου στα 22.000€ - 23.000€.

Εξοπλισμός εδώ
find specific equipment

DESIGN
  • LED light signature
  • LED daytime running lights
  • full-LED projectors
  • 18'' steel rims with disco hubcap
  • whip antenna
  • 1 reversing light
  • Grey and black textile upholstery with light stitching
MULTIMEDIA
  • openR 10.1'' multimedia system: radio, DAB, 4 speakers
  • smartphone replication
  • digital user manual via the MyRenault application
  • 7'' instrument panel
  • dashboard with instrumentation screen
LIFE ON BOARD
  • automatic air conditioning regulated
  • center console without armrest
  • Electric front windows with impulse
  • Electric rear windows with impulse
  • central locking
  • front seats adjustable in depth and tilt
  • front passenger seat + 2 rear seats with isofix® technology
  • heated rear window
  • automatic high/low beam switching
  • automatic management of lights and windshield wipers
  • interior rearview mirror with manual day/night mode
  • Electrically operated, heated and manually folding exterior mirrors
  • pollen filter
  • 270° hands-free detection (opening and locking)
  • ceiling lighting
CONDUCT
  • Rear parking sensors
  • speed regulator and limiter
  • assisted parking brake
  • regenerative braking with mode B
  • eco mode
SECURITY
  • Driver and passenger front airbag
  • Front side and curtain airbags
  • manual passenger airbag disconnection
  • my safety switch: shortcut to personalized configuration of driving aids
  • automatic emergency braking in the city for two-wheelers and pedestrians
  • emergency brake assist
  • safety distance warning (front)
  • Intelligent speed limit detection and overspeed prevention
  • loss of vigilance alert
  • side indicator repeaters
  • seat belt warning light and warning
  • hill start assist
ELECTRICAL SPECIFICITIES
  • 40 kWh battery
  • cable for charging station (mode 3 type 2 three-phase, 11kW, 6.5m)
  • heat pump
  • 11 kW three-phase AC charging + 80 kW DC (peak) + Vehicle-to-Grid bidirectional charging compatible
  • battery temperature optimization system
  • 120 hp (90 kW)
  • compatible bidirectional power to object charging (Vehicle-to-Load or V2L)
  • pedestrian alert sound
 
Last edited:


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.394
Μηνύματα
2.939.449
Members
38.177
Νεότερο μέλος
spyrosavs
Top