Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.832
Reaction score
99.582
Οπότε πρακτικά, τι είχα Παντελάκη μου τι είχα Παντελή μου.
Off topic: Ο Γιάννης είναι ο "τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα". Ο Παντελάκης έχει τα ίδια. :tongue:

Παρακαλώ συνεχίστε. :biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.025
Reaction score
139.364
Off topic: Ο Γιάννης είναι ο "τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα". Ο Παντελάκης έχει τα ίδια. :tongue:

Παρακαλώ συνεχίστε. :biggrin:
Κοροϊδεύω μιαν ανεπανάληπτη στασιμότητα που βλέπω στη φίρμα. Ουδεμία ουσιαστική βελτίωση του efficiency.
Και λόγω της γνωστής αεροδυναμικής, δεν προτείνεται ταξίδι με υψηλές ταχύτητες κίνησης.

Όπως και να το δεις, είναι απογοητευτικό.
Ένα όχημα του '21 με ένα του '25 έχουν πρακτικά την ίδια κατανάλωση, σα να μη πέρασε μια μέρα.
Δήθεν νέος πιο αποδοτικός κινητήρας, δήθεν αντλία θερμότητας, όλα μαζί και μηδέν εις το πηλίκον. Για γέλια και για κλάματα μαζί.

Για να μη παρεξηγούμαι, δεν είναι "κακές" οι επιδόσεις του efficiency, απλώς είναι στάσιμες, αλλά παραμένουν ευθέως συγκρίσιμες με διάφορα άλλα μοντέλα, ενώ το preheating είναι όντως μια σοβαρή αναβάθμιση που φαίνεται στον χρόνο φόρτισης. Το παλιό, μέσα στο χειμώνα, χωρίς preheating, είναι πιο αργό κι απ' την καθυστέρηση.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.025
Reaction score
139.364
Συνολική χωρητικότητα έχουν ίδια, 84kWh.
Πιο μεγάλο buffer το id.3, αλλά πιο ανθεκτική μπαταρία το BYD.
Το seal έχει χρήσιμη χωρητικότητα 82,5 kWh.
To GTX έχει χρήσιμη 79 kWh.

Μικρή η διαφορά της χρήσιμης χωρητικότητας (3,5kWh), και σαφώς θα εξαρτάται περισσότερο από το πόδι του οδηγού και την αεροδυναμική σχεδίαση του καθενός (δε ξέρω σύγκριση, ειλικρινά), αλλά γενικώς σε όμοιες παραμέτρους μπορεί να σημαίνει 20-30 χιλιόμετρα παραπάνω στο seal, αναλόγως πάντα ταχύτητας κίνησης κλπ κλπ, και βεβαίως αναλόγως σοφτγουερ διαχείρισης της ενέργειας, και αντλίας θερμότητας σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Κάτσε, τι; 0-100 σε 3,8" το seal, και σε 5,9" το GTX, μετά δεν είδα κάτι περισσότερο, σόρρυ κιόλας! 😁😂🤣

(Πάρε κανένα με 50 άλογα, θα έχει και πιο χαμηλή κατανάλωση λογικά)

Ρε συ; Είναι σφαίρα τι seal! Πωωωωω...
Τρελό γκαζίδι!



ΥΓ. Πιο γρήγορα φορτίζει το φολγκζβάγκεν, σε 26', ενώ το BYD σε 36' (10-80% SOC).

Βέβαια εάν βρεις 150-αρη φορτιστή (και όχι 200-αρη), τότε το BYD συνεχίζει να χρειάζεται 36', ενώ το iD.3 θα χρειαστεί 30', μειώνεται η διαφορά, αλλά εντάξει, υπάρχει.


Μπράβο όμως, είναι ταχύτερο στη φόρτιση το GTX, αυτό να λέγεται. Αλλά "ταχύτερο" λέμε συνήθως στην επιτάχυνση, κι εκεί τα χωρίζει ένας κόσμος ολόκληρος.😁😂😂
Πολύ σφαίρα το BYD ρε! Πανάθεμά το..
Ρουκέτα!

ΥΓ.2. WLTP 604 Vs 520, τι συζητάμε, πολύ καλύτερες επιδόσεις αυτονομίας πέτυχε το GTX. 😎
Αλλά με την ισχύ των κινητήρων που έχει το άλλο το σφαίρα, ποιος ξέρει και με τι ελαστικά και ζάντες έγινε το τεστ, τέλος πάντων, είναι εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα, πισοκίνητο το ένα, τετρακίνητο με 2 κινητήρες το άλλο, καμία σχέση.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.264
Reaction score
31.209
Τι 80kW και 130kW; Κινητά φορτίζουμε; :biggrin:

Zeekr 7X, 75kWh LFP Golden Battery
- 460kW DC
- Φορτίζει με 2000χλμ/ ώρα
- Μέχρι 40% SoC ήταν σταθερά πάνω από 400kW
- Μέχρι 55% SoC είχε τουλάχιστον 350kW
- Με 80% SoC φόρτιζε στα 240kW
- Με 90% SoC φόρτιζε στα 160kW
- Από 0% έχεις 185χλμ σε 5'
- .............................283χλμ σε 7'
- .............................407χλμ σε 10'
- 0% > 70% σε 10'
- 0% > 100% σε 22'
:hi:

Αυτή η μπαταρία έχει εγγύηση 8 χρόνια/ 200.000χλμ.
Τιμή Ευρώπης 53.000€
Δυτικοί τραβάτε σπίτια σας, ομαδικός. :lol:🥳:lolsign:


Άντε πάρτε iD3 :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.264
Reaction score
31.209
H πλάκα είναι πως την ίδια μπαταρία έχει και αυτό.

1000020027.png


και πάει κάπως έτσι 😅

1000020026.jpg


Average charging speed 10-80%335.8 kW
Optimum charging area 2% - 80%
:roflmao: :roflmao: :roflmao::roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao::roflmao:

:lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.264
Reaction score
31.209
Προχθές βράδυ εκλάπη το τρίτο ΚIA EV6 στην Ελλάδα. Ήταν σε πιλοτή. Μπήκαν και έφυγαν κύριοι, οδηγώντας. Μαθαίνω και από γνωστό μου που τα λέγαμε, πως σε μεγάλη εταιρεία που διαθέτει 6 IONIQ έχουν κλάψει τα 2.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.293
Reaction score
86.170
Το γυρίσαμε τώρα στην επιτάχυνση, είναι αργό με 5.6, χελώνα ρε παιδί μου. Σαν να λέμε το SINAD 115 είναι καλύτερο από το 110. Ενας κοσμος ολόκληρος λέει ο άλλος. Για μ@λάκες ψάχνετε ρε; 🤣😂😜😆🤪
Τώρα που αρχίσαμε όλοι να βλέπουμε πόσο εκτός
πραγματικότητας είναι οι μουτζαχεντίν του τικτοκ, του YouTube και του Facebook ως προς την VW, ας κάνουμε και λίγη ακόμα πλάκα.

Το 1 stop range είναι ένας δείκτης που βγήκε για να βλέπουμε συγκριτικά την χρήση του αυτοκινήτου σε αυτοκινητόδρομο: Ξεκινάς 100% μπαταρία, οδηγάς με 110, σταματάς στο 10% και φορτίζεις για 15min, και ξεκινάς ξανά. . Και μετράμε την συνολική απόσταση μέχρι να φτάσεις πάλι στο 10%.
Εδώ βλέπω να αρχίσουν τα μαμουσουτουδενξεσεσυκαιαλλιωσεπρεπενατομετρανε κτλ κτλ, αλλά σε αυτό καταλήξανε στο EV database, αυτές τις μετρήσεις έχουμε.
Ας γελάσουμε με το παρακάτω:
Κοροϊδεύω μιαν ανεπανάληπτη στασιμότητα που βλέπω στη φίρμα.
Για να δούμε:
Ποιο από τα παρακάτω αυτοκίνητα έχει μεγαλύτερο 1 stop range? To Tesla του φαλακρού μουτζαχεντίν ή το ID7, ναι εκείνο που είναι για πέταμα και το κοροϊδεύουμε και βάζουμε γελάκια; Για πείτε; Και τι γίνεται με το efficiency?
IMG_8203.png
IMG_8204.png
IMG_8205.png

Μην μπείτε στον κόπο, το ID7 κερδίζει το model Y σε όλα τα configurations, πισωκίνητο με πισωκίνητο, τετρακίνητο με τετρακίνητο κτλ κτλ.
🤣😜😩🤣😂
Απλώς αγνοήστε τους στο θέμα παρουσίασης των γερμανικών αυτοκινήτων. Και τα Mercedes και τα Audi έχουν καλύτερο 1 stop range από το Y. To 3 είναι πιο efficient, αλλά μικρότερο από όλα αυτά, και τα παπούδια το έχουν αποκλείσει γιατί δεν μπορούν να σκύψουν να μπουν μέσα 🤣.
Τι να λέμε τώρα.
Ας δούμε και σύγκριση του ID3 GTX με το Model Y του μουτζαχεντίν:
IMG_8206.png
IMG_8207.png

Και το efficiency? Δεν διαφέρει και τόσο:
IMG_8208.png

Το πράγματα δεν είναι λοιπόν όπως παρουσιάζονται από τους μουτζαχεντίν.
 

TGD

Μηνύματα
9.004
Reaction score
9.036
Τσακώνεστε χωρίς λόγο. Η Tesla είναι σαν την Apple. Θέλεις να παντρευτείς το οικοσύστημα, με όλα τα καλά του; Αν δεν θέλεις, ψωνίζεις από αλλού.
Αν -και για να λέμε το δίκιο- η τιμολογιακή πολιτική της Tesla είναι πολύ πιο φιλική από την Apple.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.264
Reaction score
31.209
Δεν είναι τίποτα. Μόλις αποφασίσει ότι δεν θα πάρει VW αλλά κάτι άλλο θα αρχίσει να τα χώνει στη VW. Pattern. 😋😅

Πρέπει να τον παραδεχθούμε όμως. Η προσπάθεια να πείσει τον εαυτό του πως κάνει καλά που δεν παίρνει το Model 3 έχει πάει πολύ καλά.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.293
Reaction score
86.170
Ναι ναι ψέματα έγραψα, και όλα τα νούμερα στα screenshots τα έβαλα με photoshop.

Ασε.
Ο λόγος που τα βάζω είναι για να δουν όλοι πόσο εκτός πραγματικότητας είναι η θρησκεία σας. Το είδαν. Ευχαριστώ πολύ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.264
Reaction score
31.209
Καλά τι είδαν είναι άλλο θέμα. Δεν ασχολούμαι άλλο. Άλλος πληρώνει οπότε δεν με απασχολεί τι θα πάρει. :):drinks:
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.238
Μηνύματα
2.967.797
Members
38.292
Νεότερο μέλος
SotosΑ
Top