Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.832
Reaction score
99.582
Οπότε πρακτικά, τι είχα Παντελάκη μου τι είχα Παντελή μου.
Off topic: Ο Γιάννης είναι ο "τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα". Ο Παντελάκης έχει τα ίδια. :tongue:

Παρακαλώ συνεχίστε. :biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.028
Reaction score
139.364
Off topic: Ο Γιάννης είναι ο "τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα". Ο Παντελάκης έχει τα ίδια. :tongue:

Παρακαλώ συνεχίστε. :biggrin:
Κοροϊδεύω μιαν ανεπανάληπτη στασιμότητα που βλέπω στη φίρμα. Ουδεμία ουσιαστική βελτίωση του efficiency.
Και λόγω της γνωστής αεροδυναμικής, δεν προτείνεται ταξίδι με υψηλές ταχύτητες κίνησης.

Όπως και να το δεις, είναι απογοητευτικό.
Ένα όχημα του '21 με ένα του '25 έχουν πρακτικά την ίδια κατανάλωση, σα να μη πέρασε μια μέρα.
Δήθεν νέος πιο αποδοτικός κινητήρας, δήθεν αντλία θερμότητας, όλα μαζί και μηδέν εις το πηλίκον. Για γέλια και για κλάματα μαζί.

Για να μη παρεξηγούμαι, δεν είναι "κακές" οι επιδόσεις του efficiency, απλώς είναι στάσιμες, αλλά παραμένουν ευθέως συγκρίσιμες με διάφορα άλλα μοντέλα, ενώ το preheating είναι όντως μια σοβαρή αναβάθμιση που φαίνεται στον χρόνο φόρτισης. Το παλιό, μέσα στο χειμώνα, χωρίς preheating, είναι πιο αργό κι απ' την καθυστέρηση.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.028
Reaction score
139.364
Συνολική χωρητικότητα έχουν ίδια, 84kWh.
Πιο μεγάλο buffer το id.3, αλλά πιο ανθεκτική μπαταρία το BYD.
Το seal έχει χρήσιμη χωρητικότητα 82,5 kWh.
To GTX έχει χρήσιμη 79 kWh.

Μικρή η διαφορά της χρήσιμης χωρητικότητας (3,5kWh), και σαφώς θα εξαρτάται περισσότερο από το πόδι του οδηγού και την αεροδυναμική σχεδίαση του καθενός (δε ξέρω σύγκριση, ειλικρινά), αλλά γενικώς σε όμοιες παραμέτρους μπορεί να σημαίνει 20-30 χιλιόμετρα παραπάνω στο seal, αναλόγως πάντα ταχύτητας κίνησης κλπ κλπ, και βεβαίως αναλόγως σοφτγουερ διαχείρισης της ενέργειας, και αντλίας θερμότητας σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Κάτσε, τι; 0-100 σε 3,8" το seal, και σε 5,9" το GTX, μετά δεν είδα κάτι περισσότερο, σόρρυ κιόλας! 😁😂🤣

(Πάρε κανένα με 50 άλογα, θα έχει και πιο χαμηλή κατανάλωση λογικά)

Ρε συ; Είναι σφαίρα τι seal! Πωωωωω...
Τρελό γκαζίδι!



ΥΓ. Πιο γρήγορα φορτίζει το φολγκζβάγκεν, σε 26', ενώ το BYD σε 36' (10-80% SOC).

Βέβαια εάν βρεις 150-αρη φορτιστή (και όχι 200-αρη), τότε το BYD συνεχίζει να χρειάζεται 36', ενώ το iD.3 θα χρειαστεί 30', μειώνεται η διαφορά, αλλά εντάξει, υπάρχει.


Μπράβο όμως, είναι ταχύτερο στη φόρτιση το GTX, αυτό να λέγεται. Αλλά "ταχύτερο" λέμε συνήθως στην επιτάχυνση, κι εκεί τα χωρίζει ένας κόσμος ολόκληρος.😁😂😂
Πολύ σφαίρα το BYD ρε! Πανάθεμά το..
Ρουκέτα!

ΥΓ.2. WLTP 604 Vs 520, τι συζητάμε, πολύ καλύτερες επιδόσεις αυτονομίας πέτυχε το GTX. 😎
Αλλά με την ισχύ των κινητήρων που έχει το άλλο το σφαίρα, ποιος ξέρει και με τι ελαστικά και ζάντες έγινε το τεστ, τέλος πάντων, είναι εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα, πισοκίνητο το ένα, τετρακίνητο με 2 κινητήρες το άλλο, καμία σχέση.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.268
Reaction score
31.210
Τι 80kW και 130kW; Κινητά φορτίζουμε; :biggrin:

Zeekr 7X, 75kWh LFP Golden Battery
- 460kW DC
- Φορτίζει με 2000χλμ/ ώρα
- Μέχρι 40% SoC ήταν σταθερά πάνω από 400kW
- Μέχρι 55% SoC είχε τουλάχιστον 350kW
- Με 80% SoC φόρτιζε στα 240kW
- Με 90% SoC φόρτιζε στα 160kW
- Από 0% έχεις 185χλμ σε 5'
- .............................283χλμ σε 7'
- .............................407χλμ σε 10'
- 0% > 70% σε 10'
- 0% > 100% σε 22'
:hi:

Αυτή η μπαταρία έχει εγγύηση 8 χρόνια/ 200.000χλμ.
Τιμή Ευρώπης 53.000€
Δυτικοί τραβάτε σπίτια σας, ομαδικός. :lol:🥳:lolsign:


Άντε πάρτε iD3 :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.268
Reaction score
31.210
H πλάκα είναι πως την ίδια μπαταρία έχει και αυτό.

1000020027.png


και πάει κάπως έτσι 😅

1000020026.jpg


Average charging speed 10-80%335.8 kW
Optimum charging area 2% - 80%
:roflmao: :roflmao: :roflmao::roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao::roflmao:

:lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.268
Reaction score
31.210
Προχθές βράδυ εκλάπη το τρίτο ΚIA EV6 στην Ελλάδα. Ήταν σε πιλοτή. Μπήκαν και έφυγαν κύριοι, οδηγώντας. Μαθαίνω και από γνωστό μου που τα λέγαμε, πως σε μεγάλη εταιρεία που διαθέτει 6 IONIQ έχουν κλάψει τα 2.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.297
Reaction score
86.173
Το γυρίσαμε τώρα στην επιτάχυνση, είναι αργό με 5.6, χελώνα ρε παιδί μου. Σαν να λέμε το SINAD 115 είναι καλύτερο από το 110. Ενας κοσμος ολόκληρος λέει ο άλλος. Για μ@λάκες ψάχνετε ρε; 🤣😂😜😆🤪
Τώρα που αρχίσαμε όλοι να βλέπουμε πόσο εκτός
πραγματικότητας είναι οι μουτζαχεντίν του τικτοκ, του YouTube και του Facebook ως προς την VW, ας κάνουμε και λίγη ακόμα πλάκα.

Το 1 stop range είναι ένας δείκτης που βγήκε για να βλέπουμε συγκριτικά την χρήση του αυτοκινήτου σε αυτοκινητόδρομο: Ξεκινάς 100% μπαταρία, οδηγάς με 110, σταματάς στο 10% και φορτίζεις για 15min, και ξεκινάς ξανά. . Και μετράμε την συνολική απόσταση μέχρι να φτάσεις πάλι στο 10%.
Εδώ βλέπω να αρχίσουν τα μαμουσουτουδενξεσεσυκαιαλλιωσεπρεπενατομετρανε κτλ κτλ, αλλά σε αυτό καταλήξανε στο EV database, αυτές τις μετρήσεις έχουμε.
Ας γελάσουμε με το παρακάτω:
Κοροϊδεύω μιαν ανεπανάληπτη στασιμότητα που βλέπω στη φίρμα.
Για να δούμε:
Ποιο από τα παρακάτω αυτοκίνητα έχει μεγαλύτερο 1 stop range? To Tesla του φαλακρού μουτζαχεντίν ή το ID7, ναι εκείνο που είναι για πέταμα και το κοροϊδεύουμε και βάζουμε γελάκια; Για πείτε; Και τι γίνεται με το efficiency?
IMG_8203.png
IMG_8204.png
IMG_8205.png

Μην μπείτε στον κόπο, το ID7 κερδίζει το model Y σε όλα τα configurations, πισωκίνητο με πισωκίνητο, τετρακίνητο με τετρακίνητο κτλ κτλ.
🤣😜😩🤣😂
Απλώς αγνοήστε τους στο θέμα παρουσίασης των γερμανικών αυτοκινήτων. Και τα Mercedes και τα Audi έχουν καλύτερο 1 stop range από το Y. To 3 είναι πιο efficient, αλλά μικρότερο από όλα αυτά, και τα παπούδια το έχουν αποκλείσει γιατί δεν μπορούν να σκύψουν να μπουν μέσα 🤣.
Τι να λέμε τώρα.
Ας δούμε και σύγκριση του ID3 GTX με το Model Y του μουτζαχεντίν:
IMG_8206.png
IMG_8207.png

Και το efficiency? Δεν διαφέρει και τόσο:
IMG_8208.png

Το πράγματα δεν είναι λοιπόν όπως παρουσιάζονται από τους μουτζαχεντίν.
 

TGD

Μηνύματα
9.004
Reaction score
9.036
Τσακώνεστε χωρίς λόγο. Η Tesla είναι σαν την Apple. Θέλεις να παντρευτείς το οικοσύστημα, με όλα τα καλά του; Αν δεν θέλεις, ψωνίζεις από αλλού.
Αν -και για να λέμε το δίκιο- η τιμολογιακή πολιτική της Tesla είναι πολύ πιο φιλική από την Apple.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.268
Reaction score
31.210
Δεν είναι τίποτα. Μόλις αποφασίσει ότι δεν θα πάρει VW αλλά κάτι άλλο θα αρχίσει να τα χώνει στη VW. Pattern. 😋😅

Πρέπει να τον παραδεχθούμε όμως. Η προσπάθεια να πείσει τον εαυτό του πως κάνει καλά που δεν παίρνει το Model 3 έχει πάει πολύ καλά.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.297
Reaction score
86.173
Ναι ναι ψέματα έγραψα, και όλα τα νούμερα στα screenshots τα έβαλα με photoshop.

Ασε.
Ο λόγος που τα βάζω είναι για να δουν όλοι πόσο εκτός πραγματικότητας είναι η θρησκεία σας. Το είδαν. Ευχαριστώ πολύ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.268
Reaction score
31.210
Καλά τι είδαν είναι άλλο θέμα. Δεν ασχολούμαι άλλο. Άλλος πληρώνει οπότε δεν με απασχολεί τι θα πάρει. :):drinks:
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.028
Reaction score
139.364
Καταρχάς είσαι μονίμως φανατισμένος με κάτι, που αλλάζει ανά περιόδους, και πλάθεις συνεχώς ένα ωραίο αφήγημα για καθετί που θες να ωραιοποιήσεις.

Αφετέρου, έχω εκφραστεί πέρα για πέραν θετικά για το efficiency του iD.7 και τον εξαιρετικό αεροδυναμικό του σχεδιασμό, που του επιτρέπουν να έχει εξαιρετικό efficiency ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.

Αντίστοιχες επιδόσεις μάλιστα, έχει παρουσιάσει και η Μερτσέντες.

Το βασικό οικονομοτεχνικό πρόβλημα με το iD.7 είναι η τιμή του, που δε το καθιστά ανταγωνιστικό, ιδίως στην 4-κίνητη έκδοσή του, και ως εκ τούτου η ίδια η φολγκζβάγκεν ενημέρωσε πως δε θα το βγάλει καν στην αγορά των ΗΠΑ, δεν είναι ανταγωνιστικό στην τιμή του. Απλά πράγματα.

Το μόνο χρηστικό πρόβλημα του φολγκζβάγκεν είναι (τι άλλο) το σοφτγουερ που έχει, το οποίο δεν πλησιάζει ούτε για πλάκα το σοφτγουερ της Τέσλα.

Προσωπικά, ενώ έχω θαυμάσει τα αντικειμενικά πλεονεκτήματα αυτού του αυτοκινήτου, και πήγα πολύ θετικά προκατειλημμένος στην αντιπροσωπεία της φολγκζβάγκεν να το δω από κοντά και πιθανώς να το οδηγήσω, δεν μου άρεσε καθόλου η αισθητική του εσωτερικού του, πολύ "γερμανική", παπουδίστικη, είναι για μένα άσχημο από μέσα.

Όσον αφορά τώρα τις μετρήσεις που βλέπεις, είναι σημαντικό να τονίσουμε πως αυτές περιορίζονται στα 110 χλμ/ώρα, όπου είναι αξιόλογες και οι επιδόσεις του iD.3, κι αυτός είναι ο λόγος που το αγόρασα άλλωστε, δεν είναι "κακή" επιλογή ακόμα και σήμερα, και καλώς ή κακώς δεν υπάρχει πρακτικά κανένας ανταγωνισμός σε αυτό το μέγεθος αυτοκινήτου.

Όσον αφορά τις επιδόσεις επιτάχυνσης, προσωπικά τουλάχιστον έχω εκφραστεί άπειρες φορές υπέρ της χρήσης του chill mode στο Τέσλα, και έχω κατ'επαναληψιν εξηγήσει πως θεωρώ την επιτάχυνση του iD.3 που έχω, αρκετή για κάθε χρήση.

Στο ανωτέρω ποστ μου, που ανέφερα τις εντυπωσιακές επιδόσεις επιτάχυνσης του BYD, σε κανένα απολύτως σημείο του ποστ μου δεν χαρακτηρίζεται "λίγη" ή "ανεπαρκής" η επιτάχυνση του iD.3, απλώς τα διαβάζεις όπως σε "συμφέρει" για να βγάλεις δήθεν τα συμπεράσματα που "θέλεις". 😂

Είναι τρελή η επιτάχυνση του εν λόγω BYD, αυτό είπα, και είναι αλήθεια. 😎

Ανάμεσα στα δύο αυτά αυτοκίνητα, προσωπικά θα προτιμούσα να έχω το BYD, όχι γιατί έχει τραγικά καλύτερες επιδόσεις επιτάχυνσης (το οποίο έχει πλάκα να το ζεις μια στις τόσες, όπως κάνω και με το Τέσλα), αλλά γιατί είναι 4-κινητο και με καλύτερο σοφτγουερ, και όπως το είδα, μάλλον μ'αρεσει απ'έξω κι από μέσα περισσότερο από το iD.3, αλλά επιφυλάσσομαι γιατί δεν έχω μπει πραγματικά μέσα να κάτσω να το δω με τα ματάκια μου.

Όσον αφορά το efficiency που μάχεσαι αδίκως να υπερασπιστείς στα φολγκζβάγκεν σε σχέση με τα Τέσλα, ανέβασα προ λίγου συγκριτικό 3 εκδόσεων iD.3 όπου δεν φαίνεται καμία απολύτως βελτίωση του efficiency στο πέρασμα των ετών. Εν ολίγοις, μια από τα ίδια.

Οκ, έχει μεγαλύτερη μπαταρία το GTX που λες, αλλά παραμένει όμοια η κατανάλωσή του με το παλιό με την 77-αρα μπαταρία, το οποίο ως γνωστόν έχει υποδεέστερο efficiency από αυτό που έχω αγοράσει με την 58-αρα μπαταρία, και σε αντίθεση με σένα (σπίτι δουλειά δουλειά σπίτι) έχω μάθει επακριβώς τις δυνατότητες efficiency του φολγκζβάγκεν, και ως οδηγός που κάνω άφθονα ταξίδια (σε αντίθεση με σένα) ξέρω επακριβώς την υπεροχή του Τέσλα στο δρόμο, εσύ βλέπεις νουμεράκια και φαντάζεσαι θεωρίες, εγώ τα έχω ζήσει αυτά.

Ως εκ τούτου, δεν έχεις καμία ελπίδα να αποκτήσεις σχέση με την πραγματικότητα. 🤣

Τέλος πάντων, εσένα δε σε ενδιαφέρουν τα ταξίδια, κι όπως είπαμε η χρήση του αυτοκινήτου που θες είναι πόλης, οπότε μια χαρά σε καλύπτει και το mini EV, οπότε προς τι η αναστάτωση; Θες να αποδείξεις υπεροχή efficiency σε γερμανικό αυτοκίνητο; Πάρτο, όποιο θες, και ακολούθησέ με σε ταξιδακι από το σπίτι μου μέχρι την Ηγουμενίτσα, και θα δεις στην πράξη την πραγματικότητα, εύκολο είναι, πάμε μια βόλτα πήγαινέλα στη Ιερισσό, να δούμε αν θα το βγάλεις με το γερμανικό, κινούμενος με την ίδια ταχύτητα με μένα με το Τέσλα. Ορίστε, να τη η πρόσκληση. 😎
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.297
Reaction score
86.173
εσύ βλέπεις νουμεράκια και φαντάζεσαι θεωρίες, εγώ τα έχω ζήσει αυτά.
Αυτό μου θυμίζει “το έχεις ακούσει;”🤣😛

Εν κατακλείδι, αυτό που ήθελα να δείξω είναι πως η εικόνα που παρουσιάζετε δεν είναι ακριβής. Είναι φανατισμένη. Είσαι μονίμως φανατισμένος με κάτι, μουτζαχεντίν. Και ο άλλος.

Δεν είναι λοιπόν τεράστια η απόσταση των Γερμανών από τους εκλεκτούς σας. Σε κάποια κερδίζουν, σε κάποια χάνουν, στον έναν αρέσει το Α στον άλλον το Β. Λογικά πράγματα.
Πχ δεν αρέσει σε όλους να μπαίνουν σε ένα αυτοκίνητο με αισθητική ΙΚΕΑ. Χωρίς πίνακα οργάνων. Χωρίς διακόπτες. Χωρίς HUD. Χωρις ηλεκτρικό σκίαστρο. Χωρίς γενικά. Αυτά για καποιους πελάτες είναι πιο σημαντικά από το software.
Μετά είναι φυσικό το άλλο που έχει όλα τα χαρακτηριστικά να είναι πιο ακριβό.
Αν τα είχε όλα αυτά το Tesla θα έκανε 5-10 χιλιάρικα πάνω.

Είναι περίεργο που δεν βλέπετε την καθοδηγούμενη αφήγηση των μέσων. Έξυπνοι άνθρωποι παρασύρεστε τόσο εύκολα.

Αφήνοντας την πολιτική στην άκρη, τα Tesla είναι εξαιρετικά αλλά έχουν και μειονεκτήματα που δεν μπορούν να τα χωνέψουν όλοι. Και η τιμή τους σε leasing είναι αρκετά τσιμπημένη με τον ανταγωνισμό. Χάνουν το value for money σε εταιρική επιλογή. Αυτό δεν βλέπω να το συζητάει κανένας: 150€ το μήνα πιο ακριβό το model 3 που έχει ίδια τιμή λιανικής με το GTX. Και το GTX performance έχει τα πάντα πάνω, πλην τετρακίνησης. Εχει και διακόπτη φλας 🤣

Χαλαρώστε λίγο και σκεφτείτε τι σας πλασάρουν. Ελέγξτε τα δεδομένα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.268
Reaction score
31.210
Βλέπουμε πολύ καλά "τι μας πλασάρουν". Απλά δεν συμφωνούμε. Σε εσένα μπορεί να είναι πολύ σημαντικό το Χ feature που εμένα που είναι αδιάφορο. Μπορεί να μην θεωρείς σημαντικό το software, αλλά εγώ αν πληρώσω κάτι και δεν δουλεύει θα μου πάει η πίεση 100 και θα το πετάξω από το παράθυρο. Δεν με νοιάζει αν έχει μέσα 5 πράγματα, φτάνει να δουλεύουν. Ας μην έχει μέσα κουμπιά, ας τα κάνει όπως θέλει, φτάνει να δουλεύουν. Γνωρίζω πως άλλα έλεγα κάποτε, αλλά τα λίγα χλμ που έχω κάνει μαζί του άλλαξα γνώμη. Πλέον τα άλλα μου φαίνονται πολύ φορτωμένα. Δεν δίνω ούτε 10 ευρώ σε κάτι που έχει εγγύηση 6 μήνες. Πόσο μάλλον κάποιες δεκάδες χιλιάδες. Επίσης δεν με ενδιαφέρει το leasing. Πεταμένα λεφτά στον ιδιώτη.

Και τελευταίο και σημαντικότερο όλων. Ασχέτως καυσίμου, δεν θα έπαιρνα ποτέ Γερμανικό αυτοκίνητο.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.297
Reaction score
86.173
Μπορεί να μην θεωρείς σημαντικό το software, αλλά εγώ αν πληρώσω κάτι και δεν δουλεύει θα μου πάει η πίεση 100 και θα το πετάξω από το παράθυρο
Όλα δουλεύουν μια χαρά. Το μόνο ενοχλητικό είναι πως πρέπει να του λες κάθε φορά να φορτίσει με το νυχτερινό (θυμάται τις ώρες, άλλα όχι το τι θέλεις) όταν είναι παρκαρισμένο σπίτι.
Κατά τα άλλα δεν έχει κάποιο θέμα. Τουλάχιστον όχι το δικό μου. Μπορεί να μην κάνει παπάδες, αλλά τα βασικά τα κάνει μια χαρά. Έχει και Carplay.
Από την άλλη, μιλάει ελληνικά κανονικά, και καταλαβαίνεις την προφορά των ονομάτων των οδών όταν σου λέει που να στρίψεις. Στο Tesla δεν ξέρω αν υπάρχει καν αυτή η επιλογή, αλλά όσες φορές το άκουσα ήταν αλαμπουρνέζικα-αμερικάνικα.
Επίσης δεν με ενδιαφέρει το leasing
Στους ελεύθερους επαγγελματίες-εταιρίες όμως ενδιαφέρει πολύ.

Και τελευταίο και σημαντικότερο όλων. Ασχέτως καυσίμου, δεν θα έπαιρνα ποτέ Γερμανικό αυτοκίνητο.
Εμ, γιατί δεν το λες από την αρχή; :lolsign:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.268
Reaction score
31.210
Έχει και Carplay.
Αδιάφορο.
Από την άλλη, μιλάει ελληνικά κανονικά, και καταλαβαίνεις την προφορά των ονομάτων των οδών όταν σου λέει που να στρίψεις. Στο Tesla δεν ξέρω αν υπάρχει καν αυτή η επιλογή, αλλά όσες φορές το άκουσα ήταν αλαμπουρνέζικα-αμερικάνικα.
Επίσης αδιάφορο, δεν θα το έβαζα ποτέ ακόμα και αν το είχε. Απλά πράγματα θέλω. Στρίψε δεξιά, αριστερά. Επίσης δεν με ενδιαφέρουν τα Ελληνικά. Όλα μου τα μηχανήματα είναι στα Αγγλικά. Δεν τα μπορώ με Ελληνικά.
Εμ, γιατί δεν το λες από την αρχή; :lolsign:
Πως κάνεις εσύ με τους Κινέζους. Κάτι τέτοιο. Ποτέ.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.238
Μηνύματα
2.967.841
Members
38.292
Νεότερο μέλος
SotosΑ
Top