Η ONKYO πάει σε DIRAC






Μηνύματα
3.704
Reaction score
5.612
Άντρες με δεκαοκταιντσα @@ δεν λες τίποτα. Είναι βέβαια τόσο πολύ η απορρόφηση ειδικά στις χαμηλές που νομίζεις ότι ακούς από 8". Δεν κάνω πλάκα καθόλου μια χαρά χαιεντ ακούγονται μετά το τελευταίο tuning.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.314
Reaction score
42.057
Τι εννοεις; Εγώ για το σενάριο τα βλεπω τα john wick, να φανταστείς στη σκηνή με το σκυλί δάκρυσα.
Μην κλείνεις όμως το κεντρικό γιατί θα χάνεις τα τουϊστ της υπόθεσης και μετά καταντάει βαρετό μπαμ μπουμ συνέχεια. :biggrin:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.446
Reaction score
29.025
Οχι δεν ειχα στειλει τιποτα πουθενα απλα δεν αναψα τον τελικο απο το κεντρικο. Ηταν και ο Ζαπαντης μαζι μου αν θες να τον ρωτησεις. Ακουσαμε κατι ψιλα απο τα surround (στην σκηνη με τις κατακομβες) οπως σωστα είπε ο @costas EAR αλλα χωρις το κεντρικο ηταν βουβος κινηματογραφος και οχι μονο απο τις φωνες που οντως δεν ακουγονταν. Μονο το ζορι απο τα σαμπ καταλαβαινες και τιποτα αλλο.
Δεν χρειάζεται να ρωτήσω κανέναν, σε πιστεύω. Αυτό που λέω, και αφορά μόνο τον κινηματογράφο, είναι ότι αν δοθεί ο απαραίτητος χρόνος και χρήμα από την εταιρεία παραγωγής, η δουλειά θα γίνει όπως πρέπει. Δηλαδή τα μπάσα δεν θα είναι αυτά του κινηματογραφικού master, ούτε το dynamic range, ούτε η μίξη. Ναι, το κεντρικό ηχείο είναι αυτό με τον μεγαλύτερο όγκο πληροφορίας, αλλά στις αίθουσες. Στο Home Entertainment, επειδή η συντριπτικότατη πλειοψηφία των συστημάτων είναι παιδικά ηχεία, και το πολύ μέχρι soundbars (*1), αν παίξει το κινηματογραφικό master θα τους βγάλει τα μάτια. Για αυτό, και εφόσον δοθεί ο απαραίτητος χρόνος και χρήμα όπως είπα, αυτά αλλάζουν. Στο κεντρικό στην περίπτωση μας, αρκετή πληροφορία που δεν είναι φωνή πάει στα LR. Όχι όλη, ένα μικρό τμήμα πληροφορίας και έντασης μένει στο κεντρικό. Αυτό γίνεται για να μην βγάλουμε τα μάτια στο κεντρικό που στα σπίτια είναι πολύ μικρότερο από αυτό του κινηματογράφου που θέλει όλα τα ηχεία μπροστά ίδια, αλλά και μικρότερο από τα LR ηχεία του σπιτιού μας.

Η μίξη της αίθουσας δεν έχει απολύτως καμία σχέση με αυτή του Home Entertainment. Και αυτό δεν γίνεται μόνο λόγω δυνατοτήτων ηχείων αλλά και λόγω όγκου δωματίων. Στην αίθουσα υπάρχει λόγος που το κεντρικό έχει περισσότερη πληροφορία. Ο διαχωρισμός (ή η θέση των ήχων), ανάλογα τη σκηνή, πρέπει να είναι εύκολα αντιληπτός από όλες τις θέσεις, ακόμα και σε αυτές στις άκρες. Στο σπίτι είναι εντελώς διαφορετικά καθώς δεν υπάρχει τόσο τεράστια αίθουσα, και, τόσο οι αποστάσεις των μπροστινών ηχείων όσο και το μέγεθος της εικόνας δεν έχουν τα ίδια μεγέθη.
Σίγουρα είναι εντυπωσιακό, σίγουρα είναι αυτό που θέλουμε όσοι έχουμε μεγάλα ακριβά συστήματα, αλλά ακόμα και σε εμάς η μίξη είναι λάθος, καθώς κάποιοι μπροστινοί ήχοι έρχονται από λάθος σημεία. Και αυτό είναι πολύ δύσκολο να το καταλάβει ένας απλός ακροατής, από τη στιγμή που δεν έχει τη δυνατότητα να βάλει τον ήχο όπου θέλει και να ακούσει πως είναι από εδώ, από εκεί, λίγο αριστερά, δεξιά, και πάει λέγοντας, καθώς δεν έχει, και ούτε θα έχει ποτέ, δυνατότητα μίξης.
Αν δεν δοθεί χρόνος και χρήμα, ή δεν φτάνει αυτό που δόθηκε, γίνονται παραχωρήσεις. Έτσι καταλήγουμε να ακούμε το αποτέλεσμα ενός συμβιβασμού χρόνου - αποτελέσματος. Αν είναι καλό είμαστε τυχεροί. Αν δεν δόθηκε χρόνος ακούμε κινηματογραφικό master και νομίζουμε ότι είναι σωστό οικιακό master καθώς όλα βαράνε όπως θα θέλαμε και πληρώσαμε.

Δύο απλοί και γρήγοροι τρόποι να καταλάβουμε τι ακούμε είναι α) αν το κεντρικό βαράει περισσότερο από τα LR ακούμε master αίθουσας, και β) αν τα LR παίζουν φωνές, έστω και ελάχιστα, σε κάποιες σκηνές (δεν είναι απαραίτητο να είναι σε όλη την ταινία) ακούμε master αίθουσας (*2).

(*1) Στην Αμερική έχει τρέξει και σχετική έρευνα για το θέμα. Το 87% των συνδρομητών του Netflix ακούει από τα ηχεία της τηλεόρασης
(*2) Στο κινηματογραφικό master συχνά μπαίνουν ήχοι φωνής από το κεντρικό λόγω όγκου αίθουσας, ώστε να δοθεί καλύτερη αίσθηση στη σκηνή ανάλογα το τι συμβαίνει στην εικόνα, ή για να ακούσουν καλύτερα τα ακριανά καθίσματα αυτό που συμβαίνει, καθώς ένας hard center sound θα ήταν αφύσικος.

Αν περιμενεις απο την dolby όμως να δεις προκοπη δεν προκειται. Καλύτερα στείλε τα για διακοπες τα atmos να κάνουν και κανα μπανακι και δεν θα καταλαβεις οτι λείπουν στο 90% απο τις ταινίες.
Αυτό είναι γνωστό. Και κυρίως στις υπηρεσίες streaming είναι σκέτη απογοήτευση. Η ηχητική ποιότητα των objects στις πλατφόρμες streaming είναι ίδια με την χειρότερη απόδοση ενός ήχου mp3 πολύ υψηλής συμπίεσης, καθώς αυτό είναι. Η κακή μίξη που έτσι και αλλιώς γίνεται σε πάρα πολλές ταινίες, και κυρίως των πλατφορμών, μεταφράζεται σε σχεδόν ανύπαρκτη πληροφορία στα πάνω ηχεία λόγω υψηλότατης συμπίεσης των objects. Πράγμα που δεν συμβαίνει στο Auro 3D ακόμα και αν το στρειμάρεις καθώς είναι άλλο φρούτο, πιο σοβαρό.

Για αυτό το λόγω, αν με έχεις διαβάσει, έχω πει πολλές φορές στο παρελθόν πως αν κάποιος έχει ως κύρια ψυχαγωγία - πηγή υλικού τις πλατφόρμες δεν αξίζει να χαλά και πολύ χρόνο - χρήμα - τη ζαχαρένια του στα atmos. Αν όμως αγοράζει τις ταινίες που του αρέσουν σε δισκάκια ή αν katev@zei sov@ra @rxeia τότε ναι.
 



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.293
Μηνύματα
2.895.904
Members
38.023
Νεότερο μέλος
ChristosLps
Top