Καλωδια ηχειων ..... ( μακρυτατο )

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.286
Reaction score
18.304
παραθετω εδω ενα απλο πινακα οπου μια αλλαγη σε ενα καλωδιο που σαν νουμερο ειναι μαλλον αστειο δλδ
0,004 Ω αλλαζει το damping factor κατα σχεδον 50 %
αναλόγως της αντίστασης εξόδου του ενισχυτή....

με το πινακάκι σου πάντα:
αν σε έναν ενισχυτή με αντίσταση εξόδου 0,004 Ohm βάλουμε ένα καλώδιο 0,004 Ohm, ναι το DF θα πέσει από 2000 σε 1000
σε έναν ενισχυτή όμως με αντίσταση εξόδου 0,04 Ohm που θα βάλουμε ένα καλώδιο 0,004 Ohm, το DF θα πέσει από 200 σε 181 ...
και αν κάνουμε το ίδιο σε έναν ενισχυτή με 0,08 Ohm το DF θα πεσει από 100 σε 95
 

Μηνύματα
5.596
Reaction score
9.735
Το προβλημα σε αυτο τον χωρο ειναι οτι αν πας να συνδεσεις ενα ζευγαρι B&W με καλωδιο πορτατιφ που κανει 0,80 το μετρο η με ενα Nordost το οποιο κανει 1000 ευρω και στις δυο περιπτωσεις το ηχειο θα παιξει .
Τωρα αν καποιο περιοδικο η μεσο δινει βημα σε οποιονδηποτε τυχαρπαστο και το χειροτερο αμορφωτο ανθρωπο αυτο δεν εχει καμμια θεση εδω περα .

δεν θα διαφωνησω οτι βλεπεις κατι φιδια που πουλανε 5000 το τεμαχιο θεωρω οτι αυτο που προσφερουν ειναι παρα πολυ λιγο σε σχεση με τα χρηματα που δινεις .
Οποτε ας αφησουμε τις μπαρουφες του καθε παπαρα και ας μεινουμε στις εφαρμοσμενες πρακτικες συν τα μαθηματικα και την φυσικη που μαθαμε αντε στο Λυκειο αυτα και μονο αρκουν για να κατανοησει καποιος γιατι υπαρχουν διαφορες στα καλωδια


παραθετω εδω ενα απλο πινακα οπου μια αλλαγη σε ενα καλωδιο που σαν νουμερο ειναι μαλλον αστειο δλδ
0,004 Ω αλλαζει το damping factor κατα σχεδον 50 %

νουμερο το οποιο ειναι πλασματικο γιατι αφορα μονο το καλωδιο οποτε αν προσθεσεις και κατι ψιλοαπωλειες απο μπορνες μπανανες κλπ το τελικο νουμερο ειναι ακομα χειροτερο

View attachment 372397

Τωρα αν εσενα σου αρεσει να ακους απο ενα ηχειο το οποιο εχει πολυ χαμηλο damping factor και αυτο το κανει πολυ πιο πλαδαρο πολυ πιο ψευδες γεματο και τελικα ισως καποιος να ελεγε λιγοτερο επιθετικο τοτε σε αυτη την περιπτωση θα σου θυμησω 2 πραγματα

1) μην εισαι και τοσο σιγουρος οτι αυτο γραφτηκε στο studio απλα εσενα σου αρεσει ετσι
2) δυστυχως σε αυτο το νημα δεν συζηταμε τι μας αρεσει συζηταμε τι ειναι σωστο .
Ειδικός δεν είμαι , αυτά που γράφει, στέκουν?

Τι ποσοστό αντιπροσωπεύουν τα καλώδια διασύνδεσης σε σύγκριση με την υπόλοιπη αλυσίδα αναπαραγωγής;

Αν κάποιος έπρεπε να αναπαραστήσει γραφικά ολόκληρο το εκτεταμένο μήκος μιας αλυσίδας hi-fi, τα καλώδια διασύνδεσης θα αντιπροσώπευαν μόνο (περίπου) 1-2 τοις εκατό. Ακόμα κι αν αυτά τα καλώδια είναι "τα καλύτερα", αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι το ηχητικό σήμα μεταδίδεται σε πολύ μεγαλύτερες αποστάσεις μέσω σχετικά κατώτερων και λεπτών υλικών (εσωτερική καλωδίωση συσκευών και ηχείων, γραμμές πλακέτας κυκλωμάτων, καλώδια σύνδεσης εξαρτημάτων κ.λπ.). Υπάρχουν όμως και άλλα αδύνατα σημεία. Για παράδειγμα, σχεδόν κάθε ενισχυτής χρησιμοποιεί ρελέ πριν από τους ακροδέκτες των ηχείων που συνδέουν τα ηχεία μόνο λίγα δευτερόλεπτα μετά την εφαρμογή της τροφοδοσίας. Αυτό προστατεύει τα ηχεία από την τάση DC και αποτρέπει το ρεύμα εισροής. Οι επιφάνειες επαφής αυτών των ρελέ έχουν το μέγεθος μιας κεφαλής καρφίτσας, αλλά μεταδίδουν ολόκληρη την ισχύ του ενισχυτή! Τι λέει η παροιμία; Ο πιο αδύναμος κρίκος σε μια αλυσίδα καθορίζει τη συνολική της ποιότητα. Σίγουρα δεν θα είναι τα καλώδια. στην πραγματικότητα, είναι πάντα (ακόμα και όταν χρησιμοποιούνται τυπικά καλώδια) οι ισχυρότεροι κρίκοι σε μια αλυσίδα hi-fi.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.293
Reaction score
1.178
Μιας και τον ανάφερες, ποια η γνώμη σου για τις κατασκευές του Pass; δικές του και άλλες παλιές που τροποποίησαν και έβγαλαν άλλες εταιρίες.
Στελνω ενα μαιλ στο βαψομαλια και του γραφω
Εχεις ποτε ακουσει τεκνο μουσικη με τα σαρδελοκουτια που φιαχνεις στην First watt ?
Απανταει ο Νελσον με μια φωτογραφια απο το σπιτι του οπου ο ενας τοιχος ειναι μια πραγματικα τεραστια δισκοθηκη
γραφει:
Στην γωνια κατω δεξια ειμαι σιγουρος οτι υπαρχουν δυο τετοιοι δισκοι δεν τους εχω ακουσει ποτε !
Συμπληρωνει:
καποια απο τα μηχνηματα μου παιζουν κατω απο προυποθεσεις καποια αλλα παιζουν τα παντα Unconditional .

Τι δεν μου αρεσει με τον PASS

--Ολα τα μηχανηματα που εδωσε εξω ADCOM STASIS κλπ ειναι γεματα παγιδες πρεπει να εισαι πολυ προσκετικος
--Εχει την ταση να χρησιμοποιει για τον σκοπο αυτο και δικα του εξαρτηματα
--Ολη η κοινοτητα εχει φαει την παραμυθα οτι ο Nelson δινει στην DIY κοινοτητα συν οτι συμμετεχει και απανταει και ερωτησεις ..>Στην πραξη αυτο ουτε δωρεαν ειναι ουτε το κανει απο την καλη του καρδια,. Η DIY κοινοτητα στην ουσια κανει debugging στα σχεδια του ....
--Εχει κανει και προχειροδουλειες τυπου ο ΑΒ100 ο οποιος υποτιθεται οτι τον εκανε δωρο στην DIY κοινοτητα της ταξης ΑΒ Κυκλωμα το οποιο ηταν μια πολυ προχειρη μετασκευη του Α40 που δημοσιευτηκε πριν 800 χρονια με μια επιλογη στους ημιαγωγους κυριολεκτικα δραματικη επελεξε τρανσιστορ εξοδου που στα datasheet ειναι solenoid drivers και δεν εχουν καν προδιαγραφες για AUDIO Σχεδιο το οποιο δωθηκε στην DIY κοινοτητα και σταματησε η απετυχε χαρη στην δικη μου παρεμβαση, ως σχεδιο παντελως στερουμενο οποιασδηποτε τεχνολογιας η καινοτομιας .


Προς τιμην τους το Diyaudio επετρεψε τα σχολια μου εκει ( αφαιρεσαν μονο τα καντηλια ) γιατι πολυ απλα ειχα δικιο και ετσι το προτζεκτ πεθανε και εμεινε στην ιστορια ως το μονο προτζεκκτ του Pass που δεν κατασκευαστηκε απο χιλιαδες ντουηδες .

--θεωρω οτι το να χρησιμοποιει βιομηχανικα μοσφετ ειναι λαθος αντεχουν εχουν γκαζια αλλα ο ηχος τους ειναι σκληρος .

Πραγματι τον θεωρω εναν απο τους 10 καλυτερους σχεδιαστες στον κοσμο αυτη την στιγμη δυστυχως ομως ειναι ανθρωπος με αποψη και τα προσωπικα του ακουσματα ειναι κλασσικο ροκ σημαινει οτι οι ενισχυτες του συνηθως εχουν παρομοιες χροιες
θεωρητικα αυτο ειναι πολυ λαθος Ο ενισχυτης επρεπε να παιρνει το1 W και να το κανει 100 ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα αλλο.

Δυστυχως μεγαλωσε και αυτος και ειναι πρακτικα απιθανο στο μελλον να δουμε απο αυτον και μια αλλη σχεδιαση που να προσεγγιζει και αλλες χροιες .
Ειδικός δεν είμαι , αυτά που γράφει, στέκουν?

Τι ποσοστό αντιπροσωπεύουν τα καλώδια διασύνδεσης σε σύγκριση με την υπόλοιπη αλυσίδα αναπαραγωγής;

Αν κάποιος έπρεπε να αναπαραστήσει γραφικά ολόκληρο το εκτεταμένο μήκος μιας αλυσίδας hi-fi, τα καλώδια διασύνδεσης θα αντιπροσώπευαν μόνο (περίπου) 1-2 τοις εκατό. Ακόμα κι αν αυτά τα καλώδια είναι "τα καλύτερα", αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι το ηχητικό σήμα μεταδίδεται σε πολύ μεγαλύτερες αποστάσεις μέσω σχετικά κατώτερων και λεπτών υλικών (εσωτερική καλωδίωση συσκευών και ηχείων, γραμμές πλακέτας κυκλωμάτων, καλώδια σύνδεσης εξαρτημάτων κ.λπ.). Υπάρχουν όμως και άλλα αδύνατα σημεία. Για παράδειγμα, σχεδόν κάθε ενισχυτής χρησιμοποιεί ρελέ πριν από τους ακροδέκτες των ηχείων που συνδέουν τα ηχεία μόνο λίγα δευτερόλεπτα μετά την εφαρμογή της τροφοδοσίας. Αυτό προστατεύει τα ηχεία από την τάση DC και αποτρέπει το ρεύμα εισροής. Οι επιφάνειες επαφής αυτών των ρελέ έχουν το μέγεθος μιας κεφαλής καρφίτσας, αλλά μεταδίδουν ολόκληρη την ισχύ του ενισχυτή! Τι λέει η παροιμία; Ο πιο αδύναμος κρίκος σε μια αλυσίδα καθορίζει τη συνολική της ποιότητα. Σίγουρα δεν θα είναι τα καλώδια. στην πραγματικότητα, είναι πάντα (ακόμα και όταν χρησιμοποιούνται τυπικά καλώδια) οι ισχυρότεροι κρίκοι σε μια αλυσίδα hi-fi.
δεν αλλαζει οτι αυτος που εγαψε αυτο το αρθο ειναι αμορρφωτος και παντελως ασχετος με το αντικειμενο .

Στην δικια μου περιπτωση αλλαξε το damping factor 40% με την ταρζανια που εκανα ειναι σημαντικο αυτο για σενα ?
για μενα ειναι
Υπαρχουν ακροατες που δινουν σημασια σε αυτο και ακροατες που απλα νοιζονται να παιζει
 

Μηνύματα
401
Reaction score
698
και κατι πολυ βασικο για να μην χαθει η μπαλα
μεταξυ οποιουδηποτε καλωδιο οι αλλαγες στο damping factor δεν ειναι γραμμικες σημαινει οτι συνηθως επιρεαζουν περισσοτερο το μπασσο και πολυ λιγοτερο μεσαια και πριμα
κατα περιπτωση τα υπολοιπα αυτεπαγωγη χωρητικοτητα και skin effect θα πειραξουν και αλλες πειοχες του σηματος
η μελετη το πιο κομματι επιρεαζει τι ειναι σαφως πιο βαρια και θελει εξελιγμενη Φυσικη και μαθηματικα αλλα και παλι αυτο που κραταμε εδω ειναι οτι η συμπεριφορα των καλωδιων δεν ειναι γραμμικη

αυτο που εχει τα καλυτερα μπασσα δεν ειναι σιγουρο οτι θα εχει και κορυφαια πριμα
Ρε Σακη , καλε μου άνθρωπε , το D.F δεν είναι χαρακτηριστικό των ενισχυτών ;
Όσο πιο υψηλα νούμερα έχει ένας ενισχυτης (αναγράφονται σε πολλά specs ) , τόσο πο διεγείρεται το γουφερ του ηχείου.
Λέτε λοιπόν περί D.F ηχείων……εγώ προσωπικά ουδέποτε είδα στα specs ηχείων να αναφέρεται το D.F.
Ζοσχα είμαι ρε συ;
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.293
Reaction score
1.178
αναλόγως της αντίστασης εξόδου του ενισχυτή....

με το πινακάκι σου πάντα:
αν σε έναν ενισχυτή με αντίσταση εξόδου 0,004 Ohm βάλουμε ένα καλώδιο 0,004 Ohm, ναι το DF θα πέσει από 2000 σε 1000
σε έναν ενισχυτή όμως με αντίσταση εξόδου 0,04 Ohm που θα βάλουμε ένα καλώδιο 0,004 Ohm, το DF θα πέσει από 200 σε 181 ...
και αν κάνουμε το ίδιο σε έναν ενισχυτή με 0,08 Ohm το DF θα πεσει από 100 σε 95

Υπαρχει κατι που εδω σου διαφευγει το οποιο για να το κατανοησεις πρεπει να εχεις λιγο βαθυτερη γνωση γυρω απο τους ενισχυτες
στους περισσοτερους ενισχυτες η μαυρη μπορνα ειναι παθητικη και ειναι δυναμικο μηδεν οτι κανει damping ο ενισχυτης θα το κανει εκει
Υπαρχουν και ενισχυτες τοπολογιας BTL οπου η κοκκινη μπορνα ειναι ενεργη και παρεχει το θετικο σημα ενισχυμενοακι αντιστοιχα και η μαυρη ειναι ενεργη και παρεχει το αρνητικο σημα ....Η προσθεση γινεται πανω στο ηχειο
εκει οτι ειναι να γινει damping γινεται εναλλαξ στην μια η την αλλη πορτα

που ειναι το μυστικο εδω
το μυστικο ειναι οτι οταν εισαι σε μονοκαλωδωση στην μαυρη μπορνα πρεπει να επιστρεψει το back EMF Συνολικα και απο μπασσα και απο μεσαια και απο πριμα
Στην διπλοκαλωδιωση τα BACK EMF επιστρεφουν απο διαφορετικες διαδρομες για να καταληξουν στο δυναμικο μηδεν

Αυτο σημαινει οτι το damping factor που υπολογιζουμε μαθηματικα στην πραξη λειτουργει τελειως διαφορετικα μεταξυ μονοκαλωδιωσης και διπλοκαλωδιωσης
Ρε Σακη , καλε μου άνθρωπε , το D.F δεν είναι χαρακτηριστικό των ενισχυτών ;
Όσο πιο υψηλα νούμερα έχει ένας ενισχυτης (αναγράφονται σε πολλά specs ) , τόσο πο διεγείρεται το γουφερ του ηχείου.
Λέτε λοιπόν περί D.F ηχείων……εγώ προσωπικά ουδέποτε είδα στα specs ηχείων να αναφέρεται το D.F.
Ζοσχα είμαι ρε συ;
Το διατυπωνεις λαθος
το damping factor που σου δινει ο ενισχυτης ισχυει μονο με καλωδιο το οποιο εχιε μηδενικη αντισταση
Γινεται αυτο ?
ΟΧΙ
αρα το damping factor θα αλλαξει μεχρι να φτασει στα ηχεια
Πρακτικα εαν ενας ενισχυτης δινει 1000 με ενα καλωδιο 3m πλακε 2*1,5 μαζι με μπαννανες μπορνες και επαφες οριακα στο ηχειο πανω εχεις 650
 

Μηνύματα
5.596
Reaction score
9.735
δεν αλλαζει οτι αυτος που εγαψε αυτο το αρθο ειναι αμορρφωτος και παντελως ασχετος με το αντικειμενο .

Στην δικια μου περιπτωση αλλαξε το damping factor 40% με την ταρζανια που εκανα ειναι σημαντικο αυτο για σενα ?
για μενα ειναι
Υπαρχουν ακροατες που δινουν σημασια σε αυτο και ακροατες που απλα νοιζονται να παιζει
Ειδικός δεν είμαι όπως είπα. Αυτός λέει τα εξής.
Λέει βλακείες?
Θα ρωτήσω και τον Μπούτχια

"Σε κάθε παθητικό ηχείο, ένα πηνίο τοποθετείται μπροστά από το ενσωματωμένο γούφερ ως φίλτρο χαμηλής διέλευσης για το φιλτράρισμα των υψηλών συχνοτήτων. Τέτοια πηνία είναι κατασκευασμένα από εμαγιέ χάλκινο σύρμα με μέγιστη διάμετρο 1,25 mm ή περίπου 1 mm² σε διατομή. Ανάλογα με την απαιτούμενη αυτεπαγωγή, χρησιμοποιούνται περίπου 30 έως 100 μέτρα σύρματος. Πολύ καλά πηνία σε ακριβά ηχεία (ή σε αυτά με χαμηλή αυτεπαγωγή) επιτυγχάνουν τιμές αντίστασης περίπου 0,3 ohm. Λιγότερο καλά πηνία (ή σε αυτά με υψηλή αυτεπαγωγή) επιτυγχάνουν 0,7 έως 1 ohm. Μια τέτοια τιμή αντίστασης σημαίνει ότι ακόμη και ο "καλύτερος" συντελεστής απόσβεσης ενός ενισχυτή υψηλής τεχνολογίας είναι σε μεγάλο βαθμό αναποτελεσματικός, με μόνο ένα κλάσμα αυτού να φτάνει στο γούφερ (ένα άλλο εξαιρετικό παράδειγμα θεωρίας και πράξης). Ακόμα και το πιο παχύ και ακριβό καλώδιο ηχείου δεν μπορεί να το αλλάξει αυτό."
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.293
Reaction score
1.178
Ειδικός δεν είμαι όπως είπα. Αυτός λέει τα εξής.
Λέει βλακείες?
Θα ρωτήσω και τον Μπούτχια

"Σε κάθε παθητικό ηχείο, ένα πηνίο τοποθετείται μπροστά από το ενσωματωμένο γούφερ ως φίλτρο χαμηλής διέλευσης για το φιλτράρισμα των υψηλών συχνοτήτων. Τέτοια πηνία είναι κατασκευασμένα από εμαγιέ χάλκινο σύρμα με μέγιστη διάμετρο 1,25 mm ή περίπου 1 mm² σε διατομή. Ανάλογα με την απαιτούμενη αυτεπαγωγή, χρησιμοποιούνται περίπου 30 έως 100 μέτρα σύρματος. Πολύ καλά πηνία σε ακριβά ηχεία (ή σε αυτά με χαμηλή αυτεπαγωγή) επιτυγχάνουν τιμές αντίστασης περίπου 0,3 ohm. Λιγότερο καλά πηνία (ή σε αυτά με υψηλή αυτεπαγωγή) επιτυγχάνουν 0,7 έως 1 ohm. Μια τέτοια τιμή αντίστασης σημαίνει ότι ακόμη και ο "καλύτερος" συντελεστής απόσβεσης ενός ενισχυτή υψηλής τεχνολογίας είναι σε μεγάλο βαθμό αναποτελεσματικός, με μόνο ένα κλάσμα αυτού να φτάνει στο γούφερ (ένα άλλο εξαιρετικό παράδειγμα θεωρίας και πράξης). Ακόμα και το πιο παχύ και ακριβό καλώδιο ηχείου δεν μπορεί να το αλλάξει αυτό."
Μην συνεχιζεις να κοπιαρεις οτι βρισκεις μπροστα σου
τα μεγεθη αυτα ειναι μετρησιμα και τα εχουν μετρησει οι ανθρωποι που ασχοληθηκαν σε βαθος μετο αντικειμενο
Οι υπολοιποι πιστευουν η απλα ακουνε
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.286
Reaction score
18.304
Υπαρχει κατι που εδω σου διαφευγει το οποιο για να το κατανοησεις πρεπει να εχεις λιγο βαθυτερη γνωση γυρω απο τους ενισχυτες
στους περισσοτερους ενισχυτες η μαυρη μπορνα ειναι παθητικη και ειναι δυναμικο μηδεν οτι κανει damping ο ενισχυτης θα το κανει εκει
Υπαρχουν και ενισχυτες τοπολογιας BTL οπου η κοκκινη μπορνα ειναι ενεργη και παρεχει το θετικο σημα ενισχυμενοακι αντιστοιχα και η μαυρη ειναι ενεργη και παρεχει το αρνητικο σημα ....Η προσθεση γινεται πανω στο ηχειο
εκει οτι ειναι να γινει damping γινεται εναλλαξ στην μια η την αλλη πορτα

που ειναι το μυστικο εδω
το μυστικο ειναι οτι οταν εισαι σε μονοκαλωδωση στην μαυρη μπορνα πρεπει να επιστρεψει το back EMF Συνολικα και απο μπασσα και απο μεσαια και απο πριμα
Στην διπλοκαλωδιωση τα BACK EMF επιστρεφουν απο διαφορετικες διαδρομες για να καταληξουν στο δυναμικο μηδεν

Αυτο σημαινει οτι το damping factor που υπολογιζουμε μαθηματικα στην πραξη λειτουργει τελειως διαφορετικα μεταξυ μονοκαλωδιωσης και διπλοκαλωδιωσης
υποθέτω πως δεν αλλάζει κάτι στην "ένσταση" μου, πως πτώση DF κατά 50% με ένα καλώδιο 0,004 Ohm ισχύει μόνο υπό πολύ συγκεκριμένες προϋποθέσεις και όχι πάντα... όπως θα μπορούσε κάποιος να παρερμηνεύσει με τον τρόπο που το έγραψες
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.293
Reaction score
1.178
υποθέτω πως δεν αλλάζει κάτι στην "ένσταση" μου, πως πτώση DF κατά 50% με ένα καλώδιο 0,004 Ohm ισχύει μόνο υπό πολύ συγκεκριμένες προϋποθέσεις και όχι πάντα... όπως θα μπορούσε κάποιος να παρερμηνεύσει με τον τρόπο που το έγραψες
Δεν διαφωνω
Παντως και οι μετρησεις και το αποτελεσμα δινουν αλλαγη στο damping factor 40%
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.293
Reaction score
1.178
Ρε Σακη , καλε μου άνθρωπε , το D.F δεν είναι χαρακτηριστικό των ενισχυτών ;
Όσο πιο υψηλα νούμερα έχει ένας ενισχυτης (αναγράφονται σε πολλά specs ) , τόσο πο διεγείρεται το γουφερ του ηχείου.
Λέτε λοιπόν περί D.F ηχείων……εγώ προσωπικά ουδέποτε είδα στα specs ηχείων να αναφέρεται το D.F.
Ζοσχα είμαι ρε συ;
Damping factor με απλα λογια
παιζει ο ντραμερ μια μποτια
Το μεγαφωνο πεταγεται ενα ποντο εξω απο το σημειο μηδεν επιστρεφει πισω σχεδον ενα ποντο ΠΙΣΩ απο το σημειο μηδεν και καθεται στην θεση του
Οταν εχει παει ο κωνος πισω κατα την επιστροφη του παραγει ενα ρευμα το οποιο ειναι αντιθετο με την αρχικη φορα της μποτιας
το ρευμα αυτο το αντιθετο πρεπει ο ενισχυτης να το ¨πεταξει "
ο μονος τροπος να το πεταξει ειναι να το γειωσει
αρα εκει κατα το ποσο θα φτασει γρηγορα και σωστα αυτο στην γειωση ειναι θεμα ταχυτητας και αντιστασης του καλωδιου ηχειου .

Στην ακροαση με πολυ χαμηλο damping factor :|

ακους ενα πιανο και μια φωνη νοιωθεις το πιανο γεματο ογκωδες και εκτος απο χορδες η εντυπωση σου ειναι οτι ακους υπεροχα και το σωμα του πιανου ( παγιδα που πεφτουν πολυ συχνα οι ακροατες και σου λενε τι ωραια που παιζει και ποιος τον γαμει το μαλακα με τα καλωδια )

βαζεις να παιξεις ενα housaki το οποιο ειναι τυπου 124 bpm και νοιωθεις οτι τα ηχεια σου μπουμαρουν η οτι απλα απο μποτια σε μποτια η μποτα δεν σβυνει και ακουγεται ενα γεματο μεν αλλα συνεχες βουητο

Αυτο ειναι το κακο dampning factor


Αν βρεις τι σου φταιει η ακουσεις το κομματι με πολυ καλα ακουστικα θα καταλαβεις οτι η μποτα ειναι σφιχτη punchy και δεν εχει την διαρκεια που τις δινουν τα ηχεια και ο ενισχυτης σου
Αν βρεις τι φταιει και χαμηλωνει το damping factor θα ακουσεις το ιδιο αποτελσμα και στα ηχεια σου
Οταν το βρεις θα καταλαβεις το πραγματικο σωμα του πιανου στην εκταση και τον ογκο που ειχε οταν γραφτηκε το κομματτι και οχι αυτο που προσεδωσε το συστημα σου. το οποι παιζει να ειναι λιγοτερα αλλα τουλαχιτον 100 φορες πιο καθαρο . ( δευτερη παγιδα που πεφτουν οι ακροατες μπερδευουν την ποσοτητα με την ποιοτητα )

Η κατασταση αυτη επιρεαζει στο συνολο την συνολικη τονικη ισοροπια και οσο και αν σου φανει περιεργο οταν λυσεις αυτο το προβλημα θα ερθεις εδω να γραψεις οτι τελικα και τα πριμα σου αλλαξαν δραματικα
 
Last edited:

Μηνύματα
401
Reaction score
698
Κατανοητό και ευχαριστιόσαστε για την ανάλυση .
Όμως ρώτησα το εξής.
Π.χ Yamaha DspA1 damping factor 200
Άλλος ενισχυτης , Ροτελ με DF 1000.
Λέω Λοιπόν , δεν διάβασα το τάδε ηχείο έχει τόσο D.F και κάποιο ένα άλλο νούμερο.
Ειλικρινά ποτέ δεν είδα σε specs ηχείων τέτοια μέτρηση.
Αυτήν την απορία είχα μεσιε.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.293
Reaction score
1.178
Κατανοητό και ευχαριστιόσαστε για την ανάλυση .
Όμως ρώτησα το εξής.
Π.χ Yamaha DspA1 damping factor 200
Άλλος ενισχυτης , Ροτελ με DF 1000.
Λέω Λοιπόν , δεν διάβασα το τάδε ηχείο έχει τόσο D.F και κάποιο ένα άλλο νούμερο.
Ειλικρινά ποτέ δεν είδα σε specs ηχείων τέτοια μέτρηση.
Αυτήν την απορία είχα μεσιε.
νομιζω τωρα σου λυθηκε
 

Μηνύματα
8.194
Reaction score
3.445
Εχω 40 χρονια στον χωρο , τεραστια εμπειρια και απο Pro Audio
Πολλοι σκατοψχυχοι λενε ο Σακης αλλαζει πυκνωτες και αντιστασεις ....
well δεν ειναι καθολου ετσι
Συνηθως για να φιαξουμε ενα μηχανημα πρεπει να κατανοησουμε το πως λειτουργει , προυποθετει να μπορεις να διαβασεις σχεδιο , προυποθετει το κατανοεις θεωρητικα , ωστε μετα να καταλαβεις που ποναει και να προχωρησεις στην βλαβη .

Να τους πεις ότι αλλάζεις και καλωδια, γιατί εκείνοι δεν ξέρουν τι εστί 40 χρόνια εμπειρίας .
Και δεν χρειαζεσαι να πάρεις εσύ μετρήσεις για να αντιληφτείς πως άλλαξε εντελώς η φάση στο σήμα επειδή το ένα καλωδιο ήταν λίγο μακρύτερο απο το άλλο, όπως ισχυρίστηκες, ή μήπως τελικά άλλαξε το DF ;

Θα μπορούσες βέβαια αντί να ψάχνεις μόνος σου στα ρηχά νερά, να είχες πάρει κάποιες μετρήσεις των ηχείων με το πρόγραμμα REW (free app για δεξιούς, κεντρώους και αριστερούς).
Mετρήσεις του ηχείου στο χώρο της ακρόασης , για να σε βοηθήσουν στην αναζήτηση των καλωδίων, της μονοκαλωδίωσης και της διπλοκαλωδίωσης.
Θα μπορούσαν να συνδραμουν και κάποια εξειδικευμένα μέλη μας, που καταλαβαίνουν από μετρήσεις και δεν πιστεύουν σε μαγικά και ξόρκια.

5 χρονια πριν μετακομισα σε καινουργιο σπιτι που νοικιασα (επειδη εγω ειμαι δεξιος δεν εχω δικο μου σπιτι νοικιαζω) και εκει ο χωρος αληθεια ειναι οτι ειχε περιορισμους ....
Εγώ υπήρξα και αριστερός και κεντρώος και δεξιός, ωστόσο αγόρασα 2 σπίτια και ανακαίνισα άλλα 3 , επειδή από τα δηλωθέντα εισοδήματά μου μπορούσα να δικαιολογήσω τις παραπάνω δαπάνες.

Θέλω να πω, πως τα πολιτικά μας φρονήματα ευτυχώς δεν έχουν σχέση με τη θέλησή μας για αγορά ή για ενοικίαση σπιτιού. Αλλα θέματα περιορίζουν τις μεγαλες δαπάνες
 
Last edited:

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.293
Reaction score
1.178
Κατανοητό και ευχαριστιόσαστε για την ανάλυση .
Όμως ρώτησα το εξής.
Π.χ Yamaha DspA1 damping factor 200
Άλλος ενισχυτης , Ροτελ με DF 1000.
Λέω Λοιπόν , δεν διάβασα το τάδε ηχείο έχει τόσο D.F και κάποιο ένα άλλο νούμερο.
Ειλικρινά ποτέ δεν είδα σε specs ηχείων τέτοια μέτρηση.
Αυτήν την απορία είχα μεσιε.
Ποιος αλλωστε νομιζεις οτι ειναι ο λογος που σε ολες τις εκθεσεις απιζουν ενα πιανο και μια φωνη
Πολυ πλα γιατι ενα τετοιο περιεχομενο δεν αποκαλυπτονται τα οποια προβληματα μπορει να εχει το συστημα τους

και να πεις και τιποτα σου λενε μουσικες ειναι αυτες που ακους ?

κανε μας τη χαρη ρε καραγκιοζη οτι γουσταρω ακουω και εγω και ο καθε ενας μας
Να τους πεις ότι αλλάζεις και καλωδια, γιατί εκείνοι δεν ξέρουν τι εστί 40 χρόνια εμπειρίας .
Και δεν χρειαζεσαι να πάρεις εσύ μετρήσεις για να αντιληφτείς πως άλλαξε εντελώς η φάση στο σήμα επειδή το ένα καλωδιο ήταν λίγο μακρύτερο απο το άλλο, όπως ισχυρίστηκες, ή μήπως τελικά άλλαξε το DF ;

Θα μπορούσες βέβαια αντί να ψάχνεις μόνος σου στα ρηχά νερά, να είχες πάρεις κάποιες μετρήσεις των ηχείων με το πρόγραμμα REW (free app για δεξιούς, κεντρώους και αριστερούς).
Mετρήσεις του ηχείου στο χώρο της ακρόασης , για να σε βοηθήσουν στην αναζήτηση των καλωδίων, της μονοκαλωδίωσης και της διπλοκαλωδίωσης.
Θα μπορούσαν να συνδραμουν και κάποια εξειδικευμένα μέλη μας, που καταλαβαίνουν από μετρήσεις και δεν πιστεύουν σε μαγικά και ξόρκια.



Εγώ υπήρξα και αριστερός και κεντρώος και δεξιός, ωστόσο αγόρασα 2 σπίτια και ανακαίνισα άλλα 3 , επειδή από τα δηλωθέντα εισοδήματά μου μπορούσα να δικαιολογήσω τις παραπάνω δαπάνες.

Θέλω να πω, πως τα πολιττικά μας φρονήματα ευτυχώς δεν έχουν σχέση με τη θέλησή μας για αγορά ή για ενοικίαση σπιτιού.
[/QUOTE]
Ολα αυτα εγιναν και εκμεταλευτηκα ολα τα διαθεσιμα οργανα
ξεκινησα απο πολυ πριν οτι εσφαλμενα πιστευα οτι η διαφορετικοι τυποι καλωδιων εφερναν αναστροφη φασης σε καποιο βαθμο στο σημα η οτι καποιο λαθος υπηρχε στο κροσσοβερ η και το ιδιο το ηχειο .
οι μετρησεις εδειξαν οτι το ενα πακετο καλωδιων με το αλλο ειχαν αναστροφη φασης σε σημεια του σηματος οπου η μεγαλυτερη ηταν μολις 5 μοιρες . ( στο συγεκριμενο χωρο και συγκεριμενη ενταση )
προφανως εμπιστευτηκα τα αυτια μου μετα απο 40 χρονια στο χωρο αλλα το κινητρο μου να φερω τα οργανα στο σπιτι ηταν να μαθω γιατι συμβαινει ολο αυτο .
Να τους πεις ότι αλλάζεις και καλωδια, γιατί εκείνοι δεν ξέρουν τι εστί 40 χρόνια εμπειρίας .
Και δεν χρειαζεσαι να πάρεις εσύ μετρήσεις για να αντιληφτείς πως άλλαξε εντελώς η φάση στο σήμα επειδή το ένα καλωδιο ήταν λίγο μακρύτερο απο το άλλο, όπως ισχυρίστηκες, ή μήπως τελικά άλλαξε το DF ;

Θα μπορούσες βέβαια αντί να ψάχνεις μόνος σου στα ρηχά νερά, να είχες πάρει κάποιες μετρήσεις των ηχείων με το πρόγραμμα REW (free app για δεξιούς, κεντρώους και αριστερούς).
Mετρήσεις του ηχείου στο χώρο της ακρόασης , για να σε βοηθήσουν στην αναζήτηση των καλωδίων, της μονοκαλωδίωσης και της διπλοκαλωδίωσης.
Θα μπορούσαν να συνδραμουν και κάποια εξειδικευμένα μέλη μας, που καταλαβαίνουν από μετρήσεις και δεν πιστεύουν σε μαγικά και ξόρκια.



Εγώ υπήρξα και αριστερός και κεντρώος και δεξιός, ωστόσο αγόρασα 2 σπίτια και ανακαίνισα άλλα 3 , επειδή από τα δηλωθέντα εισοδήματά μου μπορούσα να δικαιολογήσω τις παραπάνω δαπάνες.

Θέλω να πω, πως τα πολιτικά μας φρονήματα ευτυχώς δεν έχουν σχέση με τη θέλησή μας για αγορά ή για ενοικίαση σπιτιού. Αλλα θέματα περιορίζουν τις μεγαλες δαπάνες

α για το θεμα του σπιτιου και δεξιος ειναι απλα ενα καλαμπουρι πλην ομως γεγονος βλεπεις πολλους αριστερους και εχουν σπιτια και πολλους που ηταν Εθνικοφρωνες να μην εχουν Το γραφω για να γελασουμε
σπιτι στην ουσια εχω απο την στιγμη που το εχω πληρωσει
Απλα το αφησα στην πρωην και τα παιδια οταν πηρα διαζυγιο
 
Last edited:




Μηνύματα
8.194
Reaction score
3.445
εδω δεν μπορουν να υπολογισουν το damping factor θα διαβασουν μετρησεις ?
και το χειρότερο είναι ότι κάποιοι, που λένε ότι ξέρουν απο μετρήσεις, ακούνε πολυκάναλη μουσική, δηλαδή από πολλά ηχεία μονοκαλωδιωμένα με διαφορετικά μήκη καλωδίων . Μια μπότα δεν αρκεί ... πρεπει να μαντέψεις από πιο σημείο του χώρου εκείνη θα ακουστεί :p
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.293
Reaction score
1.178
Σε ευχαριστώ πολύ 👍 .σαν τον sony TA F3A
Τα CFP ειναι πατεντα του George Clifford Sziklai για αυτο ονομαζονται και ενισχυτες Sziklai

καποια στιγμη που θα βρεθω με τον τυπο του χρωσταω ευκολα ενα καφασι μπυρες
Επειδη ο ανθρωπος αυτος ηταν Ουγγρος στην καταγωγη και του χρωσταμε παρα πολλες πατεντες απο ηλεκτρονικα που χρησιμοποιουμε στην καθημερινοτητα μας οι κατασκευαστες ειδαν με σκεπτικοτητα την εφαρμογη και αληθεια ειναι οτι ολοι τους εκαναν μια δυο εφαρμογες.
τα αποτελεσματα ηταν θεαματικα αλλα οι ενισχυτες υπεφεραν απο προβληματα σταθεροτητας
Σημερα στις μερες μας τα προβληματα αυτα εχουν λυθει αλλα το κυκλωμα παραμενει να εχιε περιορισμους
Ενας απο αυτους ειναι οτι μπορεις να φιαξεις απιστευτα γρηγορο ενισχυτη με απιστευτη μουσικοτητα αλλα μεχρι 60-100W οχι παραπανω
Στην αλλη σχολη EFP προσθετεις οσα τρανσιστορ θελεις μετρα ασγφαλειας και ικανο τροφοδοτικο και φτανεις μεχρι και 5,000 W σε ταξη ΑΒ Ελα μου ομως που δεn παιζει το ιδιο καλα ?

Ολες οι μεγαλες εταιριες εκαναν εστω και μια προσπαθεια με τα CFP
O Sony που αναφερες
Ο μαραντζ 2275
υπαρχιε και ενα PIonner
Ενας Harman KArdon klp
 

Μηνύματα
5.596
Reaction score
9.735
Εγώ συνεχίζω να μην καταλαβαίνω
Τι θέλει να πει ο ποιητής?

"Η διατομή μιας ανθρώπινης τρίχας θα ήταν αρκετή για ένα καλώδιο ήχου RCA! Στην πραγματικότητα, το ακουστικό σήμα στη συσκευή πηγής ή στον ενισχυτή, μέσω αμέτρητων εξαρτημάτων, περνάει από διατομές που δεν είναι σημαντικά μεγαλύτερες. Μόνο στο στάδιο ισχύος ενός ενισχυτή οι διατομές προσαρμόζονται στην πιθανή ροή ρεύματος. Αλλά ακόμη και εδώ, τα πράγματα συχνά υπερβάλλονται για λόγους "επίδειξης". Στα τρανζίστορ του σταδίου ισχύος (έχω πριονίσει αρκετά), δηλαδή, όπου όλο το ρεύμα ρέει προς το ηχείο, χρησιμοποιούνται καλώδια με μέγιστη διάμετρο 0,2 mm. Τι νόημα έχουν τα καλώδια με πάχος όσο ένα δάχτυλο μετά από αυτό;"
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.727
Μηνύματα
3.024.818
Members
38.484
Νεότερο μέλος
Eleni_29
Top