Καλώδια και θύματα

Μηνύματα
522
Reaction score
408
Υπ'οψιν, πως όλα τα ηχεία, είναι "δορυφόροι".
Όλα.
επιδή οι γνώσεις μου είναι των 90s, και μάλλον δεν έχω καταλάβει καλά τι εννοείς μ' αυτό... μιλάς για sub στο κάθε ηχείο? ή ένα κεντρικό sub? ας περιοριστούμε στο δικάναλο αρχικά.
 

Μηνύματα
793
Reaction score
1.154
Ο doc εννοεί, κι έχει δίκιο, ότι όλα τα ηχεία όσο μεγάλα κι αν είναι ακόμα και L/R ηχεία σε δικάναλο με διπλά 12" ή 15" γούφερς είναι και πρέπει να θεωρούνται δορυφόροι κι όχι να πιστεύει κάποιος ότι επειδή το ηχείο του έχει ένα τουίτερ 1" ένα μιντγούφερ 6.5" ή 7" κι ένα ζευγάρι μεγάλα γούφερς του είναι άχρηστα τα subs.
 



Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Δεν ΄΄τρελαίνομαι΄΄ να σου φέρνω αντιρρήσεις,αλλά ουδέποτε θα χαρακτήριζα ΄΄ακαριαία΄΄ τη μεταβατική συμπεριφορά ηχείου με την παρακάτω βηματική απόκριση - ανήκουσα στο Sopra No.3:
View attachment 174419

Ας δούμε και τα κλασικά BBC LS 3/5a
View attachment 174420

Χμμ...καλύτερη,αλλά εξακολουθεί να υπάρχει ασυνέχεια μεταξύ tweeter - mid/woofer.

Grimm LS1a...Άλλη κλάση
View attachment 174421

Και σε αντιπαραβολή κάτι άλλο που αντιλαμβάνομαι ο ίδιος ως ΄΄ακαριαίο΄΄ κατά την ακρόαση...Σύστημα δορυφόρων σε κατηγορία LS 3/5a μαζί με ζεύγος sub και χωρίς την παραμικρή διορθωτική επέμβαση από λογισμικό επεξεργασίας . Συμπεριφορά στα πρώτα χιλιοστά δευτερολέπτου:
View attachment 174425

Και το ακόμα πιο ενδιαφέρον σε βάθος χρόνου:
View attachment 174423

Παρατηρούμε στο δεύτερο ότι μετά τα 150 msec το πλάτος έχει πέσει κάτω από το 10% του αρχικού ερεθίσματος,ενώ πρακτικά θα μηδενίζεται μετά τα 250 msec.Και όλα αυτά υπό μη ανηχοϊκές συνθήκες,αλλά χαλαρά πάνω σε θέση ακρόασης εντός τυπικού δωματίου...

Και όπως θα συνέβαινε ΄΄πάντα΄΄,κάποιοι ΄΄εξυπνότεροι΄΄ από τους υπολοίπους θεωρούν ότι πρόκειται περί μύθου και παγκόσμιας συμπαιγνίας για να πωλούνταν μονάδες sub σε ΄΄ανυποψίαστους΄΄ χρήστες.
Δεν θεωρώ αντιρρήσεις αυτό που γράφεις, ούτε ότι θες να μου την πεις.
Έχεις τα αντίστοιχα γραφήματα από το Sopra 2; Για το συγκεκριμένο μιλούσα και για το βάσης.
Βέβαια όπως έχω γράψει πολλές φορές δεν δίνω ιδιαίτερη βάση στα γραφήματα γιατί δεν έχω μελετήσει το τι σημαίνουν και πως μεταφράζεται σαν αίσθηση διαφοροποίησης από κάτι άλλο που μετράει καλύτερα η χειρότερα.
Αν τώρα έχεις διαπιστώσει συγκεκριμένες αλλαγές κατά τις ακροάσεις σου έχοντας αντιπαραβάλει τα γραφήματα με το αποτέλεσμα, δώσε αν θέλεις εντυπώσεις.
Εννοώ ότι όντως κάθε γράφημα που δείχνει βελτίωση, εσένα σου δημιουργεί την αίσθηση καλύτερης ακρόασης;
Ρωτώ γιατί σε μένα συμβαίνει και το αντίθετο.
 

Μηνύματα
793
Reaction score
1.154
Για τους δικούς μου λόγους, που δεν χρειάζεται να αναφέρω τώρα, είμαι ακόμα παθητικός και δικάναλος με καλό σε διαστάσεις αλλά αφρόντιστο χώρο, τα ηχεία μου σύμφωνα με τα specs τους κατεβαίνουν στους 18 κύκλους κι έχουν ένα 1" τουίτερ, ένα 7" μίντ και δύο 9" γούφερς, έ ναι είναι δορυφόροι κι αν είχα την δυνατότητα dedicated χώρου θα έβαζα κι ένα και δύο και τρία και τέσσερα ενεργά subs, είμαι πεισμένος και σίγουρος ότι θα ήταν ακόμα και για σόλο βιολί μια τρομερή αναβάθμιση και για να προλάβω κάποιους... όχι δεν παίζω με καλώδια κι ούτε έχω ακούσει/καταλάβει ποτέ διαφορά από διάφορα που έχω κατά καιρούς χρησιμοποιήσει.
 

Μηνύματα
813
Reaction score
1.789
Για τους δικούς μου λόγους, που δεν χρειάζεται να αναφέρω τώρα, είμαι ακόμα παθητικός και δικάναλος με καλό σε διαστάσεις αλλά αφρόντιστο χώρο, τα ηχεία μου σύμφωνα με τα specs τους κατεβαίνουν στους 18 κύκλους κι έχουν ένα 1" τουίτερ, ένα 7" μίντ και δύο 9" γούφερς, έ ναι είναι δορυφόροι κι αν είχα την δυνατότητα dedicated χώρου θα έβαζα κι ένα και δύο και τρία και τέσσερα ενεργά subs, είμαι πεισμένος και σίγουρος ότι θα ήταν ακόμα και για σόλο βιολί μια τρομερή αναβάθμιση και για να προλάβω κάποιους... όχι δεν παίζω με καλώδια κι ούτε έχω ακούσει/καταλάβει ποτέ διαφορά από διάφορα που έχω κατά καιρούς χρησιμοποιήσει.
Ποια ηχεία έχεις φίλε;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Δεν θεωρώ αντιρρήσεις αυτό που γράφεις, ούτε ότι θες να μου την πεις.
Έχεις τα αντίστοιχα γραφήματα από το Sopra 2; Για το συγκεκριμένο μιλούσα και για το βάσης.
Βέβαια όπως έχω γράψει πολλές φορές δεν δίνω ιδιαίτερη βάση στα γραφήματα γιατί δεν έχω μελετήσει το τι σημαίνουν και πως μεταφράζεται σαν αίσθηση διαφοροποίησης από κάτι άλλο που μετράει καλύτερα η χειρότερα.
Αν τώρα έχεις διαπιστώσει συγκεκριμένες αλλαγές κατά τις ακροάσεις σου έχοντας αντιπαραβάλει τα γραφήματα με το αποτέλεσμα, δώσε αν θέλεις εντυπώσεις.
Εννοώ ότι όντως κάθε γράφημα που δείχνει βελτίωση, εσένα σου δημιουργεί την αίσθηση καλύτερης ακρόασης;
Ρωτώ γιατί σε μένα συμβαίνει και το αντίθετο.
Ήμουν βέβαιος ότι θα το πρόσεχες...Πράγματι δεν ανιχνεύεται αντίστοιχο γράφημα για το Sopra No.2 ,πλην όμως αυτό που παρέθεσα για το τρίδρομο Νο.3 είναι ακόμα χρησιμότερο.Διότι παρουσιάζει την ενσωμάτωση των mid & tweeter από το δίδρομο Νο.2 με αμιγές woofer όπως ακριβώς προβλέπεται από την ίδια τη Focal...

Υπενθυμίζω ότι εξετάστηκε ειδικώς ο τομέας της ταχύτητας στον οποίο αναφέρθηκες.Τα γραφήματα δεν παρέχουν ποτέ συμπεράσματα μη ανταποκρινόμενα στην πραγματικότητα σε αυτόν ειδικά τον τομέα.Η βηματική απόκριση δεν αφορά σε απόλυτα ποσά ωφέλιμης ενέργειας ανά οκτάβα,αλλά στο τρόπο που θα διαχειρίζεται δεδομένο ηχειακό σύστημα την εκπεμπόμενη από αυτό ενέργεια στο πεδίο του χρόνου.

Το τρίδρομο Focal δεν παύει να υστερεί έναντι του Grimm.Εάν λοιπόν εκτιμάς ότι το δίδρομο με εξωτερικό sub θα έχει αρκετά καλύτερη επίδοση σε σχέση με το τρίδρομο που φέρει ενσωματωμένο το woofer και με όλες τις διατυπώσεις,τότε κάτι τέτοιο εφόσον θα ίσχυε,θα έπρεπε ν'αποσχολήσει σοβαρά τη σχεδιαστική ομάδα της εταιρείας.

Υπόψιν επίσης ότι στα δικά μου γραφήματα αναπαρίστανται βηματικές αποκρίσεις τόσο από το ολοκληρωμένο ηχειακό σύστημα όσο και από δορυφόρους και sub μόνα τους.Κι έτσι διαπιστώνεται ο βαθμός συνάφειας.

Για περαιτέρω βοήθεια,παρατέθηκε και αντίστοιχη παράσταση από τα κλασσικά BBC monitors που δείχνει με τη σειρά της το βαθμό υστέρησης κι εκείνων στον εξεταζόμενο τομέα.Εάν κιόλας αντιπαρατεθεί η - μη παρατιθέμενη εδώ - φουσκωμένη τους απόκριση συχνότητας στο κάτω όριο σε σύγκριση με την ομαλότητα στην αντίστοιχη απόκριση των Grimm ,το συμπέρασμα που βγαίνει αβίαστα είαναι ότι το αυτί μας ξεγελιέται εύκολα και ακολούθως συνηθίζει στο να...ξεγελιέται.:sneaky:
 

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Το 2 απλά έχει μικρότερα γουφερ Από το 3, Δίδρομο είναι το βάσης.
Απ ότι θυμάμαι τα σχεδιαγράμματα από το σεταπ σου, είναι από τα βερντιε.
Σφαιράτο ηχειάκι, το γεγονός ότι τοδεσες με σαμπ, αξιοθαύμαστο!
Δεν επιθυμώ να υποστηρίξω κάτι συγκεκριμένο στη σχέση μετρήσεων-ευχαρίστησης ακρόασης, σίγουρα υπάρχουν όμως πολλά τερτίπια που όπως αναφέρεις ξεγελούν ακόμη και επί Μακρόν την ακοή μας.
Και αφού ανέφερα τα μπιμπισιά, έχει πλάκα το γεγονός της διαφοροποίησης του ηχητικού τους μοτίβου, παρότι όλα αναφέρονται ως αδειοδοτημένα εκ του μπιμπισι!!
 



Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Μην αλλάζετε θέμα. Θέλουμε 5.5 Grimm.
Αντε 5.3
Μία μια κορίτσια!!
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
1 σκέτο Ls1 για κεντρικό....να βάλω2 Lsa τα sur μάστορα ή κάνω τσιπχιές;
1 ηχοδιαπερατή....να βάλω 100+Ίντσες να αναβαθμίζω τις 92;
Να βάλουμε και 1 anthem 720 κ να πετάξω τον Yamaha?
1 ταβάνι καινούργιο, ίσιο.
Ατμός;;;
Να, εδώ κολλάω,στο κερασάκι!!!!
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Το 2 απλά έχει μικρότερα γουφερ Από το 3, Δίδρομο είναι το βάσης.
Απ ότι θυμάμαι τα σχεδιαγράμματα από το σεταπ σου, είναι από τα βερντιε.
Σφαιράτο ηχειάκι, το γεγονός ότι τοδεσες με σαμπ, αξιοθαύμαστο!
Δεν επιθυμώ να υποστηρίξω κάτι συγκεκριμένο στη σχέση μετρήσεων-ευχαρίστησης ακρόασης, σίγουρα υπάρχουν όμως πολλά τερτίπια που όπως αναφέρεις ξεγελούν ακόμη και επί Μακρόν την ακοή μας.
Και αφού ανέφερα τα μπιμπισιά, έχει πλάκα το γεγονός της διαφοροποίησης του ηχητικού τους μοτίβου, παρότι όλα αναφέρονται ως αδειοδοτημένα εκ του μπιμπισι!!
Δίκιο έχεις,είναι και τα δύο τρίδρομα.Δεν αλλάζει όμως η εκτίμηση ως προς τη μεταβατική συμπεριφορά έναντι του Grimm,το οποίο διαθέτει εκτός των άλλων και σφραγισμένη καμπίνα.

Σημειωτέον κιόλας ότι η βηματική συμπεριφορά στα πρώτα χιλιοστά δευτερολέπτου συναρτάται κυρίως με τα χαρακτηριστικά του κρος μεταξύ των μονάδων και τη γεωμετρία προσαρμογής τους σε δεδομένη καμπίνα.

Η αμιγής ηλεκτρομηχανική συμπεριφορά των μεγαφώνων σε ενιαίο ηχειακό σύστημα φαίνεται με το ρυθμό απόσβεσης ύστερα από τα πρώτα χιλιοστά δευτερολέπτου,γι αυτό και παρατέθηκαν για τα Vecteur παραστάσεις με διαφορετικά χρονικά πλαίσια.

Τα οποία Vecteur τον καιρό της κυκλοφορίας τους αντιπροσώπευαν τη γαλλική ΄΄απάντηση΄΄ στα διάφορα ΄΄καθαρόαιμα΄΄ BBC monitors.Και στην παρουσίασή τους δεν έχουν ακόμα τελειώσει οι εκπλήξεις...
Μην αλλάζετε θέμα. Θέλουμε 5.5 Grimm.
Αντε 5.3
Ο ίδιος πάντως ως ολιγαρκής δεν θέλω τίποτα περισσότερο απ'ό,τι θα μπορούσα ν'αποκτήσω χωρίς να νιώθω ότι ξοδεύονται χρήματα που θα μπορούσαν να είναι περισσότερο απαραίτητα αλλού.

Όπως και με τα καλώδια,κύριος παράγων που ξεγελά το ακουστικό μας αισθητήριο είναι η ενδόμυχη και διαρκής επιθυμία ν'αντιλαμβανόμαστε τακτικά κάτι διαφορετικό κι ενδεχομένως πιο μεγαλειώδες.Με τη βοήθεια πάντως της Συνέλιξης,μπορεί κάποιος να παρακάμπτει και αυτήν την επιθυμία,αφού με την κατάλληλη διαχείριση θα είναι σα να διαθέτει περισσότερα setup από δεδομένο συνδυασμό συσκευών.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.404
Reaction score
138.287
5Κ διαφορά το ζεύγος
Άμα δε σου περισσεύουν εντελώς, μη τα δίνεις τα παραπάνω 5. Φαίνεται εξαιρετικό το 1α.

Βάλε μια 7-αδα κάτω, και μετά ανεβαίνεις σιγά σιγά και στο ταβάνι.
Και φόρτωνε σαμπ. Μια τετράδα τη θες, δύο μπροστά και δύο πίσω.

Στο συνολικό κοστολογιο ενός τέτοιου ηχειακου σεταπ, αρμόζει τρινοβ.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.962
Reaction score
85.228
Βάλε μια 7-αδα κάτω
Μην το κανεις δύσκολο, αστον στα 5 για αρχή
Στο συνολικό κοστολογιο ενός τέτοιου ηχειακου σεταπ, αρμόζει τρινοβ.
προφανως, 32 με ψηφιακή έξοδο
να πετάξω τον Yamaha?
ναι
ηχοδιαπερατή....να βάλω 100+Ίντσες να αναβαθμίζω τις 92;
ναι
Ατμός;;;
φαε απο την τούρτα πρωτα, και τα λέμε
 


Μηνύματα
654
Reaction score
590
Για τους δικούς μου λόγους, που δεν χρειάζεται να αναφέρω τώρα, είμαι ακόμα παθητικός και δικάναλος με καλό σε διαστάσεις αλλά αφρόντιστο χώρο, τα ηχεία μου σύμφωνα με τα specs τους κατεβαίνουν στους 18 κύκλους κι έχουν ένα 1" τουίτερ, ένα 7" μίντ και δύο 9" γούφερς, έ ναι είναι δορυφόροι κι αν είχα την δυνατότητα dedicated χώρου θα έβαζα κι ένα και δύο και τρία και τέσσερα ενεργά subs, είμαι πεισμένος και σίγουρος ότι θα ήταν ακόμα και για σόλο βιολί μια τρομερή αναβάθμιση και για να προλάβω κάποιους... όχι δεν παίζω με καλώδια κι ούτε έχω ακούσει/καταλάβει ποτέ διαφορά από διάφορα που έχω κατά καιρούς χρησιμοποιήσει.
Με αφορμη την αναφορα σου οτι δεν ακουσες καμια διαφορα στον ηχο δοκιμαζοντας καλωδια, θα ηθελα να πω δυο πραγματα, που πιστευω θα ηταν χρησιμα.
Αν δεν ακουσες αλλαγες στον ηχο, σκεψου μηπως παει στραβα κατι με το συστημα σου ή με την ακοη σου.
Δεν το λεω υποτιμητικα σε βεβαιώ, απλα αυτο εχει λογικη αν το συστημα δεν ειναι καθολου αποκαλυπτικο. Αν ειναι τελειως μουντο δηλαδη και δε σε βοηθαει να το αντιληφθεις, ή αν δεν μπορεις να ξεχωρισεις την αλλαγη.
Δεν ειναι απαραιτητο να βαλεις η να μη βαλεις καλωδια ακριβα. Ο καθενας να κανει οτι του αρεσει, χομπυ ειναι βρε αδελφε.
Αν ομως εγω τ ακουω, ο Βασιλης τ' ακουει, ο Λεανδρος τ' ακουει, αρα ακουγεται. Να μπορουμε να τ ακουσουμε κι ας μη θελουμε η να θελουμε να αγορασουμε.

Προσοχη! Δεν ειμαι καλωδιακιας. Θα βολευε κατι τετοιο για να αστειευτειτε μεταξυ σας και να μου αραδιασετε 1 βιβλιο και 30 αρθρα για να διασκεδασετε, αλλα δεν ειμαι.

Προσωπικα το σολο βιολι, το κανω κεφι να τ ακουω απο ψηλα. Αν ομως μ αρεσε να τ ακουω απ το πατωμα δεν θα ρωτουσα κανεναν, οποτε ακουστε το απ το σαμπ, αν ετσι σας αρεσει. Δεν υπαρχει αντιρηση. Αρκει που ακουγεται.

Καλες διακοπες σε ολους.
Γιαννης
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.993
Μηνύματα
2.958.055
Members
38.274
Νεότερο μέλος
Triumph
Top