- Μηνύματα
- 4.972
- Reaction score
- 8.821
Δεν αμφιβάλλω. Επειδή κάτι γράφτηκε παλιότερα δεν σημαίνει όμως ότι απαγορεύεται να ξαναειπωθεί. Άλλωστε υπάρχουν μέλη που δεν τα διάβασαν όλα αυτά, τους είναι άγνωστα κτλπ.Τα έχω γράψει, αναλυτικά.
Δεν αμφιβάλλω. Επειδή κάτι γράφτηκε παλιότερα δεν σημαίνει όμως ότι απαγορεύεται να ξαναειπωθεί. Άλλωστε υπάρχουν μέλη που δεν τα διάβασαν όλα αυτά, τους είναι άγνωστα κτλπ.Τα έχω γράψει, αναλυτικά.
Τεράστιο σφάλμα.Αυτό το pdf αφορά ελάχιστους εδώ μέσα.
Τελείως λάθος είσαι, δεν θα προσαρμοστεί ολόκληρο φόρουμ στις προδιαγραφές 3-4 ατόμων που ζουν σε παράλληλο σύμπαν.Αυτά είναι γνωστά.
Εδώ είναι σφηγκοφωλιά βλαμμένων, η "πολύ μικρή μειοψηφία" που θα βάλει 1 σαμπ, κόβεται με απλές διαδικασίες.
Τα νήματα αυτά, αφορούν τους απειροελάχιστους και εκλεκτούς, οι υπόλοιποι μπορούν διακριτικά να απέχουν, αγοράζοντας μια ηχόμπαρα έως σόνος (εξαιρετικές επιλογες, παίρνουν και 2 σαμπ) κι αφήνοντάς μας στην ησυχία μας.
Δε μου λες ρε τρελιαρη, πόσα σαμπ έχεις;Τελείως λάθος είσαι, δεν θα προσαρμοστεί ολόκληρο φόρουμ στις προδιαγραφές 3-4 ατόμων που ζουν σε παράλληλο σύμπαν.
Αν θέλετε κάντε ένα κλειστό κλαμπ εδώ μέσα να συζητάτε μεταξύ σας για πολλαπλά σαμπς, τρίτες οκτάβες και όλα αυτά τα υψηλά στάνταρτς που έχετε θέσει και να κάνετε ασκήσεις επί χάρτου
Μιλαει ο θυμος!Τελείως λάθος είσαι, δεν θα προσαρμοστεί ολόκληρο φόρουμ στις προδιαγραφές 3-4 ατόμων που ζουν σε παράλληλο σύμπαν.
Αν θέλετε κάντε ένα κλειστό κλαμπ εδώ μέσα να συζητάτε μεταξύ σας για πολλαπλά σαμπς, τρίτες οκτάβες και όλα αυτά τα υψηλά στάνταρτς που έχετε θέσει και να κάνετε ασκήσεις επί χάρτου
¨Αλλος ένας σημαντικός λόγος να προτιμήσει κάποιος μεγαλύτερο χώρο. Η αντίληψη του loudeness στους μεγάλους (μεγαλύτερους) χώρους στα χαμηλά είναι λόγω μεγαλύτερου RT, μεγαλύτερη απο τον μικρό χώρο. Σε μικρό χώρο -μέσα στον ίδιο χρόνο - το κύμα θα έχει χτυπήσει τόσες πολλές φορές στους τοίχους που θα έχει εξασθενήσει καθώς η απορρόφηση συντελείται στα τοιχώματα τους (σχεδόν μόνο εκεί).Ακόμα και αν χωρέσει, αναμένεται να ψοφούσε στις πρώτες ομοβροντίες χαμηλών. Οπότε... δώρον-άδωρον ως προς το κουνούπι.
Μην παραβλέπεται ότι ο ηχητικός μηχανικός στο συγκεκριμένο studio έχει βάλει και κάτι ωραίες ΄΄βάσεις΄΄ για στήριξη των δορυφορικών καναλιών οι οποίες διευκολύνουν αρκετά την κατάσταση ως προς την εξομάλυνση απόκρισης και την παροχή ενέργειας σε δεύτερη - τρίτη οκτάβα.ο ανθρωπος κανει την δουλεια του με ενα σαπακι....
.....οποτε απο ενα και πανω μπορειται να κανετε την δουλεια σας ...
Εάν τα τοιχώματα στο μικρό χώρο είναι μη ενδοτικά κατά τρόπον ώστε η ενέργεια από τις χαμηλές να μην απορροφάται μετατρεπόμενη σε άλλη μορφή ή να τα διαπερνά οδεύοντας προς το περιβάλλον έξω από το δωμάτιο, τότε κάθε άλλο παρά γρήγορη απόσβεση θα υφίσταται για την εν λόγω ενέργεια.¨Αλλος ένας σημαντικός λόγος να προτιμήσει κάποιος μεγαλύτερο χώρο. Η αντίληψη του loudeness στους μεγάλους (μεγαλύτερους) χώρους στα χαμηλά είναι λόγω μεγαλύτερου RT, μεγαλύτερη απο τον μικρό χώρο. Σε μικρό χώρο -μέσα στον ίδιο χρόνο - το κύμα θα έχει χτυπήσει τόσες πολλές φορές στους τοίχους που θα έχει εξασθενήσει καθώς η απορρόφηση συντελείται στα τοιχώματα τους (σχεδόν μόνο εκεί).
...
Πρέπει να τσεκάρουμε διασταυρώνοντας μέσα από πολλαπλές εναλλακτικές πηγές όσα μελετάμε από μεμονωμένες διαδικτυακές σελίδες κι επίσης να μη γενικεύουμε χαρακτηρισμούς πάνω στις δημοσιεύσεις χωρίς να ήμασταν οι ίδιοι αρκετά μελετημένοι έχοντας την ικανότητα να διακρίνουμε ακρίβειες από ανακρίβειες.Παρεμπιπτόντως για τους παραπάνω λόγους δεν μπορεί εξάλλου κανείς να μιλάει - όπως είπα σε προηγούμενο πόστ (που και αυτό έτυχε χλευασμού) - για room gain σε τόσο μικρούς οικιακούς χώρους. Μόνο modes 'gain" έχεις. Αυτή που λές είναι η διαφορά της φυσικής με την ακουστική "φυσική" του ίντερνετ. Μπούρ μπούρ που λές στο ίντερνετ γεμίσαμε μύθους, περίεργους ορισμούς και παρεξηγήσεις επι δεκαετίες που θεωρούνται μάλιστα και axioms ή έστω facts χα χα.
Όχι βέβαια..δεν μπορεί εξάλλου κανείς να μιλάει για room gain σε τόσο μικρούς οικιακούς χώρους. Μόνο modes 'gain" έχεις.
Σωστό. Αλλά οι πιο πολλοί δεν το κάνουνε. Αποτέλεσμα ; Αυτό που περιγράφω. Δεν θέλω όμως να καταδείξω αυτό με το πόστ μού ή τα προηγούμενα. Θέλω να καταδείξω ότι πολλά που θεωρούμε ότι ισχύουν, μπορεί και να ισχύουν όντως έστω και εάν είναι σπασμένο τηλέφωνο .... αλλά μπορεί να ισχύουν για άλλους λόγους και να έχουν άλλη εξήγηση (τα ίδια φαινόμενα) απο αυτούς που κυκλοφορούν με το σπασμένο τηλέφωνο. Αυτό πάλι έχει με την σειρά του το αποτέλεσμα κακής συνεννόησης μεταξύ των μερών που ανταλλάσουν πληροφορίες και γνώση σε ένα θέμα και να μην γνωρίζουν ή μαθαίνουν τελικά πραματικά σε βάθος γιατί κάτι συντρέχει και που οφείλεται. Όλα δηλαδή και ειδικά στο audio που είναι πολυπαραγοντικό φαινόμενο είναι και πρέπει να εξετάζονται κάτω απο ένα συγκεκριμένο context και γενικοί κανόνες μπορούν να ισχύουν και να επηρρεάζουν μια συγκεκριμένη κατάσταση αλλά μόνο εώς ένα βαθμό και ως guidelines. Και σίγουρα όχι για να ικανοποιούνε και άλλα κατώτερα ένστικτα των συνομιλητών πέρα απο την διάδοση γνώσης. Επίσης είναι σημαντικό και η ορολογία που χρησιμοποιείται να ορίζεται αυστηρά και να είναι σταθερή για όλους. Να εννοούν και να κατανοούν όλοι δηλαδή τις έννοιες με τον ίδιο τρόπο. Ας διαφωνούν, δεν είναι εκεί το πρόβλημα. Αλλά να τις ορίζουν πρώτα.Πρέπει να τσεκάρουμε διασταυρώνοντας μέσα από πολλαπλές εναλλακτικές πηγές όσα μελετάμε από μεμονωμένες διαδικτυακές σελίδες κι επίσης να μη γενικεύουμε χαρακτηρισμούς πάνω στις δημοσιεύσεις χωρίς να ήμασταν οι ίδιοι αρκετά μελετημένοι έχοντας την ικανότητα να διακρίνουμε ακρίβειες από ανακρίβειες.
Δεν καταλαβαίνω καλά, ούτε θεωρώ την περιγραφή σου ακριβής ώστε να καταλάβω α) εντός ποιού context μιλάς ή θέλεις να μιλήσεις (να το context που έλεγα) ή β) εάν θες να επεκτείνεις απλώς κάτι σε αυτά που ανέφερα. Μάλλον αυτό προσπαθείς αλλά ο συσχετισμός σου δεν βλέπω που μπορεί να μας οδηγήσει εάν τον κάνουμε. Πιθανώς να αναφέρεσαι σε κάτι επιρπόσθετο που πρέπει να λάβω υπόψιν μου ώς γνώση που δεν την διαθέτω ή θές να με βάλεις να μαντέψω, αλλά αυτή την στιγμή δεν μπορώ. Εάν θες να μου μάθεις κάτι πές το απλά και σε βήματα.Εάν τα τοιχώματα στο μικρό χώρο είναι μη ενδοτικά κατά τρόπον ώστε η ενέργεια από τις χαμηλές να μην απορροφάται μετατρεπόμενη σε άλλη μορφή ή να τα διαπερνά οδεύοντας προς το περιβάλλον έξω από το δωμάτιο, τότε κάθε άλλο παρά γρήγορη απόσβεση θα υφίσταται για την εν λόγω ενέργεια.
Πρώτα απο όλα μιλάμε μόνο για χαμηλό και modes αυτού σε έναν οικιακό κλειστό χώρο δηλαδή για κάτω απο 100 Hz. (ας το ορίσουμε περίπου εκεί για ένα χώρο για να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε ... context πάντα context).Όχι βέβαια..
Εφόσον τοποθετηθεί το ηχείο (δορυφόρος ή σαμπ) κοντά σε 1/2/3 συμπαγείς τοίχους (γωνία το 3) θα έχει σαφέστατο και μετρήσιμο room gain από αυτά τα τοιχωματικα όρια, που μεταβάλλουν το π της εκπομπής της πηγής.
Φυσικά, μέχρι τη ζώνη του σροεντερ, σε οποιοδήποτε χώρο, θα υπάρχουν μετρήσιμα room modes (από τις διαστάσεις του χώρου και από τις αποστάσεις των ηχείων από τα συμπαγή τοιχωματικα όρια) τα οποία θα οδηγήσουν σε τονώσεις και ακυρώσεις, και ναι, οι τονώσεις μπορεί να θεωρηθούν room gain εάν είναι σε σημείο που "μας βολεύει" λόγω ελαττωμένης απόκρισης του ηχείου, αλλά συνήθως δε μας βολεύει.
Ταυτόχρονα, πάνω από τη ζώνη του σροεντερ, δεν υφίσταται η έννοια των room modes, αλλά της διαχεόμενης ενέργειας στο χώρο, της συνολικής ποσότητας της ενέργειας της έμμεσης ακτινοβολίας που προέρχεται από όλες τις ανακλαστικές επιφάνειες, η οποία προστίθεται στην steady state στάθμη, και αποτελεί το room gain. Αυτό, κάνει ένα ηχείο να παίζει δυνατότερα μέσα σε ένα δωμάτιο, από ότι στην εξοχή σε ανοιχτό χώρο, ή σε θάλαμο μηδενικών ανακλασεων (ακουστικά νεκρό).
Βεβαίως, αυτή η ενέργεια της έμμεσης, δεν προστίθεται στην κρουστική ενέργεια, η οποία είναι μόνον η ενέργεια της έμμεσης, άσε που πάντα χρειάζεται (και πάντα υπάρχει) ένας χρόνος κενός ανακλασεων, που ξεχωρίζει την κρουστική από την steady state.
Βεβαίως, για να μην διαφοροποιείται σημαντικά η SPL στάθμη της κρουστικης σε σχέση με την steady state, διότι εάν διαφοροποιείται θα οδηγήσει σε τονικές αλλοιώσεις, είναι αναγκαίο να έχουμε μικρούς χρόνους στο Ρυθμό μείωσης της έμμεσης.
Λάθος.Οπότε δεν είναι έτσι όπως τα λές.
Δεν έχουμε μόνο steady state, έχουμε και κρουστική, σε όλες τις συχνότητες κάτω των 100 κύκλων.σε περίπτωση < 100 Hz σε μικρό οικιακό χώρο έχουμε steady state κατάσταση
Λάθος όλα.Λάθος.
Όπως τα λέω είναι.
Ακόμα και σε ανοιχτό χώρο, σε γήπεδο ή κρεμασμένο από τα σύννεφα να έχεις ένα σαμπ, εάν το βάλεις να κάτσει σε μια γωνία από 3 απείρου μήκους και πλάτους επιφάνειες, αλλάζεις το π του λοβού του, χωρίς modes, και αυξάνεις τη στάθμη του, κατά 3 dB από κάθε επιφάνεια, εφόσον αυτή η επιφάνεια είναι δομικά τόσο συμπαγής, ώστε να αποτελεί ανακλαστική επιφάνεια σε αυτή τη συχνότητα.
Όταν λέω για τον λοβό εκπομπής κατά π, καταλαβαίνεις τι λέω; Καταλαβαίνεις τη διαφορά εκπομπής ηχείου σε free field και σε half space?
Ταυτόχρονα,
Δεν έχουμε μόνο steady state, έχουμε και κρουστική, σε όλες τις συχνότητες κάτω των 100 κύκλων.
Steady state έχουμε μόνον σε συνεχόμενο ήχο σταθερής συχνότητας (τόνο) που διαρκεί περισσότερο από την απόστασή σου από την πηγή (ταχύτητα μετάδοσης ήχου) και έχεις παραπλήσια απόσταση από έμμεση (πηγή - ανακλαστική επιφάνεια - mlp).
Σε κάθε άλλη περίπτωση, υπάρχει παράθυρο κενό αντανακλάσεων, που θα ξεχωρίζει την άμεση (κρουστική) από την steady state (άμεση συν έμμεση).
Και π υπάρχει, και 1/2 π φυσικά.Δεν υπάρχει (ούτε p) ούτε 2p ούτε 4p
Λάθος.
Όπως τα λέω είναι.
Λάθος όλα.
Λάθος εσύ.