Λόγοι να μη χρειαζόμασταν sub και κατά πόσον θα ίσχυαν...


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.925
Reaction score
85.159
Maximum Recommended Noise Dose Exposure Levels
The table below gives guidance on how long it is safe for someone to be exposed to different noise levels without wearing hearing protection.

View attachment 289890

προσοχή στα db...:geek:
Μην κάνεις 1000στη επανάληψη του ίδιου λάθους. Έχει αναλυθεί.
Άλλο το στιγμιαίο peak, άλλο το average που χρησιμοποιείται για εργασιακούς χώρους.

Και είναι dB(A) weighting
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.925
Reaction score
85.159
Για να αναζητάς 120db…peak, σιγουρα ακούς με 95-100 db μέση στάθμη.. :geek:

μπορει και παραπάνω.
Ναι τα 120 είναι πολλά. Τα 115 db για το LFE, για ένα-δυο μπαμ σε μια ταινία, είναι ΟΚ.
Και τα 105db για μουσική είναι ΟΚ, που μας βγάζει μέση στάθμη 85dB σε καλές εγγραφές κλασικής.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Νομίζω το δεύτερο παράδειγμα που είπες είναι πιο φυσιολογικό και νορμαλ .
 



daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.132
Reaction score
79.900
Σημ. Καλο θαναι 'καποιοι' με κατι δωδεκαρακια woofers να μην μιλανε για επαγγελματικο ηχο και να κανουν τα γυφτικα σκερπανια επειδη ακουνε στα 120 db. Στα επαγγελματικα δρωμενα αυτη η ισχυς ειναι για λυπηση !

Αυτα και ο νοων νοειτω !
μπερδεύεσαι....και συγκρίνεις ανόμοια πράγματα...

η ρέφερενς στάθμη ακρόασης είναι συγκεκριμένη....έχει οριστεί
το πως θα την πετύχεις...δεν απασχολεί τον ορισμό
άλλο ''εξοπλισμό'' θέλεις για ένα δωμάτιο 3χ3 άλλο για 5χ5 κλπ
τα επαγγελματικά δρώμενα δεν κολλάνε πουθενά
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.823
Και τα 105db για μουσική είναι ΟΚ, που μας βγάζει μέση στάθμη 85dB σε καλές εγγραφές κλασικής.
Θα μπει ο άλλος τώρα μ' αυτά που γράφεις και ποιός τον ακούει.. :tongue:
Ακούς τι λες μωρέ?
Άκου 105db..:rolleyes:


Ο άλλος θέλει να πιάνει 105 απλά όταν ο Κιάνου κοιτάζει κάποιον έντονα.. :biggrin:
 

D

Deleted member 50795

Guest
C1A30004-7422-4429-BCCA-CC4DD78C3962.png


The Sound Exposure Level (SEL) metric represents all the acoustic energy (a.k.a. sound pressure) of an individual noise event as if that event had occurred within a one-second time period. SEL captures both the level (magnitude) and the duration of a sound event in a single numerical quantity, by "squeezing" all the noise energy from an event into one second. This provides a uniform way to make comparisons among noise events of various durations.

The equivalent sound level (LEQ) measures the average acoustic energy over a period of time to take account of the cumulative effect of multiple noise events. LEQ is defined as the level of continuous sound over a given time period that would deliver the same amount of energy as the actual, varying sound exposure.

(αρα προσοχη στις απαιτήσεις για Max db..)

…….

To account for differences in how people respond to sound, the "A-weighted" scale (dBA) is used. This scale most closely approximates the relative loudness of sounds in air as perceived by the human ear and provides a more useful way to evaluate the effect of noise exposure on humans by focusing on those parts of the frequency spectrum where we hear most.
 
Last edited by a moderator:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.676
Reaction score
58.323
Να σημειώσουμε, με την ευκαιρία, ότι άλλο μέγεθος είναι η ένταση (η οποία μετριέται σε dB) κι άλλο μέγεθος η ισχύς (η οποία μετριέται σε Watt).
Χαιρομαι που το γνωριζετε, αν αναφερεστε ομως σε μενα τυχαινει κατι να εχω μαθει α τελευταια 45 χρονια που ασχολουμαι.

Για σιγουρια ομως καλου κακου θα το γραψω και 100 φορες γιατι μπορει να εχει αρχισει το alzheimer και να μην το εχω καταλαβει:

Aλλο μέγεθος είναι η ένταση (η οποία μετριέται σε dB) κι άλλο μέγεθος η ισχύς (η οποία μετριέται σε Watt).
Επιτρέψτε μου και οι δύο να ΄΄πεταχτώ΄΄ ... Άλλο μέγεθος η στάθμη ηχητικής πίεσης , άλλο μέγεθος η ηχητική ισχύς και... άλλο μέγεθος η ηχητική ένταση ( Ι ). Η τελευταία ορίζεται ως το ποσό ηχητικής ενέργειας που θα διέρχεται από δεδομένη μονάδα επιφάνειας κάθετη προς τη διεύθυνση διάδοσης του ηχητικού κύματος (Watt / m εις το τετράγωνο). Εκφράζεται πράγματι και αυτή σε μονάδες dB αφού προκύπτει η τιμή της από λογαριθμική σχέση παραπλήσια μ'εκείνη που δίνει και τη στάθμη ηχητικής πίεσης (με δεκάρη αντί για εικοσάρη συντελεστή) : dB = 10 * log (I/Io) , όπου Io = 10 εις την πλην δωδεκάτη (Watt/m εις το τετράγωνο )
...
Το "σαν γύφτικο σκεπάρνι" δεν είναι θέμα υποκειμενικής αντίληψης, αλλά θέμα υποκειμενικής έλλειψης στοιχειώδους ευγένειας προς αγνώστους, από κάποιον πολλαπλά υπότροπο.
" Κι έναν πόντο πιο ψηλά να πάτε άνθρωποι , ευχαριστώ θα σας πει ο Θεός..."
Οδυσσέας Ελύτης (και όποιος... κατάλαβε).
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.925
Reaction score
85.159
To account for differences in how people respond to sound, the "A-weighted" scale (dBA) is used
Δεν κάνει για μουσική. Είναι για θόρυβο εργασιακών χώρων οι αναφορές. Το Α δεν μετράει τίποτα εκεί που είναι η ενέργεια στην μουσική:

Sound-Pressure-Level-Frequency-Weightings.jpg


Ακόμα μια φορά. Τα έχω ανεβάσει τόσες πολλές, έχω χάσει λογαριασμό.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Προφανώς η ανθρώπινη ακοή είναι ευαίσθητη στην περιοχή 250-5khz και εκεί εστιάζει η φιλοσοφία db(A).
Τουτεστιν όταν λάβεις υπ´οψη τον πίνακα db(A) , μπορείς να καταλάβεις και τις αποκλίσεις των άλλων πινάκων με db, που ανέφερες.

σαφως είναι χαμηλές οι τιμές db(A) σχετικά με τον πίνακα, αλλά παραμένουν υψηλές για πολύωρες ακροάσεις, στην περιοχή του αυτιού.

αν εσυ ζητάς 120 db, χαμηλά …ποσο νομίζεις ότι παίρνεις στις «ευαίσθητες» συχνότητες του αυτιού ? (κοίταξε που τέμνονται)
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.801
Reaction score
21.677
Χαιρομαι που το γνωριζετε, αν αναφερεστε ομως σε μενα τυχαινει κατι να εχω μαθει α τελευταια 45 χρονια που ασχολουμαι.

Για σιγουρια ομως καλου κακου θα το γραψω και 100 φορες γιατι μπορει να εχει αρχισει το alzheimer και να μην το εχω καταλαβει:

Aλλο μέγεθος είναι η ένταση (η οποία μετριέται σε dB) κι άλλο μέγεθος η ισχύς (η οποία μετριέται σε Watt).
Δεν το σημείωσα για να σου μάθω κάτι (έχω παραιτηθεί από αυτή την προσπάθεια :)). Απλώς, εάν διαβάξεις ξανά την ανάρτησή σου, αφήνεις να εννοηθεί ότι η ισχύς έχει ως μονάδα μέτρησης το dB, κάτι το οποίο δεν ισχύει. Αυτό τόνισα/διευκρίνισα, κυρίως για κάποιους που μας διαβάζουν, δεν γνωρίζουν και προσπαθούν να μάθουν - δεν είναι σωστό να μάθουν λάθος.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.676
Reaction score
58.323
Προφανώς η ανθρώπινη ακοή είναι ευαίσθητη στην περιοχή 250-5khz και εκεί εστιάζει η φιλοσοφία db(A).
Τουτεστιν όταν λάβεις υπ´οψη τον πίνακα db(A) , μπορείς να καταλάβεις και τις αποκλίσεις των άλλων πινάκων με db, που ανέφερες.

σαφως είναι χαμηλές οι τιμές db(A) σχετικά με τον πίνακα, αλλά παραμένουν υψηλές για πολύωρες ακροάσεις, στην περιοχή του αυτιού.

αν εσυ ζητάς 120 db, χαμηλά …ποσο νομίζεις ότι παίρνεις στις «ευαίσθητες» συχνότητες του αυτιού ? (κοίταξε που τέμνονται)
Υπενθυμίζεται για πολλοστή φορά ότι δεν θα ζητείται τιμή τέτοιων επιπέδων σε μέση συνεχόμενη στάθμη αλλά σε στιγμιαίες κορυφώσεις του προγράμματος, δηλαδή που θα διαρκούσαν μικρά κλάσματα δευτερολέπτου και σίγουρα όχι αρκετό χρονικό διάστημα ώστε να βλάπτεται η ακοή κατά την έκθεση σε αυτές). Ο υποφαινόμενος πάντως αισθάνεται άνετα με 110+ dB κορυφής.

"... Εφόσον οι επιδράσεις είναι αθροιστικές και για να μην αυξήσουμε τη συνολική έκθεση σε ζημιογόνα επίπεδα,πρέπει να εφαρμόσουμε την αρχή της ίσης ενέργειας.Άρα κάθε αύξηση κατά 3dB στη στάθμη (διπλασιασμός) θα πρέπει ν'αντισταθμίζεται ακολούθως από υ π ο δ ι π λ α σ ι α σ μ ό του χρόνου ακρόασης..."
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.386
Reaction score
138.209
Τα συγκεκριμένα ηχεία είναι ωραία και ποιοτικά , κάθε άλλο παρά θα με χαλούσαν να τα είχα.
Και μένα, διότι νομίζω πως υπάρχουν αρκετοί βλαμμένοι για να τους τα πουλήσω και να πάρω κάτι άλλο της προκοπής. 😁

Το κακό με τα 800-αρια (όπως και πολλά ακόμα δορυφορίδια τέτοιου και υψηλότερου κοστολογιου) είναι τριπλό:

1. Όσες φορές έτυχε να τα ακούσω, όχι απλώς δε μου άρεσαν, αλλά αντικειμενικά έπαιζαν χάλια. Αντιθέτως, παλαιότερα ηχεία (τα 801 εννοώ) μου έχουν αρέσει στην συντριπτική πλειοψηφία των όποιων ακροάσεων.

2. Το κόστος των σύγχρονων αυτών ηχείων, των 800 δηλαδή, είναι εξωφρενικό. Συνυπολογίζοντας πόσα λεφτά θα δώσει ο τυπικός αγοραστής αυτών των δορυφόρων για τελικούς ενισχυτές, προενισχυτη, καλώδια διασύνδεσης και λοιπά τζιμπράγκαλα, μαζεύεται ένα συνολικό ποσό, το οποίο όχι μόνον δεν αντανακλά την ηχητική ποιότητα που θα προσλάβει ο εκάστοτε ξεπαραδιασμένος, αλλά ακόμα χειρότερα, με τα ίδια λεφτά μπορείς να προμηθευτείς τα 901 της me geithein, με το 16-αρι γουφερ και το 5,5-αρι μιντ, ομοαξονικά, με καρδιοειδη λοβό, να πάρεις και σαμπ ομοσταυλο, επίσης με καρδιοειδη λοβό, και να παίζεις παπάδες σε σχέση με τα χρέπια, και ταυτόχρονα να σου έχουν μείνει ένα σκασμό λεφτά στην τσέπη ρέστα.

Το όμοιο ισχύει για τα τέρατα της σειράς the ones, πακέτο με το τέρας σαμπ της τζενελεκ. Πάλι σου μένουν ρέστα να φαν κι οι κότες.

3. Δεν μετράνε "εκπληκτικά", ενώ άλλα ηχεία μετράνε. Δεν έχουν καμία σοβαρή κατασκευαστική αρχή, που να συνοδεύεται από μετρητικά στοιχεία που να δείχνουν ένα ρημαδι σοβαρό προτέρημα, πχ ένα καρδιοειδη λοβό, ένα σοβαρό σπινοραμα με ομοιογενείς οφ αξις αποκρίσεις, ένα κάτι ρε φίλε. Αντιθέτως, όσο κοιτάς μετρητικά δεδομένα, τόσο βρίσκεις να τους καταλογίσεις αστοχίες, από την σχεδίαση του μπας ριφλεξ, την έλλειψη ενός ρημαδιού waveguide, τις αναίτια αυξημένες παραμορφώσεις στα μεσοχαμηλά, κλπ κλπ κλπ. Δηλαδή, δεν συνοδεύεται το ρημαδι από κανένα μετρητικό γράφημα που να πεις "Ω ρε μάγκα, τι καλά που το φτιάξανε", μηδέν.


Ε, τριτωσε το κακό. Μια μλκια και μισή.

Παμ' παρακάτ. 🍺


ναι ρε σύ…το ειπαμε αυτό..πιο πριν.:)

αν ήταν έτσι , ο γκαζακιας θα ήταν κουφός ήδη.:biggrin:
Αν καμιά φορά έρθεις στο φτωχικό μου, και κάτσεις να ακούσεις, σε "νορμάλ" προς "ευχάριστες" στάθμες, κι ενώ θα μπορούμε να μιλάμε μια χαρά μεταξύ μας, χωρίς να χρειάζεται να φωνασκούμε αδίκως όπως σε μαγαζιά με δυνατή μουσική, θύμισέ μου να κάνω μία μέτρηση max SPL, να το δεις και να μην πιστεύεις τα ματάκια σου τα μπιρμπιλωτά. 😜

Ιδέαν δεν έχετε για τι πράγμα μιλάμε. Απλώς δεν έχει τύχει να ακούσετε πλήρως ασυμπίεστες στιγμιαίες δυναμικές αντιθέσεις, οι οποίες ούτε καν καταλαβαίνεις ότι είναι υψηλής στάθμης, και δεν το πιστεύεις όταν βλέπεις τη μέτρηση να δείχνει νούμερα στα 120+dB.

Ταυτόχρονα, σας έχω δείξει κατ'επαναληψιν, ποια είναι η ουδός ακοής στην αρχή της πρώτης οκταβας, και σε πόσα Φον αντιστοιχούν τα 120 dB SPL στους 20 κύκλους. Μάλλον έχουμε αδυναμία μάθησης.

Επειδή όμως, στην τελική, δεν το έχετε ακούσει και δε το έχετε ζήσει αυτό το πράγμα, και ταυτόχρονα δεν έχετε αφομοιώσει βασικές αρχές ψυχοακουστικης, δε μπορείτε να το κατανοήσετε. Δατς λάιφ. 😎
 
Last edited:

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.176
Reaction score
42.321
... θα ακουστει κακία... (αλλα δεν ειναι αυτη η ουσια) , αμα δεν αντιλαμβανεται κοσμος αυτ(ι)α τα σιμπλ φακτς, θα αντιλαμβανεται την μουσικη την ιδια ? 🐒
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.951
Μηνύματα
2.957.075
Members
38.268
Νεότερο μέλος
kostas vak
Top