Μεμβρανες παραθυρων

Μηνύματα
985
Reaction score
2.749
Αν αυτό που σε ενδιαφέρει βασικά είναι αυτό που λες, τότε ναι, κάνουν δουλειά.

Για τα άλλα (π.χ. glare) επίσης κάνουν δουλειά αλλά πιο πολύ για τους πίσω επιβάτες, καθώς αφενός μπορείς να βάλεις πιο σκούρες πίσω (εκτός αν παρανομήσεις) αφετέρου οι πίσω επιβάτες κοιτάνε περισσότερο έξω από τα παράθυρα ενώ οι μπροστά από το παρμπρίζ, οπότε όσο σκούρο πλαϊνό και να βάλεις δεν προσφέρει πολλά στους μπροστά.

Στο παρμπρίζ αν βάλεις μια εντελώς διάφανη (η οποία δεν ξέρω γιατί να είναι παράνομη όπως λες) αμφιβάλλω αν θα κάνει πολλά σε οποιονδήποτε τομέα (πλην UV που όμως δεν είναι θέμα έτσι κι αλλιώς). Αν μιλάμε για σοβαρή εταιρεία, δες τα specs, εκεί θα φαίνεται.

Συνολικά, για το κόστος, νομίζω αξίζουν. Εγώ που είχα βάλει στο ένα αμάξι (πρώτη εμπειρία), αμέσως μόλις πήρα το άλλο η πρώτη δουλειά ήταν να πάω να βάλω κι εκεί.
Ευχαριστώ!
Όσο για το παράνομο, το είπε ο ίδιος ο εγκαταστάτης, οπότε δεν είχα λόγω να τον αμφισβητήσω. Ανέφερε πως για όλα τα υπόλοιπα παράθυρα πρέπει να υπάρχει ένα μίνιμουμ "διαπερατότητας" του φωτός (αν το θέτω σωστά) , νομίζω 70%, ενώ για το παρμπρίζ ήταν κατηγορηματικός πως απαγορεύεται ρητά από το νόμο οποιαδήποτε μεμβράνη, ασχέτως τεχνικών χαρακτηριστικών. Ακουγόταν αξιόπιστος.
Αν το σκεφτεί κάποιος λίγο, φαίνεται λογικό. Οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει την ορατότητα του οδηγού δεν επιτρέπεται, χωρίς μα και μου!
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.283
Reaction score
7.370
Εκ του αποτελέσματος, δεν ακούγεται πολύ αξιόπιστος.

Αφενός το 70% δεν ισχύει για όλα τα παράθυρα αλλά μόνο για τα μπροστινά. Τα υπόλοιπα μπορείς να τα μαυρίσεις όσο θες.

Αφετέρου για το παρμπρίζ το όριο είναι 75%, δεν ισχύει ότι δεν μπορείς να βάλεις τίποτα. Απλά πάντα έχε υπόψιν ότι τα ποσοστά είναι συνολικά, μαζί με το τζάμι, που κόβει και αυτό κάτι.
 

Μηνύματα
15.864
Reaction score
22.230
Κάπου το έχω ξαναγράψει, έχω μπροστινή διάφανη στο μαζδα που έχει τεράστιο υαλοπίνακα και κάνει σοβαρή διάφορα , οπότε ναι δουλεύει αλλά θέλει την σωστή μεμβράνη και είναι πιο ακριβή σαν υλικό ενώ επειδή είναι μπροστά και τεράστια χωρίς δυνατότητα να γίνει σε κομμάτια όπως κάποιες περιπτώσεις σε πίσω τζάμι έχει απαιτητική τοποθέτηση, οπότε είναι λογικοτατη η αναλογία στο κόστος
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.993
Reaction score
96.470
καθώς και 150€ για την σχεδόν εντελώς διάφανη και εντελώς παράνομη μεμβράνη στο εμπρός παρμπρίζ.
Η εντελώς διάφανη μεμβράνη στο παρμπρίζ δεν είναι καθόλου παράνομη.

Και, ναι, οι καλές μεμβράνες κάνουν δουλειά. Όμως όταν έχεις ένα μαύρο αυτοκίνητο και το αφήσεις 3 ώρες στον ήλιο το καλοκαίρι, θα γίνει φούρνος έτσι κι αλλιώς και δεν θα φταίνε οι μεμβράνες.

Έχω βάλει αντηλιακές μεμβράνες 3Μ στη τζαμαρία του μαγαζιού, οι οποίες μπαίνουν εξωτερικά. Πριν δεν μπορούσες να πιάσεις το τζάμι εσωτερικά, τώρα είναι δροσερό.
 

Μηνύματα
985
Reaction score
2.749
Αφετέρου για το παρμπρίζ το όριο είναι 75%, δεν ισχύει ότι δεν μπορείς να βάλεις τίποτα. Απλά πάντα έχε υπόψιν ότι τα ποσοστά είναι συνολικά, μαζί με το τζάμι, που κόβει και αυτό κάτι.
Αυτό που κατάλαβα στη συνέχεια απ' την κουβέντα είναι οτι ουσιαστικά, επειδή ακριβώς το ποσοστό είναι υψηλό, δεν μπορείς να βάλεις κάτι που κόβει φως, γιατί ακριβώς ξεπερνά το όριο.
Πρακτικά βάζουν ανοιχτόχρωμες μεμβράνες , αλλά δεν δίνουν χαρτί - βεβαίωση, γιατί μάλλον δε βγαίνουν τα νούμερα.
Αυτά κατάλαβα, ίσως λόγω άγνοιας να παρερμήνευσα κάτι.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.644
Reaction score
75.706
Καλέ σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα των τελευταίων 15-20 χρόνων έχουν παρμπρίζ με 25-30% απορρόφηση ή πωστολέν. Συνήθως αναγράφεται.
 

Μηνύματα
1.930
Reaction score
788
H 80% με περιορίζει αρκετά στην ορατότητα το βράδυ τελικά μίας και το παρ Μπριζ του insignia έχει και από μόνο του λίγο tint.
Θα ψαχτώ εκτός νόμου να δω τι υπάρχει σε πιο διάφανο!
 

Μηνύματα
985
Reaction score
2.749
Καλέ σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα των τελευταίων 15-20 χρόνων έχουν παρμπρίζ με 25-30% απορρόφηση ή πωστολέν. Συνήθως αναγράφεται.
Έτσι λοιπόν βγαίνει μια άκρη. Αν το όριο για μπροστά είναι 75% και υπάρχει ήδη 25-30% απορρόφηση, πρακτικά δεν επιτρέπεται να προστεθεί κάτι...
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.863
Reaction score
9.783
Είχα αναβάλει προσωρινά την εγκατάσταση, γιατί και στα δύο μαγαζιά έβλεπα να τρέχουν για να εξυπηρετήσουν όπως-όπως όσους έβαζαν μεμβράνες την τελευταία στιγμή πριν τις διακοπές του δεκαπενταύγουστου. Τώρα που χαλαρώνουν τα πράγματα, νομίζω ότι ήρθε η ώρα. Συνοψίζω τι μου έχουν προτείνει, προσθέτοντας ακόμα ένα στοιχείο, γιατί βρήκα τι έχουν τα άλλα αυτοκίνητά μου και πως αποδίδουν:

1) τόσο η C-class όσο και το Puma έχουν Johnson Marathon 20 στα πλαϊνά και πίσω. Μη-κεραμική, αλλά αποδίδει πολύ καλά, καθώς δεν νιώθεις να καίγεσαι όταν ο ήλιος έρχεται από το πλάι ούτε το αμάξι πυρώνει υπερβολικά αν μείνει στον ήλιο. Επίσης, δε σκουραίνει υπερβολικά, σε βαθμό να μη βλέπεις τη νύχτα.

2) και τα δύο οχήματα έχουν κεραμική Xpel XR Black 70 στο μπροστινό παρμπρίζ. Η απόδοσή της είναι οριακή, καθώς στο ταξίδι νιώθεις να σε καίει ο μετωπικός ήλιος και το ταμπλό ζεσταίνεται πολύ (σε αντίθεση με τα πλευρικά πλαστικά που προστατεύονται από το Marathon). Η χρήση πρόσθετης αντιηλιακής προστασίας είναι επιβεβλημένη κατά τη στάθμευση στον ήλιο.


Οι -εν λευκώ- προτάσεις από τους δύο εγκαταστάτες έχουν αντίστοιχα ως εξής:

α) Llumar Nanoceramic Dark ή Johnson Marathon 20 πλάι και πίσω, με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά και τιμές:

ΜάρκαΤύποςΧρώμαΜετάδοση ορατού φωτόςΑπόδοση στη ζέστηΜείωση αντηλιάςΤιμή
LlumarNanoceramicDark
20​
53​
82​
250 €​
JohnsonMarathonMN20
20​
49​
77​
120 €​

β) Xpel XR Black 70 ή Johnson InsulatIR 70 μπροστά. Η Llumar Nanoceramic δεν βγαίνει ανοιχτόχρωμη, καθώς ακόμα και η φωτοδιαπερατότητα της Light είναι στο 55% -ίσως κάτι άλλο έχει βάλει ο Κώστας, τουλάχιστον μπροστά. Χαρακτηριστικά και τιμές:

ΜάρκαΤύποςΧρώμαΜετάδοση ορατού φωτόςΑπόδοση στη ζέστηΜείωση αντηλιάςΤιμή
XpelXR Black70
68​
52​
27​
70 €​
JohnsonInsulatIRIR70
66​
50​
25​
60 €​

Συνολικό κόστος 320€ στον ένα και 180€ στον άλλο. Τι λέτε;
 

TGD

Μηνύματα
8.060
Reaction score
8.031
Για τα δικά μου δεδομένα πολύ σκούρες. Το 68% είναι εκτός προδιαγραφών για μπροστά. Και το 20% για πίσω, ξέρω ότι είναι νόμιμο, αλλά όταν γυρνάς το κεφάλι για να ξεπαρκάρεις, βλέπεις τίποτα;
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.863
Reaction score
9.783
Καλά, μπροστά πρέπει να είναι όλα τα αυτοκίνητα παράνομα, αφού ο ΚΟΚ ορίζει φωτοδιαπερατότητα 75%. Και στα τρία δικά μου το τζάμι γράφει ότι έχει 70% από μόνο του! Και για τα εμπρός πλαϊνά, ο ΚΟΚ ορίζει 70%, άρα μόνο 100% μεμβράνες μπορείς να βάλεις.

Κι εγώ δεν το περίμενα ότι είναι 20% στη C-class και στο Puma, ο μάστορας μου το είπε και από έξω δείχνουν όντως κάπως σκούρα:

PXL_20240802_105100563.PORTRAIT.jpg


Ωστόσο, δεν είχα ποτέ πρόβλημα στις διασταυρώσεις ή στην όπισθεν με καλό καιρό. Πρόβλημα έχω μόνο με τη C-class με βροχή και σκοτάδι, καθώς -ως σεντάν- δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστήρα. Αν είναι βρεγμένα και τα πλαϊνά τζάμια, η μόνη λύση είναι να τα ανοίξεις λίγο και να βλέπεις από τους πλευρικούς καθρέφτες.

Με το Puma και ειδικά το Atto δεν υπάρχει πρόβλημα, καθώς και πίσω υαλοκαθαριστήρες και κάμερες έχουν. Στο Atto μάλιστα είναι περιμετρικές με εξαιρετική απεικόνιση bird's-eye στη μεγάλη οθόνη του, ενώ έχει και μια πολύ χρήσιμη διαμόρφωση ghost όπου εμφανίζεται μόνο η γραμμή που ορίζει το περίγραμμα του οχήματος και βλέπεις ακόμα και εμπόδια που υπάρχουν κάτω από αυτό!

1724432217637.png
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.508
Μηνύματα
2.907.400
Members
38.056
Νεότερο μέλος
Nikos K
Top