Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.980
Reaction score
85.271
δυστυχώς σε αυτό το γ@μοχόμπι όλα (και όταν λέω όλα, εννοώ όλα) παίζουν ρόλο... απλά πρέπει να έχεις την εμπειρία να επιλέγεις και να ταξινομείς τις ανάγκες με σειρά προτεραιότητας... όπως αρχικά ο χώρος (εάν είναι εφικτό).... και μετά σε λογικά (εννοώ οικονομικά και όχι φίδια σε εξωφρενικές τιμές) πλαίσια τα όποια "ματζούνια" γουστάρει ο καθένας... την καλημέρα μου σε όλους!
Απο οτι καταλαβαινω ψηφιζεις Β επιλογη για τον εικονικο μας φιλο;
(Δες παρακατω)

Ας παίξουμε ενα παιχνίδι.

Υποθετικό σενάριο, μπαίνει καινούργιο μέλος στο φόρουμ και γράφει το εξής ποστ:


Καλησπέρα στο φόρουμ.

Θέλω την άποψη σας στο προβλημα μου. Ειναι μουσικος και παίζω βιολί στην Χ ορχήστρα. Είμαι 35 ετών. Ακούω (βάλτε λίστα με δύσκολα και απαιτητικά είδη μουσικής)

Εχω το εξής ηχοσύστημα, μετα απο συμβουλές απο καταστήματα:

(Αραδιάζει βαριά ονόματα)
Πηγή Α, (αξίας ας πούμε 7-8000, αξιοσέβαστη ), ενισχυτή Β (αξίας 7-8000, αξιοσέβαστος), ηχεία Γ (15000 αξιοσέβαστα). Εχω και τα εξής interconnect και καλωδια ηχειων (αραδιάζει λίστα, αξία 1500, αξιοσέβαστα)
(Το σύνολο φαινεται να "ματσαρει" ολα ΟΚ)

Κατι ομως δεν μου κάθεται καλά στο αυτί , πιστεύω οτι το σύστημα θα έπρεπε να παίζει καλυτερα. Εχω αλλα 1500 (ας πούμε) ευρω να διαθέσω, η γυναίκα μου λέει "αυτα και τέλος, θα σου κόψω το κεφάλι, ο,τι κανεις τωρα, τελευταία φορα" και μπαίνει και ελέγχει και τους τραπεζικούς λογαριασμούς.

Σκέφτομαι να πάρω καινούργια καλωδια ρεύματος γιατι παίζω με αυτα που είχαν τα μηχανήματα.
Αξίζει;

Ενας φίλος μου μου λέει αντί για καλωδια να φέρω εναν ειδικό να κανει μετρησεις και να μου στήσει καλυτερα το σύστημα, ισως να πρέπει να μπουν και καποια πράγματα στο χώρο για να παίξει σωστα το σύστημα (η γυναίκα μπορει να δεχτεί καποια )

Τι απο τα δυο να κάνω, φοβάμαι πως ειναι η τελευταία μου κίνηση για πολλα χρόνια.

Ευχαριστώ.



Τι θα του πούμε;
Χρησιμο θα ηταν, οπως λες, μεσα απο τετοιες συζητησεις να καταληγουμε σε λογικα συμπερασματα τα οποια θα οδηγουν στην καλυτερη δυνατη αξιοποιηση του budget.

Και η εξατομικευμενη συζητηση βοηθαει φυσικά, αλλα μερικες φορες αποπροσανατολιζει και "παρεισφρυει" ο παραλογισμος. ΓΙ αυτο και στο εικονικο σεναριο προσπαθησα να απαλειψω τετοιυς παραγοντες.
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
.
Φυσικά και οι χροιές δεν μετρούνται με παλμογράφο αλλά και δεν αλλάζουν με καλώδια τροφοδοσίας.
Αλλά κι αν άλλαζαν όχι μόνο από μαγικά καλώδια αλλά και από οποιοδήποτε κύκλωμα τότε το σύστημα δεν αποδίδει σωστά.
Τη χροιά την έδωσαν κατά το mastering του CD ο ταλαντούχος μουσικός κιθάρας, τρομπέτας , τραγουδιστής .....ή το εφέ που χρησιμοποίησε ο ηχολήπτης και το όποιο Hi End σύστημα σου οφείλει να την αποδώσει ως έχει
Και αν το σύστημά μου είναι καλύτερο απο αυτό που χρησιμοποιήθηκε για το mastering και ξέφυγαν κάποιες χροιές απο τη ταλαντούχα παρέα και εγώ μπορώ να τις ακούω...? Γιατί πρέπει να είναι το δικό μου σύστημα άχρηστο και όχι το σύστημα που έγινε το monitor?
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.516
Reaction score
21.923
Τελικά, πώς μπορεί να διαλέξει κάποιος καλώδιο τροφοδοσίας; Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος, τελεσφόρος τρόπος; Θέλω να πω δηλαδή, αν κάποιος έχει λύσει όλα τα υπόλοιπα προβλήματα του χώρου και του συστήματός του, και είχε και στην πάντα 3000€ για καλώδια τροφοδοσίας, πώς θα του υπεδεικνύατε να τα διαλέξει; (Για να μην παρεξηγηθώ, δεν σας προτρέπω να του προτείνετε κάποια συγκεκριμένα καλώδια, αλλά κάποιον συγκεκριμένο τρόπο, κάποια συγκεκριμένη διαδικασία, να τα διαλέξει μόνος του).
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.454
Τελικά, πώς μπορεί να διαλέξει κάποιος καλώδιο τροφοδοσίας; Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος, τελεσφόρος τρόπος; Θέλω να πω δηλαδή, αν κάποιος έχει λύσει όλα τα υπόλοιπα προβλήματα του χώρου και του συστήματός του, και είχε και στην πάντα 3000€ για καλώδια τροφοδοσίας, πώς θα του υπεδεικνύατε να τα διαλέξει; (Για να μην παρεξηγηθώ, δεν σας προτρέπω να του προτείνετε κάποια συγκεκριμένα καλώδια, αλλά κάποιον συγκεκριμένο τρόπο, κάποια συγκεκριμένη διαδικασία, να τα διαλέξει μόνος του).
Μα φυσικά δια της ακοής...:whistling:
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Να δανειστει και να ακουσει διαφορα καλωδια στις διατομες που χρειαζεται το καθε μηχανημα του κι αν ακουσει διαφορες και του κανουν παιρνει οτι θελει.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.516
Reaction score
21.923
Δηλαδή, θα πρέπει ο άνθρωπος να πάρει σβάρνα τα μαγαζιά και να ζητάει και να δανείζεται καλώδια, μέχρι να βρει κάποιο που θα του κάτσει; Κι αν αυτό που θα του κάτσει καλύτερα απ' όλα τ' άλλα, δεν το δανείζει ο αντιπρόσωπος; Κι άντε καλά αν μένει στην πρωτεύουσα, που τέλος πάντων, αυτό ας πούμε πως μπορεί να το κάνει σχετικά εύκολα. Αν μένει στην Αλεξανδρούπολη;
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Δηλαδή, θα πρέπει ο άνθρωπος να πάρει σβάρνα τα μαγαζιά και να ζητάει και να δανείζεται καλώδια, μέχρι να βρει κάποιο που θα του κάτσει; Κι αν αυτό που θα του κάτσει καλύτερα απ' όλα τ' άλλα, δεν το δανείζει ο αντιπρόσωπος; Κι άντε καλά αν μένει στην πρωτεύουσα, που τέλος πάντων, αυτό ας πούμε πως μπορεί να το κάνει σχετικά εύκολα. Αν μένει στην Αλεξανδρούπολη;
Κωστα καλημερα. Αυτο ακριβως εκανα. Βεβαια δε στελναν ολοι, καποιοι ομως ανταποκριθηκαν. Εκτος αυτου, δανειστικα και απο φιλους.
Μιλαω κυριως για καλωδια ηχειων και interconnect. Το ιδιο θα μπορουσε να γινει και για καλωδια τροφοδοσιας, εαν κσποιον τον ενδιαφερει
Μενω 350 χλμ μακρια απο την Αθηνα....
 


PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Δηλαδή, θα πρέπει ο άνθρωπος να πάρει σβάρνα τα μαγαζιά και να ζητάει και να δανείζεται καλώδια, μέχρι να βρει κάποιο που θα του κάτσει; Κι αν αυτό που θα του κάτσει καλύτερα απ' όλα τ' άλλα, δεν το δανείζει ο αντιπρόσωπος; Κι άντε καλά αν μένει στην πρωτεύουσα, που τέλος πάντων, αυτό ας πούμε πως μπορεί να το κάνει σχετικά εύκολα. Αν μένει στην Αλεξανδρούπολη;
Oπως ειπε ο Νικος καποιοι εισαγωγεις δανειζουν καποιοι οχι.Υπαρχουν και φιλοι που μπορει να σε δανεισουν.Μπορει να μην ειναι ευκολο αλλα ουτε και σε σημειο να μην μπορεις να δανειστεις 5 καλωδια.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.798
Reaction score
52.592
Μεγάλη ξενερα, τσάμπα η φραπεδια το πρωί, τσάμπα και τα ποτά τώρα, παιδιά των λουλουδιών γίναμε!!!:roflmao::lol:
- πάντα υπάρχει καιρός για όλα και όλους , ακόμα και οι χίπστερς . . .

 

stefanos604

Αρθρογράφος
Editor
Μηνύματα
870
Reaction score
1.204
Και αν το σύστημά μου είναι καλύτερο απο αυτό που χρησιμοποιήθηκε για το mastering και ξέφυγαν κάποιες χροιές απο τη ταλαντούχα παρέα και εγώ μπορώ να τις ακούω...? Γιατί πρέπει να είναι το δικό μου σύστημα άχρηστο και όχι το σύστημα που έγινε το monitor?
Το σύστημα σου αν και χίλιες φορές καλύτερο από αυτό του mastering οφείλει να παραδώσει αυτό που πήρε ακόμα και την παραμόρφωση ή ''παραμόρφωση'' . Το αν το δικό σου έχει δυνατότητα να τα αλλάξει θα γίνει μέσω των EQ , Tone, effects (αν διαθέτει). Με το καλώδιο τροφοδοσίας ΤΙΠΟΤΑ.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Διαφορετικό πράγματα θέλει ο χώρος πχ αν τσιρίζει και διαφορετικό αν μπουμάρει το ηχοσύστημα μας.
Εάν κάποιος αποπειραθεί να εξισορροπήσει προβλήματα όπως τα ανωτέρω με αλλαγές συσκευών ή καλωδίων,τότε θα οδηγηθεί η ηχητική αναπαραγωγή σε περισσότερα προβλήματα σε σχέση με τα πρότερα.
Υπό την δεδομένη διατύπωση του ερωτήματος δεν τίθεται θέμα διαφορετικής απάντησης.
Φυσικά φροντίδα.
Φροντίδα...στοργή και προδέρμ.
Μεγα λαθος !!!
Το καλωδιο ρευματος ειναι σε σειρα με το μεγαφωνο.
Για να διαπιστώσουμε πόσο ΄΄ωφέλιμο΄΄ σήμα μεταφέρουν τα καλώδια τροφοδοσίας,δεν έχουμε παρά να συνδέσουμε απευθείας ένα μεγάφωνο με πρίζα του δικτύου μας.Είμαστε ελεύθεροι να χρησιμοποιήσουμε οιαδήποτε καλώδια και ρευματολήπτες θέλουμε προκειμένου να εξασφαλιστεί η σύνδεση.Tελικό αντικείμενο δεν είναι πόσο καθαρό θ'ακουγόταν το ημιτονοειδές σήμα των 50 Hz αναλόγως καλωδίου,αλλά για πόσο χρόνο θα ακουστεί μέχρι...να ληφθεί το μεγάφωνο στο χέρι.
Εγω ακομα δεν καταλαβα γιατι πρεπει να απαντησω σε γκαλοπ για το τι θα κανω και πως οταν το θεμα ειναι αν υπαρχουν διαφορες ηοχι στα καλωδια.
Οταν τρως παντοφλα και δεν μπορεις να κανεις τιποτα στον χωρο ππλυ απλα αγοραζεις καλωδια ματζουνια umic trinovv antimode και οτι αλλο βρεις...
Το χόμπι(τ) δεν υποβαθμίζεται από αντικειμενικές αδυναμίες εκταμίευσης,αλλά από την...αμεριμνησία ενός χρήστη.
Και αν το σύστημά μου είναι καλύτερο απο αυτό που χρησιμοποιήθηκε για το mastering και ξέφυγαν κάποιες χροιές απο τη ταλαντούχα παρέα και εγώ μπορώ να τις ακούω...? Γιατί πρέπει να είναι το δικό μου σύστημα άχρηστο και όχι το σύστημα που έγινε το monitor?
Άμα ικανοποιούνται τέτοιες συνθήκες,αυτό σημαίνει ότι το σύστημα επισκόπησης και οι συντελεστές του master ήταν στην ουσία πολύ χρησιμότεροι...
... όταν οι 'χροιές κλπ' σε παλμογράφο μετριούνται???
και πολλά άλλα..........................................................................................................................................
Έχει ήδη τεκμηριωθεί ότι οι χροιές δύνανται να εκληφθούν ως ποσοτικό μέγεθος.Αυτό έχει γίνει στον παρόντα ιστότοπο και εις το εξής νήμα :
http://www.avsite.gr/forum/threads/Αποκρυπτογράφηση-των-χροιών.86665/

(το οποίο μάλιστα είναι απορίας άξιον πώς και δεν έχει ήδη γίνει sticky,ύστερα από τόσο συχνή ανάγκη επίκλησης σε πληθώρα διαφόρων περιστάσεων όλο αυτό το χρονικό διάστημα που έχει μεσολαβήσει...)
 
Last edited:

Μηνύματα
569
Reaction score
488
ο παραδίπλα μιλάει για μετρήσεις (δεν εννοώ χώρου)... όταν οι 'χροιές κλπ' σε παλμογράφο μετριούνται???
Οι χροιες των μηχανηματων , δεν μετριουνται σε παλμογραφο βεβαια , αλλα αυτο που θα δεις σε παλμογραφο πρεπει να εχεις τις απαραιτητες γνωσεις για να το " αποκωδικοποιησεις " σωστα , για να " μαθαινεις " οι χροιες θελουν Spectrum Analyzer :D .
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.798
Reaction score
52.592
Μεχρι τωρα: 3 μέλη (και εγω 4) προτείνουν τη δεύτερη επιλογή.
1 μέλος προτείνει να ακούσει κα να δοκιμάσει, έστω και χάνοντας χρήματα απο την αμοιβή του ειδικού.

Καλώδιο κανείς;
- εννοείται ότι ο χώρος προηγείται των μηχανημάτων-συνοδών-κλπ , όμως κάποια στιγμή έρχεται και η ώρα των καλωδίων ρεύματος

- οι αποκρίσεις όμως στην ερώτηση που κάνεις , δεν απαντούν στο φλέγον ερώτημα : εάν ακούγονται τα καλώδια , αλλά στο ποια η προτεραιότητά μας σε αυτά ( όσοι τα ακούν )

- ποιο λιανά : εγώ ακούω διαφορές καλωδίων τροφοδοσίας , όσο όμως έχω hi-fi με μέση τιμή ανά συσκευή 1.500 eu , δεν προβαίνω σε αλλαγές , απεναντίας σε ακριβό και ιδιαίτερα αποκαλυπτικό σύστημα , σαφώς και θα προτείνω πειραματισμούς με αυτά
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
Το σύστημα σου αν και χίλιες φορές καλύτερο από αυτό του mastering οφείλει να παραδώσει αυτό που πήρε ακόμα και την παραμόρφωση ή ''παραμόρφωση'' . Το αν το δικό σου έχει δυνατότητα να τα αλλάξει θα γίνει μέσω των EQ , Tone, effects (αν διαθέτει). Με το καλώδιο τροφοδοσίας ΤΙΠΟΤΑ.
Κοιτάξτε κύριε Στέφανε. Προσωπικά, επέστρεψα στη συζήτηση επειδή έβλεπα ότι γινόταν πάλι διάλογος. Για δεύτερη ή τρίτη φορά, στο τέλος της απάντησης τονίζετε τη θέση σας. Τη γνωρίζουμε τη θέση σας και διαφωνούμε. Απλά εμείς δεν επιλέγουμε στον στείρο δογματισμό, αλλά το συζητάμε μήπως βρούμε κάποιο κοινό έδαφος. Ακόμα και σε αυτή την απάντησή σας πάντως, αναφέρετε πράγματα τα οποία καταδεικνύουν την απουσία εμπειριών σας στο συγκεκριμένο χώρο. Αρχικά, το μηχάνημά μου κάνει σωστά τη δουλειά του. Δεν τροποποιώ τη λειτουργία των ενισχυτικών μου, φροντίζω μόνο να τους δώσω όσο το δυνατόν πιο καθαρό το σήμα για να το αναλύσουν και να το ενισχύσουν κατά χ φορές προς τα ηχεία μου. Σίγουρα, υπάρχουν και πιο ουδέτερα μηχανήματα απο τα δικά μου, αλλά αυτά έχω και οκ, τα πάνε σχετικά καλά. Τα καλώδια δεν τα επιλέγουμε για να κάνουμε eq editing ούτε να προσθέσουμε εφέ. Τα επιλέγουμε για να αφήσουν να περάσουν όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες προς τις εισόδους των ενισχυτικών για να κάνουν όσο το δυνατόν καλύτερα τη δουλειά τους και να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες απο το master. Και δεν τα επιλέγουμε για να ανεβάσουμε ή να κατεβάσουμε κάποια συχνοτική περιοχή, τα επιλέγουμε με βάση τις πληροφορίες που ακούμε κάνοντας χρήση αυτών. Δηλαδή, όσο το δυνατόν πιο φλατ απόκριση και όσο το δυνατόν πιο ασυμπίεστες πληροφορίες, καλύτερο στήσιμο εικόνας, καλύτερα δυναμικά, όσο το δυνατόν πιο ήσυχη εικόνα ( αυτό που λέμε "αέρας ανάμεσα στα όργανα" έχει να κάνει με την ησυχία της εικόνας ). Επίσης, να σας υπενθυμίσω ( θέλω να ελπίζω ότι το ξεχάσατε και ότι δεν έχετε άγνοια γι'αυτό ), ότι στα ηχοσυστήματα αυτής της κλάσης, η πλειονότητα των κατασκευαστών δεν παρέχει καν τη δυνατότητα της τονικής "διόρθωσης" ( tone controls ) και αυτό οφείλεται στο σκεπτικό ότι θέλουν να περνάει το σήμα απο όσο το δυνατόν μικρότερη διαδρομή. Άλλωστε, αυτά τα μηχανήματα προορίζονται για να ακούμε τη μουσική όπως ηχογραφήθηκε και όχι όπως εμείς θα θέλαμε να είχε ηχογραφηθεί. Άρα, παρεμβάσεις τέτοιου τύπου, απαγορεύονται.
Εγώ αποχωρώ της συζήτησης, καθώς με ενοχλεί η στάση σας ως "παντογνώστη" που όμως αρνείται να δοκιμάσει έστω και εκ του ασφαλούς επισκεπτόμενος ένα κατάστημα, μηχανήματα μιας κλάσης που είναι σε θέση να αναδείξουν τις λεπτομέρειες του προγράμματος που δέχονται στις εισόδους τους. Λυπάμαι κύριε Στέφανε, αλλά δεν φταίμε εμείς που ακούτε μουσική απο ένα slps480 της δεκαετίας του 90 και τα λοιπά συνοδά του. Δεν απαξιώνω τα συγκεκριμένα μηχανήματα, αλλά δεν είναι αυτά για τα οποία συζητάμε. Σε αυτά τα μηχανήματα ίσως και να μη παρατηρήσετε διαφορές ( το πιο πιθανό ), αλλά αυτό δε σημαίνει ότι οι υπόλοιποι είμαστε φαντασιόπληκτοι ή θύματα. Πιο συνετό θα ήταν να ακούγατε και στη συνέχεια να εξετάζατε τους λόγους στους οποίους οφείλονται οι διαφορές μπας και βρίσκαμε μια πιο φθηνή λύση ( το ups που προτείνατε για παράδειγμα θα αποτελούσε λύση αν είμαμε κάποιο συγκριτικό ή κάποια αναφορά, αν μπορούσαμε να το ακούσουμε. Αλλά μετά, ποιος μας λέει ότι ο συνδυασμός Ups και ενός καλού καλωδίου δεν θα ήταν ακόμα καλύτερος...? ). Αντ'αυτού, προσπαθείτε επανειλημμένα όχι απλά να μας πείσετε, αλλά να μας βάλετε στο μυαλό με το ζόρι τη θέση σας ότι δεν υπάρχουν διαφορές (π.χ. ακόμα και στη τελευταία απάντησή σας "Με το καλώδιο τροφοδοσίας ΤΙΠΟΤΑ" ).

Υ.Γ. Το ότι έχω σαν προτεραιότητα το room treatment έναντι του καλωδίου ρεύματος, δεν σημαίνει ότι η ψήφος μου μετράει για την άλλη πλευρά. Απλά, δεν θεωρώ ότι το καλώδιο ρεύματος αξίζει τα τόσα πολλά χρήματα που ζητάνε οι έμποροι για να το αγοράσω. Όχι ότι δεν κάνει δουλειά.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.810
Reaction score
21.687
(άργησα λίγο, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ...)

Γιατί τέτοια ‘’επιθετικότητα’’ ακόμα και από moderator?? (μακροσκελές κείμενο στην ερώτηση που δημιουργεί εντυπώσεις και λακωνικό στην απάντηση σαν να μη συνέβη τίποτα!!!)

Το ξέρω ότι έχω μοναξιά στο συγκεκριμένο θέμα με κάνα δυο υποστηρικτικά κείμενα στα πλησιάζοντα 500 ποσταρίσματα με αρκετά όμως likes , έναντι πολλών αντιθέτων.

Πιστεύω όμως ακράδαντα ότι στο τέλος θα πεισθούν ή τουλάχιστον θα προβληματισθούν οι περισσότεροι.

Ζήτησα και βοήθεια που πιστεύω ότι θα έρθει (στο #11 εδώ). Ετοιμαστείτε !!
Για μισό λεπτό: Σε ποια "επιθετικότητα" αναφέρεσαι;

Έγραψα κάτι:
Πάντως, αν και σου εξήγησε στο ενδιάμεσο ο PURETONE πως έχουν τα πράγματα στην ΚΥΠΡΟ, μου κάνει εντύπωση που αδυνατείς να συνειδητοποιήσεις ότι α) μένει στην Κύπρο κι όχι στην Ελλάδα (κάτι το οποίο είχε κάνει σαφές από την αρχή) και β) ακριβώς επειδή ΔΕΝ μένει Ελλάδα, αλλά στην Κύπρο, μπορεί να ισχύουν διαφορετικοί νόμοι, κανόνες και κανονισμοί από αυτούς που ισχύουν στην Ελλάδα! Ελπίζω με το τελευταίο post του να έγινε αντιληπτή η διαφορά.
...απάντησες:
Απλά γιατί υπάρχουν κι άλλοι ,που εφάρμοσαν την ίδια μέθοδο ,από Ελλάδα
απάντησα:
και κρίνεις αυτή την απάντηση "επιθετική";

Την επιθετικότητα που την είδες; Δηλαδή, εάν έγραφα "Μάλιστα Στέφανε, ευχαριστώ για την απάντηση" αντί για "ΟΚ", θα ήμουν λιγότερο "επιθετικός"; Θα προτιμούσα να μην δημιιουργείς λανθασμένες εντυπώσεις και να μην "κυνηγάς φαντάσματα". Δεν είναι όλοι εναντίον σου κι όσοι διαφωνούν μαζί σου δεν είναι εξ υπ' αρχής "επιθετικοί". Απλά, διαφωνούν. Δέξου το.

Υ.Γ.: Η αναφορά σου στην ιδιότητά μου ως moderator ως κριτήριο συμπεριφοράς είναι, τουλάχιστον, άστοχη. Αυτά από μένα, καλή συνέχεια.
 

stefanos604

Αρθρογράφος
Editor
Μηνύματα
870
Reaction score
1.204
Κοιτάξτε κύριε Στέφανε. Προσωπικά, επέστρεψα στη συζήτηση επειδή έβλεπα ότι γινόταν πάλι διάλογος. Για δεύτερη ή τρίτη φορά, στο τέλος της απάντησης τονίζετε τη θέση σας. Τη γνωρίζουμε τη θέση σας και διαφωνούμε. Απλά εμείς δεν επιλέγουμε στον στείρο δογματισμό, αλλά το συζητάμε μήπως βρούμε κάποιο κοινό έδαφος. Ακόμα και σε αυτή την απάντησή σας πάντως, αναφέρετε πράγματα τα οποία καταδεικνύουν την απουσία εμπειριών σας στο συγκεκριμένο χώρο. Αρχικά, το μηχάνημά μου κάνει σωστά τη δουλειά του. Δεν τροποποιώ τη λειτουργία των ενισχυτικών μου, φροντίζω μόνο να τους δώσω όσο το δυνατόν πιο καθαρό το σήμα για να το αναλύσουν και να το ενισχύσουν κατά χ φορές προς τα ηχεία μου. Σίγουρα, υπάρχουν και πιο ουδέτερα μηχανήματα απο τα δικά μου, αλλά αυτά έχω και οκ, τα πάνε σχετικά καλά. Τα καλώδια δεν τα επιλέγουμε για να κάνουμε eq editing ούτε να προσθέσουμε εφέ. Τα επιλέγουμε για να αφήσουν να περάσουν όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες προς τις εισόδους των ενισχυτικών για να κάνουν όσο το δυνατόν καλύτερα τη δουλειά τους και να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες απο το master. Και δεν τα επιλέγουμε για να ανεβάσουμε ή να κατεβάσουμε κάποια συχνοτική περιοχή, τα επιλέγουμε με βάση τις πληροφορίες που ακούμε κάνοντας χρήση αυτών. Δηλαδή, όσο το δυνατόν πιο φλατ απόκριση και όσο το δυνατόν πιο ασυμπίεστες πληροφορίες, καλύτερο στήσιμο εικόνας, καλύτερα δυναμικά, όσο το δυνατόν πιο ήσυχη εικόνα ( αυτό που λέμε "αέρας ανάμεσα στα όργανα" έχει να κάνει με την ησυχία της εικόνας ). Επίσης, να σας υπενθυμίσω ( θέλω να ελπίζω ότι το ξεχάσατε και ότι δεν έχετε άγνοια γι'αυτό ), ότι στα ηχοσυστήματα αυτής της κλάσης, η πλειονότητα των κατασκευαστών δεν παρέχει καν τη δυνατότητα της τονικής "διόρθωσης" ( tone controls ) και αυτό οφείλεται στο σκεπτικό ότι θέλουν να περνάει το σήμα απο όσο το δυνατόν μικρότερη διαδρομή. Άλλωστε, αυτά τα μηχανήματα προορίζονται για να ακούμε τη μουσική όπως ηχογραφήθηκε και όχι όπως εμείς θα θέλαμε να είχε ηχογραφηθεί. Άρα, παρεμβάσεις τέτοιου τύπου, απαγορεύονται.
Εγώ αποχωρώ της συζήτησης, καθώς με ενοχλεί η στάση σας ως "παντογνώστη" που όμως αρνείται να δοκιμάσει έστω και εκ του ασφαλούς επισκεπτόμενος ένα κατάστημα, μηχανήματα μιας κλάσης που είναι σε θέση να αναδείξουν τις λεπτομέρειες του προγράμματος που δέχονται στις εισόδους τους. Λυπάμαι κύριε Στέφανε, αλλά δεν φταίμε εμείς που ακούτε μουσική απο ένα slps480 της δεκαετίας του 90 και τα λοιπά συνοδά του. Δεν απαξιώνω τα συγκεκριμένα μηχανήματα, αλλά δεν είναι αυτά για τα οποία συζητάμε. Σε αυτά τα μηχανήματα ίσως και να μη παρατηρήσετε διαφορές ( το πιο πιθανό ), αλλά αυτό δε σημαίνει ότι οι υπόλοιποι είμαστε φαντασιόπληκτοι ή θύματα. Πιο συνετό θα ήταν να ακούγατε και στη συνέχεια να εξετάζατε τους λόγους στους οποίους οφείλονται οι διαφορές μπας και βρίσκαμε μια πιο φθηνή λύση ( το ups που προτείνατε για παράδειγμα θα αποτελούσε λύση αν είμαμε κάποιο συγκριτικό ή κάποια αναφορά, αν μπορούσαμε να το ακούσουμε. Αλλά μετά, ποιος μας λέει ότι ο συνδυασμός Ups και ενός καλού καλωδίου δεν θα ήταν ακόμα καλύτερος...? ). Αντ'αυτού, προσπαθείτε επανειλημμένα όχι απλά να μας πείσετε, αλλά να μας βάλετε στο μυαλό με το ζόρι τη θέση σας ότι δεν υπάρχουν διαφορές (π.χ. ακόμα και στη τελευταία απάντησή σας "Με το καλώδιο τροφοδοσίας ΤΙΠΟΤΑ" ).

Υ.Γ. Το ότι έχω σαν προτεραιότητα το room treatment έναντι του καλωδίου ρεύματος, δεν σημαίνει ότι η ψήφος μου μετράει για την άλλη πλευρά. Απλά, δεν θεωρώ ότι το καλώδιο ρεύματος αξίζει τα τόσα πολλά χρήματα που ζητάνε οι έμποροι για να το αγοράσω. Όχι ότι δεν κάνει δουλειά.
Δογματισμός δεν είναι η τεκμηρίωση με μη αμφισβητήσιμα αξιώματα της φυσικής. Η επίκληση τους δεν κάνει κανένα ''παντογνώστη'' απλά γνώστη του θέματος.
Επαναλαμβάνω όταν απαιτείται,την επιστημονική άποψη, όπως έκανα και στο προηγούμενο ποστάρισμα (γαι χροιές ....σύνδεση μεγαφώνων σε σειρά με την τροφοδοσία !!!!!!!!.........) και όχι όποτε μου κουρδίσει.
Αν δεν θέλετε να ακούγεται μια απ' τς ελάχιστες αντίθετες , όχι όμως αυθαίρετες φωνές στο συγκεκριμένο thread , δεν ξαναποστάρω είναι απλό.
Βάλτε 5-6 unlikes εδώ και θα σταματήσω αμέσως
 





ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.997
Μηνύματα
2.958.319
Members
38.275
Νεότερο μέλος
sakell
Top