Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.502
Reaction score
45.196
Όλα είναι στο μυαλό κύρ Γιάννη, θέλω δεν θέλω πρέπει να τα συνηθίσω. Θα ξεβολευτώ για λίγο καιρό και θα τους δώσω χρόνο, αν κάνω καιρό να εμφανιστώ μετά από αυτό, ψάξτε σε κάνα γκρεμό :lolsign:
 


Μηνύματα
1.298
Reaction score
2.274
Θα πέσει πολύ δλειά Σάκη, τελευταία θα αφήσω τα φρένα.
Το βασικόμ πρόβλημα είναι ότι έχω συνηθίσει να ασκώ πολύ δύναμη στις μανέτες, κάπως έτσι ελέγχω αποτελεσματικά τις γραμμές στο δρόμο με ταχύτητα, ειδικά στους γκρεμούς.
Τα υδραυλικά λόγο αντλίας δεν χρειάζονται δύναμη και κάπου εκεί ξεκινάει όλο μου το πρόβλημα...
Καλά μην φανταστείς πως το χαιδεύεις σαν τις μηχανές. Ούτε σαν τα μτβ είναι. Το βασικότερο θέμα που θα έχεις σαν προσαρμογή είναι η διαδρομή που είναι μεγάλη δλδ πιάνουν βαθειά. Για να μειώσεις την διαδρομή δεν έχει ρυθμιστικό παρά μόνο καλή εξαέρωση και πάλι. Βασικά το ρυθμιστικό των ριμ θα σου λείψει...
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.237
Reaction score
20.852
Το "τσίμπησε" το χρυσό μετάλλιο ο Evenepoel στο ατομικό ΤΤ. Δεύτερος ο Ιταλός ο Ganna και τρίτος ο Wout.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.237
Reaction score
20.852
Για μένα, ήταν εντυπωσιακοί οι χρόνοι κι οι μέσοι όροι ταχύτητάς τους σε βρεγμένο οδόστρωμα. Σκεφτείτε τι θα έκαναν σε στεγνό οδόστρωμα!
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.502
Reaction score
45.196
Καλά μην φανταστείς πως το χαιδεύεις σαν τις μηχανές. Ούτε σαν τα μτβ είναι. Το βασικότερο θέμα που θα έχεις σαν προσαρμογή είναι η διαδρομή που είναι μεγάλη δλδ πιάνουν βαθειά. Για να μειώσεις την διαδρομή δεν έχει ρυθμιστικό παρά μόνο καλή εξαέρωση και πάλι. Βασικά το ρυθμιστικό των ριμ θα σου λείψει...
Μωρέ τα ξέρω λίγο-πολύ, επίσης με ξέρω και μένα γιαυτό έχω πχιάσει τη γκρίνια...
Δεν σου περνάει από το μυαλό πόσο καιρό έκανα να συνηθίσω και να εκπαιδεύσω τη δύναμη της συνήθειας για το που βρίσκεται το εμπρός και σε ποιά θέση βρίσκεται το πίσω φρένο τη κρίσιμη στιγμή σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες.
Είναι το αντίστροφο και υπάρχει λόγος που είναι έτσι, οπότε δεν μπήκα ποτέ στη διαδικασία να τα αντιστρέφω.
 

Μηνύματα
13.935
Reaction score
15.808
Όλα τα αθλήματα σε υψηλό (ή και όχι) επίπεδο είναι muscle memory.

Το ποδήλατο, δεν ξέρω , ίσως όχι τόσο πολύ λόγω των πολλών και διαφορετικών παραγόντων και συνθηκών κάτω απο τις οποίες μπορεί να βρεθεί κάποιος. (?) Λογικά και αυτό σε μεγάλο ποσοστό τουλάχιστον σε αγωνιστικό επίπεδο.
 
Last edited:

Μηνύματα
78
Reaction score
65
Οι δαγκάνες στα road που συζητάμε εδώ ΔΕΝ ρυθμίζονται. Καλό φρένο έχω.



Όταν φτιάχνεις ένα ποδήλατο στα 5κ σε ενοχλεί να τρίβεται ο δίσκος στο τακάκι σε κάθε περιστροφή. Αλλιώς θα ήμασταν όλοι με κουρσάκια των 500ε ωραιότατα.



Η ποδηλασία είναι επικίνδυνο άθλημα και υπάρχει πάντα σοβαρό ενδεχόμενο να σκοτωθείς...



Εμείς δεν το έχουμε δει καμία φορά.



Όταν οι σπείρες της βίδας είναι όλη μέσα στο νύχι δεν νομίζω πως υπάρχει θέμα να ξεβιδώσει ο άξονας από τους κραδασμούς ακόμη και με μικρότερη της προαναφερόμενης ροπής. Η μόνη λογική εξήγηση είναι να έχουμε πάνω κάποια ζάντα με κέντρα που έχουν να γρασαριστούς 50 χρόνια και σταδιακά να ξεβιδώνουν τον περαστό άξονα. Οι κραδασμοί με τον αναβάτη πάνω απορροφώνται από το σύνολο. Περισότερο φοβάμαι στα σύγχρονα ποδήλατα ειδικά τα ακριβά race μην σπάσει το κάρμπον που βιδώνει το νύχι από την πίσω drive side μεριά που το έχουν κάνει φλούδα οι κερατάδες.



Πάλι δεν εξηγείς όμως πως ρυθμίζεις της δαγκάνες, από που δλδ.

Για παράδειγμα ο βλάχος που είναι ιδιότροπος με αυτά, είμαι σίγουρος πως θα το σκίσει στην εξαέρωση το φρένο μέχρι να το φέρει εκαί που θέλει και πάλι παράπονα θα έχει. Χρήστο ετοιμάσ για πολύ τρομπάρισμα...
Ρυθμιζονται με την σωστη τοποθετηση, σωστη εξαερωση και συντηρηση στη λειτουργια των πιστονιων.
Ειτε εχεις κουρσακι 5000 ειτε 15
Ο αξονας δεν χρειαζεται να βγει για να σκοτωθεις, χαλαρος να ειναι στην στροφη που λες στον Μπραλο καταληγεις Λαμια για πλακα.

Αφου εχει την αποψη αυτη κρατα την για τον εαυτο σου μην παρεις κανενα ανθρωπο στον λαιμο σου.
ΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΩΣΤΑ ΣΦΙΓΜΕΝΟΙ
 

Μηνύματα
20.792
Reaction score
14.780
Για τους άξονες των τροχών μιλάτε τόση ώρα; Δεν πρόσεξα την κουβέντα από την αρχή. Ποιο είναι το θέμα, δεν κατάλαβα; εγώ τους σφίγγω αρκετά, και θέμα δεν είχα ούτε με τους δίσκους να βρίσκουν στα τακάκια (ιδιαίτερα μετά που παράτησα τους icetech που όταν ζεσταίνονταν έκαναν το εκνευριστικό τικ τικ τικ τικ στα τακάκια μέχρι να κρυώσουν), ούτε κάποιες ιδιαίτερες ρυθμίσεις για να μην βρίσκουν...
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.502
Reaction score
45.196
Όλα τα αθλήματα σε υψηλό (ή και όχι) επίπεδο είναι muscle memory.

Το ποδήλατο, δεν ξέρω , ίσως όχι τόσο πολύ λόγω των πολλών και διαφορετικών παραγόντων και συνθηκών κάτω απο τις οποίες μπορεί να βρεθεί κάποιος. (?) Λογικά και αυτό σε μεγάλο ποσοστό τουλάχιστον σε αγωνιστικό επίπεδο.
Στο ποδήλατο όταν ειδικά το φτάσεις σε ένα καλό επίπεδο οι πληροφορίες που δέχεσαι και πρέπει να αναλύσεις διαδέχονται η μία τη άλλη με καταιγιστικούς ρυθμούς. Κάποιες από αυτές μένουν στο προσκήνιο για συνεχή ανάλυση και κάποιες άλλες περνάνε στο παρασκήνιο. Τα φρένα είναι από αυτά που πρέπει να περάσουν στο παρασκήνιο ως δύναμη της συνήθειας, για μένα ότι δήποτε μπορεί να διαταράξει αυτές τις ισορροπίες δεν με αφήνει να συγκεντρωθώ και να έχω ένα καλό αποτέλεσμα.
Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός :biggrin:
 

Μηνύματα
13.935
Reaction score
15.808
Στο ποδήλατο όταν ειδικά το φτάσεις σε ένα καλό επίπεδο οι πληροφορίες που δέχεσαι και πρέπει να αναλύσεις διαδέχονται η μία τη άλλη με καταιγιστικούς ρυθμούς. Κάποιες από αυτές μένουν στο προσκήνιο για συνεχή ανάλυση και κάποιες άλλες περνάνε στο παρασκήνιο. Τα φρένα είναι από αυτά που πρέπει να περάσουν στο παρασκήνιο ως δύναμη της συνήθειας, για μένα ότι δήποτε μπορεί να διαταράξει αυτές τις ισορροπίες δεν με αφήνει να συγκεντρωθώ και να έχω ένα καλό αποτέλεσμα.
Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός :biggrin:
Ναι καταλαβαίνω. Λογικό.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.502
Reaction score
45.196
Για τους άξονες των τροχών μιλάτε τόση ώρα; Δεν πρόσεξα την κουβέντα από την αρχή. Ποιο είναι το θέμα, δεν κατάλαβα; εγώ τους σφίγγω αρκετά, και θέμα δεν είχα ούτε με τους δίσκους να βρίσκουν στα τακάκια (ιδιαίτερα μετά που παράτησα τους icetech που όταν ζεσταίνονταν έκαναν το εκνευριστικό τικ τικ τικ τικ στα τακάκια μέχρι να κρυώσουν), ούτε κάποιες ιδιαίτερες ρυθμίσεις για να μην βρίσκουν...

Έχω τόσα πολλά προβλήματα να διαχειριστω που δεν θα αφήσω άλλο ένα να μπει στη ζωήμ, δεν βλέπς που δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να συζητήσω το θέμα άξονες και πχιά η ροπή σύσφιξης :roflmao:
Αυτό πάντως που ειπώθηκε παραπάν από τον Βλάση είναι γεγονός.
Αν ο άξονας είναι προς το χαλαρό έχεις ταλαντώσεις στις υψηλές ταχύτητες, μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις αυτές να γίνουν καταστροφικές...
 

Μηνύματα
20.792
Reaction score
14.780
Αυτό νομίζω κι εγώ, δηλαδή δεν ξέρω τι πλεονέκτημα υπάρχει να μην τον σφίξεις όσο πρέπει. Μειονεκτήματα βλέπω (τώρα την ακριβή ροπή σύσφιξης του άξονα, δεν την έψαξα ποτέ ως τώρα - σε αντίθεση με άλλα σημεία, απλά σφίγγω όσο πιστεύω ότι παίρνει χωρίς πρόβλημα).
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.502
Reaction score
45.196
Εντάξει, είναι από τα σημεία ζωτικής σημασίας και τα σφιγγουμε, το τσεκάρουμε συχνά και μέχρι εκεί.
Δλδ να στο πω και αλλιώς, έχω 2 ροπόκλειδα, ένα μικρό για τα ψιλά και ένα μεγαλύτερο για τις πχιο μπαμπάτσικες δλειές. Δεν χρησιμοποιώ κανένα, εμπιστεύομαι τη αντίληψη σε σχέση με τη δύναμη που πρέπει να βάλω στο εξάρτημα που θα σφίξω.
Ύστερα πάλι είναι κάποια σημεία που για μένα πρέπει να ελέγχονται συνέχεια μετά από κάποια συντήρηση. Εννοώ ότι δίνουν συνέχεια τζόγο και θέλουν πέραν της αρχικής σύσφιξης συνεχώς έλεγχο, όπως λαιμός, τιμόνι, παλουκόσελο, μανέτες, μεσαία τριβή, παγουροθήκες, ότι δλδ καταπονείται από τη δύναμη ή το βάρος του αναβάτη.
 
Last edited:

Μηνύματα
13.935
Reaction score
15.808
Αυτό νομίζω κι εγώ, δηλαδή δεν ξέρω τι πλεονέκτημα υπάρχει να μην τον σφίξεις όσο πρέπει. Μειονεκτήματα βλέπω (τώρα την ακριβή ροπή σύσφιξης του άξονα, δεν την έψαξα ποτέ ως τώρα - σε αντίθεση με άλλα σημεία, απλά σφίγγω όσο πιστεύω ότι παίρνει χωρίς πρόβλημα).
Δεν έχω ιδέα απο ποδήλατα αλλά λογικά όπως στα πάντα εαν είναι βίδα , δεν θέλει πολύ (κάργα) σφίξιμο. Το πολύ σφίξιμο θα την χαλαρώσει πάλι με τους κραδασμούς πιο γρήγορα και πιθανόν περισσότερο κιόλας. Καλύτερα με το δυναμοκλειδο και ότι λέει το manual.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.502
Reaction score
45.196
Θα ήθελες να μας πεις δημόσια (άμα θες) τι δλειά κάνεις? :rolleyes:
Όχι συγκεκριμένα, γενικά εννοώ, είσαι των τεχνών και των γραμμάτων ή κάνεις κάποιου είδους τεχνική εργασία?
 

Μηνύματα
20.792
Reaction score
14.780
Δυο ροπόκλειδα έχω πάρει κι εγώ, μέχρι 20nm το μικρό, 60 ή 80nm (δεν θυμάμαι) το δεύτερο.

Δεν έχω ιδέα απο ποδήλατα αλλά λογικά όπως στα πάντα εαν είναι βίδα , δεν θέλει πολύ (κάργα) σφίξιμο. Το πολύ σφίξιμο θα την χαλαρώσει πάλι με τους κραδασμούς πιο γρήγορα και πιθανόν περισσότερο κιόλας. Καλύτερα με το δυναμοκλειδο και ότι λέει το manual.
Εντάξει, δεν είπα ότι πέφτω κι πάνω με ολη τη δύναμη! Εξάλλου το(τα) allen που χρησιμοποιώ έχουν κοντή λαβή, οπότε έτσι κι αλλιώς δεν μπορείς να βάλεις μεγάλη ροπή. :geek:
 

Μηνύματα
13.935
Reaction score
15.808
Θα ήθελες να μας πεις δημόσια (άμα θες) τι δλειά κάνεις? :rolleyes:
Όχι συγκεκριμένα, γενικά εννοώ, είσαι των τεχνών και των γραμμάτων ή κάνεις κάποιου είδους τεχνική εργασία?
Όχι δεν κάνω τεχνική εργασία αλλά αυτό νομίζω είναι γνωστό. Εξηγείται και θεωρητικά δηλαδή αλλά εγώ δεν το ξέρω απο εκεί. Το ξέρω απο τον πατέρα μου που είναι μηχανικός. Αλλά όλοι το γνωρίζουν μου φαίνεται.
Δυο ροπόκλειδα έχω πάρει κι εγώ, μέχρι 20nm το μικρό, 60 ή 80nm (δεν θυμάμαι) το δεύτερο.



Εντάξει, δεν είπα ότι πέφτω κι πάνω με ολη τη δύναμη! Εξάλλου το(τα) allen που χρησιμοποιώ έχουν κοντή λαβή, οπότε έτσι κι αλλιώς δεν μπορείς να βάλεις μεγάλη ροπή. :geek:
Δεν ξέρω ... εγω αναγκάστηκα να παρέμβω για σιγουριά για να μην πάθεις τίποτα. Οι άλλοι δεν με νοιάζουν. 😍 Με νοιάζει και ο Μπρέτσος δηλαδή, αλλά αυτός είναι σκλί μαύρο, θα πέσει και δεν θα πάθει τίποτε. 😍
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.502
Reaction score
45.196
Όχι δεν κάνω τεχνική εργασία αλλά αυτό νομίζω είναι γνωστό. Εξηγείται και θεωρητικά δηλαδή αλλά εγώ δεν το ξέρω απο εκεί. Το ξέρω απο τον πατέρα μου που είναι μηχανικός. Αλλά όλοι το γνωρίζουν μου φαίνεται.

Μία βίδα όταν συνηθίζουμε να τη καργάρουμε στο τέλος θα κλωτσήσει σπειρώματα, εδώ τώρα έχουμε να κάνουμε με εξαρτήματα πολύ ευαίσθητα στις υψηλές ροπές σύσφιξης επειδή έχουμε να κάνουμε με υλικά που μπορούν να υποστούν θραύση.


αλλά αυτός είναι σκλί μαύρο, θα πέσει και δεν θα πάθει τίποτε. 😍
Αυτό από που προκύπτει?
Δεν έχς ακούσει αυτό που λένε "η γριά θα πάει από πέσιμο ή από χ3σιμο" :roflmao:
 

Μηνύματα
20.792
Reaction score
14.780
Επειδή βγάζεις πολλά βατ το λέει... αλλά από την άλλη οι μηχανές υψηλής απόδοσης θέλουν κι κάποια φροντίδα παραπάνω, όταν λειτουργούν στα όρια! :roflmao: :geek:
 


Staff online

  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.319
Μηνύματα
2.897.347
Members
38.026
Νεότερο μέλος
d tv
Top