Ποδήλατο



Μηνύματα
18.084
Reaction score
26.115
Αυτό ναι όλοι οι τερματισμοί σε ανηφόρα όσο πάει γιατί μειώνεται και η ταχύτητα και ταυτόχρονα η πιθανότητα να γίνει τουρλουμπουκι στον τερματισμό με 10 νεκρούς και 25 τραυματίες. Άμα πατήσουν να φτάσουν σε ισωμα με καμιά 50αρια χλμ και γίνει μλκ δε θα βρει παπάς να θάψει. Όσους αγώνες έχω πάει σε ανηφορι τερματίζουν
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.796
Reaction score
22.900
Αυτό, ναι, έχει λογική - δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι. :thumbsup:
 

Μηνύματα
1.188
Reaction score
1.317
Υπάρχει κάποιο app για Garmin ή κάποιος τρόπος να καταγραφούν τα δεδομένα Di2 και να έχουμε κάτι χρήσιμο να εκμεταλλευτούμε; Κάτι είδα για Di2 stats...
Εάν κάποιος αφιερώσει χρόνο μπορεί να βγάλει συμπεράσματα τα οποία πιθανόν να του είναι ιδιαίτερα χρήσιμα.
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.187
Reaction score
55.855
Γίνεται καταγραφή στο ίδιο το garmin σε κάθε προπόνηση. Εψέ πχ στη θκιάμ προπόνηση έκανα τις παρακάτ αλλαγές στα 70km προπόνησης.
Αυτό συνήθως συμβουλεύομαι όταν επαναλαμβάνω τις ίδιες προπονήσεις
IMG_20241119_093627.jpg
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.187
Reaction score
55.855
Εάν κάποιος αφιερώσει χρόνο μπορεί να βγάλει συμπεράσματα τα οποία πιθανόν να του είναι ιδιαίτερα χρήσιμα.
Κοίτα να δεις, ιγώ έχω σιάξει θκάμ segment στις σύνηθες προπονήσεις, κάποια τα έχω δημόσια, τα περισσότερα segment τα έχω κρυφά και δουλεύω πάνω σε αυτά. Σε αυτή τη περίπτωση η κατεγράφη στις αλλαγές ταχυτήτων είναι πολύτιμη για μένα, στις υπόλοιπες περιπτώσεις που κάνω ποδήλατο παρέα με φίλους και πιάνουμε κουβέντα δεν έχουν νόημα όλα αυτά.
 

Μηνύματα
1.863
Reaction score
2.867
Η επόμενη φάση για σένα μήπως ;;;

 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.187
Reaction score
55.855
Μετά το πετυχημένο bike fit πήγα δεύτερη προπόνηση όξω, πετάει το bmc!!
Βασικά οι τροχοί είναι πραγματικά από άλλο πλανήτη, χρειάστηκαν ένα τελευταίο μάζεμα πολύ σχολαστικό και έγιναν μασίφ, όλο το ποδήλατο ως σύνολο το νιώθεις μασίφ, αυτό βέβαια έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Ακούει απίστευτα στο πάτημα, αλλά το ότι έγινε σκληρό κουράζει κάπως. Τέσπα μ'αρέσει έτσι όπως στήθηκε γιατί παρόλο που δεν έχει επιθετική γεωμετρία, είναι πύραυλος!!
Screenshot_2024-11-20-14-31-26-312_com.garmin.android.apps.connectmobile-edit.jpg
 




Μηνύματα
19.723
Reaction score
23.845
Μετά λες τι αντιπυραυλικά μέσα διαθέτουμε... SSS Brets XLX2024 (SSS = SuperSuperSonic) :geek:
Εμείς έχουμε τον Μπρέτσο να στείλουμε σαν πύραυλο. Δεν θέλουμε Ει Τσι Μπι Εν. :D 😍
 




bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.187
Reaction score
55.855
Τι ρε?
18 χιλιάρικα για παλιοσίδερα?
Μη χειρότερα να λες :roflmao:

Μία επιλογή όταν είχα βγει στη πιάτσα για αναζήτηση νέου ποδηλάτου ήταν το colnago v4, πολύ αξιόλογο ποδήλατο σε γήινη τιμή
bike-innovations_Colnago-V4-Rot_600x600@2x.jpg
 
Last edited:

Μηνύματα
586
Reaction score
1.571
OK όντως μην τρελαθούμ' τώρα να' ουμ. Το ατσάλι έχει πολλά να δώσει ακόμα σαν υλικό αλλά υπάρχουν εταιρείες που ράβουν ατσάλινα πλαίσια σε λογικές τιμές με σύγχρονες γεωμετρίες, τεχνολογίες σε όλα τα επίπεδα και κινούνται στο 1/9 με 1/8 της τιμής. Και αν μιλάμε για Ιταλικά υπάρχουν πάνω από 10 κατασκευαστές που κοντράρουν τα ατσαλοκολάνγκο στα ίσια και τα τιτάνια και όποιο άλλο υλικό.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.187
Reaction score
55.855
Αυτό με τα υλικά κατασκευής ενός πλαισίου είναι σαν τα ψέματα του Μητσοτάκη.
Αφήσαμε πίσω τα παλιοσίδερα επειδή ήταν βαρύ ως υλικό και κατά τη αντιγραφή του δρόμου περνάει όλους τους κραδασμούς στο αναβάτη, τώρα ξαφνικά τούμπα τα σακάκια, θα μας πούνε ότι είναι καλύτερο και από το carbon. Έχω πάψει να παρακολουθώ τις εξελίξεις και τις τεχνολογίες πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, είναι ολοφάνερο ότι οι εταιρίες έχουν σοβαρότατες οικονομικές ζημιές και προσπαθούν με διάφορα τεχνάσματα να βγάλουν τα σπασμένα από τους ρομαντικούς πελάτες.
 

Μηνύματα
586
Reaction score
1.571
Aν κάποιος ψάξει τα υλικά θα βρει ότι με κάθε υλικό (ατσάλι, αλουμίνιο, carbon) μπορείς να πετύχεις τα ίδια αποτελέσματα θα αλλάξουν πράγματα βέβαια όπως διατομή σωληνώσεων μεγέθη γεωμετρίες και ένα σκασμός άλλοι παράμετροι. Το ατσάλι μπορεί να είναι ανταγωνιστικό εγκαταλείφθηκε σαν υλικό στην αγωνιστική ποδηλασία λόγω κόστους, απαιτείται πολύς χρόνος για ένα πλαίσιο πολύ εξειδικευμένοι έμπειροι τεχνίτες και φυσικά βάρος. Μην ξεχνάμε ότι προ 10-15 χρόνια είχε ξεκινήσει η τρέλα του weight Winnie και βλέπαμε πλαίσια στα όρια να κρίνονται παράνομα και την UCI να θεσπίζει όρια βάρους.

Όσο αφορά τις μούφες των κατασκευαστών το mαrketing καλά κρατεί και κάνει ότι μπορεί να πείσει τον υποψήφιο αγοραστή ώστε να αυξήσει τα κέρδη της ή κάθε εταιρεία.

Το ζήτημα είναι να υπάρχει η σωστή πληροφορία και να δίνεται στον κόσμο χωρίς σάλτσες και άλλες βλακείες.
Να υπήρχαν ατσάλινα πλαίσια που ήταν ο θεός να βάλει το χέρι του από άποψη άνεσης αλλά υπήρχαν και αντίστοιχα carbon χάλια -και υπάρχουν- και αλουμίνια που είναι για πέταμα.
 


Staff online

  • spylab
    TrumpoMusk
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.762
Μηνύματα
3.062.974
Members
38.607
Νεότερο μέλος
pitelpan
Top