Ποδήλατο

Μηνύματα
574
Reaction score
1.552
Aν κάποιος ψάξει τα υλικά θα βρει ότι με κάθε υλικό (ατσάλι, αλουμίνιο, carbon) μπορείς να πετύχεις τα ίδια αποτελέσματα θα αλλάξουν πράγματα βέβαια όπως διατομή σωληνώσεων μεγέθη γεωμετρίες και ένα σκασμός άλλοι παράμετροι. Το ατσάλι μπορεί να είναι ανταγωνιστικό εγκαταλείφθηκε σαν υλικό στην αγωνιστική ποδηλασία λόγω κόστους, απαιτείται πολύς χρόνος για ένα πλαίσιο πολύ εξειδικευμένοι έμπειροι τεχνίτες και φυσικά βάρος. Μην ξεχνάμε ότι προ 10-15 χρόνια είχε ξεκινήσει η τρέλα του weight Winnie και βλέπαμε πλαίσια στα όρια να κρίνονται παράνομα και την UCI να θεσπίζει όρια βάρους.

Όσο αφορά τις μούφες των κατασκευαστών το mαrketing καλά κρατεί και κάνει ότι μπορεί να πείσει τον υποψήφιο αγοραστή ώστε να αυξήσει τα κέρδη της ή κάθε εταιρεία.

Το ζήτημα είναι να υπάρχει η σωστή πληροφορία και να δίνεται στον κόσμο χωρίς σάλτσες και άλλες βλακείες.
Να υπήρχαν ατσάλινα πλαίσια που ήταν ο θεός να βάλει το χέρι του από άποψη άνεσης αλλά υπήρχαν και αντίστοιχα carbon χάλια -και υπάρχουν- και αλουμίνια που είναι για πέταμα.
 

Μηνύματα
16.517
Reaction score
23.403
το ατσάλι επιλέχτηκε αρχικά στα ποδήλατα πριν 100 χρόνια γιατί το ποδήλατο ήταν είδος ανάγκης , εξυπηρετούσε σε αυτές τις χώρες ανάγκες μετακίνησης εκατομμυρίων ανθρώπων και την εποχή εκείνη η σωληνουργία είχε αναπτυχθεί αλματωδώς λόγω πολέμων, ηταν συνεπώς σχετικά εύκολο να βρεις υλικό, ήταν γνωστοί οι τρόποι επεξεργασίας του (η καλυκοποιεία πχ που έδινε προϊόντα πολύ μικρού πάχους χωρίς ελαττώματα ήταν τεχνική που άνθισε την περίοδο του πολέμου καθώς φτιάχτηκαν εκατομμύρια σφαίρες βλήματα κλπ, συνεπώς το να επεξεργαστείς το σχήμα πολύ λεπτών σιδεροσωλήνων για να φτιάξεις ποδηλατικό πλαίσιο που δεν ζυγίζει 5 κιλά έκανε χρήση έτοιμης τεχνογνωσίας) και προέκυπταν προϊόντα που κάλυπταν πάγιες ανάγκες.

όσο περνούσε ο καιρός το ποδήλατο έπαβε να είναι τόσο εμπορικό , από ανάγκη γινόταν χόμπυ/άθλημα, οι απαιτήσεις στα πλαίσια ανέβαιναν, υπήρχε όμως βιομηχανία να στηρίξει αυτές τις απαιτήσεις και να δώσει υλικά για συναρμολόγηση.
εδώ και πολλά χρόνια όμως οι απαιτήσεις δεν μπορούσαν να υποστηριχτούν από την βιομηχανία όχι γιατί δεν υπάρχει γνώση και δυνατότητες αλλά γιατί η ιδιαιτερότητα που έχουν τα πλαίσια δεν συνάδει με άλλες εμπορικές εφαρμογές ώστε να τις στηρίξει η βιομηχανία ενω φυσικά δεν είναι κατεργασίες που μπορούν να γίνουν με οικονομικό τρόπο από τους κατασκευαστές, ο εξοπλισμός έχει μεγάλο κόστος αγοράς, μεγάλη ζήτηση ενέργειας, απαίτηση έμπειρου εξειδικευμένου χειριστή κλπ με άλλα λόγια ένα hi end ατσάλινο πλαίσιο για αγωνιστική χρήση θα μπορούσε να κοστίζει πολλές χιλιάδες ευρώ (αφού δεν έχεις δυνατότητα να πουλήσεις πολλές χιλιάδες προϊόντα για να βγάλεις τα έξοδα του εξοπλισμού).
αναγκαστικά οι κατασκευαστές πήγαν σε άλλα υλικά ώστε να είναι πιο φθηνή η επεξεργασία (πχ αλουμίνιο) και να καταλήξουν (για την ώρα) στο ανθρακόνημα (μέχρι να αρχίσουμε να βλέπουμε μαζική παραγωγή σε μερικώς ή πλήρως εκτυπωμένα ποδήλατα)

το ποδήλατο του βίντεο είναι επετειακό. φτιάχτηκε για ειδικό σκοπό, και δεν είναι παράξενο να τιμολογείται τόσο (πέραν του hype της εταιρίας) η μέθοδος κατασκευής του είναι ακριβή και για μικρή ποσότητα.
φυσικά είναι και ο απατεώνας ιταλός στη μέση, όταν το διαφημίζεις μέσω gcn και χρησιμοποιείς στα γυρίσματα μια φερράρι , ε κάποιος θα το πληρώσει στο τέλος.

η αλήθεια όμως είναι οτι ο τρόπος κατασκευής των ποδηλάτων αλλάζει γιατί τερματίζει η εξέλιξη σε μεθόδους με κόστος που θα μπορούσε να δικαιολογηθεί. Αν το επέτρεπαν οι εμπορικές συνθήκες δεν αποκλείεται να είχαμε ακόμα και σήμερα μεταλλικά πλαίσια επιδόσεων.
 

Μηνύματα
574
Reaction score
1.552
pankrok το κάρφωσες τουδεποιντ. Παρόλο αυτά υπάρχουν εξαιρετικά πλαίσια από σοβαρούς κατασκευαστές από ατσάλι που για χομπίστες που δεν κυνηγούν επιδόσεις και θέλουν ένα πλαίσιο που θα αντέξει στην πάροδο του χρόνου είναι μια αγορά που πολλοί κάνουν και σε λογικό κόστος
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.652
Reaction score
48.086
Το ατσάλι και το τιτάνιο αφαιρεί τα σφραγίσματα του αναβάτη.
Το κάρπον ως υλικό αποσβαίνει μεγάλο μέρος των κραδασμών, έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης και βοηθά τον αναβάτη να είναι πχιο αποδοτικός για περισσότερη ώρα πάνω στο ποδήλατο. Όλα τα υπόλοιπα είναι για άρμεγμα των ρομαντικών.

Εντέλει το bmc είναι πύραυλος αλλά όχι έτσι όπως το παρουσίασα, αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα με το καινούριο garmin, το νετ βοά από παράπονα, προς το παρόν βρήκα λύση αλλά δεν είναι μόνιμη, η μονάδα χάνει τους αισθητήρες ή αρνείται πεισματικά να κάνει σύνδεση κατά τη έναρξη της εγγραφής. Πέρασα αυτόματα όλους τους αισθητήρες μέσο του connect και μου πέρασε τους speed sensor λάθος, αυτόν του mtb τον καταχώρισε στο road ποδήλατο και στο mtb έβαλε τη διάμετρο ελαστικού του road ελαστικού... Garmin gamiesai!!
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.652
Reaction score
48.086
ο μητσοτάκης φταίει
Αυτός ο γκαντεμόσπορος φταίει γενικότερα!!
Ειδικότερα όμως η garmin κάπου το έχει χάσει με τα update, αυτό που συμβαίνει είναι μαγικό θα έλεγα, στέλνει σε όλες τις συσκευές το ίδιο update, κάποιες λειτουργούν άψογα και κάποιες όχι, το ίδιο μου έχει συμβεί και με το ρολόι. Όταν όλοι γκρίνιαζαν με το battery drain εγώ δεν είχα κάνα πρόβλημα, σε επόμενο update πήρε και μένα η μπάλα και είχα και γω πρόβλημα. Δεν ξέρω τι γίνεται με δαύτους...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.529
Μηνύματα
2.943.093
Members
38.194
Νεότερο μέλος
led106
Top