Τύφλα να χει το...Dirac (διόρθωση απόκρισης δικαναλικού)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.675
Reaction score
138.698
Η χρήση φίλτρων fir & iir έχει πρακτικά
Ξαφνικά το miniDSP SHD αρχίζει και φαίνεται προσιτό...
Σκέψου πόσο προσιτός είναι ο Ναντ με άτμος και ένα σκασμό ενισχυτές και ντιρακ και στριμινγκ και και και, με 1.259€

Πιο προσιτές επιλογές από τους έτοιμους av possessors δεν υπάρχουν.

Μπορεί να μη κάνουν τίποτα τέλεια, αλλά κάνουν τόσα πολλά και είναι τόσο φιλικά στη χρήση και απλά για όλη την οικογένεια, και δίνουν ένα πολύ αξιόλογο αποτέλεσμα για κάθε κόστος.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.722
Reaction score
58.474
Η χρήση φίλτρων fir & iir έχει πρακτικά

Σκέψου πόσο προσιτός είναι ο Ναντ με άτμος και ένα σκασμό ενισχυτές και ντιρακ και στριμινγκ και και και, με 1.259€

Πιο προσιτές επιλογές από τους έτοιμους av possessors δεν υπάρχουν.

Μπορεί να μη κάνουν τίποτα τέλεια, αλλά κάνουν τόσα πολλά και είναι τόσο φιλικά στη χρήση και απλά για όλη την οικογένεια, και δίνουν ένα πολύ αξιόλογο αποτέλεσμα για κάθε κόστος.
Όποιος θέλει μπορεί να τους προμηθευτεί και να τους χαρεί.
Από τη δική μου πλευρά όμως προτιμώ να κρατώ αναλλοίωτη τη σύνθεση των setup,αποφεύγοντας κιόλας έξοδα που θα έκρινα ως...μαξιμαλιστικά σε τέτοιους καιρούς.Και όσο λιγότερος χειρισμός από άλλους,τόσο το καλύτερο υπό εναλλακτικά κριτήρια.
Ξαφνικά το miniDSP SHD αρχίζει και φαίνεται προσιτό...
Και ακόμα πιο προσιτό να είχες προμηθευτεί Genelec με SAM...Could have,would have,should have...Reality Sucks.

Κι επιφυλάσσομαι να επιδείξω στη συνέχεια τι είδους ευελιξία - μαζί με τη σχετική χαρά επίτευξης - δεν θα σου δώσουν οι αυτοματοποιημένες λύσεις...

Και μετά τις ευχάριστες παρενθέσεις,περνάμε στις μετρηθείσες διορθωμένες αποκρίσεις πλάτους για καθένα κανάλι (αριστερό πράσινη καμπύλη δεξί κόκκινη) επί του sweet spot και υπό εξομάλυνση 1/12 octave.

1588003940163.png


Από την τέταρτη οκτάβα και άνω οι αποκλίσεις από την καμπύλη-στόχο είναι το πολύ μέχρι + - 2 ,5 dB,οπότε εφόσον κρίθηκε ικανοποιητική κατά την ακρόαση θα κρατηθεί σε αυτήν τη μορφή.Βλέπουμε πόσο λειτουργική γίνεται η ισοστάθμιση όταν υπάρχει διαθέσιμη ενέργεια από sub για να μη ρίχνουμε υπέρμετρα τη στάθμη στην καμπύλη-στόχο...

Προσέχουμε επίσης τη στενή ζώνη εκατέρωθεν των 52 dB όπου θα ισχύει μια αλληλοαντισταθμιζόμενη ανομοιομορφία ανάμεσα στα επιμέρους κανάλια.Εδώ όπως έχει σημειώσει ο φίλτατος Ear η απόδοση των χαμηλών θα είναι επιπέδου .1 αντί για το προβλεπόμενο .2 .

Το δεδομένο ότι το αριστερό κανάλι εμφανίζει υποχώρηση ενάντια στην τόνωση από το δεξί σημαίνει ότι η συμμετρική εγκατάσταση των sub πάνω στη διάσταση του πλάτους θα εξομαλύνει κάποιον ένοχο ιδιορρυθμό του χώρου.

Ο λόγος για τον οποίο επελέγη να μην εφαρμοστεί ισοσταθμιστική παρέμβαση εμφανίζεται και στις αντίστοιχες παραστάσεις group delay για τη διορθωμένη κατάσταση με τη μαύρη καμπύλη ν'αναπαριστά τις υπερβάλλουσες τιμές ως προς την κατάσταση ελάχιστης φάσης:
1588004804090.png

1588004848174.png


Θα ήταν σφάλμα να επιζητούσαμε διόρθωση συνιστωσών από ιδιορρυθμούς που αποτελούν εγγενή χαρακτηριστικά δεδομένου χώρου με σκέτο DSP .Τέτοιου τύπου ζητήματα θα επιλύονταν με πλήθος sub και διατάξεις σύλληψης περιττής ενέργειας συνδυασμένα με κατάλληλη διαχείριση χαμηλών από ειδικό επεξεργαστή.Στην παρούσα επίδειξη μολαταύτα δεν τα έχουμε πάει τόσο... άσχημα με δεδομένα τον αφρόντιστο χώρο και την επεξεργασία στο PC.

Και μένουν οι Κρουστικές Αποκρίσεις με την υποσχόμενη ευελιξία...
 
Last edited:

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.172
Reaction score
30.921
έξοδα
Να θυμίσω ότι και ο χρόνος έξοδα είναι :wink:
....................................................................................................
Επί πλέον. Και μόνη η προσπάθεια να κατανοήσω το 1/10 από αυτά που γράφεις, φοβάμαι μη με στείλει σε γιατρούς. Εκεί να δεις έξοδα. Άσε που μπορεί να καταλήξω να μισώ τα καλώδια.
:lolsign:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.675
Reaction score
138.698
Στην παρούσα επίδειξη μολαταύτα δεν τα έχουμε πάει τόσο... άσχημα
Άσχημα; Πλάκα κάνεις...
Εξαιρετικό το γράφημα απόκρισης. ;)
Η χρήση φίλτρων fir & iir έχει πρακτικά
Αυτό ξέμεινε από ένα ιδιαίτερα εκτεταμένο ποστ που ...έσβησα. :gotcha:

Το ρεζουμέ ήταν πως όλα τα εργαλεία αυτά είναι χρήσιμα, απλώς θέλει να γνωρίζεις τα χούγια τους, και να τα χρησιμοποιήσεις με μέτρο και με σύνεση.

Υποθέτω πως θα μπορούσε να γίνει κάποιος "ανάλογος" αλγόριθμος για αποφυγή "αλόγιστης" χρήσης, αλλά μάλλον είναι πολύπλοκο ζήτημα, και προφανώς δεν ανακαλύψαμε τον τροχό, θα έχει ήδη απασχολήσει τους υπεύθυνους σχεδιαστές στο χώρο της αυτοματοποιημένης διαδικασίας ισοστάθμισης. ;)
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.722
Reaction score
58.474
Να θυμίσω ότι και ο χρόνος έξοδα είναι :wink:
....................................................................................................
Επί πλέον. Και μόνη η προσπάθεια να κατανοήσω το 1/10 από αυτά που γράφεις, φοβάμαι μη με στείλει σε γιατρούς. Εκεί να δεις έξοδα. Άσε που μπορεί να καταλήξω να μισώ τα καλώδια.
:lolsign:
Ο χρόνος είναι χρήμα κι ΄΄ελευθερώνω΄΄ είναι το...ρήμα.
"Η χρήση φίλτρων fir & iir έχει πρακτικά ..."
Αυτό ξέμεινε από ένα ιδιαίτερα εκτεταμένο ποστ που ...έσβησα. :gotcha:
Δεν μπορούν να γίνονται τέτοιες πράξεις...αλόγιστα.

Τα δε...πρωκτικά των φίλτρων είναι που κάνουν ελκυστική ή μη δεδομένη διόρθωση και μπορούν ν'αποφευχθούν μονάχα μέσω τριβής με το αντικείμενο που δεν αναπληρώνεται ούτε με βίντεο.
 

Μηνύματα
414
Reaction score
891
Έβαλα το APO equaliser για να έχω system-wide χρήση των διορθώσεων στον ήχο και όχι μόνο Roon (τελειώνει και το trial και κατέβασα το MusicBee που είναι δωρεάν) , αλλά όταν βλέπω βίντεο υπάρχει υστέρηση στην εικόνα, αλλά το APO δεν μπορεί να κάνει αρνητικό delay. Υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνει; Διάβασα ότι αυτό γίνεται λόγω της διόρθωσης της φάσης.

Σχετικά με REW-rephase, έχω κάνει κάνα δυό προσπάθειες, και είδα ότι μια βασική δυσκολία είναι να γίνει σωστό level matching στις καμπύλες του δεξιού και αριστερού καναλιού. Με τη διόρθωση συχνοτήτων επέρχεται και αλλαγή στα dΒ όπως είναι φυσικό και παλεύω λιγάκι να τις φέρω σε ένα καλό επίπεδο ομοιομορφίας. Σταματάω στο σημείο όπου έχω διορθώσει τη φάση (όσο γίνεται στον χώρο μου) και φτιάχνω τα δύο αρχεία wav. Δεν έχω όρεξη για περαιτέρω βήματα προς το παρόν, ψήθηκε ο εγκέφαλος. Εκεί που άρχισες τα group delay και πού πρέπει να προσέξουμε να μη γίνει διόρθωση και αν και εφόσον κτλ, εγώ παρέδωσα πνεύμα ;)
 
Last edited:

Μηνύματα
420
Reaction score
1.080
Η χρήση φίλτρων fir & iir έχει πρακτικά

Σκέψου πόσο προσιτός είναι ο Ναντ με άτμος και ένα σκασμό ενισχυτές και ντιρακ και στριμινγκ και και και, με 1.259€

Πιο προσιτές επιλογές από τους έτοιμους av possessors δεν υπάρχουν.

Μπορεί να μη κάνουν τίποτα τέλεια, αλλά κάνουν τόσα πολλά και είναι τόσο φιλικά στη χρήση και απλά για όλη την οικογένεια, και δίνουν ένα πολύ αξιόλογο αποτέλεσμα για κάθε κόστος.
Ποιός είναι ο NAD που έχει Atmos σε αυτήν την τιμή; Μόνο 5.1 βρίσκω.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.722
Reaction score
58.474
Έβαλα το APO equaliser για να έχω system-wide χρήση των διορθώσεων στον ήχο και όχι μόνο Roon (τελειώνει και το trial και κατέβασα το MusicBee που είναι δωρεάν) , αλλά όταν βλέπω βίντεο υπάρχει υστέρηση στην εικόνα, αλλά το APO δεν μπορεί να κάνει αρνητικό delay. Υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνει; Διάβασα ότι αυτό γίνεται λόγω της διόρθωσης της φάσης.

Σχετικά με REW-rephase, έχω κάνει κάνα δυό προσπάθειες, και είδα ότι μια βασική δυσκολία είναι να γίνει σωστό level matching στις καμπύλες του δεξιού και αριστερού καναλιού. Με τη διόρθωση συχνοτήτων επέρχεται και αλλαγή στα dΒ όπως είναι φυσικό και παλεύω λιγάκι να τις φέρω σε ένα καλό επίπεδο ομοιομορφίας. Σταματάω στο σημείο όπου έχω διορθώσει τη φάση (όσο γίνεται στον χώρο μου) και φτιάχνω τα δύο αρχεία wav. Δεν έχω όρεξη για περαιτέρω βήματα προς το παρόν, ψήθηκε ο εγκέφαλος. Εκεί που άρχισες τα group delay και πού πρέπει να προσέξουμε να μη γίνει διόρθωση και αν και εφόσον κτλ, εγώ παρέδωσα πνεύμα ;)
Η μόνη μέθοδος σε αυτόν τον τομέα που έχω και ο ίδιος εφαρμόσει - στην παρουσίαση των ακουστικών αφού τα υπόλοιπα διορθωμένα setup αφορούν σε αμιγώς ηχητικές εφαρμογές - είναι να μειωθεί το αναγκαίο πλήθος taps ανά τιμή δειγματοληψίας για τη διορθωτική κρουστική απόκριση που πρόκειται να συνελιχθεί με το αυθεντικό σήμα.Είναι προφανές πόσο κρίσιμη είναι κι εδώ μια εξαρχής διευθέτηση που να εξασφάλιζε τις λιγότερες δυνατές διορθωτικές επεμβάσεις.Το δε λογισμικό του APO είναι σύμμαχος αφού εκτελεί βέλτιστη μείωση του latency σε σχέση με άλλες μηχανές συνέλιξης.

Οποιαδήποτε τιμή latency κατώτερη των 25 msec δεν θα είχε αισθητό πρόβλημα συγχρονισμού στην πράξη.

Εάν προσέξεις όσα έχουν μέχρι τώρα παρουσιαστεί,δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στο βαθμό ομοιομορφίας και ισοδυναμίας ανάμεσα στα επιμέρους κανάλια.Ο παράγων αυτός είναι καθοριστικός και λαμβάνεται μέριμνα πριν καν ξεκινήσει ο ΄΄αγώνας΄΄,με τη σχολαστική εγκατάσταση ηχείων και θέσης ακρόασης.
 


Μηνύματα
414
Reaction score
891
Δεν έχω να πω κάτι, είναι εξαιρετικό, πολύ ευέλικτο πρόγραμμα, και με πληροφόρηση περί του δυναμικού εύρους του κάθε αρχείου που παίζει και προειδοποίηση για τυχόν ψηφιακό κλιπάρισμα. Με εργαλείο για τον περιορισμό του φαινομένου αυτού, αυτό μου άρεσε πολύ και που μπορούσε να σου δείξει λόγια τραγουδιών με ευκολία. Αυτό που δε με βόλεψε είναι αν έχεις τραγούδια από καλλιτέχνη σε best of αλμπουμ, τα χωρίζει στα original cds όπου ανήκαν, όταν ψάχνεις τραγούδια ανά καλλιτέχνη. Πιθανώς λύνεται με επεξεργασία των tags, αλλά δε νοιάστηκα αρκετά για να το ψάξω.

Αρνητικό η υψηλή του τιμή. 110+ ευρό το χρόνο για media centre είναι κάπως too much, και ήταν λιγάκι ενοχλητικό να πρέπει διαλέξεις κομμάτι με το δεξί κουμπί του mouse και μετά να πας ψηλά για να δεις το μενού των επιλογών για το συγκεκριμένο τραγούδι. Στην καναπεδάρα δεν μπορώ να κάνω περιττές κινήσεις, κουράζομαι, χαχαχααχα.

O λόγος που το βάζω στην άκρη είναι δευτερευόντως οικονομικός όμως, δεν έχω πρόβλημα, πρωτίστως ήθελα system-wide EQ κι έτσι έψαξα το MusicBee και βλέπω ο Bhutia χρησιμοποιεί JRiver.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.675
Reaction score
138.698
ήταν λιγάκι ενοχλητικό να πρέπει διαλέξεις κομμάτι με το δεξί κουμπί του mouse και μετά να πας ψηλά για να δεις το μενού των επιλογών για το συγκεκριμένο τραγούδι. Στην καναπεδάρα δεν μπορώ να κάνω περιττές κινήσεις, κουράζομαι, χαχαχααχα.
Αυτό που περιγράφεις είναι βάσανο, δεν παίζει.
Ωστόσο δε το γνωρίζω, δε καταλαβαίνω καν τι λες, το ρουν το χρησιμοποιώ από την πολυθρόνα μου με το κινητό ή τάμπλετ, με ένα δάχτυλο.
Ποντίκια δεν έχω, έβαλα ποντικοπαγίδες καλού κακού...

Το κόστος χρήσης είναι βέβαια ένα θέμα, βγαίνει κάτι λιγότερο από 10$ το μήνα... Άλλο ένα πάγιο έξοδο.
 

Μηνύματα
414
Reaction score
891
Ναι βρε κι εγώ ασύρματο mouse απ τον καναπέ σιγά μη σηκωνόμουν ν' αλλάξω και δίσκο...

Μάλλον σε touch screen θα είναι πιο συμπαγές το UI και δε θα ενοχλεί αυτό που λέω.
 


Μηνύματα
813
Reaction score
1.789
Μάλλον σε touch screen θα είναι πιο συμπαγές το UI και δε θα ενοχλεί αυτό που λέω.
Σε κινητό λείπει η μισή πληροφορία + στίχοι. Από tablet και επάνω έχω νόημα.

Αρνητικό η υψηλή του τιμή. 110+ ευρό το χρόνο για media centre είναι κάπως too much, και ήταν λιγάκι ενοχλητικό να πρέπει διαλέξεις κομμάτι με το δεξί κουμπί του mouse και μετά να πας ψηλά για να δεις το μενού των επιλογών για το συγκεκριμένο τραγούδι. Στην καναπεδάρα δεν μπορώ να κάνω περιττές κινήσεις, κουράζομαι, χαχαχααχα.
Αυτό με το δεξί κλικ δεν παίζει. Ουσιαστικά πρέπει να ανέβεις "επάνω" μόνο για να κάνεις edit. Όλες οι επιλογές που λογικά υπάρχουν για αναπαραγωγή εμφανίζονται με το αριστερό κλικ. Αυτό μάλιστα είναι ρυθμιζόμενο από τα settings (ποιες θες να σου εμφανίζει και ποια θα είναι η default).

1588161260900.png
 

Μηνύματα
414
Reaction score
891
Εάν έχεις διάθεση ακολουθείς πειραματικά την εξής διαδικασία : Εισαγωγή και διόρθωση υπερβάλλουσας φάσης (FDW) - εισαγωγή φίλτρων minimum phase από ισοστάθμιση (και προαιρετική επιδιόρθωση στη χαλασμένη φασική καμπύλη) - παραγωγή διορθωτικής κρουστικής απόκρισης για καθένα κανάλι ξεχωριστά - εισαγωγή σε περιβάλλον REW - συνέλιξη καθεμίας διορθωτικής με την αυθεντική επί του sweet spot για το αντίστοιχο κανάλι κι έχοντας πρώτα αφαιρέσει το FDW από την αυθεντική ούτως ώστε να προκύψει η διορθωμένη μορφή - εξέταση αποτελεσμάτων - μίξη των μονοφωνικών κρουστικών αποκρίσεων σε στερεοφωνική κατά τα γνωστά μέσω Audacity - ακροαματική σύγκριση αδιόρθωτης με τη διορθωμένη.
Σε χάνω λίγο στη "μετάφραση".
1. "εισαγωγή και διόρθωση υπερβάλλουσας φάσης (FDW)." ΟΚ ,το χω.
2. "εισαγωγή φίλτρων minimum phase από ισοστάθμιση (και προαιρετική επιδιόρθωση στη χαλασμένη φασική καμπύλη)." ΟΚ, κομπλέ.
3. "παραγωγή διορθωτικής κρουστικής απόκρισης για καθένα κανάλι ξεχωριστά." OK, είναι το Left και RightImpulse wav που παράγει το Rephase με το Generate.
4. "εισαγωγή σε περιβάλλον REW". ΟΚ, Import Impulse στο REW.
5. "κι έχοντας πρώτα αφαιρέσει το FDW από την αυθεντική ούτως ώστε να προκύψει η διορθωμένη μορφή" ΟΚ, είναι το βήμα στο παράθυρο IR, untick το FDW και μετά Apply Windows.
6. "συνέλιξη καθεμίας διορθωτικής με την αυθεντική επί του sweet spot για το αντίστοιχο κανάλι". Εδώ έχω ένα θέμα. γράφεις να κάνουμε απ το Control (πάνω δεξιά) την πράξη ΑxB για κάθε κανάλι ξεχωριστά και μετά την πράξη A+B για τις δύο προκύπτουσες καμπύλες. Μόνο που η εισαγωγή των impulses στο REW μου τα ανεβάζει στα 110dB.

L R corrected.jpg


Το προσπερνάμε, ή υπάρχει κάποιο λάθος;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.722
Reaction score
58.474
Σε χάνω λίγο στη "μετάφραση".
1. "εισαγωγή και διόρθωση υπερβάλλουσας φάσης (FDW)." ΟΚ ,το χω.
2. "εισαγωγή φίλτρων minimum phase από ισοστάθμιση (και προαιρετική επιδιόρθωση στη χαλασμένη φασική καμπύλη)." ΟΚ, κομπλέ.
3. "παραγωγή διορθωτικής κρουστικής απόκρισης για καθένα κανάλι ξεχωριστά." OK, είναι το Left και RightImpulse wav που παράγει το Rephase με το Generate.
4. "εισαγωγή σε περιβάλλον REW". ΟΚ, Import Impulse στο REW.
5. "κι έχοντας πρώτα αφαιρέσει το FDW από την αυθεντική ούτως ώστε να προκύψει η διορθωμένη μορφή" ΟΚ, είναι το βήμα στο παράθυρο IR, untick το FDW και μετά Apply Windows.
6. "συνέλιξη καθεμίας διορθωτικής με την αυθεντική επί του sweet spot για το αντίστοιχο κανάλι". Εδώ έχω ένα θέμα. γράφεις να κάνουμε απ το Control (πάνω δεξιά) την πράξη ΑxB για κάθε κανάλι ξεχωριστά και μετά την πράξη A+B για τις δύο προκύπτουσες καμπύλες. Μόνο που η εισαγωγή των impulses στο REW μου τα ανεβάζει στα 110dB.

View attachment 163959

Το προσπερνάμε, ή υπάρχει κάποιο λάθος;
H συνεργασία REW & rePhase συνοδεύεται και από κάποιες αμελητέες ανωμαλίες σε επίπεδο συμβατότητας.Οποιαδήποτε παράδοξη τιμή προκύπτει στην ολική στάθμη της εισηγμένης καμπύλης,μπορείς να την επαναφέρεις σε προβλεπόμενο επίπεδο από την ενότητα ALL SPL - υποενότητα Controls -> Actions for an individual measurement -> Offset (dB) -> Add offset to data.

Θα ήθελα μόνο να μου διευκρινίσεις πού ακριβώς γίνεται η αναφερθείσα από εσένα αλγεβρική πράξη Α+Β .
Κατάλαβα,εννοείς την αλγεβρική πρόσθεση της φιλτραρισμένης απόκρισης με την αυθεντική που δεν θα είχε προηγουμένως εισαχθεί σε περιβάλλον rePhase.

Κάνε κάποια επέμβαση για την απόκλιση μεταξύ των επιμέρους καναλιών γύρω στα 400 Hz.

Για το δε group delay.ανοίγεις την ενότητα GD σε καθεμία αρχική μέτρηση επί του sweet spot με εφηρμοσμένο το FDW.Από την υποενότητα Controls δίνεις εντολή Generate Minimum Phase.Η μαύρη καμπύλη (υπερβάλλουσα τιμή) που εμφανίζεται μαζί με τη γκρίζα (ελάχιστη φάση/τιμή group delay) θα έχει κατά κανόνα τοπικές κορυφώσεις εκτρεπόμενες από την ιδεώδη τιμή μηδέν σε κάποιες ζώνες.Στις συχνότητες που καλύπτει το εύρος αυτών των κορυφώσεων απαγορεύεται αυστηρά η εφαρμογή τονώσεων κατά την ισοστάθμιση.Αυτό σημαίνει να προσέχουμε επίσης να μην ισχύσουν και τονώσεις σε γειτονικές ζώνες με εύρος (τιμή Q) που θα έπιανε και τις προβληματικές.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.486
Reaction score
12.264
Σε χάνω λίγο στη "μετάφραση".
1. "εισαγωγή και διόρθωση υπερβάλλουσας φάσης (FDW)." ΟΚ ,το χω.
2. "εισαγωγή φίλτρων minimum phase από ισοστάθμιση (και προαιρετική επιδιόρθωση στη χαλασμένη φασική καμπύλη)." ΟΚ, κομπλέ.
3. "παραγωγή διορθωτικής κρουστικής απόκρισης για καθένα κανάλι ξεχωριστά." OK, είναι το Left και RightImpulse wav που παράγει το Rephase με το Generate.
4. "εισαγωγή σε περιβάλλον REW". ΟΚ, Import Impulse στο REW.
5. "κι έχοντας πρώτα αφαιρέσει το FDW από την αυθεντική ούτως ώστε να προκύψει η διορθωμένη μορφή" ΟΚ, είναι το βήμα στο παράθυρο IR, untick το FDW και μετά Apply Windows.
6. "συνέλιξη καθεμίας διορθωτικής με την αυθεντική επί του sweet spot για το αντίστοιχο κανάλι". Εδώ έχω ένα θέμα. γράφεις να κάνουμε απ το Control (πάνω δεξιά) την πράξη ΑxB για κάθε κανάλι ξεχωριστά και μετά την πράξη A+B για τις δύο προκύπτουσες καμπύλες. Μόνο που η εισαγωγή των impulses στο REW μου τα ανεβάζει στα 110dB.

View attachment 163959

Το προσπερνάμε, ή υπάρχει κάποιο λάθος;
Αυτό αντιμετώπισα κι εγώ όταν προσπάθησα να παίξω με το rephase και έκανα πίσω προκειμένου να μελετήσω, μέχρι που έβγαλε τον οδηγό ο Bhutia.
 

Μηνύματα
414
Reaction score
891
Θα ήθελα μόνο να μου διευκρινίσεις πού ακριβώς γίνεται η αναφερθείσα από εσένα αλγεβρική πράξη Α+Β .
Κατάλαβα,εννοείς την αλγεβρική πρόσθεση της φιλτραρισμένης απόκρισης με την αυθεντική που δεν θα είχε προηγουμένως εισαχθεί σε περιβάλλον rePhase.
Οι πράξεις AxB και Α+Β είναι αυτές από το Control πάνω δεξιά. Πολλαπλασιασμός το original left επί το νέο Left impulse, ξανά πολ/σμος το original right επί το νεό Right Impulse. Τις δύο νέες καμπύλες τις κάνω πρόσθεση πάλι απ το Control γραναζάκι πάνω δεξιά. Όλα αυτά χωρίς τη ρύθμιση FDW από το IR Windows
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.722
Reaction score
58.474
Ακροάσεις...
1588320965048.png

Jimi Hendrix "Axis Bold as Love"
Berio Sinfonia (Boulez Notations)-Ravel "La Valse" Seattle Symphony - Ludovic Morlot
The Milk "Cages"
Lee Ranaldo "Electric Trim Live at Rough Trade East"
Joachim Kuhn "Hip Elegy"
Malia "The Garden of Eve"

Έφτασε η ώρα για τις διορθωμένες Κρουστικές Αποκρίσεις.

Η εκδοχή που άρεσε ακροαματικά στην πλειοψηφία των κομματιών είναι η παρακάτω εικονιζόμενη για το ζεύγος καναλιών:
1588319448756.png

1588319504476.png


Εδώ παρατηρούμε ότι δεν ισχύει μεν η τέλεια συμμετρία στα επιμέρους σκέλη,αλλά χάρη σε μελετημένο συνδυασμό φίλτρων ελάχιστης και γραμμικής φάσης έχει προκύψει εξαιρετική προσέγγιση στην κατάσταση ελάχιστης φάσης με πρόωρο κωδωνισμό εκτεινόμενο στη χειρότερη περίπτωση μέχρι 350 εκατομμυριοστά δευτερολέπτου πριν τον κρουστικό παλμό.Με την ομοιομορφία στο αποτέλεσμα ανάμεσα σε δύο ανεξάρτητες μεταξύ τους διαδικασίες (αφού είχαν να κάνουν με διαφορετικά κανάλια) λίαν επιθυμητή.

Το ανωτέρω αποτέλεσμα προέκυψε έχοντας απενεργοποιημένα όσα επιπρόσθετα φίλτρα διόρθωσης είχαν εφαρμοστεί ειδικά για τις ισοσταθμιστικές επεμβάσεις όπως φαίνεται και παρακάτω για το ζεύγος καναλιών:

1588319881276.png

1588319953882.png
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.104
Μηνύματα
2.962.276
Members
38.288
Νεότερο μέλος
ParloseT
Top