Auro 3D


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.829
Reaction score
30.759
10:00 -
Όταν δεν έχεις ιδέα για τι πράγμα μιλάς και και έχεις και άποψη. 🤣😎
Όλο το βίντεο με τον chuck της trinnov.
10:00 - 12:32
Όταν δεν έχεις ιδέα για τι πράγμα μιλάς και έχεις και άποψη. 🤣

45:25 - 47:05
Εδώ είμαστε. Ο μάστορας εδώ στην ουσία λέει ότι είπα παραπάνω. Υπάρχουν επεξεργαστές που αποδίδουν καλύτερα τα codecs, σε σχέση με φθηνότερους επεξεργαστές.

Επίσης, το γεγονός πως ο Altitude 32 φτάνει τα 34 κανάλια πλέον, σημαίνει ότι έπιασε το max potential κάποιων formats, όχι ότι θα παίζουν πάντα 34 discreet κανάλια. Κανένα μηχάνημα δεν γεννά ήχο. Μας το είπε και ο μαστεράς στο 2ωρο video. Και 9.1.6 να έχεις (16κάναλο), αν το master είναι 7.1.2 (10κάναλο), θα ακούσεις 7.1.2 (10κάναλο). Ότι έλεγα και εγώ πέρσι. 😎
Πιθανότατα ο Altitude να παίρνει τον ήχο από τα side channels και να τον "μοιράσει" στα περισσότερα πλαϊνά ηχεία για μεγαλύτερο smooth transition όταν έχεις πολλά ηχεία στα πλάγια. Αυτό όμως αφορά μεγάλες αίθουσες, δεν μας ενδιαφέρει. Αν ποτέ φτιαχτεί master για 34 κανάλια, ΟΚ, θα είναι ο μοναδικός που θα το παίξει.

Όλα τα παραπάνω για τον Trinnov. Ο 32ch Storm Audio δεν ξέρουμε ακόμα τι κάνει. Μπορεί και όλα αυτά, ή άλλα τόσα.
ISP-Elite-MK3-2-1-1024x482.jpg
 
Last edited:

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
ταχεις κανει σαλατα στο μυαλο σου......

μια χαρα σε βρισκω, διαβαζε να μας πεις αυτα που λεμε τωρα σε 2-3 χρονια, οπως αλλοι.
 


Μηνύματα
4.999
Reaction score
8.868
Οι Silent Work παρουσιάζουν το πρώτο τους άλμπουμ "Sonic Leaks" (κυκλοφορει τελη Νοεμβρη)

Έκδοση αναφοράς 3D άλμπουμ με deep house, pop και electro μουσική σε Dolby Atmos 9.1.6 και Auro 3D 11.1

Οι Olaf Strassen και Lasse Nipkow δημιούργησαν ένα εξαιρετικά δημιουργικό άλμπουμ, το οποίο, σε συνδυασμό με τις νέες μορφές ήχου 3D Dolby Atmos και Auro3D, εγγυάται τώρα μια μοναδική μουσική εμπειρία.
Η παραγωγή βασίζεται σε μια σειρά από τεχνικές καινοτομίες και ειδικά εργαλεία λογισμικού τρισδιάστατου ήχου, τα οποία είναι υπεύθυνα για τον εξαιρετικό ήχο του άλμπουμ. Αυτό εκτείνεται από τη μίξη των φωνητικών ηχογραφήσεων με ρύθμιση 5 καναλιών, που αποτελείται από μικρόφωνα μεγάλου διαφράγματος Neumann, έως τη χρήση επεξεργαστών upmix από την Illusonics και τον επεξεργαστή Hall που βασίζεται στο «Roomenizer» από το Pinguin Ing.Büro.

Το άλμπουμ βελτιώθηκε από τους βραβευμένους μηχανικούς ήχου Stefan Bock και David Merkl από τα MSM Studios και τον υποψήφιο για Grammy παραγωγό και διευθύνοντα σύμβουλο της New Audio Technology Tom Ammermann.


Lasse Nipkow,Stefan Bock, Tom Ammermann & Pinguin Ing.Büro(Ralph Kessler - Auromatic)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.301
Reaction score
137.988
Επίσης, το γεγονός πως ο Altitude 32 φτάνει τα 34 κανάλια πλέον, σημαίνει ότι έπιασε το max potential κάποιων formats, όχι ότι θα παίζουν πάντα 34 discreet κανάλια. Κανένα μηχάνημα δεν γεννά ήχο.
Σωστό αυτό.

Ωστόσο, για τα objects που υπάρχουν στο σήμα, ο τρινοβ θα δουλέψει όλα τα διαθέσιμα κανάλια, σε atmos και dts:x (που αναγνωρίζουν objects).

Για τα υπόλοιπα φορματς, που δεν αναγνωρίζουν objects (όπως το όρο), θα δουλεύουν μόνο τα κανάλια που υπάρχει σήμα.

Δηλαδή ο διαχωρισμός του εαν θα χρησιμοποιηθούν περισσότερα από τα 7 κάτω και 4 πάνω κανάλια, προκύπτει από τη διάκριση μεταξύ των φορματς που αναγνωρίζουν objects, και αυτών που είναι τυφλά, σκέτα κανάλια βλέπουν.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.829
Reaction score
30.759
Ωστόσο, για τα objects που υπάρχουν στο σήμα, ο τρινοβ θα δουλέψει όλα τα διαθέσιμα κανάλια, σε atmos και dts:x (που αναγνωρίζουν objects).
Όλα τα μηχανήματα το κάνουν. Και ο Anthem AVM 90 για παράδειγμα που μπορεί να παίξει ένα 9.4.6 το ίδιο θα κάνει. Και τα 15 ηχεία θα μπουν στην διαδικασία αναπαραγωγής objects. Και ο AVM 70 με το 9.2.6.

Για τα υπόλοιπα φορματς, που δεν αναγνωρίζουν objects (όπως το όρο), θα δουλεύουν μόνο τα κανάλια που υπάρχει σήμα.
Σωστά.

Δηλαδή ο διαχωρισμός του εαν θα χρησιμοποιηθούν περισσότερα από τα 7 κάτω και 4 πάνω κανάλια, προκύπτει από τη διάκριση μεταξύ των φορματς που αναγνωρίζουν objects, και αυτών που είναι τυφλά, σκέτα κανάλια βλέπουν.
Σωστά.

Ωστόσο, επειδή και το Auro3D έχει objects αλλά μόνο κατά την μίξη (στον τελικό ακροατή αυτά τα objects ως διακριτοί ήχοι δεν είναι διαθέσιμοι καθώς έχουν περάσει μέσα στα κανάλια), έχει δώσει ως minimum layout το 9.1 (το αντίστοιχο 5.1.4 της Dolby), ενώ η Dolby το 5.1.2.
Δηλαδή, είτε έχεις 5.1.4 και άκους Atmos, είτε 9.1 και ακούς Auro3D, για τον αριθμό και την ευελιξία των objects, στην ουσία δεν υπάρχει διαφορά στον τελικό ακροατή. Ποιοτικά υπάρχει προς όφελος του Auro3D για τους λόγους που έχω ήδη εξηγήσει, συν την νέα πληροφορία που μάθαμε από τον μαστερά των Starwars, ότι δηλαδή τα objects στο Atmos streaming είναι συμπιεσμένα τόσο όσο δεν το πιστεύουμε, κάτι που δεν συμβαίνει στο Auro3D καθώς έχουν μπει μέσα στα κανάλια. Αυτό βέβαια θα είχε κάποια σημασία αν υπήρχε Auro3D streaming. Οπότε δεν έχουμε υλικό για σύγκριση.

Κατά τα άλλα, για τα εκμεταλλευτείς ένα 9.1.4 Atmos layout θα το κάνεις μόνο με τα objects και σε όλα τα κανάλια καθώς η μίξη θα είναι 7.1.4, ενώ το 13.1 Auro3D layout (aka 9.1.4 Dolby), θα εκμεταλλευτείς όλο το layout των 13 ηχείων. Για να συμβεί αυτό στο Dolby Atmos πρέπει να υπάρχει μίξη με 9 beds που είναι σχεδόν σπάνια στις ταινίες, και συχνότερη στη μουσική.

Όπως μου είχε πει και ένας φίλος από παλιά και στην αρχή δεν το καταλάβαινα, η αναπαραγωγή των objects στο stream και στο BluRay δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους. Το οποίο επιβεβαιώνει περίτρανα και ο μαστεράς.
 

Μηνύματα
4.999
Reaction score
8.868
Όσον αφορά την διάταξη σεταπ των ηχειων στον χώρο καλό είναι να δούμε και ένα γκάλοπ που έγινε στο γερμανικό φόρουμ heimkinoverein τον Φλεβάρη. Βέβαια απάντησαν 117 άτομα ένα 3,1% των μελών αλλά αξίζει να δούμε τι διάταξη επέλεξαν στον χώρο τους.
1668495691773.png


Ο ίδιος είχε κάνει αντίστοιχο γκάλοπ στο φεισμπουκ γκρουπ heimkino und 3D SOUND όπου απάντησαν 319 μέλη 11,6%
1668496055544.png
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.301
Reaction score
137.988
Ωστόσο, επειδή και το Auro3D έχει objects αλλά μόνο κατά την μίξη (στον τελικό ακροατή αυτά τα objects ως διακριτοί ήχοι δεν είναι διαθέσιμοι καθώς έχουν περάσει μέσα στα κανάλια), έχει δώσει ως minimum layout το 9.1 (το αντίστοιχο 5.1.4 της Dolby), ενώ η Dolby το 5.1.2.
Εντάξει με το μίνιμουμ, αλλά στην πράξη όλες οι τελευταίες ταινίες που βλέπω έχουν 7 κανάλια εδάφους σε ατμος, δεν μου έχει τύχει καμία νέα ταινία με 5.1.2 σε άτμος..

Στην δική μου περίπτωση με 9.4.4 σεταπ, κερδίζει κατά κράτος το object oriented format (dolby atmos & DTS:X) γιατί παίζουν τα objects από όλα τα διαθέσιμα ηχεία, και είναι παιχνιδάκι για μένα να βάλω 2 δορυφόρους ακόμα, να το πάω στο σύνολο 15 δορυφόρους.

Το auro στον καταναλωτή δεν είναι object oriented format, είναι απλώς κανάλια ήχου, όσα είναι, αυτά, τέλος.

Άρα τα μεγάλα σεταπ, θα έχουν δορυφόρους που δε μπορεί να χρησιμοποιήσει το φορμάτ αυτό, θα παραμένουν ..μουγκά.

Σε 5-καναλα σεταπ, νομίζω πως θα είναι εμφανής η υπεροχή του auro, και από κει βγαίνουν και τα στατιστικά στοιχεία.

Η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών έχει 5-καναλο σεταπ, και καμιά 5-καναλη ηχογράφηση δεν μπορεί να βγάλει objects, άρα οκ, το auro είναι η λογική επιλογή.

Το όμοιο νομίζω πως θα ισχύει και σε 5.1.2 σεταπ, πάλι τα διακριτά κανάλια του auro, χωρίς objects, θα ακούγονται πιο καλά.

Αλλάζουν όμως τα δεδομένα σε μεγάλα σεταπ.

Γι'αυτό είναι σημαντικό να κατανοήσουμε πως το auro για το σπίτι μας δεν είναι object oriented format (άσχετο το συμβαίνει στη μίξη).
Για object oriented format, κοιτάμε στα μάτια το Dolby Atmos, και το DTS X.

Σε μουσικά blue ray, τα dront wide που διαθέτω, θα παραμένουν μουγκά αν επιλέξω auro. Αντιθέτως, σε atmos, παίζουν τα objects, όπου υπάρχουν κι όταν υπάρχουν.

Ομοίως στις ταινίες. Και είναι σημαντικό.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.829
Reaction score
30.759
δεν μου έχει τύχει καμία νέα ταινία με 5.1.2 σε άτμος
Το Dolby 7.1.4 είναι το standard, είτε μιλάμε για ταινία είτε για μουσική. Δεν υπάρχει 5.1.2, είναι μόνο για το minimum layout του Atmos. Το οποίο δεν είναι object oriented. Δεν υπάρχει Atmos μίξη με 2 Atmos και objects. Δεν υπάρχουν καν objects σε 7.1.2 μίξη. Δεν γίνεται.

Το 5.1.2 το είπα ως minimum στα σπίτια, για να προσπαθήσω να δείξω πως τα 5.1.4 και 9.1 δεν έχουν διαφορά, όσο αφορά την ευελιξία των objects στη μίξη, οπότε και στην τελική οικιακή αναπαραγωγή, όπως έγραψα πριν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.301
Reaction score
137.988
Το Dolby 7.1.4 είναι το standard, είτε μιλάμε για ταινία είτε για μουσική.
Σωστά.

Στο 7.1.4 Dolby Atmos, που κατά βάση θα το βρεις σε κάθε ταινία και μουσική, τα objects αναπαράγονται εξαιρετικά από όσα ηχεία διαθέτεις στο σεταπ σου.

Έχω προσέξει τόσο σε μουσική όσο και σε ταινίες, τα front wide να είναι ήσυχα την περισσότερη ώρα, αλλά όταν έρχεται το object από κει, τα δίνουν τα φουλ γκάζια με τη μία, είτε πρόκειται για έναν ήχο σε κραφτγουερκ που κάνει γύρες στο χώρο, είτε για ένα αυτοκίνητο σε μια ταινία που διασχίζει απ'ακρη σ'άκρη όλη την εμπρός σκηνή, είτε για μια πιστολιά και μια έκρηξη, και γεμίζει απίστευτα σωστά όλο το ημισφαίριο. Υπάρχουν ήχοι που θα βγουν μόνον από αυτό το ηχείο, το front wide. Αν δε το έχεις, προφανώς θα μοιραστούν ανάμεσα στο front main και στο surround.

Αυτά λοιπόν, με auro δε γίνονται, δε δουλεύουν.

Εν ολίγοις, το auro παίζει κυρίως για "μικρά" σεταπ, διότι δεν είναι object oriented στην οικιακή αναπαραγωγή, με ότι αυτό συνεπάγεται.
 

Μηνύματα
355
Reaction score
137
Καλησπέρα οταν λέμε γia height speaker 30 μοιρες υψος απο το mlp, το υψος στο ηχειο, σαν σημειο αναφοράς το παιρνουμε απο το κατω μερος απο πανω μερος , απο το tweeter? απο το κεντρο του ηχείου?
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.829
Reaction score
30.759
Στο 7.1.4 Dolby Atmos, που κατά βάση θα το βρεις σε κάθε ταινία και μουσική, τα objects αναπαράγονται εξαιρετικά από όσα ηχεία διαθέτεις στο σεταπ σου.

Έχω προσέξει τόσο σε μουσική όσο και σε ταινίες, τα front wide να είναι ήσυχα την περισσότερη ώρα, αλλά όταν έρχεται το object από κει, τα δίνουν τα φουλ γκάζια με τη μία, είτε πρόκειται για έναν ήχο σε κραφτγουερκ που κάνει γύρες στο χώρο, είτε για ένα αυτοκίνητο σε μια ταινία που διασχίζει απ'ακρη σ'άκρη όλη την εμπρός σκηνή, είτε για μια πιστολιά και μια έκρηξη, και γεμίζει απίστευτα σωστά όλο το ημισφαίριο. Υπάρχουν ήχοι που θα βγουν μόνον από αυτό το ηχείο, το front wide. Αν δε το έχεις, προφανώς θα μοιραστούν ανάμεσα στο front main και στο surround.
Έτσι είναι. Τα wides θα παίξουν μόνο αν υπάρχει υλικό για τα συγκεκριμένα ηχεία και μόνο, και σε όλα τα objects. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις θα είναι ήσυχα, σα να μην υπάρχουν. 🙂

Αυτά λοιπόν, με auro δε γίνονται, δε δουλεύουν.

Εν ολίγοις, το auro παίζει κυρίως για "μικρά" σεταπ, διότι δεν είναι object oriented στην οικιακή αναπαραγωγή, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Ναι βρε αυτό σου λέω τόση ώρα. Αλλά, επειδή έχουν μπει στα κανάλια, και επειδή πρέπει να έχεις 9.1 κατά minimum, πάνω κάτω το ίδιο είναι.

Αλλά και 13.1 να έχεις, αν παίζεις μουσική 9.1 θα ακούσεις 9.1 και κάποια ηχεία θα είναι μουγγά. Αν έχεις μουσική 13.1 θα παίξουν όλα.

Τα ίδια λέμε πάνω κάτω με άλλα λόγια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.301
Reaction score
137.988
Το 5.1.2 το είπα ως minimum στα σπίτια, για να προσπαθήσω να δείξω πως τα 5.1.4 και 9.1 δεν έχουν διαφορά, όσο αφορά την ευελιξία των objects στη μίξη, οπότε και στην τελική οικιακή αναπαραγωγή
Ναι, συμφωνώ.

Ερώτηση κρίσεως τώρα, αφού φαίνεται πως τα έχεις ψάξει πραγματικά πολύ:

Μετά την αναβάθμιση του τρινοβ, από 16 θα έχω 18 κανάλια εξόδου, και αφαιρώντας τα 4 για σαμπ, μένουν 14 κανάλια για δορυφόρους.

Έχω ήδη 13 δορυφόρους, 9 κάτω και 4 πάνω, άρα θα προσθέσω ένα ακόμα δορυφόρο. (δεν αφήνουμε κενή έξοδο, είναι ντροπή)

Το σεταπ είναι στημένο κατά τρινοβ, δηλαδή ένα σεταπ που τα παίζει όλα, στις προβλεπόμενες γωνίες, με μόνη εξαίρεση το κεντρικό που είναι 9° χαμηλότερα.

Το κανάλι που θα προσθέσω, μπορεί να είναι είτε πάνω από το κεφάλι μου, γνωστό ως voice of god (που νομίζω πως δε παίζει σε Atmos, αλλά παίζει σε auro & DTS X), είτε πίσω κεντρικό, δηλαδή ακριβώς πίσω από τη θέση ακρόασης στην ευθεία, είτε εμπρός άνω κεντρικό, δηλαδή πάνω από την οθόνη.

Τι θα πρότεινες εσύ; 😎


ΥΓ. Μακάρι να είχα 3 θέσεις ελεύθερες, να έβαζα και τα 3. Αλλά πρέπει να επιλέξω, μόνο ένα θα μπει. Ποιο...
Προσωπικά, με μικρή διαφορά, ψήνομαι λίγο περισσότερο για άνω κεντρικό, ώστε να δώσω στον τρινοβ ένα ακόμα κανάλι εμπρός κέντρο, για πλήρη αναπαραγωγή όλου του ύψους της οθόνης, να μπορεί να παίξει ένα object από το κάτω μέρος της οθόνης μέχρι το πάνω, με απόλυτη ακρίβεια.
 
Last edited:

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.097
Reaction score
7.145
Εγω θα έβαζα Front Center Height ώστε να σου φέρνει σε συνεργασία με το κάτω κεντρικό τις φωνές στο κέντρο του πανιού (Phantom Center) thanks to stereophony :)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.829
Reaction score
30.759
Τι θα πρότεινες εσύ; 😎
Το VOG για Auro3D πρακτικά είναι ανύπαρκτο. Ακόμα και στα Galaxy Studios δεν βάζουν VOG σχεδόν σε όλες τις δουλειές τους, κατά δήλωση τους. Όχι δική μου.

Στο DTS:X θα παίξει εφόσον υπάρχει υλικό, κανάλι ή object.

Στο Dolby Atmos δεν θα παίξει τίποτα, καθώς δεν υπάρχει τέτοιο κανάλι σε κανένα layout. Με είχες διορθώσει και εσύ στο παρελθόν σε αυτό ακριβώς το θέμα.

Σε Auromatic θα παίξει.

Οπότε σαν VOG θα είναι νεκρό σε native Auro3D και Dolby Atmos. Θα παίξει σε Auromatic και DTS:X.

Πόσες ταινίες υπάρχουν σε DTS:X; Δεν ξέρω. :dance:
Σε Auromatic θεωρώ πως δεν θα δώσει κάτι παραπάνω.

Οπότε πας σε άνω κεντρικό, για μένα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.301
Reaction score
137.988
Εγω θα έβαζα Front Center Height ώστε να σου φέρνει σε συνεργασία με το κάτω κεντρικό τις φωνές στο κέντρο του πανιού (Phantom Center) thanks to stereophony :)
Ναι, συμφωνώ. Όπως είπα, είναι άλλο ένα εργαλείο να δώσω στα χέρια του τρινοβ σοφτγουερ, για ανάδειξη όλου του ύψους της οθόνης, όχι μόνον του κέντρου, που το "μπαλωνει' ήδη επιτυχώς, χρησιμοποιώντας τα main και τα εμπρός atmos.

Οπότε πας σε άνω κεντρικό, για μένα.
Χαίρομαι που συμφωνείτε και οι 2 με την δικιά μου προτίμηση. 😎

Θα εκμεταλλευτεί έτσι το σεταπ και τυχόν αυξημένες απαιτήσεις max spl εκεί μπροστά, που είναι σημαντικό τμήμα είτε σε μουσική είτε σε ταινία.

10.4.4 λοιπόν. Θα φύγει η παραγγελία για άλλο ένα 310 μόλις ολοκληρωθεί η αναβάθμιση του τρινοβ. Προφανώς θα αναβαθμίσω και όλες τις πλακέτες που δίνουν ως επιλογή, τόσο του hdmi όσο και των dac, γιατί μ'αρεσει να αναβαθμίζεται..🤪😜🤣😂
(Ακόμα κι αν δε χρειάζεται)

ΥΓ. Σας ευχαριστώ και τους 2 για τη συμβουλή σας! 👍
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.855
Reaction score
84.964
Μετά την αναβάθμιση του τρινοβ, από 16 θα έχω 18 κανάλια εξόδου
20
μόλις ολοκληρωθεί η αναβάθμιση του τρινοβ.
Έχει ολοκληρωθεί
Καλησπέρα οταν λέμε γia height speaker 30 μοιρες υψος απο το mlp, το υψος στο ηχειο, σαν σημειο αναφοράς το παιρνουμε απο το κατω μερος απο πανω μερος , απο το tweeter? απο το κεντρο του ηχείου?
Από το ακουστικό κέντρο
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.301
Reaction score
137.988
20; Σοβαρά; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Τζάμπα οι προβληματισμοί. 🤪😜🤣

Τότε θα πάρω 3 ακόμα 310.
Ευτυχώς είναι οικονομική η επιλογή των δορυφόρων μου, και δεν "ματώνω" για να προσθέσω ακόμα 3 ίδιους. Κι ας παίζουν όποτε νά'ναι, σιγά τα ωά.

Βεβαίως παίζει να βάλω 2 ακόμα άτμος, ώστε να έχω 6 στο ταβάνι. Ωχ, πάλι δίλημμα! 🤪😜🤣
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.097
Reaction score
7.145
Ναι, συμφωνώ. Όπως είπα, είναι άλλο ένα εργαλείο να δώσω στα χέρια του τρινοβ σοφτγουερ, για ανάδειξη όλου του ύψους της οθόνης, όχι μόνον του κέντρου, που το "μπαλωνει' ήδη επιτυχώς, χρησιμοποιώντας τα main και τα εμπρός atmos.


Χαίρομαι που συμφωνείτε και οι 2 με την δικιά μου προτίμηση. 😎

Θα εκμεταλλευτεί έτσι το σεταπ και τυχόν αυξημένες απαιτήσεις max spl εκεί μπροστά, που είναι σημαντικό τμήμα είτε σε μουσική είτε σε ταινία.

10.4.4 λοιπόν. Θα φύγει η παραγγελία για άλλο ένα 310 μόλις ολοκληρωθεί η αναβάθμιση του τρινοβ. Προφανώς θα αναβαθμίσω και όλες τις πλακέτες που δίνουν ως επιλογή, τόσο του hdmi όσο και των dac, γιατί μ'αρεσει να αναβαθμίζεται..🤪😜🤣😂
(Ακόμα κι αν δε χρειάζεται)

ΥΓ. Σας ευχαριστώ και τους 2 για τη συμβουλή σας! 👍
Είναι από τις λίγες πραγματικά "μεγάλες" αναβαθμίσεις η προσθήκη Height Center για τα συστήματα που δεν είναι με ηχοδιαπερατή οθόνη και αναγκαστικά το center channel βρίσκεται από κάτω έως και πολύ κάτω.

Καλή απόλαυση! Περιμένουμε εντυπώσεις όταν το υλοποιήσεις (συμμετρικά πάνω κάτω από την οθόνη για να σκάσει το κεντρικό είδωλο στο κέντρο της οθόνης σου, μιας και είσαι ψυχαναγκαστικά λεπτολόγος όπως κι εγω :D )
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.849
Μηνύματα
2.954.218
Members
38.250
Νεότερο μέλος
paris29
Top