- Μηνύματα
- 1.115
- Reaction score
- 677
Για το κόστος προφανώς.Αλλα πιστευω οτι το cross πριν απο τον τελικο ειναι πολυ καλυτερη λυση,γιατι δινεις στον ενισχητη μονο οτι χρειαζεται και δεν τον κουραζεις με περιτεσ συχνοτητες..
Γιατι ομως δεν το κανουνε αυτο κατασκευαστες?
Χρειάζονται 2 ή τρεις ενισχυτές.
Πάντως πολλές εταιρίες στα τοπ μοντέλα τους έχουν τέτοιες λύσεις,ATC πχ...το P4 και το P6 της.
Ή η Β&W,που για τα 800άρια τα σαλιγκάρια έχει πακέτο ολόκληρο.(της Classe αν δεν κάνω λάθος.)