dapost
Rehdeko & Harbeth lover
- Μηνύματα
- 4.984
- Reaction score
- 11.438
Συγκρατήσου. Πολλα ηχεια κοντα που παιζουν το ιδιο = comb filtering . Ενταξει, με το dsp δεν παιζουν το ιδιο αλλα οσο ναναι...
Μα δεν θα παίζουν το ίδιοΣυγκρατήσου. Πολλα ηχεια κοντα που παιζουν το ιδιο = comb filtering . Ενταξει, με το dsp δεν παιζουν το ιδιο αλλα οσο ναναι...
ΑκριβώςEδω ειστε παιδια..................
https://www.genelec.com/bang-olufsen-chooses-genelec-its-virtual-reality-laboratory
Fully Diffused Reflection ZoneTιν τουτ του φιδι ροζι ; ιξπλειν πλιζ
Τα 3 σημαντικότερα του ανωτέρω λινκ:Eδω ειστε παιδια..................
https://www.genelec.com/bang-olufsen-chooses-genelec-its-virtual-reality-laboratory
Δεν ξερω τι θα παιζουν στο παντοκαναλο .Μα δεν θα παίζουν το ίδιο
Δε χρειάζεται να ακουσω. Εχω αρχισει να ετοιμαζομαι, ψυχολογικα και οικονομικα. Αλλα να μου βρειτε πρωτα upmixer για μακ.Dapost, πρέπει να σε βάλω στην πολυθρόνα στη θέση ακρόασης του χώρου μου, και να ακούσεις μόνο 1 κομμάτι μουσικής (όποιο θες, ό,τι νά'ναι) δύο φορές, τη μια να παίζουν 2 τεμαχια 310, και τη δεύτερη να παίζουν 7 τεμάχια 310.
Θα αλλάξεις χόμπι χωρίς καμία συζήτηση. Δε θα πούμε τίποτα. Δεν χρειάζεται περιγραφή ή διάλογος. Είναι αποστομωτικό και τελεσίδικο το θέμα, δεν έχει "ίσως", "αν" και "μήπως"....
ΥΓ. Τα ανωτέρω, εννοείται, για δικάναλη ηχογράφηση. Διότι αν πάμε σε πολυκάναλη ηχογράφηση, άσε, θα εξαγριωθείς με την καθιέρωση του δικάναλου στα μέσα του '60, θα ψάχνεις τον ένοχο να μαγαρίσεις τον τάφο του, ή αν ζει θα ψάχνεις τον ίδιο να τον στραγγαλίσεις με τα ίδια σου τα χέρια, με μίσος όμως...
Πρόκειται για ανέκδοτο..
παιδια αυτος ακομα ασχολειται με δικαναλο ,
Διάβασε την παράγραφο "Ambechoic Designs".παιδια αυτος ακομα ασχολειται με δικαναλο ,
στην πυρα αμεσως
αυτή την φωτό είχε ρε φιλαράκ...τι έπρεπε να κάνω ?παιδια αυτος ακομα ασχολειται με δικαναλο ,
στην πυρα αμεσως
30 πλεον ειναι λιγα κατα dimifoot , παντοκαναλο λεμε , τι δεν καταλαβαινεις?αυτή την φωτό είχε ρε φιλαράκ...τι έπρεπε να κάνω ?
να ζωγραφίσω 30 ηχεία για να μαι μες στο θέμα?
Ελληνάρες μέσα. Άντε, τώρα που σκίσαμε τα μνημόνια, να έρχονται πίσω σιγά-σιγά..Eδω ειστε παιδια..................
https://www.genelec.com/bang-olufsen-chooses-genelec-its-virtual-reality-laboratory
Διάβασε την παράγραφο "Ambechoic Designs".
Δες τα bold στο τέλος:
Ambechoic Designs
Instead of absorbing every reflection, as in the non-environment room, another approach is to diffuse every reflection by putting broadband diffusers on every surface, except the floor. In such a room, the impulse response looks like that shown in Figure 11, with a dense set of reflections all at a reduced level. Over a large part of the room the reflections are at least 20dB below the direct sound.
Figure 10: This writing room at The Church Studios uses precisely shaped and positioned surfaces — most notably the curved reflector at the left — to control reflections within the room.Photo: WSDG
In an untreated room with flat surfaces, the sound arrives at a specific time and level having been reflected from a surface. An example was seen in the top of Figure 2 with the reflections from the side wall, floor and ceiling of an untreated room. In an ambechoic, every surface is covered with diffusers. From the point of view of a listener at a specific place in an ambechoic, sound no longer arrives from a single point on the wall, but from all locations across the wall as shown in Figure 12. These many reflection paths are all of different and longer distances than the specular path (shown in red). As a consequence, gaps that used to exist between strong sparse reflections, with flat walls, are filled with a dense set of low–level early reflections. These are less intense, because the diffuser spreads its energy over a hemisphere. This is why using diffusers instead of absorbers can sometimes be beneficial.
The diffuse reflections are low enough in amplitude to have no effect on the stereo image. There is also a large reduction in the coloration that would otherwise occur in an untreated room. This is due to both the reduction in amplitude due to the diffusion and the smoothing of frequency response caused by the multiplicity of time delays present in the sound arriving from the diffuser. The fact that the reflections are diffuse also results in an absence of focusing effects away from the optimum listening position and this should result in a more gradual degradation of the listening environment away from the sweet spot.
Blackbird Studio C is based on these principles and is shown in Figure 13. The experience of this room is that one is unaware of sound reflection from the walls: it sounds almost anechoic, yet it has reverberation! Stereo and multi-channel material played in this room has images that are stable over a wide listening area.
Τόλντ γιου σόου..
Όχι, δε το έχουμε.τοτε δεν έχουμε το ίδιο πρόβλημα ισχύος
Μα τι ρεβερμπερέισιον λέμε αφού δεν ακούγεται και δεν χρωματίζει λέει, καμια επίδραση δηλαδή, έτσι λέει....Όχι, δε το έχουμε.
Παραμένει ζωντανός ο χώρος, έχει ρεβερμπερέισιον λέμεεεεεεεεεε, τιδεγκαταλαβαινεις;
Χρόνια τώρα λέω όχι απορρόφηση, μόνο διάχυση, να μην υπάρχει εμφανής απορρόφηση πουθενά, να μένει η ενέργεια των ηχείων μέσα στο χώρο, τα ντεσιμπέλ είναι πολύτιμα...
Πάρτο άλλες 2 αναγνώσεις από την αρχή.Μα τι ρεβερμπερέισιον λέμε αφού δεν ακούγεται και δεν χρωματίζει λέει, καμια επίδραση δηλαδή, έτσι λέει....