HXOS EIKONA SHOW 2016

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.491
Σε ολα τα post μας σε αυτο το thread ειναι καλο να quotαρουμε την ανωτέρω πρόταση.

Ολες οι εντυπωσεις μας, ο,τι μου αρεσε και ο,τι δεν μου αρεσε, και εμενα, και εσενα, και ολων, ολα σχετιζονται κατα τεραστιο ποσοστο με την αλληλεπιδραση ηχείων-χωρου-τοποθέτησης.

Τα συμπεράσματα μας ΔΕΝ είναι ασφαλή- χαβαλέ κάνουμε, ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ!!!

Να πω και 2 μαλακιούλες δικές μου?

Α) Γιατί χρειάζεται να επαναλαμβάνουμε/υπενθυμίζουμε συνέχεια πως τα συμπεράσματα σε τέτοιες συνθήκες δεν είναι σωστά/ασφαλή/κλπ ? Το εμπεδώσαμε πλέον. Νομιζω πως πάνω απο το 95% όσων επισκέφθηκαν την έκθεση είτε γνωρίζουν είτε αντιλήφθηκαν πως οι χώροι των δωματίων δεν προσφέρονται για εξαγωγή συμπερασμάτων.

Όλοι όσοι γράψανε σχόλιο πάνω στην έκθεση ξεκινήσανε με ακριβώς αυτό το πρόλογο.
Οπότε μήπως να την σταματήσουμε ή έστω ελλατώσουμε αυτή την καραμελίτσα?
Μοιάζει σαν μια μερίδα ανθρώπων να αντιμετωπίζονται σαν "γίδια" απο μια άλλη μερίδα που κατέχει το "δισκοπότηρο".


Β) Μπορούμε να σχολιάσουμε και να "κρίνουμε" αν μη τι άλλο, ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Όλοι οι εκθέτες είχαν μπροστά τους τα ίδια δεδομένα (τουλάχιστον αυτοί που πήραν τα δωμάτια) και είχαν τις ίδιες και ίσες ευκαιρίες να στήσουν τα συστήματά τους.

Μπορώ λοιπόν πάνω στο παραπάνω πλαίσιο να σχολιάσω τί μου άρεσε και τί όχι σε ότι αφορά τις επιλογές τους για τις δεδομένες συνθήκες.

Μπορώ για παράδειγμα να επικροτήσω την επιλογή της Ultimate Audio να παρουσιάσει ένα σύνολο με Mission και Cayin το οποίο δεν θα είχε τα -πολλά- ανεπιθύμητα αποτελέσματα άλλων δωματίων.
Τα παιδιά εκεί μας μίλησαν για τα τεράστια προβλήματα του χώρου (4x4) και το πόσο ψάξανε για την τοποθέτηση κλπ κλπ... και πως συνειδητά καταλήξανε σε τέτοιο setup.

Μπορώ απο την άλλη να κατακρίνω δωμάτια με πελώρια ηχεία τα οποία φτύνανε θολή λάσπη στην μούρη μου.


Κατανοώ πολλούς εκθέτες που πθανά θέλουνε να δείξουνε ναυαρχίδες και "υερόπλα"... αλλα οκ, μέχρι εκει. Εγώ σαν επισκέπτης θα τοποθετηθώ για το τελικό αποτέλεσμα ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.


Και εν πάσει περιπτώσει, αν δεν μπορούμε να σχολιάσουμε τί είδαμε και ακούσαμε στην έκθεση, χάνεται και ένα μεγάλο μέρος απόλαυσης της ίδιας της έκθεσης αλλά και των διάφορων forum που ασχολούνται με αυτή.



Αυτά. :D






ΥΓ. Dimiφούτη μου, το quote σε εσένα ήταν για να πάρω αφορμή και όχι να απευθυνθώ στην/στις τοποθετήσεις σου!!!

:party:
 

Μηνύματα
1.123
Reaction score
725
Καλυτερα να πηγαινεις στα μαγαζια της εκαστοτε εταιρειας για να ακους τα ηχο συστηματα που σε ενδιαφερουν.
Μιας που ηταν μαπα ο χωρος,στην εκθεση πας απλα για να ΤΑ ΔΕΙΣ πολλα απο αυτα μαζι.
Και αν εισαι και κολοφαρδος και σου κατσει κατι ακουστικα οκ πασο.
 

Μηνύματα
962
Reaction score
1.147
εσύ έχεις δίκιο για τον εαυτό σου;

Το οποίο σημαίνει ότι οι άλλοι έχουν άδικο. ;)
Διότι αν εσύ λες ότι το ηχείο παίζει τέλεια και έχεις δίκιο, όποιος λέει το αντίθετο έχει άδικο και είναι κουφός.



Aγαπητέ costas EAR,
Τα παραπάνω συνιστούν μια προφανή αντίφαση, με προσπάθεια ερμηνείας της απάντησης μου,όχι πετυχημένη.;)
Σεβόμενος λοιπόν τις απόψεις όλων των συμφορουμιτών διαβάζω με ενδιαφέρον κάθε άποψη.
Αλλιώς θα καθόμουνα στον θρόνο της απόλυτης γνώσης των πάντων και δεν θα ήμουν μέλος στο
"ταπεινό" avsite.:)
 

Μηνύματα
1.994
Reaction score
4.704
Το στεγνό όμως θα είναι εκεί, απλά θα ακούγετε καλύτερα σε αυτούς που τους αρέσει. Δεν μπορώ με τίποτα τον ήχο που ενώ καταλαβαίνεις οτι είναι εκεί και προσπαθεί να βγει έξω μεγαλοπρεπής, τον έχεις στριμώξει μέσα σε ενα κουτί και του έχεις δώσει μια μικρή δίοδο ανάσας, να βρει το δρομο του μέσα απο ενα σωληνάκι
Εξαιρετική περιγραφή των ηχείων χαμηλής ευαισθησίας εν γένει.
Μερικά τα διασώζει η επιλογή του ενισχυτή πάντως.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.781
Reaction score
52.480
Εξαιρετική περιγραφή των ηχείων χαμηλής ευαισθησίας εν γένει.
Μερικά τα διασώζει η επιλογή του ενισχυτή πάντως.
- θα διαφωνήσω ως προς ότι τα εν λόγω ηχεία δεν ηχούν το ίδιο μεταξύ τους ( πχ : atc & magnepan ) , άσε δε πού όπως επισήμανες με κατάλληλο ενισχυτή ( πολλά watt , ή ρεύματα ή και τα 2 ) , λύνεται το πρόβλημα( ?) της χαμηλής ευαισθησίας , οπότε μάλλον η χαμηλή ευαισθησία είναι θέμα κατασκευαστικής επιλογής , όπως και η υψηλή
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.762
Reaction score
21.600
Δεν ξερω πως να κανω μουλτι κουοουτ [...]
Βλάση, είναι απλό: στο κάτω μέρος (στο τέλος) κάθε post, κάτω από την ώρα/ημερομηνία ανάρτησης του post, υπάρχει μια μπάρα. Στο δεξί μέρος της μπάρας, υπάρχουν τρεις επιλογές: LIKE, +QUOTE, ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

Πατώντας το +QUOTE μπορεί να κάνεις quote όσα posts θέλεις. Ακολούθως, θα πας στο κάτω μέρος της σελίδας (εκεί που γράφεις την απάντησή σου) και στο αριστερό κάτω μέρος του πλαισίου υπάρχει η επιλογή "Insert Quotes". Πατώντας εκεί, θα αναδυθεί ένα παράθυρο με όσα posts έχεις κάνει quote, θα σου δώσει την επιλογή να τους αλλάξεις θέση εμφάνισης (εάν θες, το κάνεις) και μόλις πατήσεις "Quote these messages" θα στα εμφανίσει το πλαίσιο απάντησης ένα-ένα.

Από εκεί κι έπειτα, μπορείς να γράψεις/σχολιάσεις ανάμεσα στα quoted posts.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.883
Reaction score
76.473
Μπορεί επίσης κάποιος να κάνει select (highlight) οποιοδήποτε τμήμα κάποιου post στο forum. Εμφανίζεται ένα quote και ένα reply, πατάμε εκεί και μπαίνει σε quotes (ή αν κάνουμε πολλά, multiquotes).
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Δεν ξερω πως να κανω μουλτι κουοουτ αλλα θελω να πω την Δευτεριατικη μου . Οι θεωρητικοι ειναι η βαση της εξελιξης. Αλλα μεχρι εκει. Η βαση. Οχι η εξελιξη. Η εξελιξη ερχεται μεσα απο την εφαρμογη. Ο μηχανολογος δεν ειναι υδραυλικος αλλα ουτε ο υδραυλικος μηχανολογος. Δεν μπορει κανενας να κρινει ενα συστημα που ακουει πρωτη φορα σε εναν αφροντιστο τετραγωνο χωρο 12 με 16 τμ. Επισης οποιος δεν εχει στησει συστημα με χρηματα και ιδρωτα δεν μπορει να κρινει συστηματα. Θεωρητικα, στην λογικη του λαθους, το σωστο θα ειναι μαλλον λαθος και αυτο. Αλλα η λογικη ειναι λαθος απο μονη της.
Υπάρχουν φορές όπου εκείνο που μπορεί να μας δικαιώνει δεν είναι τα υποστηρικτικά επιχειρήματα ,αλλά...όσα μας εναντιώνονται.;)
*Ειδάλλως,προαιώνια επωδός της απολυταρχίας είναι ότι οιοσδήποτε δεν κάνει κάτι μεμπτό για δεδομένο καθεστώς δεν θα είχε λόγο ν'αντιδρά στην παραβίαση και μοιρασιά των ιδιωτικών του δεδομένων.
χμ, δεδομενων η αντιλήψεων?
Απολυταρχια, ελεγχος της μαζας , χειραγωγηση με ισιο η με πλαγιο τροπο?
Το Μανιπιουλεισον που λεν και στο Κιατο εχει απειρες μορφες εφαρμογης. Η συστηματικη επαναληψη αχρηστης πληροφοριας ειναι μια απο αυτες.
Μόνο που - Ω σιγμοειδή μου Νέμεση- εάν πράγματι έκανα ο ίδιος κάτι τέτοιο αποδεικνύεται ότι δεν είμαι απλώς ΄΄θεωρητικός΄΄ ,ενώ εάν πάλι δεν το κάνω ,τότε αποδεικνύεται ότι κακώς επεκτείνεις σε τέτοιο πεδίο το συγκεκριμένο επιχείρημα.

Και για να υποβληθεί κάποια χρήσιμη ένδειξη,όσοι αναρωτήθηκαν εάν πράγματι τα μικρά Focal ΄΄γέμιζαν΄΄ ικανοποιητικώς και...γραμμικώς τον όγκο της αίθουσας,δεν είχαν παρά να προσέξουν τις διαδρομές των mid-woofer,το πλήθος παρευρισκόμενων ατόμων,την απόσταση ακρόασης και την εκτόνωση-απαγωγή αέρος από την οπίσθια σχισμή ανάκλασης χαμηλών όποτε ανέρχονταν οι ενεργειακές απαιτήσεις του προγράμματος και οι στάθμες αναπαραγωγής.

Η δε ακουστική φροντίδα της αίθουσας-εφόσον ισχύει κάτι τέτοιο- δεν υπήρχαν στοιχεία πως ήταν παθητική εγκατάσταση,αλλά να είχε τη μορφή κάποιας ισοστάθμισης μέσω του software αναπαραγωγής.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.693
Reaction score
23.674
- απολυτο σεβας στον βιντεορυθμο οπου και φετος παρουσιασε το τιμιοτερο συστημα της εκθεσης που επαιζει παρα πολυ καλα σε ενα τοσο μικρο δωματιο με τοσο λιγα λεφτα (σε σχεση με)

- εντυπωσιαστhκα απο τα rockport / lamm (αγαπαμε lamm) , δεν περιμενα τετοιο αποτελεσμα με μηχανηματα να πιανουν το μισο χωρο του δωματιου.

- ευχαριστη εκπληξη (για μενα) τα sopra . εκπληξη γιατι τις τελευταιες φορες που ακουσα focal στην εκθεση προσπαθουσα να βρω λογο να μεινω και δεν εβρισκα με τιποτα.

- απογοητευση απο τα atc scm50 (αγαπαμε atc , μεχρι και σταμαξ βαλαμε) . μετριοτατο αποτελεσμα για τις δυνατοτητες τους.

- ενδιαφερον συστημα το μεσαιο στην υπογα με τα nagra . ενα μικρο ηχειο που δε σου αφηνε να σου λειψουν πολλα. τα αλουμινενια παλι δε μου ειπαν και κατι.

- ΚΙΙ σε στατικο εκθεμα = απογοητευση. για αυτα που υποτιθεται οτι κανουν , στημενα σε ενα μικρο δωματιο της εκθεσης θα πρεπε να δινουν ρεστα.

δυστυχως πολυ μικρα δωματια. και πες οτι το εστησες και παιζει , 3 νοματαιοι να μπουν μεσα τελειωσαμε , οι υπολοιποι του χρονου.
 


Μηνύματα
402
Reaction score
453
ωραία εμπειρία,
ευκαιρία για να δεις συστήματα μαζεμένα, αντιπροσώπους,για βόλτα κτλ.
Είχα να κατέβω χρόνια και μου άρεσε.

Τα περισσότερα δωμάτια ήταν απελπιστικά μικρά και ίσως
και εκει να οφείλεται ότι μου άρεσαν περισσότερα τα μικρά ηχεία.

στα αυτάκια μου ξεχώρισαν τα

elac με τον ενισχυτη της octave
leema xero με hegel ενυσχυτη
και τα vienna acoustics με τον primaluna.

Παρεμπιπτόντως ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στα παιδια στο δωματιο
με τα vienna, γιατι έπαιζαν μουσικες (j. cash),δεχοντουσαν να βάλουν επιλογές δικές σου,
ανεβαζαν στάθμες αν ήθελες κτλ.
Οι περισσότεροι έπαιζαν αδιάφορα στην πλειοψηφία τους κομμάτια.
Νομίζω θα βοηθουσε πολύ, πέραν της αξιόλογης ηχογράφησης,
να έπαιζαν και κανά γνωστό κομματάκι (όπως πχ στο δωμάτιο της ideon-επίσης ωραίος ήχος)
ειδικά από τη στιγμή που στην έκθεση είχε πολύ κόσμο νεαρής ηλικίας 18-30.

τα magnepan/rega μου ακουστηκαν εξαιρετικά (και πραγματικά δε ξέρω αν αξίζει να δώσει κανείς πολλά περισσότερα λεφτά),
το ίδιο και κάτι μικρά avalon,
ενώ από Έλληνες μου άρεσαν τα ηχεία ανοιχτής μπάφλας της Rois acoustics.

τέλος γούσταρα κάργα τα rockport και τον τρόπο που παρουσίαζαν τη μουσική σε εκείνο το τραγικό μικρό δωμάτιο.

απο ακουστικα μου άρεσαν πάρα μα πάρα πολύ τα in ear planar της audeze
και τα kingsound h-04 της aurion (μεγάλη διαφορά όμως με τις τιμές στο εξωτερικό ε?)
 




Μηνύματα
300
Reaction score
62
Επιπρόσθετα, και σε αντίθεση με όσα πικρόχολα σχόλια ακούγονται για την έκθεση, η γνώμη μου είναι ότι ήταν αξιοπρεπέστατη.
Βέβαια, είμαι σχετικά νέος στον χώρο και είναι μόνο η 4η σε σείρα έκθεση hes που επισκέπτομαι, οπότε σίγουρα η άποψη μου δεν είναι καλοσχηματισμένη και στερείται ειδικού βάρους (αυτού της πείρας).
-Παρουσιάστηκαν όμως αρκετά συστήματα , μεταξύ των οποίων , όποιος ήθελε μπορούσε να κάνει ένα φιλτράρισμα και να ξεχωρίσει κάποια έτσι ώστε να βρεθεί ένα βήμα (ίσως και 2) πιο κοντά στην τελική του επιλογή. Άλλωστε, ας μην ξεχνάμε ότι ένα ηχείο, στο τέλος, δεν θα κληθεί να παίξει ούτε στο δύσκολο 4χ4 δωμάτιο του ξενοδοχείου ούτε βέβαια στο καλοστημένο , προσεκτικά σχεδιασμένο στα μέτρα του, dedicated δωμάτιο της παρουσίασης ενός εμπόρου. Θα παίξει στον δικό μας χώρο.
-Δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου , αλλά φέτος είχαμε μία μικρή αύξηση στο απλό και στο reference HiFi, και στην εικόνα, γεγονός που σου έδινε 1-2 προτάσεις παραπάνω και έσπαγε τη μονοτονία του High End. Φυσικά, το Boombox-γυφτιά της Sony θα μπορούσε απλά να μην υπάρχει. Όπως και κάτι άλλα gadgetακια που χαλούσαν τον χαρακτήρα της έκθεσης.
-Ευχαριστήθηκα την παρουσίαση του Βαγγέλη Λάμπρου με τον laser της EPSON, και τα Atmos των δεκάδων kW. Ήταν μία πλήρως κατατοπιστική και χορταστική επίδειξη η οποία κατέδειξε ότι η εταιρία έχει τεχνογωσία, άποψη και διάθεση να ασχοληθεί με οτιδήποτε στον τομέα.Θα μπορούσε όμως να λείπει το videoclip της Celine Dion , το οποίο με κούρασε αλλά ταυτόχρονα η αλήθεια ειναι ότι μου έδωσε να καταλάβω ότι το σύστημα ήχου ήταν εξαιρετικά σκληρό για μουσική (ακόμα και για μουσική εντός της ταινίας). Ο EPSON ήταν πολύ καλός και τίμιος laser αλλά θα προτιμούσα να ήταν native 4K και όχι να κάνει απλά upscale.
- Tα Tannoy σε συνδυασμό με τις Rock επιλογές ήταν εξαιρετικά.
-Τα Sopra με εντυπωσίασαν . Τις άλλες χρονιές δεν έβρισκα λόγο να μείνω να ακούσω παραπάνω ηχεία της Focal.
-H SONY υπερέβαλλε λίγο με τους προβολείς. Φανταστικό το μηχάνημα των 65000 Ευρώ σε όλα εκτός της τιμής του. Θα ήθελα να έχει και προβολή ενός Full HD μοντέλου, όπως είχε πέρυσι.
-Επειδή είμαι θα έλεγα φαν της Αμερικάνικης σχολής στον ήχο, θα ήθελα να δω του χρόνου ξανά την McIntosch και επιτέλους να εκπροσωπηθεί και η Klipsch (δε γίνεται να απουσιάζει η μάρκα των ηχείων μου :p ) .
- Μου άρεσε που είδα ότι η Roister επιβιώνει, και οι Tsakiridis προοδευουν. ( O Θησέας μπορώ να πω ότι με κέρδισε )
- Θα ήθελα του χρόνου να μπουν και 2-3 mainstream εταιρίες που απουσιάζουν (DENON, Philips κλπ)
- Πρέπει να εκπροσωπηθεί οπωσδήποτε η Marantz και Klipsch (αυτό νομίζω ότι το ξαναείπα :) )
- Θα ήθελα κάπου στα μισά της έκθεσης να υπάρχει και μία στάση για έναν καφέ και ένα νερό ( με την επίδειξη της πρόσκλησης για πράδειγμα) έτσι ώστε να μην χρειάζεται να κατεβουμε στο Lobby και να βγουμε εκτός ''κλίματος''. Να αποτελεί και ένα διάλειμμα εντός της έκθεσης.
 
Last edited:

Μηνύματα
127
Reaction score
88
Nick Arvanitakis
Μήπως θα ήθελες να πεις ονόματα αποντων?[/QUOTE] βεβαιως και θα πω! the maestros by exlusive, sonus hi-fi, golden acoustics, avart, studio 17, hi-fi power, audio soul, velvet orpheus, absolute audio, βαγγελης Ησυχοπουλος, ηχοεκφραση, και κατι θα ξεχασα ακομα, δηλαδη με λιγα λογια αλλη μιση εκθεση!
 




gonis

Luger
Μηνύματα
4.424
Reaction score
12.112
Β) Μπορούμε να σχολιάσουμε και να "κρίνουμε" αν μη τι άλλο, ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Όλοι οι εκθέτες είχαν μπροστά τους τα ίδια δεδομένα (τουλάχιστον αυτοί που πήραν τα δωμάτια) και είχαν τις ίδιες και ίσες ευκαιρίες να στήσουν τα συστήματά τους.
Πολύ νεοφιλελεύθερος μας προέκυψες νεαρέ μου:)
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.835
Μηνύματα
2.953.513
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top