alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.190
- Reaction score
- 29.956
Εμένα που κάνει εντύπωση η διαφορά στην αυτονομία λόγω ζάντας. Η Tesla δίνει 49χλμ, που λες ντέφι να γίνει. Και ο άλλος τα έβγαλε 92χλμ. 92 χλμ είναι πολλά.
Ναι, μη δίνεις τόση σημασία λέμε.Εμένα που κάνει εντύπωση η διαφορά στην αυτονομία λόγω ζάντας. Η Tesla δίνει 49χλμ, που λες ντέφι να γίνει. Και ο άλλος τα έβγαλε 92χλμ. 92 χλμ είναι πολλά.
Αν δεις τη συνολική ενέργεια που καταναλώθηκε, το 19άρι κατανάλωσε 1,8kWh λιγότερες. Θες γιατί είχε μεγαλύτερο degradation η μπαταρία, διαφορετικό buffer, whatever. Οπότε βάσει της κατανάλωσης θα είχε κάνει ~12χλμ παραπάνω με 1,8kWh.Εμένα που κάνει εντύπωση η διαφορά στην αυτονομία λόγω ζάντας. Η Tesla δίνει 49χλμ, που λες ντέφι να γίνει. Και ο άλλος τα έβγαλε 92χλμ. 92 χλμ είναι πολλά.
Το μακρύτερο όχημα, έχει καλύτερη αεροδυναμική.το Model 3, 80cm μεγαλύτερο
Πρώτα και κύρια, μεγαλύτερο πλάτος σημαίνει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με την άσφαλτο δηλαδή μεγαλύτερες απώλειες λόγω τριβής κύλισης.Τέλος, σημαντική παράμετρος είναι το πλάτος του ελαστικού. Διότι το αυξημένο πλάτος έχει αυξημένη μετωπική επιφάνεια, και αυτή σημαίνει σημαντικά αυξημένη αεροδυναμική αντίσταση.
Δεν ισχύει απαραιτήτως αυτό, διότι η αντίσταση λόγω τριβής εξαρτάται από το βάρος ανά μονάδα επιφάνειας.Πρώτα και κύρια, μεγαλύτερο πλάτος σημαίνει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με την άσφαλτο δηλαδή μεγαλύτερες απώλειες λόγω τριβής κύλισης.
Με τα ηλεκτρικά αυτό το πουλάκι έχει πετάξει...και ξαναπάμε στο αρχικό, ελαφρύνετε τα γμοχηματα, να πάμε σε λεπτότερα λάστιχα να σταματήσουμε να πετάμε πόρους σε μλκς.
Αν ψάξεις λιγάκι θα δεις ότι η φόρμουλα είναι το βάρος (σκέτο) επί ένα συντελεστή.Δεν ισχύει απαραιτήτως αυτό, διότι η αντίσταση λόγω τριβής εξαρτάται από το βάρος ανά μονάδα επιφάνειας.
Πάντως δεν μπορούμε να παραβλέπουμε και την τεράστια αύξηση στο μέγεθος των αυτοκινήτων. Όχι μόνο στο μήκος, αλλά και στο πλάτος και στο ύψος.και ξαναπάμε στο αρχικό, ελαφρύνετε τα γμοχηματα, να πάμε σε λεπτότερα λάστιχα να σταματήσουμε να πετάμε πόρους σε μλκς.
Προσωρινό πρόβλημα είναι οι μπαταρίες με ημερομηνία λήξης, το πρόβλημα είναι η νοοτροπία του έχω φθηνή ισχύ για τα πάντα, ας το κάνω 2,5 τόνους το c suvΜε τα ηλεκτρικά αυτό το πουλάκι έχει πετάξει...
Γιατί τα θερμικά δεν έχουν άλογα στραγάλια;Τα ηλεκτρικά όντως έχουν φθηνή ισχύ. Εδώ και δεκαετίες έχεις κόσμο και κοσμάκη να παλεύει μερόνυκτα να βγάλει άλλα 30 άλογα από το 1600άρι του ή το 2000άρι του, κι έρχονται τώρα οι ηλεκτράδες και σου πετάνε τα μοτέρ των 400+ ίππων σα να 'ναι στραγάλια.
Τώρα, για το βάρος, ούτε καν οι ev-haters (όσοι έχω δει) δεν εγείρουν το θέμα του βάρους, οπότε αφού οι καταναλωτές δεν γκρινιάζουν, οι κατασκευαστές δεν έχουν κανένα λόγο να "αδυνατίσουν".
Βεβαίως και δεν έχουν.Γιατί τα θερμικά δεν έχουν άλογα στραγάλια;
Πριν 15 χρόνια αν είχες 200 250 άλογα ήσουνα κατσ καλά, τώρα 200+ έχουν τα μισά αυτοκίνητα (που λέει ο λόγος)
Στραβά αρμενιζουμε