Tesla

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.144
Reaction score
31.079
Μετά τα περιστατικά της ακινητοποίησης αρκετών ηλεκτρικών οχημάτων στην Αράχωβα
Που είναι αυτά τα περιστατικά και δεν τα είδαμε αλλά μόνο τα ακούσαμε; Γιατί δεν έχει βγει ούτε μια φωτογραφία ή video από ηλεκτρικό με πεθαμένη μπαταρία; Αν υπήρχαν θα είχε βουίξει το διαδίκτυο. Μετά από τόσο καιρό και τόσο πανικό μόνο ένα video υπάρχει από "όλα αυτά τα ηλεκτρικά που έμειναν", το οποίο δεν είναι στην Αράχωβα, και δεν έμεινε επειδή ήταν ηλεκτρικό, αλλά επειδή δεν είχε αλυσίδες. Υπάρχουν πολλά videos με ηλεκτρικά που κινούνται μια χαρά, και άλλα με παρατημένα θηρία θερμικά SUVs δεξιά αριστερά.

Να είσαι βέβαιος πως αν υπήρχαν, και κυρίως αν ήταν Tesla, θα τα είχε ανεβάζει ακόμη και site μαγειρικής.

γνωρίζει κάποιος να μας πει σε τι ποσοστό μπορεί να μειωθεί η αυτονομία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε ακραίες καιρικές συνθήκες ;
Εξαρτάται το αμάξι και τις συνθήκες.
 

Μηνύματα
114
Reaction score
112
Ναι ισχύει αυτό, υπάρχουν όμως κάποιες δημοσιεύσεις που να παρέχουν πιο συγκεριμένα στοιχεία ; Αν για παράδειγμα υπό κανονικές συνθήκες η αυτονομία ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι 400 km πόσο μπορεί να μειωθεί σε ένα ταξίδι με χαμηλή θερμοκρασία κοντά στους 0 βαθμους ;
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.320
Reaction score
10.973
Ναι ισχύει αυτό, υπάρχουν όμως κάποιες δημοσιεύσεις που να παρέχουν πιο συγκεριμένα στοιχεία ; Αν για παράδειγμα υπό κανονικές συνθήκες η αυτονομία ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι 400 km πόσο μπορεί να μειωθεί σε ένα ταξίδι με χαμηλή θερμοκρασία κοντά στους 0 βαθμους ;
Το EVdatabase διαθέτει στοιχεία εμβέλειας σε πόλη και αυτοκινητόδρομο στους 23 και στους -10C, για όλα τα ηλεκτρικά οχήματα. Εκτιμήσεις μεν, αλλά επαρκώς ακριβείς ώστε να εξάγεται μια προσεγγιστική εικόνα της επίδοσης κάθε μοντέλου. Υπάρχουν φυσικά πολλές άλλες παράμετροι που επηρεάζουν την εμβέλεια, όπως η υψομετρική διαφορά, ο άνεμος και -σε κάποιο βαθμό- η τεχνολογία της μπαταρίας και του συστήματος διαχείρισής της.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.795
Reaction score
99.424
Ναι ισχύει αυτό, υπάρχουν όμως κάποιες δημοσιεύσεις που να παρέχουν πιο συγκεριμένα στοιχεία ; Αν για παράδειγμα υπό κανονικές συνθήκες η αυτονομία ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι 400 km πόσο μπορεί να μειωθεί σε ένα ταξίδι με χαμηλή θερμοκρασία κοντά στους 0 βαθμους ;
Στο δικό μου η αυτονομία χονδρικά μειώνεται 20-30% (20% σε αυτοκινητόδρομο, 30% σε πόλη) από τους 23 στους -10°C, και μάλιστα στους 23 προϋποθέτει ότι δεν χρησιμοποιείς κλιματισμό, ενώ στους -10 εννοείται χρησιμοποιείς θέρμανση.

 

Μηνύματα
114
Reaction score
112
Υπάρχουν πολλά σχετικά videos στο YT με ένα ή πολλά οχήματα. Όπως επίσης υπάρχουν και άρθρα. Το πιο πρόσφατο είναι αυτό. https://insideevs.com/news/747548/e...Fmk-9h_U5B3I4KrElQ_aem_wqGqOixFs9vDYGXGrZp26Q
Βλέπω στο συγκεκριμένο άρθρο ότι το Model 3 της Tesla είχε από τις χειρότερες επιδόσεις με απώλεια σε αυτονομία της τάξης του 24%. Επίσης αναφέρει ότι "εκτός από το απογοητευτικό αποτέλεσμα στη δοκιμή αυτονομίας, το Tesla Model 3 εμφάνισε ένα ασυνήθιστο πρόβλημα με τον ενσωματωμένο μετρητή ταξιδιού να παρέχει ανακριβείς πληροφορίες για την απόσταση που διανύθηκε"

Πάντως δεν είναι ευχάριστο γεγονός να μένεις από μπαταρία σε ένα χιονισμένο δρόμο και χωρίς καλοριφέρ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.144
Reaction score
31.079
Βλέπω στο συγκεκριμένο άρθρο ότι το Model 3 της Tesla είχε από τις χειρότερες επιδόσεις με απώλεια σε αυτονομία της τάξης του 24%. Επίσης αναφέρει ότι "εκτός από το απογοητευτικό αποτέλεσμα στη δοκιμή αυτονομίας, το Tesla Model 3 εμφάνισε ένα ασυνήθιστο πρόβλημα με τον ενσωματωμένο μετρητή ταξιδιού να παρέχει ανακριβείς πληροφορίες για την απόσταση που διανύθηκε"

Πάντως δεν είναι ευχάριστο γεγονός να μένεις από μπαταρία σε ένα χιονισμένο δρόμο και χωρίς καλοριφέρ.
Δεν ξέρω τι λέει δεν το έχω διαβάσει ακόμα.

Όσο αφορά τα χλμ στον μετρητή ταξιδιού τα Tesla δεν δείχνουν WLTP αλλά ΕPA (Αμερικάνικο). Εκεί μπερδεύονται και οι περισσότεροι.
1000019516.jpg


Για αυτό ένα M3 LR RWD έχει αυτονομία 580χλμ με 100% SoC, ενώ στα χαρακτηριστικά του λέει 700χλμ. Το M3 SR RWD δεν κάνει πάνω από 440χλμ και ας λέει 550χλμ.

Γενικότερα στα Tesla δεν κοιτάμε τα χλμ απο ότι έχω καταλάβει αλλά την μπαταρία, και για περισσότερες πληροφορίες πάμε στο menu για να βρούμε το Energy που είναι σωστότερο.
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.147
Μηνύματα
2.963.256
Members
38.289
Νεότερο μέλος
Wintersun
Top