Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Γιώργο σ'ευχαριστώ πολύ.Είσαι άπαιχτος ρε φίλε, καλές ακροάσεις!!
Να 'σαι καλά!! Θα κανονίσουμε μια μέρα να έρθω και θα πάρω μαζί μου και τον "κεφαλοποιό" ...ξέρεις!:143:Σταμάτη σ'ευχαριστώ πολύ ,οποτε θέλεις μπορείς να έρθεις να την ακούσεις.
Αφού είναι "αρτιμελές" σε όλα τα υπόλοιπά του, δε χρειάζεται να πάει ταξίδι στο Σάκη.Αλλο ένα κλασσικό πικάπ.
LENCO L75
Αγοράστηκε λόγω του μύθου αλλά και της απωθημένης επιθυμίας για απόκτησή του στα παλιά εκείνα χρόνια. Δυστυχώς, το συγκεκριμένο κομμάτι έχει σοβαρά προβλήματα στο βραχίονά του (οι βάσεις του έχουν παραδώσει προ πολλού το πνεύμα), με αποτέλεσμα να είναι σχεδόν αδύνατη η ρύθμισή του ...Κάποια στιγμή θα αντιμετωπίσω (Σάκης?) και το πρόβλημα του βραχίονα. Μοτέρ - τροχαλία .... σκοτώνουν!
Ευχαριστώ πολύ για το link.:446: Είναι ακριβώς αυτό που χρειάζομαι. Και δεν κοστίζει πολύ. Ελπίζω οι οδηγίες να είναι αναλυτικές, να δείχνουν δηλαδή πώς "λύνεται" ο βραχίονας στο σημείο έδρασής του. Οπως και νάναι, θα παραγγείλω άμεσα τα v-blocks για να ακούσω επιτέλους τον θρυλικό ήχο LENCO. Εχω διαβάσει κι' εγώ ότι ηχητικά είναι ανώτερο από τα φτηνά Thorens (σαν το δικό μου). Δεν θα σκεφτόμουν ποτέ αλλαγή βραχίονα, αφού δεν θα ήταν πια original LENCO, όπως το θέλω. :601:Αφού είναι "αρτιμελές" σε όλα τα υπόλοιπά του, δε χρειάζεται να πάει ταξίδι στο Σάκη.
Xρειάζοντε αντικατάσταση τα V-Blocs. Μπορείς να τα προμηθευτείς από το παρακάτω link:
http://www.ebay.co.uk/itm/Goldring-Lenco-GL72-GL75-GL78-V-Block-Up-grade-/150813407710?pt=Turntable_Parts_Accessories&hash=item231d2df9de