Οι αδερφοί -όχι Γκριμ- της Grimm Audio και για την πιστότητα,o L o S και ο 1. Όλο μαζί?

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.735
Reaction score
58.516
Παντως .....μονο οταν υπαρχουν σοβαροι ακροατες....
πιστευω οτι ολοι θα οδηγηθουμε σε λαθος συμπερασματα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
Σε αντιστοιχία με την εσώκλειστη φωτογραφία,θεωρώ ότι η φραστική σύμπτυξη παρέχει πιο ολοκληρωμένο συμπέρασμα...
 


Μηνύματα
2.412
Reaction score
2.566
Να σε ρωτήκω ρε Αλεξάντερ, τα ενεργά τα 100ρια τα ΕϊΤιΣι... είναι υποδεέστερα/εφάμιλλα των LS1?
Κάνουν για στούντια (σας βγήκαν τα μάτια? :fuckyou: )?
Είναι αυτό που έχεις στο μυαλό σου σαν εργαλείο για καλύτερες παραγωγές?
Φυσικά και κάνουν...τα γκριμ είναι αρκετά καλύτερα όμως και νομίζω πολύ πιο εύκολα στο να στηθούν σε περισσότερους χώρους γενικά, και -όσον αφορά στη παραγωγή- σε ήμι-επαγγελματικά ή μέτρια στούντιο, από τα οποία βγαίνει η πλειοψηφία της μουσικής. Πιστεύω θα οδηγούσαν σε μία σαφή βελτίωση του παραγόμενου αποτελέσματος στη παραγωγή...εκτός από το εξαιρετικό αποτέλεσμα στην ακρόαση, που όλοι ακούσαμε...
 
Last edited:


Μηνύματα
4.025
Reaction score
3.910
@geomiat: Φίλε, μιας και πριν από τα Grimm είχες εξίοσου "αντισυμβατικό" σύστημα (a.k.a. Lipinski), θα ήθελα μια συγκριτική άποψη. Χωρίς πολλά pdfs και τα λοιπά, απλά πες μου εάν άξιζε τον κόπο η αλλαγή.

Για να μην παρεξηγηθώ (από κάποιον), προφανώς δεν περιμένω να μου πεις "Α, έκανα μαλακία, μετανιώνω που έδωσα τα Lipinski και πήρα τις μαλακίες τα Grimm" (αλίμονο εάν έδωσες όσα χρήματα έδωσες χωρίς να το έχεις ψάξει το ζήτημα από χίλιες μεριές). Απλώς, επειδή αντιλαμβάνομαι ότι και τα δύο συστήματα έχουν ιδιαίτερο χαρακτήρα, τόσο ως υλοποιήσεις όσο και ακουστικά, θα ήθελα να μας πεις έτσι, δυο λόγια, για τις διαφορές που εντόπισες μεταξύ των δύο.
Bρές μου ρε μπαγάσα Τζώρζ ένα, ούνο, 1 κείμενό μου με pdf και θα σε κάνω δώρο...1 high end καλώδιο ρέμματος.

Και τα 2 συστήματα είναι εξαιρετικά και με τον ορθό χαρακτήρα -κατ΄εμέ- στην αναπαραγωγή μουσικής.
Τα Λιπίνσκι δε, είναι εντελώς κλάσσικ και ως υλοποιήσεις, οπότε δεν αντιλαμβανόμαστε με τον ίδιο τρόπο την έννοια "ιδιαίτερο".

Σε κάποια χρόνια που οι συνθήκες και μέθοδοι ηχογράφησης θα δώσουν άλλες δυνατότητες ακουστικής αναπαραγωγής και αντίληψης ενός μουσικού έργου στα σπίτια μας, τότε οι ακροατές θα μιλάνε για ιδιαιτερότητες σχετικά με το δικό μας παρόν.

Μέχρι τότε, τα πράγματα θα ρολάρουν στα επιτευγματα του '60, που πλουσιοπάροχα παρήγαγε την απαραίτητη επιστήμη που απολαμβάνουμε.

Γιά να επανέλθω στα της απορίας, οι σημερινές δυνατότητες της αλυσσίδας αναπαραγωγής σκοντάφτουν στον Φραγκεστάιν που λέγεται ηχείο. Έ, όπως λέει και ένας φίλος, αν τα ηχεία παίζαν οκ, δεν θα υπήρχε οοοόλη αυτή η αγορά του Χαι Φαι-Χαη Αιντ κλπ.

Με τα Grimm αντιλαμβάνομαι ότι ο δρόμος είναι ο ίδιος, οι στροφές βρίσκονται στι ίδιο σημείο, το αυτοκίνητο και πάλι δεν "γέρνει", παρόλα αυτά είναι πιό ευκολοοδήγητο, γράφεις και ένα sms ρε αδερφέ, αλλάζεις και λίγο θέση να ξεμουδιάσει ο κ@λος σου...τι άλλο να σου πω επιστημονικά?:D

Να περνάτε καλά και να σας ξαναδούμε φέτος!:drinks:

 

Μηνύματα
96
Reaction score
59
Καλα ολα αυτα που λεγονται ως διαφορετικες αποψεις αν και εχει ηδη χαλασει το νημα του ανθρωπου αλλα παιδια δεν πρεπει να μπλεκουμε τα επαγγελματικα μηχανηματα με τα μηχανηματα που εχουμε σπιτι μας.
Αλλη δουλεια εξυπηρετουν τα μεν και αλλη τα δεν...
Και τι θελω να πω.
Για εναν μηχανικο ηχου το πιο ευκολο ειναι να φτιαξει μια ωραια μιξη σε ενα γ@ ματο ηχειο. Θα την ακουσουν ολοι και θα μαγευτουν!
Τα οργανα σωστα , η σκηνη μεγαλη κτλ
Η μαγκια ειναι να ακουγεται ωραια και στα yamaha τα παλια τα ns10
Με τους ασπρους κωνους που δεν ηταν ποτε κατι ιδιαιτερο σαν ηχειο αλλα ολα τα studio ειχαν ενα ζευγαρι.( εκτος απο τα αλλα genelec,atcκτλ)
Κλεινοντας αυτο που θελω να πω ειναι πως μια επιτυχημενη μιξη πρεπει να ακουγεται σωστα σε ολα τα μηχανηματα (αναλογα με τις δυνατοτητς τους)
Και σαυτα του δεκαχιλιαρου και σαυτα του κατωσταερου...
Αυτη ειναι η μαγκια της επιτιχημενης ηχογραφησης και μιξης!
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Πραγματικά η εμμονή σε κάτι νοηματικά απλό -που έχει γραφει κατ επανάληψη στο παρόν θέμα απο πολλούς- που προκαλεί δυσκολία να καταννοηθεί γεννά ερωτηματικά.
Όταν προσφέρεται Φερράρι σε τιμή Φίατ, είναι τιμή χώμα.Άν έχεις στην τσέπη σου το αντίτιμο για Φίατ, κέρδισες.
Άν δεν τόχεις, θα βογγήξεις να το βρείς (αν θες Φερράρι).
Άν δεν...μένεις ως έχεις.

Ποιό απλό πεθαίνεις, αν και είμαι βέβαιος ότι ήταν κατανοητό εξ αρχής.
Σύμφωνοι αν εσύ το βλέπεις έτσι δεν έχω καμία αντίρρηση, επειδή όμως για εμένα δεν ισχύει η συγκεκριμένη αναλογία (Ferrari - Fiat), πιστεύω πως ήταν εύλογο το ερώτημά μου.

Όπως και να χει δεν βλέπω το λόγο να κλαψουρίζεις "άηντε να φτάσουμε την οικονομικότερη έκδοση λάου-λάου", αν μπορείς να τα πάρεις πάρε τα, αλλιώς δεν νομίζω να περιμένεις να σε λυπηθεί κανένας.
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Καλα ολα αυτα που λεγονται ως διαφορετικες αποψεις αν και εχει ηδη χαλασει το νημα του ανθρωπου αλλα παιδια δεν πρεπει να μπλεκουμε τα επαγγελματικα μηχανηματα με τα μηχανηματα που εχουμε σπιτι μας.
Αλλη δουλεια εξυπηρετουν τα μεν και αλλη τα δεν...
Και τι θελω να πω.
Για εναν μηχανικο ηχου το πιο ευκολο ειναι να φτιαξει μια ωραια μιξη σε ενα γ@ ματο ηχειο. Θα την ακουσουν ολοι και θα μαγευτουν!
Τα οργανα σωστα , η σκηνη μεγαλη κτλ
Η μαγκια ειναι να ακουγεται ωραια και στα yamaha τα παλια τα ns10
Με τους ασπρους κωνους που δεν ηταν ποτε κατι ιδιαιτερο σαν ηχειο αλλα ολα τα studio ειχαν ενα ζευγαρι.( εκτος απο τα αλλα genelec,atcκτλ)
Κλεινοντας αυτο που θελω να πω ειναι πως μια επιτυχημενη μιξη πρεπει να ακουγεται σωστα σε ολα τα μηχανηματα (αναλογα με τις δυνατοτητς τους)
Και σαυτα του δεκαχιλιαρου και σαυτα του κατωσταερου...
Αυτη ειναι η μαγκια της επιτιχημενης ηχογραφησης και μιξης!
Συγγνώμη αλλά είναι παντελώς λάθος η προσέγγιση

Στα Yamaha ΠΟΤΕ δεν θα ακουστεί μια μίξη καλά.

Είναι σαν να κοιτάς ένα τοπίο απο παραμορφωτικό φακό και να λές "ωραίο τοπίο ", αλλά το ρόζ είναι κόκκινο , το σκούρο μπλέ ανοικτό μπλέ όλα άλλα αντι άλλων τα χρώματα αλλά το τοπίο ωραίο.

Αυτά ήταν ιστορίες για αγρίους της δεκαετίας 80-90.

Πηγαίνω Θεσσαλονίκη μέσω Καίρου , αν είναι εδώ καλή η μίξη και αν είναι εκεί, και αν τα ψηλά είναι παραπέρα και αν η φωνή κάθεται καλά σε αυτό το ηχείο αλλά είναι μέσα στο άλλο, ας την σφήσω κάπου στην μέση και βλέπουμε. Και μετά ας την ακούσουμε την μίξη και στο αμάξι να τελειώνουμε, γιατί εκεί την ακούει ο ποιό πολύς κόσμος

Και μετά φτάσαμε εδώ που φτάσαμε με μετριώτατες ηχογραφήσεις σε ηχεία καζάρμες απο χιλιάδες "επαγγελματίες" σε όλο τον κόσμο

Σήμερα απλώς μιξάρεις σε ΕΝΑ εξαιρετικό ηχείο και ΣΙΓΟΥΡΑ θα ακούγεται παντού καλά.

Αν είσαι ηχολήπτης που ακούει. Αν δεν είσαι, μεγάλο το μπέρδεμα. Το να ακούς τα πάντα όπως είναι πραγατικά σε μια μίξη, είναι και μεγάλος πόνος αν δεν ξέρεις τι πρέπει να κάνεις.
Σε κανα ηχειάκι της πλάκας τον κοροειδεύεις τον πελάτη ...

Επίσης για χιλιοστή φορά θα πώ πως υπάρχουν μέτρια,καλά,πολύ καλά, εξαιρετικά ηχεία ανεξαρτήτως ταμπέλας. Για αυτό το λόγο χιλάδες studio κυρίως mastering δουλέυουν με "Hi-Fi" ηχεία και δεκάδες χιλιάδες φιλόμουσοι απαλαμβάνουν μουσική με "monitor" ηχεία

Is that simple baby ...

¨Οποιος δεν το καταλαβαίνει απλώς χάνει χρόνο ( χρόνια ...) , θα το καταλάβει αργότερα.
 
Last edited:

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.810
Reaction score
7.707
Σύμφωνοι αν εσύ το βλέπεις έτσι δεν έχω καμία αντίρρηση, επειδή όμως για εμένα δεν ισχύει η συγκεκριμένη αναλογία (Ferrari - Fiat), πιστεύω πως ήταν εύλογο το ερώτημά μου.

Όπως και να χει δεν βλέπω το λόγο να κλαψουρίζεις "άηντε να φτάσουμε την οικονομικότερη έκδοση λάου-λάου", αν μπορείς να τα πάρεις πάρε τα, αλλιώς δεν νομίζω να περιμένεις να σε λυπηθεί κανένας.
Δηλαδη ρε γαμωτο δεν μπορουμε να απανταμε χωρις να πικαρουμε η και γιατι οχι χωρις να χαλαμε την διαθεση κανενος?
ειναι τοσο δυσκολο το γαμ@μενο?
 

Μηνύματα
4.025
Reaction score
3.910
Σύμφωνοι αν εσύ το βλέπεις έτσι δεν έχω καμία αντίρρηση, επειδή όμως για εμένα δεν ισχύει η συγκεκριμένη αναλογία (Ferrari - Fiat), πιστεύω πως ήταν εύλογο το ερώτημά μου.

Όπως και να χει δεν βλέπω το λόγο να κλαψουρίζεις "άηντε να φτάσουμε την οικονομικότερη έκδοση λάου-λάου", αν μπορείς να τα πάρεις πάρε τα, αλλιώς δεν νομίζω να περιμένεις να σε λυπηθεί κανένας.
Όλα εύλογα είναι και το μέλι γλυκό.
Που ακριβώς είναι το κλαψούρισμα στο μυαλό σου, είναι επίσης ένα εύλογο δικό μου ερωτηματικό, ευτυχώς στιγμιαίο -ανθρώπινη αδυναμία- αλλά οπωσδήποτε οι προσεγγίσεις είναι πολύχρωμες πεταλούδες, ας φαίνονται καφετιές στην πρώτη ανάγνωση.

Συμπόνοια...για όλα!:)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.735
Reaction score
58.516
Bhutia, πως περασες προχθες, δεν μας ειπες εντυπωσεις .....
Εφυγε νωρις ομως.........
Σε τούτο δεν πέφτεις και πολύ έξω...Είμαι γενικώς ΄΄φευγάτος΄΄ από νωρίς...και μη μετέχων της... ΄΄Ανωτάτης Χαϊενδικής παιδείας΄΄

Λίγο πιο νωρίς ή ολίγον πιο...αργά,σημασία έχει ότι ο αόρατος συνδαιτυμόνας γνωρίζει καταστάσεις.;)
http://www.avsite.gr/forum/threads/...ν-Κόγια-να-κλαίει.121323/page-12#post-1836250
 


Μηνύματα
4.025
Reaction score
3.910
Επίσης για χιλιοστή φορά θα πώ πως υπάρχουν μέτρια,καλά,πολύ καλά, εξαιρετικά ηχεία ανεξαρτήτως ταμπέλας. Για αυτό το λόγο χιλάδες studio κυρίως mastering δουλέυουν με "Hi-Fi" ηχεία και δεκάδες χιλιάδες φιλόμουσοι απαλαμβάνουν μουσική με "monitor" ηχεία

Is that simple baby ...

¨Οποιος δεν το καταλαβαίνει απλώς χάνει χρόνο ( χρόνια ...) , θα το καταλάβει αργότερα.
Σωστό και λάθος ταυτόχρονα, αφού απαιτείται χρόνος (διαφορετικός για τον καθένα) για όλο το πακετάκι που αναφέρεις.
Η αγορά είναι στημένη αλλοιώς, το να "ξεφύγεις" απο όλο αυτό είναι και άβολο αλλά σε βλέπουν και οι λοιποί σαν μέλος.... παράξενης αίρεσης.:cool:
 
Last edited:

m1ts0s

News poster
Editor
Μηνύματα
2.332
Reaction score
3.636
Πες μου τώρα ότι πήρες λαμπάτο ντακ να τραβήξω τις μπούκλες μου!
xaxaxaxaxa όχι απλά έλεγα αν γίνεται να ρυθμίσεις τα φίλτρα και μετά να κουμπώσεις τα ηχεία σε κανένα rapsberry pi ή σε κανένα beaglebone black.
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.735
Reaction score
58.516
Συγγνώμη αλλά είναι παντελώς λάθος η προσέγγιση
...
Is that simple baby ...
Όποιος δεν το καταλαβαίνει απλώς χάνει χρόνο ( χρόνια ...) , θα το καταλάβει αργότερα.
Και ισχύοντα εις τη νιοστή δύναμη για τη διαδικασία premastering...
 
Last edited:

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.842
Να θυμίσω μόνο κάτι που είχε αναφέρει ο ChrisHat σε άλλο δικτυοχώρο. Ότι το mastering είναι παροχή υπηρεσίας, τουτέστιν ο πλερώνων με ... άποψη (strong opinion το είχε πει) κάνει παρεμβάσεις και εν τέλει το τεμάχιο από πιστότητα κουλουβάχατα.

- Μάστορη θέμε να κάνεις το τεμάχιο λίγο ντέρτι.​

(Ντέρτι όχι για μπουζούκια, βρώμικο, τύπου με ολίγη από ροκ μέταλλο).
Πάει τότε μια βόλτα μακρινή η ηχητική πιστότητα και δεν ξαναγυρνάει.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.451
Reaction score
12.174
Να θυμίσω μόνο κάτι που είχε αναφέρει ο ChrisHat σε άλλο δικτυοχώρο. Ότι το mastering είναι παροχή υπηρεσίας, τουτέστιν ο πλερώνων με ... άποψη (strong opinion το είχε πει) κάνει παρεμβάσεις και εν τέλει το τεμάχιο από πιστότητα κουλουβάχατα.

- Μάστορη θέμε να κάνεις το τεμάχιο λίγο ντέρτι.​

(Ντέρτι όχι για μπουζούκια, βρώμικο, τύπου με ολίγη από ροκ μέταλλο).
Πάει τότε μια βόλτα μακρινή η ηχητική πιστότητα και δεν ξαναγυρνάει.
Με μια λεξη:Ραδιοφωνο
 

Μηνύματα
1.985
Reaction score
766
- Μάστορη θέμε να κάνεις το τεμάχιο λίγο ντέρτι.​
Πάει τότε μια βόλτα μακρινή η ηχητική πιστότητα και δεν ξαναγυρνάει.
"ντερτι"....χαχαχα:laugh:(γιατι βαριεμαι να γραφω)
 


Staff online

  • loggeo
    Projectors
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.159
Μηνύματα
2.963.765
Members
38.294
Νεότερο μέλος
kostas-vinylios
Top