D
Deleted member 38719
Guest
Last edited by a moderator:
ναι και στην εμφάνιση και στον ήχο... πιστεύω ένα από τα καλύτερα συστήματα της έκθεσης!Το πικ απ της Pro-Ject (4η φωτογραφία) τι "λέει" από κοντά; Είναι τόσο εντυπωσιακό όσο στις φωτογραφίες;
z1Τί κινητό έχεις;
Βάσει ποιων κριτηρίων ξεχωρίζεις αυτές τις τρεις "εποχές" του hi-fi;1.Καταρχήν κατάλαβα πόσο τυχεροί είμαστε όλοι εμείς που είτε από τύχη είτε από καλό αυτί είτε από γνώσεις (όσες ο καθένας "αντέχει") έχουμε μηχανήματα από μέσα δεκαετίας του 70 από τέλη δεκαετίας 80 και ιδιαίτερα από αρχές του 90 ως το 2000 (καταληκτική υποκειμενικά χρονολογία).
Να μην πει , διότι το Ledra έκλεισε, το Ιntercontinental ούτε καν απάντησε .Τι να πει κανεις για την επιλογη του ξενοδοχειου?
Φέτος ήρθαν πάνω απο 40 αντιπρόσωποι.και φυσικα να ερθουν και οι περισσοτεροι αντιπροσωποι.
Σε περιμένω για το ban που έλεγες ρε παλιόdj!Επίσης που είδα κάποια παιδιά που τα λέμε (καμιά φορά με ένταση) στα φόρουμς..
Προσωπικα προτιμω το καθολου εκθεση εστω και για μια δυο χρονιες, παρα μια κακη εκθεση οπου ναναι, επισης αντιπροσωποι για το hi-end ελλειπαν αρκετοι. Η επιλογη της επομενης εκθεσης θα δειξει τις διαθεσεις του κοσμου και εδω θα μαστε να τα λεμε.Να μην πει , διότι το Ledra έκλεισε, το Ιntercontinental ούτε καν απάντησε .
Κι εμένα δεν μου άρεσε ο χώρος , αλλά δεν υπήρχαν επιλογές,
Φέτος ήρθαν πάνω απο 40 αντιπρόσωποι.
Αυτοί που δεν ήρθαν, είναι διάττοντες αστέρες ,που φέτος αντιπροσωπεύουν 5 brand names και του χρόνου τίποτα.
Mια φορά , πριν 3-4 χρόνια , δεν έγινε έκθεση και γκρίνιαζαν άπαντες.Προσωπικα προτιμω το καθολου εκθεση εστω και για μια δυο χρονιες,.
Μήπως θα ήθελες να πεις ονόματα αποντων?επισης αντιπροσωποι για το hi-end ελλειπαν αρκετοι.
Τα focal γέμιζαν σχετικά άνετα ένα μεγάλο χώρο
Τα Focal αν και βρισκονταν σε μεγαλη αιθουσα με πολυ κοσμο και βαβουρα, ηταν ευχαριστα.
τα Focal Sopra Nο1 με τους διακοπτικούς ενισχυτές που τα οδηγούσαν έδιναν μακράν τον καλύτερο ήχο στην Εκθεση.
Focal & αmola-αmola ηχος αδιάφορος ψυχρός και αμουσος παρότι μεγάλος φαν της focal.
Καλυτερο συστημα τα mola mola με τα focal no 1
Εμένα πάντως τα φοκάλ δεν μου ακούγονταν ψυχρά..
focal με τα mola-mola απίστευτα .
το πακετάκι Focal - Μοla Mola ήταν φόλα φόλα για τα λεφτά που ζήταγε
Από φολες, αδιάφορα ψυχρά και αμουσα, μέχρι ο τοπ ήχος της έκθεσης. Φυσικά και όλα τα ενδιάμεσα στάδια, απλώς ευχάριστα κλπ.Εντυπωσιακά τα μικρά Focal που μόνο μικρά δεν ήταν αλλά πολύ συμπιεσμέν
Είναι το μόνο σίγουρο, κι όχι μόνο για τα φοκαλ, αλλά για οτιδήποτε.Focal sopra 1/ mola-mola. Αδύνατον να βγει συμπέρασμα
Εγώ!Από φολες, αδιάφορα ψυχρά και αμουσα, μέχρι ο τοπ ήχος της έκθεσης. Φυσικά και όλα τα ενδιάμεσα στάδια, απλώς ευχάριστα κλπ.
Και σας ερωτώ δυο πράγματα να μου εξηγησετε αγαπητοί μου συνοδοιπόροι:
1) ποιός έχει δίκιο;
Πάλι στις σούφρες την πήγες τη συζήτηση......
Όσο για μένα: Η αξία της υποκειμενικής εκτίμησης του καθενός, είναι σαφώς μικρότερη της αξίας πώλησης της ξεραμένης μυξας της γνωστής πεταλούδας που συναχωμένη πετάει αμέριμνα στο άλφα του κενταύρου, μυξας που θα πουληθεί κατ'αποκλειστικοτητα στο αγοραστικό κοινό του μπλακ φραϊντει που διοργανώνεται απαξ κάθε 689η παρασκευή, το οποίο απευθύνεται αποκλειστικά στις τριτοκοσμικές μπλέ ακρίδες του βητα του κενταύρου, και δη αυτές μόνο με σύνδρομο ντάουν που έχουν κυρηξει πτώχευση λόγω υπερχρέωσης και αλλεπάλληλων μνημονίων από τα σκουλίκια του γάμα του κενταύρου, αυτά με τις ισχυρές τράπεζες. Σκουλίκιααααα.. Χαμός. Τςςς.
......
Όσο για μένα: Η αξία της υποκειμενικής εκτίμησης του καθενός, είναι σαφώς μικρότερη της αξίας πώλησης της ξεραμένης μυξας της γνωστής πεταλούδας που συναχωμένη πετάει αμέριμνα στο άλφα του κενταύρου, μυξας που θα πουληθεί κατ'αποκλειστικοτητα στο αγοραστικό κοινό του μπλακ φραϊντει που διοργανώνεται απαξ κάθε 689η παρασκευή, το οποίο απευθύνεται αποκλειστικά στις τριτοκοσμικές μπλέ ακρίδες του βητα του κενταύρου, και δη αυτές μόνο με σύνδρομο ντάουν που έχουν κυρηξει πτώχευση λόγω υπερχρέωσης και αλλεπάλληλων μνημονίων από τα σκουλίκια του γάμα του κενταύρου, αυτά με τις ισχυρές τράπεζες. Σκουλίκιααααα.. Χαμός. Τςςς.
Ποια είναι λοιπόν η πεντάδα συστημάτων που επιτέλεσαν-κατά τη γνώμη του γράφοντος- με τον καλύτερο τρόπο την εκθεσιακή τους αποστολή,ικανοποιώντας το όραμα των αντιπροσώπων τους;
GoldenEar Triton Seven-Rega
Επιβεβαιώνοντας το ρητό ΄΄Παν Μέτρον Άριστον΄΄ ,έθετε τον μέσο χρήστη προ των ευθυνών του εάν αυτός επέλεγε να το προσπεράσει προκειμένου ν'αναζητήσει ελκυστικότερη απόδοση.Σημειωτέον ότι ο υπεύθυνος δωματίου δεν δεχόταν αναπαραγωγή υλικού άλλου από το δικό του,καλώντας τους ενδιαφερόμενους να επισκεφθούν τον χώρο της αντιπροσωπείας για να το υποβάλλουν σε όποια δυσκολία θα ήθελαν.
Zingali Twenty Evo-Galactron
Μακρο και μικρο-δυναμική πανδαισία,παντελής απουσία τονικής υπογραφής από την κόρνα omniray,αμεσότητα παραπέμπουσα σε live,παρακινούσε φωναχτά και τον πλέον αδιάφορο επισκέπτη σε διασκεδαστική ακρόαση,έστω και αν η τονική ισορροπία και στερεοφωνική απεικόνιση δεν ακολουθούσαν ευλαβικώς τις επιταγές του master.
Tidal
Όπως λέμε...Primadonna.Υπερίσχυσε για την κατάληψη της θέσης ενάντια στις έτερες πριμαντόνες Kaiser Kawero! Classic/CH Precision και του συνόλου με Audio Exclusiv/Clearaudio/Pathos όχι για τη σαγηνευτική αρμονική υπογραφή,αλλά επειδή ακολουθούσε πιστότερα όποτε οι ενεργειακές απαιτήσεις του προγράμματος δυσκόλευαν.
Avalon Idea-Jeff Rowland-MSB
Επέδειξε ότι ένα σύστημα με κλασσική αρχιτεκτονική και παθητικά ηχεία ανάκλασης χαμηλών μπορεί ν'αποδώσει εντός τυπικού μικρού χώρου ακλόνητη στερεοφωνία,λεπτομέρεια,δυναμισμό και τονική ισορροπία,χωρίς ν'απαιτούνται εξωτικά διαφράγματα,λυχνιακές τοπολογίες,θηριώδη ενισχυτικά ή βινυλιακή υπογραφή.
Grimm Audio LS1-Amarra
Εάν με τα προηγούμενα συστήματα ο υποφαινόμενος ευχόταν να πέρναγε κάποιες μέρες ούτως ώστε να άκουγε από μία φορά όλα τα αγαπημένα του μουσικά κομμάτια,αυτό εδώ ήταν το μόνο με το οποίο δεν θα κουραζόταν να τ'ακούει ξανά και ξανά.Ο αντιπρόσωπος είχε αντιπαρέλθει τις ακουστικές δυσκολίες του χώρου με ζεύγος μπασοπαγίδων και διαχυτικές διατάξεις τύπου Schroeder 2d στις γωνίες όπισθεν των ηχείων.Πληροφορούσαν τον ακροατή για την ποιότητα έκαστης παραγωγής με τρόπο που ακύρωνε οιαδήποτε χαϊενδική εκζήτηση.Κάθε νότα υπέβαλλε την ιδέα ότι οι ατέρμονες αγωνίες ως προς την υψηλή πιστότητα εξακολουθούσαν να υφίστανται ακριβώς...κάπου αλλού.Όπως ήταν στημένο το σύνολο,αντιστεκόταν επίσης αποτελεσματικά σε φαινόμενα κωδωνισμού,ακόμα και σε λίαν απαιτητικά δυναμικά ξεσπάσματα του προγράμματος.
Σημειωτέον ότι τα ανακοινωθέντα εκ των προτέρων Kii Three δεν είχαν παραληφθεί εγκαίρως από την ΑΡΑ κατά το χρόνο της εκθέσεως,ενώ το παρόν βινυλιακό Linn Sondek δεν συμμετείχε τελικώς με την επίσης παρούσα metric λόγω ατυχήματος στην κεφαλή κατά τη μεταφορά.