Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Μπααα....πιο ταιριαστό για την περίπτωση του γιατρού είναι αυτό..Κύριε Ελέησον !!
Μπήκε ο δαίμονας των παθητικών στον γιατρό, απεταξάμην !!
Ας δούμε τι έλεγα πριν απο ενα χρόνο λοιπον για τα GoldenEarΣτο παρελθόν, τέτοιες κωλοτούμπες
Παντως με τα ncore μου πρέπει να παίζουν.
Ας μην κολλάμε σε ενεργά και παθητικά,
Και καθε προβλημα εχει περισσότερες απο μια σωστές λύσεις.
Αυτό που ξέρω ειναι πως κάθε πρόβλημα έχει περισσότερες απο μια σωστές λυσεις, και πως ο υποκειμενικός παράγοντας εχει σοβαρότατο ρόλο να παιξει στην επιλογή μιας εξ αυτών (των σωστών λυσεων). Και τα ΚΗ, Adam, ΑΤC, Goldenear, και όχι μόνο, ειναι όλα καλές λυσεις, και εχουν μοντέλα που να ταιριάζουν λιγο ή πολυ με κάθε χώρο και βαλάντιο. Και τελικά αυτο που αρέσει σε μένα, μπορεί να μην αρέσει σε σένα.
Να τελειώνουμε με το ζήτημαΟ Sandy Gross ειναι μεγάλος μάγκας.
Σου λέει, "άσε να βάλω εγω ενίσχυση 1800watt+dsp στα χαμηλά, να τα σιγουρεψω, και μετα κάντε οτι γουστάρετε με χαζούς ενισχυτές και καλωδια απο κει και πάνω. Εκεί στα χαμηλά ειναι που θα μου τα γ@μησετε αν σας αφήσω να κάνετε βλακείες "...
Δεν θα μπορούσε να τα κανει φουλ ενεργά να ειναι εξασφαλισμένος; θα μπορούσε! Αλλα σκέφτηκε πως ο μέσος πελάτης την θελει την αποβλάκωση της αλλαγής ενισχυτών-καλωδίων κτλ κτλ.
Και σου λέει, έτσι θα βγάλουμε λεφτα. Υβρίδιο!
Γιατί δεν βάζεις και αποσπάσματα σου από τα "κηρύγματα μίσους" προς τα κροσόβερ; Τελικά αυτά τα ηχεία έχουν "καλά" κροσόβερ; Τα υπόλοιπα "κακά".Αμήν
Μη μας το κάνετε αυτό! Εδώ πάμε να ξεπεράσουμε τον Τσίπρα.Να κλεισει το θεμα.
Συνοδεύονταν από μια τετράδα ακίδων και μια λαστιχένιων παρεμβυσμάτων.Κρίθηκαν αμφότερα ανεπαρκή,ιδίως αφού ήταν επιθυμητή στήριξη τριών σημείων κι ευθυγράμμιση της μονάδας ΑΜΤ με τα αυτιά καθήμενου ακροατή...Εννοείται
Μπα, τα άφησα να κάθονται σε κάτι όμορφα λαστιχένια ποδαράκια που έχουν. Τα Seven δεν τα έχουν;
Κατέληξες στη θέση που σου προτάθηκε εκ προοιμίου...Τελικά κατέληξα περίπου στην θέση οπου οι άξονες διασταυρώνονται πίσω απο την θέση ακρόασης, ενώ με όσα ηχεία πέρασαν την πόρτα μου τα έβαζα πιο "κλειστά", να διασταυρώνονται στην μύτη μου. Τα GoldenEar μου έδωσαν την εντύπωση πως κρατούσαν το κέντρο τους και την ακρίβεια της εικόνας τους λίγο πιο ανοιχτά, και ακούγονταν πιο ωραία.
Εδώ θίγεται εμμέσως άλλη μια κρυφή αλήθεια κατά τη διευθέτηση ηχείων.Ότι εξαιρώντας κάποιες ιδιαίτερες σχεδιάσεις ηχείων ή ακραίες περιπτώσεις,οφείλουμε πλέον να ομιλούμε όχι για το ποια ηχεία ταιριάζουν σε δεδομένο χώρο ακρόασης,αλλά ποιες αποστάσεις εκ των τοιχωματικών ορίων ανεξαρτήτως ηχείων...Είναι η γεωμετρία του χώρου που θα τείνει να θέτει τους όρους τοποθέτησης αντί του ίδιου του ηχείου...Άρα εντός συγκεκριμένου χώρου θα υφίστανται συγκεκριμένοι αποδεκτοί τρόποι τοποθέτησης.Η αποτυχία τήρησης αυτών των αποστάσεων - ή εντοιχισμού που θα ενσωματωνόταν σε στερεοφωνικό τρίγωνο - τείνει να κρίνει την ασυμβατότητα του ηχείου προς τον αντίστοιχο χώρο.Και αυτό που ειναι πολύ αστείο είναι πως αφου τα έκανα βόλτες γύρω γύρω και μετρούσα ξανά και ξανά, τελικά κατέληξα περίπου στην ίδια απόσταση απο τους τοίχους που είχα μαρκάρει στο πάτωμα με τα B&W. Το SBIR δεν αλλάζει προφανώς.
Λίαν επιεικώς...ανοησίες.Με χαρά διαπιστώνω ό,τι ο συμφορουμίτης αρχίζει και μπαίνει σε καλό δρόμο. Ευτυχώς! Λαμπάδες για την εκκλησία (μπορεί να δει και να συζητήσει με τον Δρ.Άνθιμο, τώρα που τον βράβευσαν οι σοφοί πανεπιστημιακοί της Θεσσαλονίκης) και ημι-παθητικά ηχεία με ΚΡΟΣΟΒΕΡ!!!!
Στο παρελθόν, τέτοιες κωλοτούμπες μόνο οι Καρατζαφέρης, Κουβέλης και Τσίπρας έχουν καταφέρει! Πάει χαλαρά για τον τελικό του αγωνίσματος!
Με άναμμα των λαμπάδων και προσευχή θα είχες καθαρίσει σε λίγα λεπτά.
Μακάρι με ένα σετ ηχείων - έστω και με παθητικό κροσόβερ - να ξεπερνιόταν στη συνείδησή μας ο...VATMANΓιατί δεν βάζεις και αποσπάσματα σου από τα "κηρύγματα μίσους" προς τα κροσόβερ; Τελικά αυτά τα ηχεία έχουν "καλά" κροσόβερ; Τα υπόλοιπα "κακά".
Μη μας το κάνετε αυτό! Εδώ πάμε να ξεπεράσουμε τον Τσίπρα.
Άσε τα σχετικά emoji στην...ταινία τους.Το εν λόγω κροσόβερ είναι και πολύ...pathetic,τέρμα και τελείωσε.
Απ'ό,τι φαίνεται,ο Sandy Gross είναι αφοσιωμένος χρήστης λυχνιακών τελικών (οι οποίοι συμπράττουν και στο voicing των μοντέλων GE),με ιδιαίτερη αδυναμία στους κλασσικούς OTL H3a του αείμνηστου Julius Futterman.Να εδω φρεσκο πραμα ...
GoldenEar's Sandy Gross Talks Loudspeakers
Να παραδώσεις τους Atma-Sphere στον DF για να λήξει...Να κλεισει το θεμα.
Ανάδρομη γραφή του...΄΄νήμα΄΄Αμήν
Α γειά σου δάσκαλε! Ν΄αγιάσει το πληκτρολόγιό σου και το στόμα σου (η η Cortana σου, άμα της τα υπαγορεύεις ).Εδώ θίγεται εμμέσως άλλη μια κρυφή αλήθεια κατά τη διευθέτηση ηχείων.Ότι εξαιρώντας κάποιες ιδιαίτερες σχεδιάσεις ηχείων ή ακραίες περιπτώσεις,οφείλουμε πλέον να ομιλούμε όχι για το ποια ηχεία ταιριάζουν σε δεδομένο χώρο ακρόασης,αλλά ποιες αποστάσεις εκ των τοιχωματικών ορίων ανεξαρτήτως ηχείων...Είναι η γεωμετρία του χώρου που θα τείνει να θέτει τους όρους τοποθέτησης αντί του ίδιου του ηχείου...Άρα εντός συγκεκριμένου χώρου θα υφίστανται συγκεκριμένοι αποδεκτοί τρόποι τοποθέτησης.Η αποτυχία τήρησης αυτών των αποστάσεων - ή εντοιχισμού που θα ενσωματωνόταν σε στερεοφωνικό τρίγωνο - τείνει να κρίνει την ασυμβατότητα του ηχείου προς τον αντίστοιχο χώρο.
Να για παράδειγμα DF, κάτι ηχεία που κοιτούσα τώρα ότι τα δίνει συμφορουμίτης στα 1800€, πως παίζνε με SET...Το δε Triton Reference έπαιξε οδηγούμενο και από μονοτελικές τριόδους...Αυτό είναι το ουσιαστικό υλικό των ονείρων DF,εύχομαι λοιπόν και μελλοντική ενσωμάτωση SET ή OTL σε εναλλακτικό αμιγώς μουσικό setup...
Ε, όχι και έτσιεύχομαι λοιπόν και μελλοντική ενσωμάτωση SET ή OTL σε εναλλακτικό αμιγώς μουσικό setup...
Συνοδεύονταν από μια τετράδα ακίδων και μια λαστιχένιων παρεμβυσμάτων.Κρίθηκαν αμφότερα ανεπαρκή,ιδίως αφού ήταν επιθυμητή στήριξη τριών σημείων κι ευθυγράμμιση της μονάδας ΑΜΤ με τα αυτιά καθήμενου ακροατή...
Κατέληξες στη θέση που σου προτάθηκε εκ προοιμίου...
Εδώ θίγεται εμμέσως άλλη μια κρυφή αλήθεια κατά τη διευθέτηση ηχείων.Ότι εξαιρώντας κάποιες ιδιαίτερες σχεδιάσεις ηχείων ή ακραίες περιπτώσεις,οφείλουμε πλέον να ομιλούμε όχι για το ποια ηχεία ταιριάζουν σε δεδομένο χώρο ακρόασης,αλλά ποιες αποστάσεις εκ των τοιχωματικών ορίων ανεξαρτήτως ηχείων...Είναι η γεωμετρία του χώρου που θα τείνει να θέτει τους όρους τοποθέτησης αντί του ίδιου του ηχείου...Άρα εντός συγκεκριμένου χώρου θα υφίστανται συγκεκριμένοι αποδεκτοί τρόποι τοποθέτησης.Η αποτυχία τήρησης αυτών των αποστάσεων - ή εντοιχισμού που θα ενσωματωνόταν σε στερεοφωνικό τρίγωνο - τείνει να κρίνει την ασυμβατότητα του ηχείου προς τον αντίστοιχο χώρο.
Λίαν επιεικώς...ανοησίες.
Η πραγματικότης είναι πιο πεζή...Το διαθέσιμο ποσό δεν ήταν αρκετό για υλοποίηση ενεργού setup που θα πληρούσε τις προδιαγραφές που είχε θέσει ο DF.
Μακάρι με ένα σετ ηχείων - έστω και με παθητικό κροσόβερ - να ξεπερνιόταν στη συνείδησή μας ο...VATMAN
Όσο και να επιδίωκα να μιλήσω περί ΄΄ωραίας ατμόσφαιρας΄΄,στην πραγματικότητα πρόκειται για...πολλές (ατμόσφαιρες...πίεσης)
Πληροφοριακώς,υπάρχουν και ΄΄καλά΄΄ κροσόβερ...Όσα διαχειρίζονται το σήμα σε αμιγώς ψηφιακό πεδίο (είναι εκείνο που λένε...πεδίον δόξης λαμπρόν)
Άσε τα σχετικά emoji στην...ταινία τους.Το εν λόγω κροσόβερ είναι και πολύ...pathetic,τέρμα και τελείωσε.
Κατά τα άλλα,ο βαθμός κατά τον οποίον τείνουμε να παραβλέπουμε την παθητικότητα του κρος αποτελεί δείγμα αξίας του ηχείου.
Απ'ό,τι φαίνεται,ο Sandy Gross είναι αφοσιωμένος χρήστης λυχνιακών τελικών (οι οποίοι συμπράττουν και στο voicing των μοντέλων GE),με ιδιαίτερη αδυναμία στους κλασσικούς OTL H3a του αείμνηστου Julius Futterman.
http://www.audioclassica.de/files/Dokumente/Die-Futterman-Story-2.pdf
Το δε Triton Reference έπαιξε οδηγούμενο και από μονοτελικές τριόδους...Αυτό είναι το ουσιαστικό ΄΄υλικό των ονείρων΄΄ DF,
εύχομαι λοιπόν και μελλοντική ενσωμάτωση SET ή OTL σε εναλλακτικό αμιγώς μουσικό setup...
Να παραδώσεις τους Atma-Sphere στον DF για να λήξει...
Ανάδρομη γραφή του...΄΄νήμα΄΄
"Νίψον Ανομήματα,μη μόναν όψιν"
(Σταδιακή...υποβάθμιση επιχειρηματολογίας)