- Μηνύματα
- 42.831
- Reaction score
- 76.331
Καθώς έψαχνα τα vintage videos της GE, τι βρήκα; Πάρτυ θα γίνει.
Σαν atmos είναι σε πιο κοντό!Καθώς έψαχνα τα vintage videos της GE, τι βρήκα; Πάρτυ θα γίνει.
Να μπούμε σ' ένα τέτοιο πριν πάμε για ψώνια. Μην μας δουν απεριποίητους στα μαγαζιά με τους διαχύτες.Καθώς έψαχνα τα vintage videos της GE, τι βρήκα; Πάρτυ θα γίνει.
Κάνει ωραίο περμαναντ,για professional καταστάσεις.Να μπούμε σ' ένα τέτοιο πριν πάμε για ψώνια. Μην μας δουν απεριποίητους στα μαγαζιά με τους διαχύτες.
Η περμανάντ πέριξ των ώτων, συντελεί στην απορρόφηση, στη διάθλαση ή στη διάχυση του ήχου;Κάνει ωραίο περμαναντ,για professional καταστάσεις.
Για να μη ξεχάσω κάτι πολύ σημαντικό:Είδατε τι καλά που τα ξέρουν όσοι είναι στο πλακάκι;
Πράγματι,η οριζοντιωμένη τοποθέτηση ευνοεί επιλεκτικά την θέση ακρόασης επί του άξονα (on-axis) χωρίς να χρειαζόταν κιόλας ο κεντρικά ευρισκόμενος ακροατής ν'αναρωτιέται για την προτιμότερη πλευρά...offset ως προς τον γεωμετρικό τόπο του tweeter.Ισχύουν όσα είχα γράψει εδώ.
Η κατακόρυφη απόκριση συχνότητας είναι πολύ καλύτερη από την οριζόντια.
Εφόσον κάθεσαι κέντρο, για σένα μόνο, η οριζόντια τοποθέτηση του ηχείου είναι προτιμότερη. Για τους παραδίπλα, η κατακόρυφη.
Για τα στούντιο, η οριζόντια είναι μαστ. Το ηχείο φτιάχτηκε για οριζόντια.
Νομίζω ότι είναι πιο σημαντική παράμετρος η μείωση της απόστασης ακρόασης.
Γιού νόου μπέτερ. Ο μπούτχιας άραγε τι λέει;
Εάν ίσχυε ακριβώς κάτι τέτοιο,τότε δεν θα μπορούσαν ν'αναπτυχθούν λογισμικά που θα προσέδιδαν πλήρη στερεοσκοπική αντίληψη κατά τη χρήση...ακουστικών.Με τα (πολύ) λίγα που καταλαβαίνω θα έλεγα ότι υπάρχει μια πολύ μεγάλη διαφορά μεταξύ ακρόασης στέρεο και πολυκάναλης. Στο στέρεο μπορείς να πας πολύ κοντά στα ηχεία και με το φαινόμενο της στερεοφωνίας να έχεις μπροστά σου μια σκηνή και να μην σου έρχεται ο ήχος από το ηχείο. Το ζω καθημερινά στο γραφείο μου που έχω τα ηχεία στο μισό μέτρο.
Στο πολυκάναλο όμως, και δη το 3d, που θέλεις να πάρεις την αίσθηση ότι βρίσκεσαι σε ένα θόλο ηχητικού πεδίου από όπου ξεπηδάνε ήχοι από διάφορα σημεία προς διάφορες κατευθύνσεις και όλα τα σχετικά πιστεύω ότι αν βρεθεί κάποιος πολύ κοντά σε κάποια ηχεία (ή και σε όλα συμμετρικά) δεν προλαβαίνει να αναπτυχθεί το φαινόμενο του ηχητικού θόλου (το λέω με δικά μου λόγια ελπίζω να καταλαβαίνετε τι θέλω να πω ) και έτσι θα είναι πολύ έντονη η παρουσία της πηγής εκάστου ήχου. Δεν ξέρω πόση απόσταση χρειάζεται για να αναπτυχθεί ομαλά αυτή η τρισδιάστατη σκηνή-αίσθηση από τα ηχεία, τελείως εμπειρικά θα εκτιμούσα πάνω από 2.5 μέτρα προς το 3 και φυσικά όσο το δυνατό γίνεται με ομοιόμορφη κατανομή των επιμέρους ηχείων με τρόπο τέτοιο ώστε να εφάπτονται ενός θόλου γύρω από τη MLP.
Οπότε αυτό είναι το πρόβλημα που έχω βιώσει σε χώρο με μικρή απόσταση από τα ηχεία, προφανώς το λεγόμενο sweet spot είναι πολύ εστιασμένο.Στην περίπτωση όπου θα εφαρμόζονταν αρκετά μικρές αποστάσεις από την κεφαλή του κεντρικά ευρισκόμενου ακροατή,τότε μικρές κινήσεις από την πλευρά εκείνου θα γεννούσαν μεγαλύτερες αποκλίσεις από τη βέλτιστη συνθήκη.
Sweet stop.sweet post
Υπάρχει ράφι με ταινίες εκεί, που θεωρείται ήπια διάχυση.Δε βάζεις μια σιδερώστρα αριστερά και μια δεξιά για να έχεις λίγο καλύτερη ομοιομορφία, μιας και αριστερά καταλαβαίνω ότι δεν είναι απορροφητική η επιφάνεια;
Ξεκινά απο σήμερα (λέμε τώρα, μέσα στο '18-'19)
Wow!άμεσα*...
*στο επόμενο τρίμηνο!
Δεν τον βλέπω ζωηρό.Πίεσε και άλλο τον Rose πιο πολύ!
Μια έχουμε, σχεδόν διακοσμητική γιατί έχουμε απελευθερωθεί απο την καταπίεση του σιδερώματος.τις σιδερώστρες
Θα πάω στα μαγαζά με τη Ροουζαλίτα να βρω.με τα σκαμπουδακια για τα ποδαρακια σας τι θα κανεις τελικα?
Με ζητήσατε;Δεν τον βλέπω ζωηρό.
Να πάμε στο ΙΚΕΑ να πάρω και βάση για το κεντρικό.Θα πάω στα μαγαζά με τη Ροουζαλίτα να βρω.