- Μηνύματα
- 22.271
- Reaction score
- 15.543
Τι συμπτωση, και εγω γελαω οταν υποστηριζεται οτι αγοραζοντας ενεργα παιρνεις οκταπλασια ποιοτητα απο τα πανακριβα υπερτιμημενα παραδοσιακα ηχεια. Να μην μιλησω για ψηφιακη ισοσταθμιση που μου θυμιζει το ανεκδοτο με τον Τοτο. Σε λαθος νημα γραφω. Σορρυ Βασιλη.Λίγο παραπάνω συγκρίνονται ηχεία των 180 ευρώ με ηχεία των 1000 ευρώ, που θέλουν και μερικά εκατοστάρικα έξτρα για ενίσχυση.
Δηλαδή με λόγο αξίας περίπου 1/8.
Που να μην ήσουν και λογιστής, θα τα σύγκρινες με Wilson Alexandria
Γελάω απο το απόγευμα, απίστευτο
Ταχαλαταχαλασα μαζι τους@kogni για πες μας και εσυ για τα ενεργα. τα εχεις ακομη?
Να συγκρίνουμε προϊόντα ίσης αξίας. Δεν εχει νόημα αλλιώς. Ειναι παντελώς παράλογο.Τι συμπτωση, και εγω γελαω οταν υποστηριζεται οτι αγοραζοντας ενεργα παιρνεις οκταπλασια ποιοτητα απο τα πανακριβα υπερτιμημενα παραδοσιακα ηχεια. Να μην μιλησω για ψηφιακη ισοσταθμιση που μου θυμιζει το ανεκδοτο με τον Τοτο. Σε λαθος νημα γραφω. Σορρυ Βασιλη.
Τώρα μιλάς σωστά. Αλλά ποιό παθητικό ηχείο+ενισχυτής με συνολικό κόστος 200-300-400€ κανει για σαλόνι;Ναι συμφωνω και εγω, να μην μπερδευουμε τον κοσμο, να παρει ενεργο μονιτορ, να ξερει οτι πρεπει να εχει αποσταση 1,5 μετρο, να παρει και πιο μικρη οθονη και να μην μιλαει κανεις γιατι δεν θα ακουγεται η ταινια. Επισης να ξερει ο κοσμος οτι δεν υπαρχουν τζαιαντ κιλερς, οτι πληρωνεις παιρνεις, μας εφαγε το πολιτικαλ κορεκτ, αυτο μας εφαγε, δεν κανουν τα ενεργα μονιτορ των 200,300,500, ευρω για σαλονι, για στουντιο ειναι φτιαγμενα, αν εκαναν για σαλονι η για πιο μεγαλους χωρους θα εκαναν οσο και αυτα που μπορουν να ανταποκριθουν στις αναγκες οδηγησης ενος μεγαλου χωρου.
Δεν εχω ιδέα...φαντάζομαι πως και τα δυο θα ειναι ανεπαρκή. Και παλι βέβαια τα κλιπς ειναι ακριβότερα απο τα 8, λαμβάνοντας υπόψιν το έξτρα κόστος ενίσχυσης.Να συγκρίνουμε ένα ταπεινό klipsch rp150 πανω σε av ενισχυτη με τα Yamaha hs8 το klipsch ειναι πιο φθηνό .
Quiz : ποιο ακούγεται καλύτερα στην θέση που κάθεται ας πούμε ο Βασίλης ?
Αυτό το ρητό-απολίθωμα δεν θα το σχολιάσω περαιτέρωΝα μην μιλησω για ψηφιακη ισοσταθμιση που μου θυμιζει το ανεκδοτο με τον Τοτο
Δεν ξέρω Βλάσση ποιοί είστε οι "εσείς" που το έχετε ξαναζήσει. "Εμείς" (οι "άλλοι") έχουμε ζήσει "άλλα", "εδώ και 35 χρόνια".Παντα μιλαω σωστα, μερικες φορες δεν γινομαι αντιληπτος, το θεμα με την ισοσταθμιση, τις καρτες ηχου και τα επαγγελματικα το εχουμε ξαναζησει πριν απο 15 χρονια. Και τοτε καποιοι μιλαγαν για θαυματα. Αλλα θαυματα δεν υπαρχουν και τα παντα εξηγουνται απο την Φυσικη της δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης και απο την ανταλλακτικη αξια ενος αγαθου μεσω του μηχανισμου τιμων.
Τι νόστιμα που τα λες..Και γιατι εχεις φαρδιά τρύπα
Η τρύπα είναι ακυρώσεις του συστήματος χώρος - υποπόδιο - πολυθρόνα αν μπορούσε να πάει στη μέση του τοίχου το sub μάλλον θα ήταν καλύτερα, τουλάχιστον έτσι λέει το simulation.Τι σκτ με τον Μαραντζ? Γιατι με το κεντρικό σου παίζει 5ντιμπια χαμηλότερα το sub?
Και γιατι εχεις φαρδιά τρύπα 40-80Hz?