melina
Cargo 200
- Μηνύματα
- 23.943
- Reaction score
- 43.267
Από αυτό που διάβασα κατάλαβα ότι και τα 2 που ανέφερα είναι αναγκαία για να πάρεις τα καλά του εντοιχισμού.
Τώρα, ο τοίχος ανακλά όλη την 2π-προς-τα-πίσω ακτινοβολία του σαμπ σου και την φέρνει (με καθυστέρηση) στο χώρο σου.Δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί το svs, που το κοιτάω και με κοιτάει από απέναντι τώρα που γράφω, και βρίσκεται κολλητά στον τοίχο (η πίσω πλευρά του) θα δουλέψει διαφορετικά αν ανοίξω μια τρύπα στον τοίχο, το πάω πιο πίσω όσο είναι το βάθος του και "βλέπει" ξανά ένα τοίχο πίσω του.
Γιατί δεν έχεις καταλάβει τι σημαίνει λοβός ακτινοβολίας, και κατ'επέκτασιν τι κέρδος έχεις από τη διαφοροποίηση ενός παντοκατευθυντικού σε καρδιοειδή.Δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί το svs, που το κοιτάω και με κοιτάει από απέναντι τώρα που γράφω, και βρίσκεται κολλητά στον τοίχο (η πίσω πλευρά του) θα δουλέψει διαφορετικά αν ανοίξω μια τρύπα στον τοίχο, το πάω πιο πίσω όσο είναι το βάθος του και "βλέπει" ξανά ένα τοίχο πίσω του.
Δε χάνεται στον πίσω από τον τοίχο χώρο.Τώρα, ο τοίχος ανακλά όλη την 2π-προς-τα-πίσω ακτινοβολία του σαμπ σου και την φέρνει (με καθυστέρηση) στο χώρο σου.
Αν ανοίξεις την τρύπα, η 2π-προς-τα-πίσω ακτινοβολία θα χαθεί (θεωρητικά) στον πίσω από τον τοίχο χώρο, ο οποίος πρέπει να είναι αρκετά μεγάλος (ή καλά μονωμένος). Επίσης, το χώρισμα, η μπάφλα πρέπει να είναι μεγάλη και από στερεό υλικό που δεν το διαπερνά το μπάσο.
μα δεν ανοίγουμε μια τρύπα για να επικοινωνήσουμε με έναν άλλο πίσω χώρο αλλά για να πάει 50 πόντους πιο πίσω πάλι σε τοίχο.Τώρα, ο τοίχος ανακλά όλη την 2π-προς-τα-πίσω ακτινοβολία του σαμπ σου και την φέρνει (με καθυστέρηση) στο χώρο σου.
Αν ανοίξεις την τρύπα, η 2π-προς-τα-πίσω ακτινοβολία θα χαθεί (θεωρητικά) στον πίσω από τον τοίχο χώρο, ο οποίος πρέπει να είναι αρκετά μεγάλος (ή καλά μονωμένος). Επίσης, το χώρισμα, η μπάφλα πρέπει να είναι μεγάλη και από στερεό υλικό που δεν το διαπερνά το μπάσο.
Αυτές που πάνε ταβάνι και δεξιά αριστερά καταλαβαίνω ότι αν βρουν τοίχο (όταν είναι περίκλειστο) τότε αυτοακυρώνονται τρόπο τινά καθώς εγκλωβίζονται σε ένα μικρό χώρο (τα όρια των τοιχωμάτων) όπου πρακτικά δεν έχουν χώρο (χρόνο) να αναπτυχθούν τα κύματα.Επίσης υπάρχει μια ακτινοβολία που πάει προς το ταβάνι.
Άλλη μία που πάει στον δεξιό τοίχο, και μία στον αριστερό.
Όλες αυτές, ανακλώνται, δημιουργώντας τα προβλήματα που ακούς.
Στο εντοιχισμένο, δεν υπάρχουν αυτά.
Και αν έχει πίσω το reflex τι γίνεται.https://www.sweetwater.com/insync/benefits-methods-of-soffit-mounting-studio-monitors/
View attachment 109363
[DOUBLEPOST=1541577543][/DOUBLEPOST]
Όχι. Διάβασε 2-3 Λίνκ βρε αδερφέ..
Υπάρχουν λύσεις.Και αν έχει πίσω το reflex τι γίνεται.
Κάνεις το μεγάφωνο sealed αναγκαστικά με απρόβλεπτα αποτελέσματα??
40000€ Το ζεύγος.Λύσεις, υπάρχουν.
Εμφανίσημες, όχι μόνο στουντιακές.
Δικαιολογίες δεν υπάρχουν...
View attachment 109390
Πάτε και μου παίρνετε μπιενταμπλεγιου.... Πφφφφφφφχχχχχχχχχ
Εδώ θέλω να επιμείνω.Δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί το svs, που το κοιτάω και με κοιτάει από απέναντι τώρα που γράφω, και βρίσκεται κολλητά στον τοίχο (η πίσω πλευρά του) θα δουλέψει διαφορετικά αν ανοίξω μια τρύπα στον τοίχο, το πάω πιο πίσω όσο είναι το βάθος του και "βλέπει" ξανά ένα τοίχο πίσω του.
Εσύ μπορεί να είσαι πτωχός, αλλά εγώ ξέρω αρκετούς που έχουν δώσει περισσότερα λεφτά για ένα ζευγάρι παθητικά ηχεία, κι άλλα τόσα για ενισχυτικά.40000€ Το ζεύγος.
Κάποιοι δίνουν τόσα για καλώδια και ρακ μόνο.Εσύ μπορεί να είσαι πτωχός, αλλά εγώ ξέρω αρκετούς που έχουν δώσει περισσότερα λεφτά για ένα ζευγάρι παθητικά ηχεία, κι άλλα τόσα για ενισχυτικά.
Τουλάχιστον βγαίνει κι ενεργό το γκεϊθάιν.