- Μηνύματα
- 6.861
- Reaction score
- 5.402
Με πολλές κλανιές βάφονται αυγά;
Με πολλές κλανιές βάφονται αυγά;
To πρόβλημα είναι ποιον προσέσορα χρειαζόμαστε για τόσα πολλά κανάλια
Με πολλές κλανιές βάφονται αυγά;
Ρώτησα γιατί έχουν γραφτεί διάφορα υπέρ του τύπου line array.To πρόβλημα είναι ποιον προσέσορα χρειαζόμαστε για τόσα πολλά κανάλια
Το ερώτημα μεταξύ δικάναλου και πολυκάναλου ηχοσυστήματος έχει απαντηθεί εκτενώς.
Τα κατάλαβα.Το ερώτημα μεταξύ δικάναλου και πολυκάναλου ηχοσυστήματος έχει απαντηθεί εκτενώς.
Εκτιμώ ότι προσφέρει τόσο σημαντικά περισσότερα η πολυκάναλη ακρόαση, που δεν έχει νόημα ο παλιμπαιδισμός στα απαρχαιωμένα δεδομένα του '70 με δικάναλα σετάπ στο σωτήριο έτος 2020 παρά τρίχα.
Το δικάναλο ήταν της μόδας πριν πάμε στο φεγγάρι, ε, φτάνει, πήγαμε και ξαναπήγαμε...
Αλλαγή συζήτησης:
Τώρα, όσον αφορά το πολυκαναλο, η πρωταρχικής σημασίας απαίτηση είναι τουλάχιστον να πληρούνται οι βασικές προδιαγραφές στάθμης (και απόκρισης, παραμόρφωσης, ισοστάθμισης, κλπ) που όπως έχει επισημανθεί, είναι 85 + 20 ντεσιμπέλ για τους δορυφόρους, δηλαδή 105 ντεσιμπέλ σε όλο το φάσμα των δορυφόρων (από 80 κύκλους και πάνω) στη θέση ακρόασης.
Για να γίνω ακόμα πιο σαφής, το κυρίως πρόβλημα των δορυφόρων βρίσκεται στο φάσμα 80-200 Hz, όπου θα πρέπει να υπολογίσουμε ότι θα μπορούν να φτάσουν τα 105 ντεσιμπέλ στη θέση ακρόασης έκαστο.
Τα μικρά φτηνά Άνταμ που δείχνεις, ανεπαρκούν ακόμα και στο 1μ.
Το όμοιο περί προδιαγραφών ισχύει για τη θέση ακρόασης και για τα σαμπ, μόνο που εκεί προσθέτεις 10 ντεσιμπέλ για το .1 και άλλα 10 ντεσιμπέλ για το bass management των δορυφόρων και για το τάργκετ κερβ, δηλαδή μιλάμε για 20 ντεσιμπέλ πάνω από τη στάθμη των δορυφόρων.
Δηλαδή, για να το κάνω σαφές, τα σαμπ θα χρειάζεται να μπορούν να βγάζουν 125 ντεσιμπέλ σε όλο το εύρος λειτουργίας τους (20-80 κύκλους). Αυτό, δεν είναι τόσο απλό..
Καλό θα ήταν να υπάρχει και κάποιο δυναμικό περιθώριο.
Αυτές είναι οι τυπικές προϋποθέσεις και προδιαγραφές στάθμης αναφοράς του πολυκάναλου σετάπ.
Σημειώστε, ότι αυτή η στάθμη δεν είναι "δυνατά". Είναι κανονική, χορταστική στάθμη ακρόασης.
Σημειώστε επίσης, πως η τιμή των 85 ντεσιμπέλ στάθμης αναφοράς, είναι η υψηλότερη αποδεκτή ως στάθμη αναφοράς.
Υπάρχουν προτάσεις να είναι στα 83 ντεσιμπέλ, στα 80 ντεσιμπελ, αλλά και στα 78 ντεσιμπέλ η στάθμη αναφοράς.
Οπότε, αναλόγως επιλογής επιπέδου στάθμης αναφοράς, κατεβαίνουν και οι μέγιστες απαιτούμενες στάθμες από σαμπ και δορυφόρους.
Σε κάθε περίπτωση, χρήσιμο είναι να θυμάστε ότι οι πολύ μεγάλες στάθμες των δορυφόρων είναι άχρηστες, αν δεν μπορεί να ακολουθήσει στις απαιτούμενες στάθμες το σύνολο των διαθέσιμων σαμπ.
Mε 50W ενισχυτή στο γούφερ, τι είναι;Δεν τα λες και κλανιές τα μικρά.
Αυτές είναι οι κλανιές.Creative 5.1
Όχι. Κακώς τα υποτίμησε ο Γιάννης: (από το Λίνκ που ο ίδιος ανέβασε)Δεν τα λες και κλανιές τα μικρά.
Για 200 ευρώ δεν το συζητώ, μια χαρά θα είναι τα T7V για πάνω στο γραφείο.
Αυτά δηλώνουν: 110 dB (1m / pair). Δλδ 107 στα 2 μ.?Τα μικρά φτηνά Άνταμ που δείχνεις, ανεπαρκούν ακόμα και στο 1μ.
Συμπληρώνω: αυτά τα Τ7 πώς μπορεί κανείς να βρει τα dB τους στο φάσμα αυτό?στο φάσμα 80-200 Hz
104 λοιπόν στα 2 μέτρα. Το +3 για κάθε επιπλέον ζεύγος ισχύει ή τα έχω κάνει κι εδώ σαλάτα??Κάθε διπλασιασμός απόστασης αφαιρεί 6db
Είναι +3db για κάθε επιπλέον ηχείο.104 λοιπόν στα 2 μέτρα. Το +3 για κάθε επιπλέον ζεύγος ισχύει ή τα έχω κάνει κι εδώ σαλάτα??