S series, the new flagship monitoring range from Adam audio!




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.559
Reaction score
30.459
Με πολλές κλανιές βάφονται αυγά;
To πρόβλημα είναι ποιον προσέσορα χρειαζόμαστε για τόσα πολλά κανάλια :whistling:
Ρώτησα γιατί έχουν γραφτεί διάφορα υπέρ του τύπου line array.
Τωρα για συνδεσμολογία δεν ξέρω, να παίζουν 3-6 Τ7V σαν ένα ηχείο οπότε κάτι σαν xlr splitter ίσως, μπορεί να λέω χαζομάρα.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.816
Reaction score
136.745
Να κάνω μια "χαζή" ερώτηση.

2 x S2V ή (?)14 x T7V?
Το ερώτημα μεταξύ δικάναλου και πολυκάναλου ηχοσυστήματος έχει απαντηθεί εκτενώς.

Εκτιμώ ότι προσφέρει τόσο σημαντικά περισσότερα η πολυκάναλη ακρόαση, που δεν έχει νόημα ο παλιμπαιδισμός στα απαρχαιωμένα δεδομένα του '70 με δικάναλα σετάπ στο σωτήριο έτος 2020 παρά τρίχα. :p

Το δικάναλο ήταν της μόδας πριν πάμε στο φεγγάρι, ε, φτάνει, πήγαμε και ξαναπήγαμε...:D

Αλλαγή συζήτησης:

Τώρα, όσον αφορά το πολυκαναλο, η πρωταρχικής σημασίας απαίτηση είναι τουλάχιστον να πληρούνται οι βασικές προδιαγραφές στάθμης (και απόκρισης, παραμόρφωσης, ισοστάθμισης, κλπ) που όπως έχει επισημανθεί, είναι 85 + 20 ντεσιμπέλ για τους δορυφόρους, δηλαδή 105 ντεσιμπέλ σε όλο το φάσμα των δορυφόρων (από 80 κύκλους και πάνω) στη θέση ακρόασης.

Για να γίνω ακόμα πιο σαφής, το κυρίως πρόβλημα των δορυφόρων βρίσκεται στο φάσμα 80-200 Hz, όπου θα πρέπει να υπολογίσουμε ότι θα μπορούν να φτάσουν τα 105 ντεσιμπέλ στη θέση ακρόασης έκαστο.

Τα μικρά φτηνά Άνταμ που δείχνεις, ανεπαρκούν ακόμα και στο 1μ.

Το όμοιο περί προδιαγραφών ισχύει για τη θέση ακρόασης και για τα σαμπ, μόνο που εκεί προσθέτεις 10 ντεσιμπέλ για το .1 και άλλα 10 ντεσιμπέλ για το bass management των δορυφόρων και για το τάργκετ κερβ, δηλαδή μιλάμε για 20 ντεσιμπέλ πάνω από τη στάθμη των δορυφόρων.

Δηλαδή, για να το κάνω σαφές, τα σαμπ θα χρειάζεται να μπορούν να βγάζουν 125 ντεσιμπέλ σε όλο το εύρος λειτουργίας τους (20-80 κύκλους). Αυτό, δεν είναι τόσο απλό..:(

Καλό θα ήταν να υπάρχει και κάποιο δυναμικό περιθώριο.

Αυτές είναι οι τυπικές προϋποθέσεις και προδιαγραφές στάθμης αναφοράς του πολυκάναλου σετάπ.

Σημειώστε, ότι αυτή η στάθμη δεν είναι "δυνατά". Είναι κανονική, χορταστική στάθμη ακρόασης.

Σημειώστε επίσης, πως η τιμή των 85 ντεσιμπέλ στάθμης αναφοράς, είναι η υψηλότερη αποδεκτή ως στάθμη αναφοράς.

Υπάρχουν προτάσεις να είναι στα 83 ντεσιμπέλ, στα 80 ντεσιμπελ, αλλά και στα 78 ντεσιμπέλ η στάθμη αναφοράς.

Οπότε, αναλόγως επιλογής επιπέδου στάθμης αναφοράς, κατεβαίνουν και οι μέγιστες απαιτούμενες στάθμες από σαμπ και δορυφόρους. ;)

Σε κάθε περίπτωση, χρήσιμο είναι να θυμάστε ότι οι πολύ μεγάλες στάθμες των δορυφόρων είναι άχρηστες, αν δεν μπορεί να ακολουθήσει στις απαιτούμενες στάθμες το σύνολο των διαθέσιμων σαμπ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.559
Reaction score
30.459
Το ερώτημα μεταξύ δικάναλου και πολυκάναλου ηχοσυστήματος έχει απαντηθεί εκτενώς.

Εκτιμώ ότι προσφέρει τόσο σημαντικά περισσότερα η πολυκάναλη ακρόαση, που δεν έχει νόημα ο παλιμπαιδισμός στα απαρχαιωμένα δεδομένα του '70 με δικάναλα σετάπ στο σωτήριο έτος 2020 παρά τρίχα. :p

Το δικάναλο ήταν της μόδας πριν πάμε στο φεγγάρι, ε, φτάνει, πήγαμε και ξαναπήγαμε...:D

Αλλαγή συζήτησης:

Τώρα, όσον αφορά το πολυκαναλο, η πρωταρχικής σημασίας απαίτηση είναι τουλάχιστον να πληρούνται οι βασικές προδιαγραφές στάθμης (και απόκρισης, παραμόρφωσης, ισοστάθμισης, κλπ) που όπως έχει επισημανθεί, είναι 85 + 20 ντεσιμπέλ για τους δορυφόρους, δηλαδή 105 ντεσιμπέλ σε όλο το φάσμα των δορυφόρων (από 80 κύκλους και πάνω) στη θέση ακρόασης.

Για να γίνω ακόμα πιο σαφής, το κυρίως πρόβλημα των δορυφόρων βρίσκεται στο φάσμα 80-200 Hz, όπου θα πρέπει να υπολογίσουμε ότι θα μπορούν να φτάσουν τα 105 ντεσιμπέλ στη θέση ακρόασης έκαστο.

Τα μικρά φτηνά Άνταμ που δείχνεις, ανεπαρκούν ακόμα και στο 1μ.

Το όμοιο περί προδιαγραφών ισχύει για τη θέση ακρόασης και για τα σαμπ, μόνο που εκεί προσθέτεις 10 ντεσιμπέλ για το .1 και άλλα 10 ντεσιμπέλ για το bass management των δορυφόρων και για το τάργκετ κερβ, δηλαδή μιλάμε για 20 ντεσιμπέλ πάνω από τη στάθμη των δορυφόρων.

Δηλαδή, για να το κάνω σαφές, τα σαμπ θα χρειάζεται να μπορούν να βγάζουν 125 ντεσιμπέλ σε όλο το εύρος λειτουργίας τους (20-80 κύκλους). Αυτό, δεν είναι τόσο απλό..:(

Καλό θα ήταν να υπάρχει και κάποιο δυναμικό περιθώριο.

Αυτές είναι οι τυπικές προϋποθέσεις και προδιαγραφές στάθμης αναφοράς του πολυκάναλου σετάπ.

Σημειώστε, ότι αυτή η στάθμη δεν είναι "δυνατά". Είναι κανονική, χορταστική στάθμη ακρόασης.

Σημειώστε επίσης, πως η τιμή των 85 ντεσιμπέλ στάθμης αναφοράς, είναι η υψηλότερη αποδεκτή ως στάθμη αναφοράς.

Υπάρχουν προτάσεις να είναι στα 83 ντεσιμπέλ, στα 80 ντεσιμπελ, αλλά και στα 78 ντεσιμπέλ η στάθμη αναφοράς.

Οπότε, αναλόγως επιλογής επιπέδου στάθμης αναφοράς, κατεβαίνουν και οι μέγιστες απαιτούμενες στάθμες από σαμπ και δορυφόρους. ;)

Σε κάθε περίπτωση, χρήσιμο είναι να θυμάστε ότι οι πολύ μεγάλες στάθμες των δορυφόρων είναι άχρηστες, αν δεν μπορεί να ακολουθήσει στις απαιτούμενες στάθμες το σύνολο των διαθέσιμων σαμπ.
Τα κατάλαβα. :hi:
 

Μηνύματα
6.854
Reaction score
5.395
Δεν τα λες και κλανιές τα μικρά.
Mε 50W ενισχυτή στο γούφερ, τι είναι;

Για πάνω στο γραφείο στους 80 πόντους κάτι θα κάνει ένα ζευγάρι Τ7V, ή γύρω-γύρω από το γραφείο για 5.1.
Σίγουρα από κάτι Creative 5.1, θα είναι πολυ καλύτερα.
 

Μηνύματα
16.542
Reaction score
23.458
αν πας στο κονφιγκουρατορ σε βγαζει και τιμη στο περιπου
μια συνθεση με 22 τουβλακια παει περι τα 12000 και διαλεγεις αν θες να το εμπλουτισεις περισσοτερο η λιγοτερο
 



Μηνύματα
4.962
Reaction score
4.156
Παντως πρεπει να παρουμε και μια παραμετρο ακομη.
Ενταξει δυο μικρα ηχεια σε δικαναλο μπορει να πρεπει να παιζουν σε μικρες αποστασεις. Οταν ομως εχεις 7 μικρα τοτε τι γινεται? Σαφως και τα πραγματα γινονται αισθητα καλυτερα.

Βεβαια πρεπει πρωτιστως να εξηγησουμε σε τι χωρο θα παιξουν (εμβαδον) Κι αν μαλιστα προσθεσεις κι ενα αξιοπρεπες σαμπ τοτε το πραγμα παει αλλου.

Εγω αυτη την στιγμη ακουω τα δυο ADAM A7X μαζι με το σαμπ της FOCAL (sub6). Ειναι απιστευτο το τι ηχος βγαινει. Αν κρυψεις τα ηχεια θα νομιζεις οτι εχεις απεναντι σου δυο τεραστια ηχεια. ΑΝ προστεθουν κι αλλα 5 τετοια κι ενα ακομη σαμπ αληθεια που θα παει η βαλιτσα?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.816
Reaction score
136.745
Δεν τα λες και κλανιές τα μικρά.
Όχι. Κακώς τα υποτίμησε ο Γιάννης: (από το Λίνκ που ο ίδιος ανέβασε)

The new T series is almost a how-the-hell-did-they-pull-this-off scenario. I’ll never quite wrap my head around how they managed to maintain high quality sounding monitors into such a low-cost product. I know it’s due to manufacturing, materials, features, non-modular build design, and other factors, but in the end, these monitors just kick major butt. To me these approach the sound characteristic to the AX series, (with a slightly less fullness in comparison, but not lacking in a general sense). As a side note, I absolutely LOVE how brass sounds through these monitors.

Anyone that has wanted high quality studio monitors in their setup but couldn’t afford it, now has no excuse to obtain these firsthand. I would’ve dreamed to have had these almost 30 years ago when I was first building my home recording studio and going to school for sound engineering. But these aren’t just applicable to the budding engineer, amateur, hobbyist, or weekend pro. These can sit right at home in a professional facility environment as well. While the S series stands as my top choice (for reasons stated above), the T7Vs also sit in my facility. I think these can also make the perfect surround setup for many people, as it’s affordable for an array of 5 or 7 monitors, while still providing both flat and dimensional accuracy (as explained at the start of this article). In the case of my “hybrid suite”, I use the S2Vs as my primary stereo mixing/mastering studio monitors and I use the T7Vs as secondary stereo pairs and for 5.1 surround.


Καλό είναι να είμαστε πιο προσεκτικοί, και απλώς να εκτιμούμε αν οι προδιαγραφές των εν λόγω μηχανών, αρκούν για την δική μας υλοποίηση, βάσει των τεχνικών χαρακτηριστικών τους (αντικειμενικά) και όχι με πομπώδεις δηλώσεις περί ενισχυτικών ή άλλων δικών μας απωθημένων. ;)

Στο κάτω κάτω της γραφής, σε αυτό το κοστολόγιο να παίρνεις μηχάνημα που να λέει "Άνταμ" στην ούγια, είναι σοβαρό.

Όσο για το Α7Χ, που το είχα και το πήρε ο Βασίλης (vastsar), έχω ήδη εκφραστεί ιδιαιτέρως θετικά, αν και η προσωπική μου άποψη και εμπειρία μετρά ελάχιστα σε ένα τόσο πολυαγορασμένο και επιτυχημένο μόνιτορ. :)
 

Μηνύματα
6.854
Reaction score
5.395
Η απάντησή μου στο ερώτημα ζεύγος S2V ή πολλαπλά T7V για στέρεο, είναι ζεύγος S2V.
Eκεί κολλούσε και το κλανιές με τα αυγά.

2 x S2V ή (?)14 x T7V?
Για 200 ευρώ δεν το συζητώ, μια χαρά θα είναι τα T7V για πάνω στο γραφείο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.816
Reaction score
136.745
Προφανώς, εγώ προτείνω 7+4 (ατμος) Α7Χ σε συνδυασμό με τα απαραίτητα σαμπ, σε σχέση με οποιοδήποτε δικάναλο, ακόμα και S5H. ;)

Για μένα η "κλανιά" είναι αυτή η βρωμερή του δικάναλου. :p
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.996
Reaction score
30.117
Τα μικρά φτηνά Άνταμ που δείχνεις, ανεπαρκούν ακόμα και στο 1μ.
Αυτά δηλώνουν: 110 dB (1m / pair). Δλδ 107 στα 2 μ.?
Κάθε επιπλέον ζευγάρι προσθέτει 3 dB ή κάνω λάθος?
Ακόμα μία ερώτηση. Όταν ο κατασκευαστής δεν δίνει (όπως εδώ) την πτώση σε dB στα άκρα του φάσματος, πώς μπορεί να βρει άκρη ο καταναλωτής?
[DOUBLEPOST=1554318393][/DOUBLEPOST]
στο φάσμα 80-200 Hz
Συμπληρώνω: αυτά τα Τ7 πώς μπορεί κανείς να βρει τα dB τους στο φάσμα αυτό?
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Τα σκεφτομαι και εγω αυτα τα Τ7V για να μπω στο μαγικο κοσμο του πολυκαναλου δικαναλου. Μα σοβαρα, 200euro το κομματι ειναι φθηνοτερα και απο σονος. Φθηνοτερα και απο το ηχειο του ικεα. Πολυ ενδιαφερουσα περιπτωση για το μικρο δωματιο μου που αναγκαστικα θα εχει πολυ μικρες αποστασεις ακροασης. Με τα 18ρια σαμπ δεν ξερω πως θα δεσει αλλα θα δουμε...

(Και ετσι θα ακουω τη μουσικη μου οπως ΔΕΝ την εφτιαξε ο μαστερας. Στερεο απο πολλα ηχεια ή κατι τετοιο τελοςπαντων:fuckyou:)
 

Μηνύματα
409
Reaction score
1.368
Κάθε διπλασιασμός απόστασης αφαιρεί 6db. Μόνο στις array υλοποιήσεις χάνουμε 3db.

Τα T7V εξυπηρετούν τις στάθμες αναφοράς για απόσταση μεγαλύτερη των 2 μέτρων σε πολυκάναλο σεταπ(με την συνοδία των ανάλογων σαμπ βεβαια).
Θα τα πρότεινα όμως μόνο για home cinema.
Για μουσική Δημήτρη(dapost) νομίζω θα πρέπει να δεις τα A7X.
Η μουσική έχει άλλες απαιτήσεις παιδιά, ειδικά για εμάς τους βλαμένους.
Η τιμή των Τ7V είναι πραγματικά απίστευτη για αυτά που προσφέρουν αλλά σε κάποια πράγματα υπάρχουν συμβιβασμοί.
 
Last edited:


Μηνύματα
6.854
Reaction score
5.395
Και τόσα να είναι τα dB, ο έλεγχος, η ταχύτητα, το φρένο στο γούφερ θα θυμίζουν έστω και λίγο σειρά S ή θα είναι βάρκα στο γιαλό;
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.557
Μηνύματα
2.944.107
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top