- Μηνύματα
- 29.026
- Reaction score
- 85.376
Εννοείς να εχω πετάξει το πικάπ; Σε χάνωΠροτού αρχίσεις και ο...ίδιος,φρόντιζε πρώτα να πείθεις άμα υποστηρίξεις ότι...έχεις πετάξει τα αυθεντικά σου συγγράμματα.
Εννοείς να εχω πετάξει το πικάπ; Σε χάνωΠροτού αρχίσεις και ο...ίδιος,φρόντιζε πρώτα να πείθεις άμα υποστηρίξεις ότι...έχεις πετάξει τα αυθεντικά σου συγγράμματα.
Ρε λες να έγινε έτσι;Παρεξήγησες.
Τη μουσική μου τη φχαριστιεμαι και από τα ηχεία της τηλεόρασης, που είναι επιπέδου ρεντεκο, δηλαδή της σχολής χαρμπεθ, παίζουν ωραία. Και δε χρειάζεται ούτε στη θέση ακρόασης να κάθομαι ούτε τίποτα, και στο αυτοκίνητο ακούω πολύ μουσική και γενικώς δεν κατάλαβες τι έγραψα.
Έτσι ακριβώς όπως εσύ ο ίδγιος το έγραψες τι παρεξήγησα και τι γενικώς δεν κατάλαβα ... δεν μπορώ να καταλάβω. Δεν αφήνεις περιθώρια εναλλακτικών ερμηνειών ούτε και ... παρερμηνειών.....
Υπ'οψιν ότι δε διαφωνώ πουθενά με τον περαστικό. Τα λέει σωστά.
Απλώς δε μπορώ να προτείνω δικάναλο, οτιδήποτε. Μετά από αυτά που έχω ακούσει προσωπικά, το θεωρώ σφάλμα.
Μπορεί (ή όχι) να σας πιάσει κατάθλιψη αν ακούσετε τι ακούω, αλλά από την άλλη, εμένα σίγουρα αρχίζει να με πιάνει κατάθλιψη όταν ακούω (οπουδήποτε) δικάναλο...
Στο τσαρδί του ΑΚΑΡΛ ο οικοδεσπότης ... γεμάτος περηφάνια με ... τα 2 νέα μου ηχεία των 50.000€ ... (κλαίω με λυγμούς και μόνο στη σκέψη).Όταν με φωνάξεις σπίτι σου εσύ δηλαδή, και είσαι γεμάτος περηφάνια για το εκπληκτικό αποτέλεσμα που έχει το σετάπ με τα 2 νέα ηχεία σου των 50.000€, να, κάθομαι να ακούσω και θέλω να κλάψω για πάρτη σου...
Όχι βρε συ μόνο (φαρσο)κωμωδία ... Σεφερλή θυμίζει...Κατάθλιψη σκέτη. Βασικά μεταξύ κωμωδίας και κατάθλιψης είναι. Θυμίζει λίγο Βέγγο.
Αν υποπσιαστώ, καλή μου, ότι όταν βρίσκεστε για μπυροποσία κλπ. με την άλλη τη σουπχιά τη Ντιμιφούταινα ασχημονείτε, ειρωνεύεστε και προζβάλλετε όλους ημάς τους παρωχημένους δικάναλους τότε....Ιδέαν δεν έχεις πόσο ευγενείς και συγκρατημένοι είμαστε εδώ μέσα, σε σχέση με αυτά που λέμε κατ'ιδιαν.
Ιδέαν.
Και μόνο η λέξη "δικάναλο", σκέτη, είναι ικανή αφορμή να ψοφαμε στο γέλιο.
Πρόκειται για τρομερό ανέκδοτο, άμα το πιάσεις, θα γελάς κι εσύ σα χάνος.
Εδώ δεν είναι μεταφορικός ο Λόγος.Εννοείς να εχω πετάξει το πικάπ; Σε χάνω
Συμφωνώ.Στην πράξη,εντός τυπικών και μη φροντισμένων οικιακών χώρων το ουσιαστικό δυναμικόν εύρος με βάση το θόρυβο υποβάθρου από το περιβάλλον δεν ξεπερνά τα 60 dB - άντε 70 σε ευνοϊκές εξοχικές τοποθεσίες.
Είναι “πεταμένα”.Εδώ δεν είναι μεταφορικός ο Λόγος.
Εννοώ κυριολεκτικώς βασικά παλαιά συγγράμματα,από κύριες πανεπιστημιακές σπουδές,
μεταπτυχιακές,ειδικότητα,ξένες γλώσσες,κ.ο.κ.
ή minidsp χωρίς dacή minidsp-dac.
Σε πρώιμη φάση, θα με ενδιέφερε. Υπάρχουν λινκς?ευκολότερες και πιο όμορφες και πιο λειτουργικές λύσεις μεχρι 7.x. Και πιο VFM απο αυτήν.
Σίγουρα ανατρέχουμε όλοι σε ενημερωμένες και πιο εύχρηστες πηγές για μελέτη,αλλά παραδέχεσαι ότι έχεις κρατήσει τις αυθεντικές μολονότι καταλαμβάνουν πολύτιμο χώρο αποτελώντας κιόλας πιθανό υπόστρωμα - αναλόγως των συνθηκών φύλαξης - για μύκητες και ακάρεα.@Σταύρος Λαγκαδιανός
Το σεταπ του Rubinson είναι γνωστό, αλλά θα σου εξηγήσω γιατί....δεν γίνεται.
Πρώτον: Δεν είναι λειτουργικό, σπάει ούμπαλα για να το λειτουργήσεις: pc-κάρτα ή minidsp-dac. Αρκετά dac. Άναβε -σβήνε. Η γυναίκα μου και η κόρη μου δεν θα το ανοίξουν ποτέ για να ακούσουν μουσική, οπότε δεν θα δίνουν την συγκατάθεση τους για αναβαθμίσεις.
Δεύτερο, ουσιαστικό και κυριότερο: δεν ειναι επεκτάσιμη λύση σε Atmos-auro3d, περιορίζεται στα κανάλια εδάφους. Και αυτό ειναι deal breaker, διότι αποκλείει μελλοντικές αναβαθμίσεις. Μην ξεχνάς πως βγαίνουν αρκετά άλμπουμ πλέον σε immersive, ειναι κρίμα να αποκλείσεις τον εαυτό σου απο αυτήν την δυνατότητα.
Αν δεν σας νοιάζουν τα κανάλια εδάφους, αν εχεις δώσει όρκο τιμής στην σύζυγο πως δεν θα βάλεις ποτέ ηχεία στο ταβάνι, τότε εχω ευκολότερες και πιο όμορφες και πιο λειτουργικές λύσεις μεχρι 7.x. Και πιο VFM απο αυτήν.
Τσάμπα θα σας βγεί.
Post automatically merged:
Είναι “πεταμένα”.
Αλλα σε αποθηκευτικούς χώρους και άλλα σε ράφια να παίζουν το ρόλο του ....διαχυτή.
Δεν ανατρέχω ποτέ σε παλιατζούρες για διάβασμα, έχω σύγχρονα βιβλία.
Είμαστε ΟΚ?
Μην επιμένεις.Έτσι ακριβώς όπως εσύ ο ίδγιος το έγραψες τι παρεξήγησα και τι γενικώς δεν κατάλαβα .
Ναι, ξέρω.Επί του σοβαρού τώρα, έτσι όπως το ματαξαναέγραψες, βγάζει νόημα.
Ούτε που πάει το μυαλό σου σε τι επίπεδο ασχημονούμε. Διαστημικό.Αν υποπσιαστώ, καλή μου, ότι όταν βρίσκεστε για μπυροποσία κλπ. με την άλλη τη σουπχιά τη Ντιμιφούταινα ασχημονείτε, ειρωνεύεστε και προζβάλλετε όλους ημάς τους παρωχημένους δικάναλους τότε....
Γι αυτό το τελευταίον,περισσότερο ...απ'όσο φαντάζεσαι....
Ομοιάζει, αλλά δε μας φτάνεις. Εμείς έχουμε ξεφύγει.
Έχω την τελευταία έκδοση, προ διετίας, δεν έχει πιάσει ακάρεα.Φαντάζομαι ότι στις αυθεντικές θα υπάγεται - σε υλική μορφή - και το...γνωστό βιβλίο του Dr. Floyd Toole.
Παραδέχομαι, ναι, αλλά δεν τις χρησιμοποιώ. Ποτέ. Μόνο για διάχυση.παραδέχεσαι ότι έχεις κρατήσει τις αυθεντικές μολονότι καταλαμβάνουν πολύτιμο χώρο αποτελώντας κιόλας πιθανό υπόστρωμα - αναλόγως των συνθηκών φύλαξης - για μύκητες και ακάρεα.
Λοιπόν Χαρούλη, σπεύδω και σου τείνω χέρα βοηθείας, μολονότι ασχιετάκης, διότι αν περιμένεις χαΐρι απ' τσι Νοτιομακεντόνσκι καγκουρογιατροί θα περιμένεις τον ... Γκοντό φορέβα.Ανεκτό από τας γραφάς και τους θεματοφυλακες και ερμηνευτές αυτών.
Ο πνιγμένος απ'τα μαλλιά του πιάνεται ντιαρ Ακαβλ...
Οταν λοιπόν ψυχανεμιζεσαι πως αυτό που πρέπει να κάνεις, δεν είναι εφικτό για οικονομικούς, χωροταξικους ή παντοφλιακους λόγους, ρωτάς αυτούς που εκτιμάς πως έχουν έναν λόγο παραπάνω, να σου πουν αν κατά πόσο αυτό που μπορείς να κάνεις, έχει κάποιο νόημα υπό την έννοια πως 6σ επέφερε μια, έστω και μικρή, βελτίωση σε σχέση με αυτό που άκουγες μέχρι τώρα.
Δηλαδή, το εγχείρημα είναι υλοποιήσιμο ... υπό προϋποθέσεις.Με προσεκτική τοποθέτηση σα να διαχειριζόσουν μεγάλα επιδαπέδια ηχεία.Αλλά περιορισμένο sweet spot ειδικώς για την απόκριση χαμηλού υπό συμβατική αρχιτεκτονική μονάδων - δηλαδή όχι λύσεις τύπου Kii,Dutch,Geithein,κ.ο.κ.
Πόσα κανάλια; 5.x ή 7.x ?Σε πρώιμη φάση, θα με ενδιέφερε. Υπάρχουν λινκς?
Συμφωνώ, αλλά θα έβαζα λίγο μεγαλύτερο βαθμό στο δικάναλο. Πες 30.Βρήκα προσφάτως μια συλλογή 5 sacd από γνωστή τζαζ τραγουδίστρια, δεν έχει σημασία ποια, και ξεκίνησα να τα ακούω.
5.1 ήταν το πρώτο sacd, εξαίσιο. Και πολύ ωραία ηχογράφηση.
Τα υπόλοιπα ήταν δικάναλα sacd. Ηχητικά, ως σύγκριση, ήταν σκέτη απογοήτευση, ακόμα και με το στανταρ upmixing, δεν μπορεί να γίνει σύγκριση, είναι αστείο εντελώς, κωμωδία σκέτη.
Πρακτικά όμως, τα περισσότερα που ακούω είναι δικαναλες ηχογραφήσεις, διότι κατά βάση οι διαθέσιμες μουσικές που έχω, είναι δικαναλες, και προφανώς συνεχίζω να ακούω το αγαπημένο μου Spotify, δικάναλο mp3.
Έχω ξεκινήσει όμως ένα εντατικό ψάξιμο για πολυκάναλο υλικό, ώστε να αυξήσω τον όγκο της διαθέσιμης δισκοθήκης και να αντικαταστήσω όσο το δυνατόν περισσότερες παλιότερες δικαναλες εγγραφές που διαθέτω.
Η ηχητική υπεροχή των αυθεντικών πολυκάναλων ηχογραφήσεων, ακόμα και 5.1, είναι αντικειμενικά τρομακτική σε σχέση με τυπικές δικαναλες, δεν περιγράφεται η διαφορά, ειλικρινά.
Αν προσπαθήσω να αποτυπώσω σε μια βαθμολόγηση την ηχητική υπεροχή του ενός ηχογραφημενου περιεχομένου μιας αγαπημένης μουσικής σε σχέση με το άλλο, έχοντας ως βάση το δικάναλο άκουσμα, θα έλεγα το εξής:
Δικάναλη ηχογράφηση με μέτριων επιδόσεων Ντακ:
Βαθμολογία 1 (η βάση για την διαβάθμιση)
Δικάναλη ηχογράφηση, με υψηλότατων επιδόσεων Ντακ:
Βαθμολογία 1,2-1,6 (απλώς αναγνωρίσιμη διαφορά έως σημαντική)
Δικάναλη ηχογράφηση, με upmixing σε immersive experience:
Βαθμολογία 20.
5.1 ηχογράφηση:
Βαθμολογία 60.
5.1 ηχογράφηση, με upmixing σε immersive experience:
Βαθμολογία 70.
7.1 ηχογράφηση:
Βαθμολογία 70.
7.1 με upmixing σε immersive experience:
Βαθμολογία 75.
Immersive ηχογράφηση, σε atmos:
Βαθμολογία 100.
IMHO πάντα...
Οπότε, κρίνω γενικώς οτιδήποτε, με βάση μια τέτοια κλίμακα στο μυαλό μου.
Για πες, πως θα φέρεις χρονικά τα σαμπς χωρίς processor, οταν με το minidsp θα προσθέσεις και επιπλέον καθυστέρηση στο σήμα των σαμπς σε σχέση με τους δορυφόρους;είτε το χρησιμοποιήσεις μόνο για τα σαμπ
Σε υλική εννοείται...μορφή ο Toole.Έχω την τελευταία έκδοση, προ διετίας, δεν έχει πιάσει ακάρεα.
Παραδέχομαι, ναι, αλλά δεν τις χρησιμοποιώ. Ποτέ. Μόνο για διάχυση.
Τα πικαπ των συνομιλητών με τα οποία τις παρομοίασες, χρησιμοποιούνται. Και δεν θέλουν να τα πουλήσουν αν και θα τους βοηθούσε στο να βελτιώσουν αντικειμενικά το σεταπ τους.
Εγώ πάντως ευχαρίστως τα πουλάω όλα τα παλιά ιατρικά βιβλία μου.
Ενδιαφέρεσαι;
grey θα είναι.Αν, επιπροσθέτως, θέλεις να ρισκάρεις, κόντρα στσι συνταγές των γιατρών, και πσωνίσεις κι ένα Μινιντιεσπί Ντιντιαρσί-24 (με το όφωνο και τη βάση του και καβλώδιο) τότε το συνολικό κόστος ανέρχεται σε περίπου 3 αβουγουδού και είμαι σίγουρος ότι, είτε το χρησιμοποιήσεις μόνο για τα σαμπ είτε, δικαίωμα και καουμποϊλίκι σου, και για τσι δορυφόροι, το αποτέλεζμα σε σχέση με το υπάρχον θα είναι night and day.
Εμμένω ότι όπως είναι διατυπωμένο δεν αποδίδει το νόημα που ήθελες να αποδώσει, αλλά δεν έχει κάποιο νόημα να δγιαφωνούμε επ' αυτού δεδομένου ότι πλέον έχω κατανοήσει τι και γιατί ήθελες να πεις.Μην επιμένεις.
Το εντός παρένθεσης (οπουδήποτε) του αρχικού μου ποστ που παρερμήνευσες, προφανώς αφορά άλλα σεταπ
Εχμ... κάτι μπορώ να αντιληφθώ.Ούτε που πάει το μυαλό σου σε τι επίπεδο ασχημονούμε. Διαστημικό.
Α μπα ... εμείς δε κάνουμε τέτχοια πράμματα...Ομοιάζει κάπως με το δικό σου επίπεδο προσβολής που ρίχνεις όταν βρίσκεσαι με κάναν ολντι ή άλλο κρητικό, για άτομα που δε την παλεύουν, αγοράζοντας καβλώδια των χιλιάδων ευρώ με υποστηρικτές αυτών, διαθέτοντας ηχεία κλανιές με ενισχυτικά γλομπου υψηλής παραμόρφωσης, σε χώρο με σύνθετο και χρόνους αντήχησης των κάποιων δευτερολέπτων, με τα γνωστά 5"-ιτσα από απόσταση ακρόασης των 5 μέτρων, και τα σαμπ ως λέξη και μόνο είναι προσβολή για το ιερό της μουσικής...
Όπως το είπε ο Μπούτχιας...Ομοιάζει, αλλά δε μας φτάνεις. Εμείς έχουμε ξεφύγει.
Βρήκα προσφάτως μια συλλογή 5 sacd από γνωστή τζαζ τραγουδίστρια, δεν έχει σημασία ποια, και ξεκίνησα να τα ακούω.
Blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah...
Ρε σα βάση χρησιμοποίησα τη μονάδα, όταν ακούγεται δικάναλη ηχογράφηση από 2 ηχεία. Τα υπόλοιπα να έχουν σιγή ιχθύος, κλειστά.Συμφωνώ, αλλά θα έβαζα λίγο μεγαλύτερο βαθμό στο δικάναλο. Πες 30.
Όχι 1. Σταλινικέ.
Είτε με υπολογιζμούς με χαρτί και μολύβι και trial and error τοποθετήσεις a la Bhutia, είτε χρησιμοποιώντας το Μινιντιεσπί και στους δορυφόρους όπως λέει και η ίδγια η Μινιντιεσπί, είτε καλώντας τον Ζαπ ή τον Καστρουνή να το σετάρουν και να μου σιδερώσουν την καμπύλη.Για πες, πως θα φέρεις χρονικά τα σαμπς χωρίς processor, οταν με το minidsp θα προσθέσεις και επιπλέον καθυστέρηση στο σήμα των σαμπς σε σχέση με τους δορυφόρους;
Η trial & error μέθοδος - και δη για τριάδα τουλάχιστον από sub - έχει βεβαίως ως προαπαιτούμενον την απουσία...ληξιαρχικής πράξης γάμου για τον ενδιαφερόμενο.Είτε με υπολογιζμούς με χαρτί και μολύβι και trial and error τοποθετήσεις a la Bhutia, είτε χρησιμοποιώντας το Μινιντιεσπί και στους δορυφόρους όπως λέει και η ίδγια η Μινιντιεσπί, είτε καλώντας τον Ζαπ ή τον Καστρουνή να το σετάρουν και να μου σιδερώσουν την καμπύλη.
Είτε, τέλος, καλώντας τον ούλτιμεϊτκαλιμπρέιτορπ0υτ@ν3ιτ0ρ Νταχάρη666 ώστε να βγουν τα γούστα και τα γέλια τση αρκούδας έστω κι αν δε γίνει δουλειά...
Ιδού και η τονισμένη απάντηση στην ερώτηση που είχε προηγουμένως κάνει κάποιος...Περαστικός στον άμεσα ενδιαφερόμενο για το παρόν νήμα....
Βεβαίως, στην πράξη λόγου χάριν ο Νίκος δεν έχει καν σταθερό κεντρικό είδωλο, τι να συζητούμε για περιέλιξη; Αυτά είναι πολύ προχώ...
Ο Λέανδρος ας πούμε, βάζει ένα καδρακι για να πάρει πρώτη ανάκλαση από μεσαία της οπίσθιας ακτινοβολίας του ηχείου, να η περιέλιξη σε επίπεδο νηπιακό, ορίστε!
Με απορρόφηση στον οπίσθιο τοίχο του χώρου ακρόασης, όταν αυτός απέχει αρκετά από τη θέση ακρόασης, τότε ένα κάδρο εκεί πίσω από το κεφάλι σου, έχει αντίστοιχα αποτελέσματα, βάζοντάς σε περισσότερο μέσα στη μουσική σκηνή. Να, προχώ.