Αρωμα hi-end απο Θεσσαλονικη.

susano lx90

Professional Home Cinema
Μηνύματα
1.565
Reaction score
5.122
Τώρα είπα να διαβάσω αυτό το θέμα (110+ σελίδες σε 10 μέρες λέω τι γίνεται, κάτι καλό θα παίζει) γιατί το hi and (διακαναλο) δε με απασχολεί καθόλου, αλλά αυτό εδώ δεν είναι ένα απλό άρωμα χαι εντ, είναι θυμίαμα, εύγε για την μελέτη ακουστική τού χώρου Γιάννννη
 

Μηνύματα
7.485
Reaction score
12.264
Επανήλθα!
@costas EAR:
1) ok, καταλαβαίνω το -6db, προφανώς το υπολογίζουν σε αυτή τη πτώση οπότε - ιδανικά? - όταν κολλήσει στον τοίχο θα έρθει σε ισορροπία, σωστά;
2) Σαφώς και δεν μπορώ να μιλήσω για παραμόρφωση όταν ο προενισχυτής μου έχει δηλωμένη THD 0,1%. Δεν τον λες και αχρωμάτιστο, έχει και αυτός τον "γλυκίζοντα" χαρακτήρα του. Αυτό που δεν θα άλλαζα στο σύστημά μου όμως δεν είναι ούτε ο προενισχυτής, ούτε τα ηχεία ( αν και μου αρέσουν.. ). Είναι ο τελικός. Και σε αυτά τα σκ@τουλάκια δεν μου γεμίζει το μάτι η ενισχυσή τους όπως το σκέφτομαι κατόπιν (ψυχ)ανάλυσης. Κατάλοιπα του παρελθόντος; Μπορεί.
3) Διάβαζα χθες στο site της minidsp τη χρήση τους ως ενεργά crossover, αυτό μου φάνηκε άκρως ενδιαφέρον. Εξακολουθώ όμως να μην εμπιστεύομαι ούτε το ψηφιακό, ούτε το αναλογικό τους στάδιο των entry level dsp σε σύγκριση με ένα αποκλειστικό και προσεγμένο dac. Απο την άλλη, στο κόστος απόκτησης ενός (καλού) dac, υπάρχει μεγάλη γκάμα επεξεργαστών. Αν και όταν έρθει η ώρα για αλλαγές, το βλέπουμε.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Γιάννη, αν πάτε παρέα με τον ΕΑΡ σε παρακαλώ πολύ να βγάλεις μερικές CU φωτογραφίες τον ΕΑΡ την ώρα που θ' ακούει τα καμπανάκια. Θα πλερώσω καλά. :wink: :newrussian:
Αν τον καταφερω...Γιατι αυτος ακουει μονο τη φαλαινα Dick!
Post automatically merged:

Post automatically merged:

Εάν εχεις πρωινα ελευθερο χρονο πολύ ευχαρισως να βρεθουμε
Φιλε μου δουλευω πρωι 6 μερες τη βδομαδα.Για καμια Κυριακη,το βλεπουμε.
 
Last edited:


Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Post automatically merged:

Εάν εχεις πρωινα ελευθερο χρονο πολύ ευχαρισως να βρεθουμε
Φιλε μου δουλευω πρωι 6 μερες τη βδομαδα.Για καμια Κυριακη,το βλεπουμε.
Aν ο νηματοθετης είναι τόσο σίγουρος για το χώρο του, και κάποιοι είναι σίγουροι ότι οι μετρήσεις δεν θα είναι καλές, γιατί δεν βάζετε ένα στοίχημα;
Φωνάξτε τον ειδικό να κάνει τις μετρήσεις, και ο χαμένος αναλαμβάνει την αμοιβή του.
Φυσικά να πρέπει να υπάρξει αναφορά των αποτελεσμάτων στο νήμα.
Οχι βεβαια οτι εγω δηλωνω οτι ο χωρος μου μετραει τελεια.
 

A

AKARL

Guest
Πήγα για Fine Tuning στου Ear.
Και μετά έβαλα να δω συγκριτικά το δικό του και το δικό μου αριστερό ηχείο (1)

Οταν γύρισα σπίτι, έβαλα να δω του Ear και του @jiovani75 (2)

Θα μπορούσαν κάλιστα να είναι το αριστερό και το δεξί ηχείο του ίδιου συστήματος, μια χαρά ισοσταθμισμένα είναι, αλλά είναι τρία διαφορετικά ηχεία, σε τρία διαφορετικά σπίτια.
[Τελειωμένη χαλιεντού MODE ON]

Αν υποψιαστώ, καλή μου, ότι αφτό το πσηφιακό μαραφέτι, αφτός ο ακατανόμαστος οδοστρωτήρας, ο φονέας των χροιών, που πήγατε και πσωνίσατε οι προκομμένες ... κάνει τα λατρεμένα μου Μάκμπεθ ν' ακούγονται σαν εκείνη τη bassκλασντεαρία τα μαβροκούτια με φωτάκι... :eek::eek::eek:


[Τελειωμένη χαλιεντού MODE OFF]





ΥΓ1: Αν δε δω και αντίστοιχη μέτρηση απ' του ΤΕΡΜΑΤΟΓΚΑΖΗ ( :hi: ) αυτά που λες δε με λένε πράμα. :tongue:

ΥΓ2: Είσαι πολύ μεγάλη φάλακου που ξεκινάς τέτχοια συζήτηση μάβρα μεσάνυχτα τη στιγμή που οι νορμάλ αθρώποι κοιμόσαντε... :mad:





(Thanks) :party:
 





alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.010
Reaction score
30.946
Και, κάτι ακόμα.

View attachment 141353

Από πάνω βλέπουμε το ίδιο ηχείο σε 7 διαφορετικούς αλλά φροντισμένους ηχητικά χώρους. Πουθενά δεν έχει γίνει calibration.
Από Home Theaters 6 θέσεων μέχρι Surround Mixing Studios και αίθουσες 500 θέσεων.

View attachment 141352

Παρατηρούμε ότι μετά τα 200hz το ηχείο παίζει παντού σχεδόν ίδια. Κάτω από 200hz επηρεάζεται από το δωμάτιο. Όσο μεγαλώνει ο χώρος τόσο καλύτερο μπάσο.

Φαίνεται λοιπόν ότι ένα σωστά σχεδιασμένο ηχείο σε φροντισμένους χώρους παίζει παντού το ίδιο πάνω από τα 200hz και επηρεάζεται ανάλογα από τα 200hz και κάτω.

Αίθουσα 6 θέσεων: Harman screening room.
Loudspeaker: JBL M2 active
Κείμενο, μετρήσεις: Floyd Toole

Καλημέρα σας

:hi:
Και για όσους δεν κατάλαβαν από την παραπάνω ανάρτηση, πολλά ηχεία σωστά σχεδιασμένα θα παίξουν το ίδιο σε φροντισμένο χώρο.

Αυτοί που λένε για χαρακτήρα ηχείου ουσιαστικά αναφέρονται σε συγκεκριμένα στοιχεία που μεταφραζονται ως κακή σχεδίαση και θα φαινόταν αν γινόταν σωστή μέτρηση στο ηχείο. Πράγμα πάρα πολύ δύσκολο γιατί σχεδόν κανείς δεν ξέρει ή δεν έχει τον κατάλληλο εξοπλισμό για να κάνει αυτές τις μετρήσεις, οι οποίες κατά το 100% των περιπτώσεων θέλουν ανηχοϊκό θάλαμο.

Αντε βγάλε άκρη τώρα τη σκατά αγοράζαμε τόσα χρόνια.

Δείτε και κανένα video του Τοοle μπας και ξεστραβωθούμε ποτέ.
 


Μηνύματα
414
Reaction score
891
Τόσα χρόνια, κάτι που ακόμη ισχύει στις μεγάλες ηλικίες, σας εκμεταλλεύονταν συμπαθή γεροντάκια και αετονύχηδες hiend salesmen, τύπου guttenberg, που σας πουλούσαν ό,τι ήθελαν, κάνοντας έκκληση στο συναίσθηκα και παραμυθιάζοντας με ήχο ο οποίος έχει διάφορες ιδιότητες υφασμάτων αλλά και υγρών ή αερίων μαζών.

Ήρθε η επιστήμη να μας ξεστραβώσει τα μάτια και όντως γίνεται δουλίτσα. Πολλοί αντιστέκονται ακόμη, αγκυλωμένοι σ' αυτά που τους τάιζαν χρόνια τώρα, αλλά πού θα πάει, θα το εμπεδώσουν κάποια στιγμή.
 


Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Για να έχεις υγρές μεσαίες;;; Αν ναι, πες μου το μυστικό γιατί ως γνωστόν, ο Bryston είναι στεγνός. :p :p :p
Ειναι ενα ειδικο υγρο απο τα κατακαθια της λαβας του Fuji..Ειναι 4ml και κανει 89.99.

Ανοιγεις καθε μηνα τον τελικο σου και με ενα βαμβακι το αλοιφεις πανω στους πυκνωτες τροφοδοσιας και μειωνει την παραμορφωση και το θορυβο κατω απο το μισο!!!

Δεν εχεις δει στα Ultra Hi End συστηματα που εχουν τα καπακια απο τους τελικους μονιμως ανοιχτα;;
 

A

AKARL

Guest
Ανοιγεις καθε μηνα τον τελικο σου και με ενα βαμβακι το αλοιφεις πανω στους πυκνωτες τροφοδοσιας και μειωνει την παραμορφωση και το θορυβο κατω απο το μισο!!!
Δηλαδή, για να καταλάβουμε

και

την τυλίγεις την κουβέρτα

και

τον αλείφεις τον πυκνωτή

:sneaky: :spiteful:







:rofl::rofl::rofl:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.010
Reaction score
30.946
Δεν εχεις δει στα Ultra Hi End συστηματα που εχουν τα καπακια απο τους τελικους μονιμως ανοιχτα;;
Αυτό το κάνουν γιατί παραζεστάθηκαν οι μεσαίες. :O_o: :lol: :lol: :lol:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.498
Reaction score
138.435
Είναι πολύ διδακτική η ανάρτηση του ντιμιφουτ, αξίζει τον κόπο να δείτε πως 3 διαφορετικά ηχεία σε 3 διαφορετικούς χώρους, χάριν στην ορθή ισοστάθμιση, καταλήγουν να έχουν μεταξύ τους μεγαλύτερη ομοιομορφία από αυτήν που έχουν μεταξύ τους τα 2 κυρίως ηχεία του (οποιουδήποτε) Γιάνννη:

260141_45092030dd87beaf1f14ffc544aa252c.jpg


260142_66bd939a66b24cc1c53d4490e3ce9fdf.jpg


Τέτοια ομοιότητα απόκρισης, είναι πρακτικά αδύνατο να επιτύχετε μεταξύ των κυρίως ηχείων σας, χωρίς ισοστάθμιση.

Αυτήν ας πούμε την ομοιότητα, αν την είχε ο Νίκος, θα άκουγε σωστά τα κεντρικά είδωλα σταθερά στη μέση της μουσικής σκηνής, ε, δε την έχει.

Κι εμείς έχουμε ίδια απόκριση, σε διαφορετικούς χώρους και με διαφορετικά ...ηχεία!

Είναι πραγματικά διδακτικό...


Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η επέμβαση του ντιμιφουτ με fine tuning με επαναλαμβανόμενες μετρήσεις με το Ρίου, στο ήδη εξαιρετικό αποτέλεσμα, έδωσε ακόμα πιο ισορροπημένο τελικό αποτέλεσμα, ακόμα πιο "ωραίο" ήχο.

Φυσικά, μιλάμε για μικρές διαφορές, αλλά σίγουρα μεγαλύτερες από διαφορές ...καβλωδίων, και πάντα επιβεβαιωμένες με μετρήσεις... ;)


ΥΓ. Για όσους δε γνωρίζουν, τα ηχεία του ντιμιφουτ είναι τα ημιενεργά golden ear, τα δικά μου είναι τα ενεργά Neumann και του Τζιοβάνι τα παθητικά (αλλά πολυενισχυόμενα) PMC.
Όλοι με Trinnov προ, και όπως βλέπετε, όλοι με ίδια τονική ισορροπία, δηλαδή, ακούμε πρακτικά το ίδιο, όπως προβλέπεται, ένας είναι ο "σωστός" τρόπος να ακούγεται τονικά οποιοδήποτε κομμάτι μουσικής, όμοιος με τον τρόπο που ακούγεται από "σωστά" ακουστικά.. ;)
 
Last edited:

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Είναι πολύ διδακτική η ανάρτηση του ντιμιφουτ, αξίζει τον κόπο να δείτε πως 3 διαφορετικά ηχεία σε 3 διαφορετικούς χώρους, χάριν στην ορθή ισοστάθμιση, καταλήγουν να έχουν μεταξύ τους μεγαλύτερη ομοιομορφία από αυτήν που έχουν μεταξύ τους τα 2 κυρίως ηχεία του (οποιουδήποτε) Γιάνννη:

View attachment 141359

View attachment 141360

Τέτοια ομοιότητα απόκρισης, είναι πρακτικά αδύνατο να επιτύχετε μεταξύ των κυρίως ηχείων σας, χωρίς ισοστάθμιση.

Αυτήν ας πούμε την ομοιότητα, αν την είχε ο Νίκος, θα άκουγε σωστά τα κεντρικά είδωλα σταθερά στη μέση της μουσικής σκηνής, ε, δε την έχει.

Κι εμείς έχουμε ίδια απόκριση, σε διαφορετικούς χώρους και με διαφορετικά ...ηχεία!

Είναι πραγματικά διδακτικό...


Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η επέμβαση του ντιμιφουτ με fine tuning με επαναλαμβανόμενες μετρήσεις με το Ρίου, στο ήδη εξαιρετικό αποτέλεσμα, έδωσε ακόμα πιο ισορροπημένο τελικό αποτέλεσμα, ακόμα πιο "ωραίο" ήχο.

Φυσικά, μιλάμε για μικρές διαφορές, αλλά σίγουρα μεγαλύτερες από διαφορές ...καβλωδίων, και πάντα επιβεβαιωμένες με μετρήσεις... ;)
Φιλε,νομιζω δεν το διατυπωνεις σωστα.

Ειναι δυσκολο αλλα οχι πρακτικα αδυνατο να το πετυχεις σε ενα ακουστικα φροντισμενο χωρο.

Εντ χαου ντου γιου νοου οτι τα θκαμ δε μετρανε καπως ετσι στο χωρο μου;Απο που εβγαλες το συμπερασμα;Εχεις καποια εντυπωση οτι δε ληφθηκαν τα καταλληλα μετρα;Η μηπως εσυ δεν το πετυχες ποτε με passive ηχεια,επειδη δεν ηξερες να τα στησεις σωστα,η να ρυθμισεις το χωρο σου για αυτο το αποτελεσμα;

Βλεπω +-3 ντιμπια.Τιποτα το μοναδικο η ξεχωριστο δηλαδη σε σχεση με ενα καλο παθητικο σεταπ.
 


Staff online

  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.024
Μηνύματα
2.959.480
Members
38.280
Νεότερο μέλος
Akrapovic
Top