Ηχητική περιποίηση χώρου ακρόασης

I

iason

Guest
Προσωπικά θεωρώ ότι πιο βιώσιμη λύση σε δικάναλο είναι το SHD μόνο και μόνο για την δυνατότητα τοποθέτησης ισορροπημένων και ανισόρροπων αναλογικών πηγών πέρα των "ψοφιακών" όπως και γι' αυτό:

View attachment 143338

Από κει και πάνω πάμε σε "άλλα σχέδια".
Συνδέεται και σε ενισχυτή ολοκληρωμένο η πρέπει να ειναι προ -τελικός?
 






Μηνύματα
1.982
Reaction score
4.674
Για να είμαι ειλικρινής δεν εχω πειστεί
για την καταστροφική επίδραση και του πλέον ακατάλληλου χώρου πάνω στις χροιές.
Και στο πιο ακατάλληλο άδειο δωμάτιο σε οποιαδήποτε θέση
μια Ραμίρεζ παραμένει μια Ραμιρεζ οπως και ενα Στραντιβαρι παραμενει ενα Στραντιβαρι.
Τις δυσμενεις επιδράσεις του χώρου τις έχω περιγράψει και παραδεχτεί αλλού
- δεν ξέρω που όλα τα νήματα είναι απαράλλαχτα πλέον -
κυρίως μέ την επίδραση του χώρου στις χαμηλες συχνοτήτες.

Αυτό δεν σημαίνει ότι όποιος θέλει και έχει την δυνατότητα δεν θα πρέπει να φροντίσει
συστηματικά τον χώρο του με βάση την ακουστική επιστημη.
Κέρδος θα έχει.....
Και φυσικά δεν σημαίνει ότι οι καλοπροαίρετες υποδείξεις δεν είναι καλοδεχούμενες.
 

Μηνύματα
13.578
Reaction score
11.119
Για να είμαι ειλικρινής δεν εχω πειστεί
για την καταστροφική επίδραση και του πλέον ακατάλληλου χώρου πάνω στις χροιές.
Μπα; Πρόσφατα αδειάσαμε ένα δωμάτιο στον χώρο εργασίας μου. Πριν η φωνή μου ακουγόταν φυσιολογικά. Μετά με αντηχήσεις και λίγο διαφορετική χροιά.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.225
Μπα; Πρόσφατα αδειάσαμε ένα δωμάτιο στον χώρο εργασίας μου. Πριν η φωνή μου ακουγόταν φυσιολογικά. Μετά με αντηχήσεις και λίγο διαφορετική χροιά.
Λυτρωτικό είναι να διασταυρώνονται με μαρτυρίες τα θεμελιώδη δεδομένα,προτού αρχίσουμε να αισθανόμαστε σα να είχαμε βρεθεί σε...παράλληλο Σύμπαν. :roflmao:
Για να είμαι ειλικρινής δεν εχω πειστεί
για την καταστροφική επίδραση και του πλέον ακατάλληλου χώρου πάνω στις χροιές.
Και στο πιο ακατάλληλο άδειο δωμάτιο σε οποιαδήποτε θέση
μια Ραμίρεζ παραμένει μια Ραμιρεζ οπως και ενα Στραντιβαρι παραμενει ενα Στραντιβαρι.
Τις δυσμενεις επιδράσεις του χώρου τις έχω περιγράψει και παραδεχτεί αλλού
- δεν ξέρω που όλα τα νήματα είναι απαράλλαχτα πλέον -
κυρίως μέ την επίδραση του χώρου στις χαμηλες συχνοτήτες.

Αυτό δεν σημαίνει ότι όποιος θέλει και έχει την δυνατότητα δεν θα πρέπει να φροντίσει
συστηματικά τον χώρο του με βάση την ακουστική επιστημη.
Κέρδος θα έχει.....
Και φυσικά δεν σημαίνει ότι οι καλοπροαίρετες υποδείξεις δεν είναι καλοδεχούμενες.
Ο ίδιος πάλι δεν έχω πειστεί πόσο σπουδαίο θα ήταν να επιζητούμε χροιές κεκορεσμένες στις περιεχόμενες αρμονικές τους σε οποιαδήποτε περίπτωση από ένα σύστημα ηχητικής αναπαραγωγής.

Ούτε έχω άποψη για το πώς ακούγονται αυθεντικά Ραμίρεζ ή Στραντιβάρι σε δικό μου δωμάτιο.Για την ακρίβεια,ούτε ο ίδιος ο...Στραντιβάρι δεν θα μπορούσε να έχει άποψη για το πώς θ'ακουγόταν καθένα από τα δημιουργηματά του επιφορτισμένο με την πατίνα μερικών αιώνων στα υλικά του. ;)

Είμαι όμως σίγουρος ότι αγοράζοντας ένα minidsp SHD μαζί με το UMIK ως έξτρα αξεσουάρ ή τον Trinnov με το δικό του 3D μαρκούτσι χρειάζεσαι μεν μελέτη για την ορθή εφαρμογή τους αλλά γλυτώνεις και άλλη τόση,αφού τη μισή αρχική δουλειά θα στην εκτελέσουν τα λογισμικά των συσκευών.Και κατόπιν μαθαίνεις από μόνος τα υπόλοιπα με την ησυχία σου.
 

Μηνύματα
574
Reaction score
1.553
Και στο πιο ακατάλληλο άδειο δωμάτιο σε οποιαδήποτε θέση
μια Ραμίρεζ παραμένει μια Ραμιρεζ οπως και ενα Στραντιβαρι παραμενει ενα Στραντιβαρι.
Editor με όλο το θάρρος το δανείζομαι αυτό ως πρόφαση για το παρακάτω

Καλό είναι να απομακρυνθούμε νοητικά από συσχετισμούς
απόδοσης μουσικών οργάνων με μηχανήματα αναπαραγωγής ηχογραφήσεων.
Τα μουσικά όργανα δεν λειτουργούν ηχητικά όπως τα ηχεία καμία σχέση.

και κυρίως:
Ακόμα και μια Ramirez (την καλήτερη που μπορείτε να φανταστείτε) αν την πιάσει στα χέρια του ένα ατάλαντο απαίδευτο μουσικά ντουγάνι και την γρατσουνάει σε όποιο χώρο και να είναι θα ακουστεί αηδία.

Τη πιο φθηνή κιθάρα αν την ακούσεις στα χέρια του Craig Ogden π.χ.
στο χειρότερο χώρο θα νομίζεις ότι ακούς αγγέλους.

Τα όργανα δεν παίζουν μόνα τους, προφανώς, ο μουσικός τους δίνει ζωή.

Τα μηχανήματα είναι άψυχα όσο πιο "σωστά" στημένα είναι στον αντίστοιχο "σωστό" χώρο
τόσο πιο "σωστά" θα αποδώσουν μια ηχογράφηση.

Αν κυνηγάτε τον συναυλιακό ήχο επενδύστε σε εισιτήρια συναυλιών
θα γεμίσετε μια υπερπολύτιμες εμπειρίες και θα έχετε να λέτε και στα δισέγγονα σας!
 

jpaudio

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.169
Reaction score
1.601
Τελικά όντως το θέμα έχει πολύ ενδιαφέρον και θα βγουν "διαμάντια" και "πόνοι"από εδώ...
Μια διαπίστωση, από τα λεγόμενα φαίνεται ότι η λύση του room correction διορθώνει και μικροατέλειες των μηχανημάτων ή κάνω λάθος;
Πιο "προσγειωμένη" λύση από αυτή του minidsp SHD υπάρχει, έστω και με έλειψη οθόνης ή black box που θέλει PC να ρυθμιστεί και μετά "χάνεται" πίσω από το rack...
 

TGD

Μηνύματα
8.597
Reaction score
8.614
Ακόμα και μια Ramirez (την καλήτερη που μπορείτε να φανταστείτε) αν την πιάσει στα χέρια του ένα ατάλαντο απαίδευτο μουσικά ντουγάνι και την γρατσουνάει σε όποιο χώρο και να είναι θα ακουστεί αηδία.
Θυμάμαι σε ένα άλλο φόρουμ ένας εκκολαπτόμενος ηχολήπτης ζητούσε συμβουλές για να ηχογραφήσει σαξόφωνο, γιατί δεν του έβγαινε. Του έδωσαν καμιά 10αριά συμβουλές για την τοποθέτηση των μικροφώνων και τη συμπίεση, και η τελευταία ήταν "Αν δεν δουλέψει τίποτα από αυτά, άλλαξε σαξοφωνίστα".
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.225
Τελικά όντως το θέμα έχει πολύ ενδιαφέρον και θα βγουν "διαμάντια" και "πόνοι"από εδώ...
Μια διαπίστωση, από τα λεγόμενα φαίνεται ότι η λύση του room correction διορθώνει και μικροατέλειες των μηχανημάτων ή κάνω λάθος;
Πιο "προσγειωμένη" λύση από αυτή του minidsp SHD υπάρχει, έστω και με έλειψη οθόνης ή black box που θέλει PC να ρυθμιστεί και μετά "χάνεται" πίσω από το rack...
Ναι,η έκδοση Studio...

Συμφέρει τον χρήστη να ήταν ολοκληρωμένο πακέτο ο επεξεργαστής μαζί με DAC και λειτουργία προενισχυτή.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.982
Reaction score
4.674
Καλό είναι να απομακρυνθούμε νοητικά από συσχετισμούς
απόδοσης μουσικών οργάνων με μηχανήματα αναπαραγωγής ηχογραφήσεων.
Δεν μπορείς να μη συσχετίσεις τα μουσικά όργανα και τις ιδιότητές τους
με τα μηχανήματα αναπαραγωγής ηχογραφήσεων
εάν και εφ'οσον είσαι στο χώρο της υψηλής πιστότητας.

Ειδαλως ας ασχοληθούμε με τη συγκόλληση-ισοσταθμιση μπρικιων.
Για όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ.
 

Μηνύματα
13.578
Reaction score
11.119
Δεν μπορείς να μη συσχετίσεις τα μουσικά όργανα και τις ιδιότητές τους
με τα μηχανήματα αναπαραγωγής ηχογραφήσεων
εάν και εφ'οσον είσαι στο χώρο της υψηλής πιστότητας.

Ειδαλως ας ασχοληθούμε με τη συγκόλληση-ισοσταθμιση μπρικιων.
Για όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ.
Δεν μπορείς να τα συσχετίσεις, γιατί άλλο λοβό εκπομπής έχει ένα ηχείο στο χώρο, άλλη ένα μουσικό όργανο. Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο.
 

jpaudio

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.169
Reaction score
1.601
Ναι,η έκδοση Studio...

Συμφέρει τον χρήστη να ήταν ολοκληρωμένο πακέτο ο επεξεργαστής μαζί με DAC και λειτουργία προενισχυτή.
Δεν έχει αναλογικές εισόδους και εξόδους, σε απλό RCA ή XLR...Τους θέλω τους LUXMAN!
 

Μηνύματα
574
Reaction score
1.553
Προς αποφυγη παρεξηγήσεων editor δεν ήταν προσωπική αντιπαράθεση στα γραφόμενα σου.

Ο μέσος όρος των οντιοφιλων και Χαιφιντελαδων έχουν μαύρα μεσάνυχτα δυστυχώς από οργανογνωσία βασικές γνώσεις μουσικής και άλλες θλιβερές ελλείψεις. Και δεν φταίνε απαραίτητα αυτοί στο σύνολο αυτών των ελλείψεων αλλά ένα σύστημα παιδειας που θεωρεί τη μουσική, εικαστική, καλλιτεχνική παιδεία γενικότερα μικρής σημασίας.

Προσθετικά στις ποιο πάνω ελλείψεις το αυτό ισχύει και για το τι γνωρίζει για τις ηχογραφήσεις, παραγωγές που από μόνο του είναι ένας κόσμος άμεσα συσχετιζόμενος αλλά και τόσο διαφορετικός. Ακόμα χειρότερα έχει άποψη για όλα αυτά και όχι δε μιλάω προσωπικά για κανένα αλλά είναι μια θλιβερή αλήθεια.

Εκτιμώ απεριόριστα τους ανθρώπους που στήνουν ένα σύστημα με το οποίο και δαπανούν ατέλειωτες ώρες σε ακρόαση μουσικής γιατί τους αρέσει τους καλύπτει το οποίο ζητούμενο έχουν δεν ξέρω πιο και δε με αφορά, το λιώνουν το ρημάδι το stereo που λέει ο λόγος. Παράλληλα ξεπαραδιάζονται στις συναυλίες αλλά και ξέρουν να διαχωρίζουν το στέρεο τους από την Λυρική αγαπούν τη μουσική και ας μην έχουν καμία βαθιά γνώση για όλους αυτούς respect, απλά.

Στον αντίποδα τρώω φρίκη με όσους έχουν στήσει το ότι ναι που μπορεί να κόστισε δε ξέρω τι και δε με αφορά και αν έχουν μπει μια φορά σε μια όπερα έχουν παρακολουθήσει έστω μια φορά μια Συμφωνική είναι ζήτημα, συν ότι δεν ξέρουν πια η διαφορά μεταξύ κλειδίου σόλ και φα και παρόλο αυτά έχουν άποψη και για το πως διευθύνει ο μαέστρος μέχρι και το πως ερμηνεύεται ένα έργο. Κερασάκι στην τούρτα αυτή έχουν και άποψη και πως πρέπει ηχογραφείται ένα έργο.

Προσωπική και αφοριστική άποψη όλο το παραπάνω και ίσως συναισθηματικάρθρο φορτισμένη αλλά ως γνωστόν δεν είμαι και ο καλύτερος άνθρωπος στον κόσμο.
 



I

iason

Guest
Μπα; Πρόσφατα αδειάσαμε ένα δωμάτιο στον χώρο εργασίας μου. Πριν η φωνή μου ακουγόταν φυσιολογικά. Μετά με αντηχήσεις και λίγο διαφορετική χροιά.
Λες να βοηθησει Πετρο :unsure:
index.jpg
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.558
Μηνύματα
2.944.190
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top