zakman35
Επαγγελματίας
- Μηνύματα
- 1.985
- Reaction score
- 4.008
Δες και τα υπόλοιπα, όχι μόνο το SPL.
Χαμός έγινε, για να δω την πρώην σιδερωμένη φασική απόκριση, χρειάζεται να βάλω phase απ' το 0 έως το 107000 στο τάμπ ranges. Τί έκανα λάθος;Η εισαγωγή του αρχείου με τη σκέτη απόκριση πλάτους δεν επηρεάζει τη διορθωμένη φασική απόκριση.
Αυτό που βλέπεις όταν ΄΄σκουπίζεις΄΄ από τον πίνακα εργασίας του rePhase την εργασία διόρθωσης φάσης για να περάσεις στην επόμενη που θα σχετίζεται με την ισοστάθμιση πλάτους κανονικά δεν πρέπει να είναι ισοπεδωμένη απόκριση φάσης - που θα παραμένει ρυθμισμένη από το προηγούμενο στάδιο εφόσον δεν θα έχει κλείσει το τρέχον παράθυρο.Χαμός έγινε, για να δω την πρώην σιδερωμένη φασική απόκριση, χρειάζεται να βάλω phase απ' το 0 έως το 107000 στο τάμπ ranges. Τί έκανα λάθος;
Όπως και οποιαδήποτε εκδήλωση στη ζωή μας,θεωρώ πολιτικές πράξεις κάποια ενασχόληση και τους όρους υπό τους οποίους γίνεται.Δες και τα υπόλοιπα, όχι μόνο το SPL.
Αδίκως ΄΄ταλαιπωρείς΄΄ το πληκτρολόγιο με τέτοια επιχειρήματα.Ανέβασε και κανενα βίντεο
να δουμε τελικό αποτελεσμα in vivo
Γιατί μέχρι τώρα είναι είναι όλα in vitro...
Δεν πειράζει και τόσο,διότι sto 2.1 είτε θα γινόταν διαχείριση χαμηλών από κάποιον επεξεργαστή,είτε το κροσάρισμα θα γινόταν από το ίδιο το sub το οποίο διαθέτει προφανώς δύο κανάλια με καθεμία έξοδο να οδεύει προς τον αντίστοιχο δορυφόρο.Ναι εγώ σιδέρωσα την απόκριση φάσης σχεδόν σε όλες τις συχνότητες (αν και διευκρίνησες να μην το κάνουμε εφόσον μέχρι τη συχνότητα κρος ήταν ομαλό) και μετά εισήγαγα τα φίλτρα του REW, τότε έγινε χαμούλης. Σημειώνω οτι έχω 2.1, αν έχει κάποια διαφοροποίηση στη διαδικασία. Είναι λίγο σπαζοκεφαλιά η όλη διαδικασία. Το απόγευμα θα μαζέψω σ ένα αρχείο word μόνο τα δικά σου πόστ για να είναι πιο εύκολο να βλέπω τα διαδοχικά βήματα.
Έχω αυτό:Κάτι που θα πείραζε είναι η εγκατάσταση μονού sub ή ανόμοια τεμάχια που θα οδηγούσαν κατά κανόνα σε διαφοροποιημένα χαρακτηριστικά απόσβεσης πάνω στο θεμελιώδη συντονισμό τους αλλά και φασικές αποκρίσεις μεταξύ των επιμέρους καναλιών.
Άμα τα έχεις ήδη αποκτημένα,αμφιβάλλω ότι θ'άξιζε ο κόπος.Εάν εξετάζεις τώρα απόκτηση,προμηθεύσου ίδια δια παν αστάθμητο ενδεχόμενο.Έχουμε ήδη ν'αντιμετωπίσουμε αρκετά από εκείνα σε τυπικούς οικιακούς χώρους,χωρίς να χρειάζεται προσθήκη περισσότερων.Έχω αυτό:
και τη νεότερη του έκδοση, δηλαδή:
KRK 10-S2
Βρες τιμές για KRK 10-S2 σε 4 καταστήματα στο Skroutz. Διάβασε χαρακτηριστικά & πραγματικές αξιολογήσεις χρηστών!www.skroutz.gr
έχουν την ίδια καμπίνα, πιθανότατα το ίδιο woofer, σίγουρα όμως διαφορετικούς ενισχυτές (το πρώτο ΑΒ, το δεύτερο D)
Αξίζει λες τη φασαρία να τα κάνω ολόιδια;;
(Δεν τα έχω συνδεδεμένα ως "ένα ανά κανάλι"... αλλά "παράλληλα" και το cross το αναλαμβάνει το ένα από αυτά)
Από τη στιγμή που διαθέτεις πλήρες setup Genelec θα μπορούσες να προμηθευτείς και τον ομόσταυλο μινι-επεξεργαστή GLM διατιθέμενο σε λογική τιμή που είναι κομμένος και ραμμένος για μοντέλα της εταιρείας με δικό του κιόλας μικρόφωνο.Αει καλά! Το μυαλό μου έχει δεθεί κόμπος. Αυτό το rephase είναι master από μόνο του.
Όπως φάνηκε σε όσα προηγήθηκαν,αυτό που περιγράφεις για τη δική σου περίπτωση δεν συμβαίνει στην κατατεθείσα επίδειξη.Ελπίζω πως έφτιαξα με μια σχετική επιτυχία το αριστερό κανάλι, αύριο για το δεξί. Η φασική απόκρισή μου φαίνεται να είναι δύσκολο να έρθει στα σωστά της, ιδίως μέχρι τα 300Hz. Θα ποστάρω αύριο κάτι στο thread μου.
Το κιτ που λες είναι για τη νέα σειρά της Genelec, και για να εφαρμοστεί σε παλιότερη σειρά πρέπει αυτά να είναι τα λεγόμενα SAM. Όταν έψαχνα για σύστημα δεν τα ήξερα αυτά.
Για ποιόν λόγο διορθώνω πρώτα το αρχείο FDW15 και μετά εισάγω τα φίλτρα απ το REW? και μετά πρέπει να αναπροσαρμόσω τα φίλτρα;
Σε κάποιο βήμα αφού στρώνω τη φασική απόκριση, γράφεις να εισάγω τα measurents απ το αρχείο Amplitude, γιατι; Όταν το έκανα αυτό, η φάση τα πήρε κρανίο. Αυτό το βήμα δεν το έκανα καθόλου τελικά. Έστρωσα το FWD15, εισήγαγα τα φίλτρα απ τo REW και ξαναέστρωσα, στο βαθμό του εφικτού λόγω έλειψης εμπειρίας στο σιδέρωμα, την φασική απόκριση και έσωσα το wav όπως περιέγραψες. Ο θεός βοηθός...