Κώστας Φ.
Truth hurts. Here's a teddy bear.
- Μηνύματα
- 8.978
- Reaction score
- 895
Μηδέν... ποσο μαλτ καταναλωθηκε κατα τη διαρκεια του σεταρισματως ειναι το θεμα..
κυριοοο Κώσταααα με ακουτεεεε??? xaxaaxaxxaxa
ΨεύτηΜηδέν.
Κοκακολα.
Ας ολοκληρωθεί ο εμβολιασμός, να νιώθω κυρίως εγώ ασφαλής, μετά από εξέταση αντισωμάτων, και θα ανοίξουν οι πόρτες για "ακροάσεις".πολύ θα ήθελα κάποια στιγμή να το ζήσω live
Κάπου εκεί δίπλα ένα κακόμοιρο ρούτερ κλαίει τη μοίρα του, bit by bit.Σοβαρά πάντως, είναι αξιοζήλευτη η επιμονή στη λεπτομέρεια που επέδειξες, τίποτα δεν αφέθηκε στην τύχη...
Καλα ολ αυτα. Κι εμεις με δοκιμες και πειραματα ειμαστε. Αλλα ακομη δεν εχω λυσει το θεμα με την πολυθρονα. Οταν ειμαι καθιστος και οταν ειμαι ξαπλωτος. Αλλαζει η εστιαση σε μηκος και υψος.Λοιπόν, υπάρχει το γνωστό αλφάδι με λέιζερ, που γράφεται κανονικά alfadolazer:
(Βέβαια τα ηχεία είναι όλα εντελώς αλφαδιασμενα, alfadiasmena)
View attachment 198985
Το οποίο έχω ενώσει με χαρτοταινια (hartotenia) πάνω σε μια αυτοσχέδια γωνία από σκληρό φελιζολ (felizol) ώστε όταν το τοποθετώ πάνω στο ηχείο να βγάζει μια ευθεία γραμμή λέιζερ (lazer) που να δείχνει την ον αξις ακτινοβολία του ηχείου, δηλαδή ακριβώς πάνω από το Τουίτερ:
View attachment 198984
Ταυτόχρονα, τοποθετώντας το αυτοσχέδιο felizoloalfadolazer στην ανάποδη γωνία, δίνει μια οριζόντια γραμμή λέιζερ (lazer) η οποία δείχνει το ύψος της δέσμης ον αξις του Τουίτερ, ώστε όλα τα Τουίτερ των 13 ηχείων να συναντούν το μικρόφωνο μέτρησης επακριβώς στο ίδιο σημείο, πάνω στην κάψα μέτρησης:
View attachment 198983
Κατ'αυτον τον τρόπο, έφερα 13 δορυφόρους, όχι μόνο να απέχουν επακριβώς 2.23cm από την κάψα του μικροφώνου, αλλά ταυτόχρονα (στην ον αξις μέτρηση) να συμπίπτουν όλες οι ον αξις επάνω στο μικρόφωνο, επακριβώς στο κέντρο της κάψας, και ταυτόχρονα το ύψος της δέσμης να είναι επακριβώς στο ίδιο σημείο.
Δηλαδή πλήρης 3D έλεγχος της δέσμης της ον αξις, είναι εφικτός με alfadolazer, απλώς πρόκειται για ασκήσεις ακριβείας (για φυλακισμένους).
ΥΓ. Για κατεύθυνση της ον αξις σε περιμετρικό σημείο της MLP για cross firing, στήνω μια βίδα (vida) ανάποδα (me to kefali kato) πάνω στο σημείο που απέχει 45cm δεξιά και αριστερά της MLP (μετρημένο με lazer), και κατευθύνω εκεί τις κάθετες δέσμες των alfadolazer των ηχείων που θα έχουν toe in, ενώ οι οριζόντιες θα πρέπει να παραμείνουν στο ίδιο ακριβώς ύψος μέτρησης, που φυσικά δε διαφέρει, διότι το ύψος των τουιτερ από το δάπεδο είναι επακριβώς το ύψος της κάψας του μικροφώνου, δηλαδή όλα τα ηχεία βρίσκονται επακριβώς στο ίδιο ύψος (ρυθμιζόμενες βάσεις) της θέσης ακρόασης.
Η ακρίβεια τοποθέτησης των ηχείων, είναι βασικός στόχος στο στήσιμο ενός σεταπ.
Δέχθηκα μόνο στο ένα σαμπ (εκ των 4) απόκλιση μισού εκατοστού στην απόσταση ακρόασης, καθώς λόγω μήκους κύματος δεν νοείται διαφορά, άσε που κουράστηκα... Στους δορυφόρους δεν έχω μετρήσιμη απόκλιση απόστασης ακρόασης, με ακρίβεια χιλιοστού. Lazer.
Βεβαίως η ον αξις ακτινοβολία όλων των δορυφόρων είναι με απόλυτη ακρίβεια, 100%.
Εσείς; Έχετε ακρίβεια τοποθέτησης;
Νομίζετε ότι το τερματίσετε, γατάκια;
Όντως! Εξαιρετικό!Με την καλημερα μου και μια φανταστικη ερμηνεια. Portishead Glory Box Live At Roseland NY ( Best Audio) - YouTube
Έτσι ακριβώς ,κάθε φορά που γράφει κάποιο οδηγό ο ear αρχίζουν τα πειράματα.Ωστοσο ειναι γεγονος οτι εμεις που διαβαζουμε, για να εφαρμοσουμε τα οσα περιγραφεις κι αποδεικνυεις εκτενως, χρειαζονται δυο απλα πραγματα. Εμπιστοσυνη στο συγγραφεα και απλη μετακινηση ηχειων. Τοσο απλα. Ετοιμη τροφη δηλαδη εχουμε.
Με την καλημερα μου και μια φανταστικη ερμηνεια. Portishead Glory Box Live At Roseland NY ( Best Audio) - YouTube
Στα μπροστινά είχα εφαρμόσει αλλά όχι aggressive, προσεχώς που θα έρθουν ένα ζευγάρι T8V θα το δοκιμάσω και θα ενημερώσω !Τελικά toe in - aggressive cross firing δοκίμασε κανένας σας ως τώρα;
Έχει να πει κάνα σχόλιο;
Επί εποχής Emotiva/B&W αλλά και αργότερα με Emotiva/GoldenEar είχα toe in.Τελικά toe in - aggressive cross firing δοκίμασε κανένας σας ως τώρα;
Έχει να πει κάνα σχόλιο;
Σε καταλαβαίνω.Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ξανατρέξω ισοστάθμιση για δοκιμή με τον Trinnov για να δοκιμάσω την επίδραση του Remapping στην ιστορία. Ούτε σε σκληρό τρίμηνο λοκνταουν.
Το δοκίμασα εγώ, και είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα: έχω πολύ καλύτερο κεντράρισμα και στις τρεις θέσεις ακρόασης, με ελαφρά μείωση του πλάτους όπως και ο @Dimifoot (δυστυχώς λόγω χώρου έχω κι εγώ στήσιμο τριγώνου πανοράματος -ισοσκελές- και όχι ισόπλευρο). Αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιος τύπος που μας δίνει τη γωνία του toe in, με βάση τον λόγο των πλευρών του τριγώνου.Τελικά toe in - aggressive cross firing δοκίμασε κανένας σας ως τώρα;
Έχει να πει κάνα σχόλιο;
Αυτό είναι εκ των πραγμάτων λάθος, και είναι η πραγματική αιτία μειωμένου αντιληπτού πλάτους μουσικής σκηνής.δυστυχώς λόγω χώρου έχω κι εγώ στήσιμο τριγώνου πανοράματος -ισοσκελές- και όχι ισόπλευρο
Όχι.Αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιος τύπος που μας δίνει τη γωνία του toe in, με βάση τον λόγο των πλευρών του τριγώνου.
Ωραία.Το δοκίμασα εγώ, και είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα: έχω πολύ καλύτερο κεντράρισμα και στις τρεις θέσεις ακρόασης, με ελαφρά μείωση του πλάτους