EV ταξίδια και φορτίσεις


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.110
Reaction score
9.040
Γυρίσαμε σήμερα από ένα ταξίδι που ήταν το πρώτο που τόλμησα να κάνω με το EV και να έχω μαζί τα παιδιά.

Απόσταση 320χλμ, Αθήνα-Κυλλήνη.

Τα σημαντικά σημεία:

- Στη συγκεκριμένη διαδρομή αλλά και με την εξέλιξη των υποδομών σε σχέση με παλαιότερα, βρίσκεις πλέον σε διάφορα σημεία άνω του ενός φορτιστών (σημαντικό για να αποφύγεις αναμονές) και με υψηλές ταχύτητες φόρτισης

- Στο πήγαινε φόρτισα στον Σκλαβενίτη στο Ρίο (πάνω στον δρόμο είναι), σε έναν διπλό 300άρη ΔΕΗ όπου έκανα και κράτηση μισή ώρα πριν φτάσω. Τελικά δεν ήταν άλλος εκεί, αλλά σήμερα Κυριακή που είχε επιστροφή όταν πέρασα ήταν και οι δύο θέσεις πιασμένες (δεν θα σταματούσα έτσι κι αλλιώς) παρόλο που και το κατάστημα ήταν κλειστό

- Η φόρτιση μια χαρά, ξεκίνησε στα 102kW αλλά σύντομα έπεσε στα 80 και τέλος στα 50 γιατί δεν ήταν πολύ χαμηλή η μπαταρία (35%-85% φόρτισα σε κάτι λιγότερο από μισή ώρα)

- Μελανό σημείο το πολύ κοντό καλώδιο, αν ήταν άλλος στη δεξιά θέση θα έπρεπε να περιμένω, το καλώδιο στην αριστερή θέση δεν θα έφτανε με τίποτα καθώς το πορτάκι εμένα είναι στα αριστερά. Και στη δεξιά με το ζόρι έφτασε. Κρίμα να έχει δύο θέσεις και η μία να είναι άχρηστη

- Ο Σκλαβενίτης γενικά πολύ καλή φάση για στάση (αν είναι στον δρόμο). Είχε καφετέρια, πεντακάθαρη τουαλέτα κλπ. και ό,τι πήραμε (καφέ, κουλούρια, τυρόπιτες κλπ) τα πληρώσαμε το 1/3 από ότι θα δίναμε σε ΣΕΑ

- Στο ξενοδοχείο είχε φορτιστή nrg. Παραμένει το πιο άθλιο app/σύστημα από αυτά που έχω δοκιμάσει. Είχα 2€ στο account αλλά δεν με άφηνε να ξεκινήσω φόρτιση χωρίς να κάνω top up. Δεν μου έλεγε όμως και πόσο πρέπει έχεις για να σε αφήσει να φορτίσεις. Έκατσα λοιπόν να υπολογίσω πόσες kWh θα χρειαστώ και πόσο να βάλω. Έβαλα κάποια λεφτά και το έβαλα να φορτίσει, όταν δοκίμασα ξανά άλλη μέρα να προσθέσω δεν με άφηνε, δεν λειτουργούσε το top up εκείνη την ώρα, μια τραγωδία γενικά, θέλει πολλή δουλειά

- Τεσπα κατάφερα να φτάσω στο 100% πριν φύγω, στην επιστροφή δεν φόρτισα πουθενά, έκανα όλο το ταξίδι μες στο μεσημέρι με θερμοκρασίες 36-40 βαθμούς (και με στάση πάνω από μια ώρα χωρίς σκιά, που πρέπει μετά πάλι να δουλέψει ο κλιματισμός στο φουλ) και έφτασα με 10% μπαταρία. Καλή και η φόρτιση για την εμπειρία, ακόμα καλύτερο να μην τη χρειάζεσαι

Συνολικά λοιπόν πολύ ξέγνοιαστο το ταξίδι, δεν χρειάστηκε να κάνουμε κάτι που δεν θα κάναμε έτσι κι αλλιώς, είτε σε στάσεις, είτε σε στυλ οδήγησης. Οκ, στην επιστροφή επειδή δεν ήθελα να φορτίσω (ήμασταν με παρέα και θα σταματούσαμε για φαγητό σε σημείο που δεν μπορούσα να φορτίσω και δεν ήθελα να κάνω και δεύτερη στάση) ρύθμιζα λίγο την ταχύτητα για να είμαι σίγουρος. Αλλά πολύ άνετα έφτασε και χωρίς υπερβολές. Στο τέλος που ήμουν σίγουρος σε σημεία πήγαινα και 140+ και πάλι έφτασα με 10%.

Κάτι γίνεται λοιπόν σιγά σιγά, κάθε χρόνο και καλύτερα θα είναι.
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.110
Reaction score
9.040
Καλά έκανες, μπορεί να χρειαζόταν σπρώξιμο! :biggrin:
Χαχα, σίγουρα, εμένα "τα παιδιά" είναι δύο κορίτσια 6 και 7 χρονών.

Μπορεί βέβαια να μην μπορούν να σπρώξουν, αλλά πίστεψέ με, η δύναμη της γκρίνιας δύο κοριτσιών σε αυτή την ηλικία (και το κίνητρο αποφυγής της) μετακινεί βουνά!
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.573
Reaction score
102.134
Στο πήγαινε φόρτισα στον Σκλαβενίτη στο Ρίο (πάνω στον δρόμο είναι), σε έναν διπλό 300άρη ΔΕΗ όπου έκανα και κράτηση μισή ώρα πριν φτάσω. Τελικά δεν ήταν άλλος εκεί, αλλά σήμερα Κυριακή που είχε επιστροφή όταν πέρασα ήταν και οι δύο θέσεις πιασμένες (δεν θα σταματούσα έτσι κι αλλιώς) παρόλο που και το κατάστημα ήταν κλειστό
Για αυτόν τον Σκλαβενίτη μιλάμε;

Sklavenitis, N.E.O. Patron-Athinon (Coming Soon) _ N.E.O. Patron-Athinon 158.png


Στο plugshare τον εμφανίζει 60άρη υπό κατασκευή. :idk:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.132
Reaction score
143.595
Ο 300-άρης ΔΕΗ Blue, να θυμάστε πως σε 400 βολτ EV δίνει έως 160 ή 170 kW.

Σε πόρσε έδωσε 247kW και σε Kia EV 6 222kW:
(800 βολτ αρχιτεκτονικής EV)

1000005852.png


Στο mach-e 120 kW και στο iD.4 100 kW.
Και 102 kW στον φίλο μας τον Symos.


Ο 180-ρης της ΔΕΗ blue, μπορεί να δώσει έως 150 kW σε 400 βολτ EV.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.048
Reaction score
2.955
Το λοιπόν, καθώς δεν είχαμε μετακινηθεί σε μεγαλύτερη απόσταση μέχρι τώρα, οι τρύπες του Volvo δεν είχαν γνωρίσει άλλα ραβδιά, εκτός απ' το δικό μου στο σπίτι και μερικά στη Θεσσαλονίκη.


Εντάξει, λίγο περίεργο ακούγεται το παραπάνω :biggrin:, αλλά ας συνεχίσω...


Το σόι αποφάσισε μια εκδρομή στην Κωνσταντινούπολη για λίγες μέρες, οπότε έριξα μια ματιά στη διαδρομή και τους διαθέσιμους φορτιστές για να είμαι έτοιμος.
"Και τι μας νοιάζει εμάς ρε φίλε;" , θα πει κανείς...
Απλά αναφέρω 2-3 πράγματα που μπορεί να βοηθήσουν κάποιον αν βρεθεί προς τα κει... Μην ψάχνεται όπως εγώ o_O .

Η διαδρομή στα 400 Χμ , οπότε θα χρειαζόμουν μια στάση στο ενδιάμεσο για φόρτιση, πιπί, junk food κλπ
Η Κεσσάνη (Keşan) στα 170 Χμ είναι μια καλή περίπτωση, με άλλα 230 Χμ μέχρι την Πόλη. Τσεκάρω βενζινάδικο με 2 διπλούς 180ρηδες φορτιστές και εμπορικό με 120άρι. Αν κατάλαβα καλά, μάλλον από τις 2 μεγαλύτερες εταιρίες στην Τουρκία (ZES και Eşarj). Έχω κατεβάσει εφαρμογές, για την Eşarj έστειλα και mail για κάρτα μέλους άμεσης φόρτισης, αλλά έφαγα πόρτα γιατί δεν κάνουν αποστολές εκτός χώρας.

Φτάνω με το καλό στην Κεσσάνη και σταματώ στο εμπορικό κέντρο (φορτιστής ZES 120KW). Αφού περιμένω κανένα 15' να ξεκουμπιστεί το κ@λ@Τέσλα που ήταν κατσικωμένο εκεί 🤬, κουμπώνω και ανοίγω εφαρμογή για ξεκινήσω...
"Αλτ, συνδέσου ή συνέχισε σαν επισκέπτης". Σε κάθε περίπτωση, στέλνει 4ψήφιο κωδικό για επιβεβαίωση στο κινητό σου. Έλα όμως που ο κωδικός δεν έφτανε ποτέ! Ξανά και ξανά, λέω και τη γυναίκα "στείλε καλέ και συ μπας και συγκινηθούν!" , αλλά μάταια.
Ας μιλήσουμε με κανέναν, σκέφτομαι. Τηλέφωνο στο σαπόρτ. Οι Τούρκοι φημίζονται για πολλά, ανάμεσα στα οποία ΔΕΝ είναι η γνώση της Αγγλικής γλώσσας. Τα Τουρκικά μου , λόγω δουλειάς περιορίζονται στο "Δείξε γλώσσα - Βήξε - Κλάσε" και παρεμφερείς σωματικές λειτουργίες , άσχετες του θέματος μας 🤪.
Η κυριούλα στο τηλ καταβάλλοντας αρκετή προσπάθεια μ' ενημερώσει οτι θα με καλέσει Αγγλόφωνος συνάδελφος της. Δε διευκρίνησε πότε, υποθέτω πλέον μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, γιατί ακόμα περιμένω... :tongue:

Αφού πέρασε λίγη ώρα και μείναμε με το καλώδιο στο χέρι, φεύγουμε για το βενζινάδικο. Απόσταση αναπνοής (βία ένα Χμ) και 4αδα 180KW της εταιρίας Eşarj. Σκανάρω, ανοίγει app, βάζω πιστωτική. Θα ακολουθήσει χρέωση ελέγχου 1 (μίας) Τουρκικής λίρας (ούτε λεπτό του Ευρώ δηλαδή). Ωραία σκέφτομαι, προχωράει και ξαφνικά, τσουπ 🖕🖕🖕! Πάρτα μου λέει, απορρίπτεται. 😡🤬. Ξανά και ξανά, τα ίδια.

Κατά τα γνωστά, γυναίκα δοκίμασε κι εσύ , πάρτα κι εσύ 🖕.
Τηλ στην τράπεζα, μήπως κλείδωσαν οι κάρτες. Από εκεί μου λένε οτι οι κάρτες δεν έχουν πρόβλημα, αλλά κάποιο συστημικό πρόβλημα εμποδίζει την αποδοχή της πράξης μεταξύ των 2 τραπεζών , δικής μου και εμπόρου.
Τηλέφωνο στο σαπόρτ της εταιρίας. Μάλλον φίλοι των προηγούμενων. "Νο ίγγλις, κόλ γιου μπακ ιν ίγγλις". Περιμένω, πιθανόν να με πάρει μαζί με τον άλλον!

Χρήσιμα συμπεράσματα:
-Βεβαιωθείτε οτι κάνατε εγγραφή στο app της ZES, λαμβάνοντας τον 4ψήφιο κωδικό. Σε αντίθετη περίπτωση, δε μπορείτε να προχωρήσετε σε φόρτιση με κανένα τρόπο.
-Προσοχή στην ενδεχόμενη χρήση καρτών της Eurobank για φόρτιση στην εταιρία Eşarj. Προς το παρόν φαίνεται οτι υπάρχει πρόβλημα στην επικοινωνία μεταξύ τους, γεγονός που μπορεί να αφήσει κάποιον εκτεθειμένο.
-Επίσης, με βάση την παραπάνω εμπειρία, διαπιστώνω πως η τηλεφωνική υποστήριξη (για εμάς τουλάχιστον) είναι ανύπαρκτη.

Του μπι κοντίνιουντ...
 



Μηνύματα
1.048
Reaction score
2.955
Συνέχεια...

Έχοντας αδυναμία φόρτισης σε δύο εταιρίες, χωρίς επικοινωνία και με 30τόσο % μπαταρία πρέπει κάτι να κάνω για να μη μείνουμε για πάντα στην γραφική Τουρκική επαρχία.
Μπαίνω στο βενζινάδικο, ευτυχώς υπήχε μινι μάρκετ, καφέ , καθαρές τουαλέτες κλπ για να ρωτήσω μήπως υπάρχει κάποια κάρτα της εταιρίας για να φορτίσω και να πληρώσω μετρητά.
Ένα παλικαράκι , πωλητής στο μάρκετ, μιλάει αγγλικά για να συνεννοηθούμε. Μου λέει πως δεν υπάρχει τρόπος πληρωμής που αναζητώ. Προς τιμήν του, αφήνει το πόστο του και για μια ώρα τουλάχιστον κάτω απ' τον καυτό ήλιο προσπαθεί μεταξύ φορτιστών και συνεχών τηλεφωνημάτων στην εταιρία να καταλάβει ακριβώς το πρόβλημα μου και να βοηθήσει. Αφού διαπιστώνει οτι δε βγαίνει άκρη, αποφασίζει και μου προτείνει να κατεβάσει αυτός την εφαρμογή, να γίνει μέλος βάζοντας δικά του στοιχεία πληρωμής, να φορτίσω και να του δώσω τα χρήματα στο χέρι...
Έτσι και προχωρήσαμε τελικά, πιστώνοντας 50 KWh και δίνοντας του το αντίτιμο. Παρεμπιπτόντως, όταν του έδωσα μερικές εκατοντάδες λίρες παραπάνω για το χρόνο, τον κόπο και τη βοήθεια του (ομολογουμένως ασχολήθηκε πολύ) αρνήθηκε πεισματικά να δεχθεί οτιδήποτε, ενώ ταυτόχρονα με την έναρξη της φόρτισης παρότρυνε την οικογένεια να περιμένει στο μαγαζί, τρώγοντας και πίνοντας κάτι δωρεάν 🥺🥺🥺😭.
Να τα λέμε κι αυτά, μη βλέπουμε μόνα τα στραβά. Μόνο στη Ανατολή ...

Στο ενδιάμεσο βέβαια, είδα μερικά ενδιαφέροντα αυτοκίνητα και πήρα μια χρησιμότατη πληροφορία για τη συνέχεια.
Ήρθε μια ωραία Porsche Taycan κι ένα Tesla Model X, που δεν είχα δει από κοντά, και τα παρατηρούσα από κοντά (είχα αρκετή ώρα στη διάθεση μου 😆). Μέχρι κι ένα Togg 10x, το "Τουρκικό" ηλεκτρικό σταμάτησε για λίγο.

Αφού ξεκίνησα τελικά τη φόρτιση, συνέχιζα μια κουβέντα που είχα αρχίσει με τον Τουρκολλανδό οδηγό του μόντελ Χ που φόρτιζε δίπλα. Του είχα ήδη ζητήσει εξυπηρέτηση (φόρτιση με χρέωση του και μετρητά στο χέρι), δέχτηκε αμέσως αλλά έπρεπε να τελειώσει η δική του φόρτιση.
Αυτός χρησιμοποιούσε προπληρωμένη δικτυακή κάρτα της Revolut και με παρότρυνε να κάνω το ίδιο. Εύκολο και ασφαλές ισχυρίστηκε, οπότε το κράτησα σαν ιδέα.

Τελικά, μετά από αρκετή ταλαιπωρία και τουλάχιστον 3 χαμένες ώρες στο ζεστό μεσημεριανό καλοκαιράκι, ξεκινήσαμε... :party:


Με άλλες κάρτες;
Δυστυχώς δεν είχαμε εκείνη τη στιγμή, οπότε δε γνωρίζω. Περισσότερα παρακάτω...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.132
Reaction score
143.595
προπληρωμένη δικτυακή κάρτα της Revolut και με παρότρυνε να κάνω το ίδιο.
Αυτή η λύση γενικώς συμφέρει για πολλούς λόγους.

Ίσως πρέπει να την υιοθετήσουμε όλοι μας στο εξωτερικό, ανεξαρτήτως χρήσης EV.

Να σε ρωτήσω κάτι άλλο:

Με χρήση Google wallet ή με PayPal, δοκίμασες;
 

Μηνύματα
1.048
Reaction score
2.955
Bonus:

Στο ξενοδοχείο στην Πόλη, έκανα με την ησυχία μου ένα λογαριασμό Revolut. Λίγα λεπτά υπόθεση, πρέπει να έχεις πρόχειρο ένα έγγραφο ταυτοποίησης (ταυτότητα, διαβατήριο ή δίπλωμα) για σκανάρισμα. Δημιούργησα και μια ψηφιακή προπληρωμένη Mastercard, φορτώνοντας και μερικά €. Την προσθέτω στο app της Eşarj , τη χρεώνει αμέσως με 1 λίρα, συναλλαγή αποδεκτή και αμέσως προστίθεται σα μέθοδοςπληρωμής. :dance2:
Τώρα πλέον, πηγαίνοντας στην πλατεία Ταξίμ την επόμενη μέρα, κουμπώνω στο φορτιστή της εταιρίας, γεμίζω και φεύγω κύριος.

Το καλύτερο στο τέλος. Στην επιστροφή, σταματώ στο ίδιο βενζινάδικό. Συνδέομαι και ξικινάω άμεσα και απροβλημάτιστα τη φόρτιση.

1689843996552.png


Φεύγω και συνεχίζω για σπίτι. Εκεί διαπιστώνω πως έλαβα μέιλ πως η συναλλαγή - χρέωση δεν ολοκληρώθηκε, γιατί η κάρτα δεν είχε επαρκές υπόλοιπο. Δηλαδή φόρτισα δωρεάν, χαχα! Απλά ξεχάστηκα με την προπληρωμένη Revolut , δε φαντάστηκα καν πως θα μπορούσε να προχωρήσει η διαδικασία χωρίς χρήματα... Τέλος πάντων, εγώ συμπλήρωσα μερικά μήπως ξαναδοκιμάσουν να πληρωθούν.

Οι τιμές πάντως πολύ χαμηλές νομίζω. DC φορτίσεις με 0,34€ / KWh σε 120 και 180 KW φορτιστές, εξαιρετικά πιστεύω!
Να σε ρωτήσω κάτι άλλο:

Με χρήση Google wallet ή με PayPal, δοκίμασες;
Ήταν το πρώτο που σκέφτηκα. Δυστυχώς μόνο πιστωτική δέχεται.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.132
Reaction score
143.595
Σε κείνα τα μέρη, αξίζει να γνωρίζετε ότι υπάρχουν 2 σημεία με Τέσλα ταχυφορτιστες, οι οποίοι είναι ανοιχτοί σε όλα τα EV, ανεξαρτήτως μάρκας!

Μια εξάδα ταχυφορτιστες μετά την Ορεστιάδα, και μια 8-αδα στην Κωνσταντινούπολη.

Δείχνω τις τοποθεσίες:

1000005886.png


1000005888.png


1000005887.png
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.132
Reaction score
143.595
Οργάνωσα ένα μεγάλο road trip, 4 εβδομάδων.

Περιλαμβάνει 14 "οδηγικές" ημέρες, κατά τις οποίες θα ξεκινάμε πρωί πρωί, και θα έχουμε να διανύσουμε 550-750 χλμ εντός της ημέρας (5-7,5 ώρες οδήγησης), με μια μεγάλη (~5ωρη) στάση σε ενδιάμεσο σημείο ενδιαφέροντος.

Επίσης περιλαμβάνει 14 ημέρες που δεν θα οδηγούμε καθόλου, δηλαδή θα αράζουμε. 😁

Εκτός της πρώτης και τελευταίας στάσης (Βελιγράδι), δεν θα υπάρχουν κολλητές οδηγικές ημέρες, δηλαδή θα μένουμε 2 ή 3 μέρες σε κάθε προορισμό.

Στο Βελιγράδι μόνο ύπνο, γιατί έχουμε πάει 4 φορές ως τώρα..

Το λοιπόν, το ταξίδι περιλαμβάνει αυτές τις "οδηγικές ημέρες":

Θα ξεκινήσουμε οδικώς από Θεσσαλονίκη, πρώτη στάση Σόφια για φόρτιση και χαβαλέ, και μετά καρφί για διανυκτέρευση στο Βελιγράδι.

Δεύτερη μέρα Λουμπλιάνα για ενδιάμεση 5-ωρη στάση (φαγητό, χαβαλέ, έχουμε ξαναπάει εκεί), και μετά κατεβαίνουμε Trieste για να μείνουμε Palmanova.

Τρίτη οδηγική μέρα, θα φτάσουμε (όλο ευθεία) Μονακό.

Τέταρτη οδηγική μέρα, παραλιακά, φτάνουμε Βαρκελώνη.

Από κει, μέσω Βαλένθια, πάλι παραλιακά, θα φτάσουμε Μούρθια.

Μετά, μέσω Γιβραλτάρ, θα πάμε Σεβίλλη.

Μετά, ανεβαίνουμε την Πορτογαλία, μέσω Λισαβώνας θα μείνουμε στο Πόρτο.

Μετά πάμε Μπιλμπάο.

Την επόμενη οδηγική μέρα, θα ανεβούμε Nantes.

Από κει, θα πάμε Lille, μέσω Παρισιού.

Από Lille, θα πάμε Νυρεμβέργη.

Από Νυρεμβέργη, θα φτάσουμε Βιέννη.

Από Βιέννη, μέσω Βουδαπέστης, θα φτάσουμε Βελιγράδι.

Και τελευταία οδηγική ημέρα, από Βελιγράδι επιστροφή Θεσσαλονίκη, μέσω Σόφιας.


Στάσεις φόρτισης μόνον Τέσλα SC, και είδα μόνο για τα Βαλκάνια, όπου είναι πρακτικά συγκεκριμένες οι στάσεις.

Μετά τα Βαλκάνια δεν έχει νόημα να δω τίποτα, είναι τίγκα στους Tesla superchargers, ο,τι βγάλει το αυτοκίνητο στην πορεία.

Επίσης, τα μισά ξενοδοχεία που έκλεισα, όλως τυχαίως, έχουν Τέσλα φόρτιση. 😂😁

Πραγματικά όλως τυχαίως, δεν ασχολήθηκα διόλου με το θέμα φόρτισης, γίνεται χαμός, έχει υπερβολικά πολλούς σταθμούς φόρτισης, δεν χρειάζεται κανένα απολύτως προγραμματισμό, εφόσον βασίζεται κανείς στο δίκτυο της Τέσλα.
 
Last edited:


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.573
Reaction score
102.134
Οργάνωσα ένα μεγάλο road trip, 4 εβδομάδων.

Περιλαμβάνει 14 "οδηγικές" ημέρες, κατά τις οποίες θα ξεκινάμε πρωί πρωί, και θα έχουμε να διανύσουμε 550-750 χλμ εντός της ημέρας (5-7,5 ώρες οδήγησης), με μια μεγάλη (~5ωρη) στάση σε ενδιάμεσο σημείο ενδιαφέροντος.

Επίσης περιλαμβάνει 14 ημέρες που δεν θα οδηγούμε καθόλου, δηλαδή θα αράζουμε. 😁

Εκτός της πρώτης και τελευταίας στάσης (Βελιγράδι), δεν θα υπάρχουν κολλητές οδηγικές ημέρες, δηλαδή θα μένουμε 2 ή 3 μέρες σε κάθε προορισμό.

Στο Βελιγράδι μόνο ύπνο, γιατί έχουμε πάει 4 φορές ως τώρα..

Το λοιπόν, το ταξίδι περιλαμβάνει αυτές τις "οδηγικές ημέρες":

Θα ξεκινήσουμε οδικώς από Θεσσαλονίκη, πρώτη στάση Σόφια για φόρτιση και χαβαλέ, και μετά καρφί για διανυκτέρευση στο Βελιγράδι.

Δεύτερη μέρα Λουμπλιάνα για ενδιάμεση 5-ωρη στάση (φαγητό, χαβαλέ, έχουμε ξαναπάει εκεί), και μετά κατεβαίνουμε Trieste για να μείνουμε Palmanova.

Τρίτη οδηγική μέρα, θα φτάσουμε στην ευθεία Μονακό.

Τετάρτη οδηγική μέρα, φτάνουμε Βαρκελώνη.

Από κει, μέσω Βαλένθια, θα φτάσουμε Μούρθια.

Μετά, μέσω Γιβραλτάρ, θα πάμε Σεβίλλη.

Μετά, ανεβαίνουμε Πορτογαλία, μέσω Λισαβώνας θα μείνουμε στο Πόρτο.

Μετά πάμε Μπιλμπάο.

Την επόμενη οδηγική μέρα, θα ανεβούμε Nantes.

Από κει, θα πάμε Lille, μέσω Παρισιού.

Από Lille, θα πάμε Νυρεμβέργη.

Από Νυρεμβέργη, θα φτάσουμε Βιέννη.

Από Βιέννη, μέσω Βουδαπέστης, θα φτάσουμε Βελιγράδι.

Και τελευταία οδηγική ημέρα, από Βελιγράδι επιστροφή Θεσσαλονίκη, μέσω Σόφιας.


Στάσεις φόρτισης μόνον Τέσλα SC, και είδα μόνο για τα Βαλκάνια, όπου είναι πρακτικά συγκεκριμένες οι στάσεις.

Μετά τα Βαλκάνια δεν έχει νόημα να δω τίποτα, είναι τίγκα στους Tesla superchargers, ο,τι βγάλει το αυτοκίνητο στην πορεία.

Επίσης, τα μισά ξενοδοχεία που έκλεισα, όλως τυχαίως, έχουν Τέσλα φόρτιση. 😂😁

Πραγματικά όλως τυχαίως, δεν ασχολήθηκα διόλου με το θέμα φόρτισης, γίνεται χαμός, έχει υπερβολικά πολλούς σταθμούς φόρτισης, δεν χρειάζεται κανένα απολύτως προγραμματισμό, εφόσον βασίζεται κανείς στο δίκτυο της Τέσλα.
:thumbsup:

Αφού αρέσκεσαι στις λεπτομέρειες :tongue: όταν με το καλό επιστρέψεις βάλε κι ένα σύνολο χιλιομέτρων και συνολικού κόστους φόρτισης.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.132
Reaction score
143.595
:thumbsup:

Αφού αρέσκεσαι στις λεπτομέρειες :tongue: όταν με το καλό επιστρέψεις βάλε κι ένα σύνολο χιλιομέτρων και συνολικού κόστους φόρτισης.
Μπα, "λεπτομέρειες" τέλος, δεν χρειάζεται άλλο. 😁😂🤪

Ξέρω ότι σας απογοητεύω (not 🤪😁😂) αλλά δεν έχει νόημα με Τέσλα, μια γενική περιγραφή, αρκεί. Με τέτοια αυτονομία και τόσο σημαντικό Τέσλα δίκτυο ταχυφορτιστων εκεί έξω, παύει να υπάρχει ενδιαφέρον ή άγχος για όλα αυτά. 😎

Με το iD.3 κακά τα ψέματα, πήγα να το ξεκινήσω πέρσι, και σταμάτησα, δε την παλεύω. Δεκάδες apps, κάρτες, βουνό μου φάνηκε, απογοήτευση. Μάλλον κουράστηκα με το παραμύθι αυτό, κάποιοι τα καταφέρνουν αλλά θέλει όντως πολύ προγραμματισμό, που δεν τον άντεξα. Αλλά με το Τέσλα, μόνο τα Βαλκάνια έχουν 2-3 συγκεκριμένες "οδούς διέλευσης" με Tesla SC ανά τακτά διαστήματα, οπότε παίρνεις μια από αυτές, και λήγει η ιστορία. Μετά, μόλις μπεις σε true ευρωπαϊκό έδαφος 😁🤪😂, οι υποδομές που έχει στήσει η Τέσλα είναι overkill, όπως έδειξα προσφάτως..

1000005882.png


Βεβαίως, αν σε ενδιαφέρει το κόστος, ναι, είναι πολύ εύκολο να σου πω στο τέλος το συνολικό κόστος όλων των φορτίσεων μαζί, γιατί θα το λέει το app, θα σου ανεβάσω ένα σκρινσοτ. 🤪

Φυσικά θα κρατήσω τα συνολικά χιλιόμετρα της διαδρομής, εννοείται πως θα μηδενίσω το ένα "Road trip" στο αυτοκίνητο, από εκκίνηση μέχρι επιστροφής, οπότε για το σύνολο των χιλιομέτρων αυτών, θα έχω και μέσο όρο κατανάλωσης, που θα έχει κι αυτό ένα "Α" ενδιαφέρον. (Not).😂😁

Στο δια ταύτα της οργάνωσης του road trip:

Έχω "σώσει" την "οδηγική διαδρομή" καθεμιάς "οδηγικής ημέρας" ξεχωριστά, σε "συντόμευση στην επιφάνεια" του κινητού μου, μέσω Google maps, και μόλις ανοίξω μια διαδρομή, κάνω "sent to Tesla" και είναι έτοιμη στην πλοήγηση στο τάμπλετ του αυτοκινήτου, συν τις όποιες απαραίτητες ενδιάμεσες στάσεις φόρτισης, που μπαίνουν αυτομάτως από το αυτοκίνητο.

Φυσικά τα έχω όλα εκτυπωμένα, για παν ενδεχόμενο 😂😁🤪, αλλά έχω Google pixel κινητό, οπότε και να σπάσει και να διαλυθεί, αγοράζω καινούριο και σε λίγα λεπτά θα είναι ακριβώς όπως ήταν πριν, όλα είναι αποθηκευμένα στο cloud της Google.

Κλειδί για το αυτοκίνητο, έχω κατά βάση το κινητό μου, αλλά καλού κακού έκανα και το ρολόι μου, κι επίσης το κινητό της γυναίκας μου, και παρήγγειλα και δαχτυλίδι. 😂😁
Εντάξει, και μια κάρτα κάπου θα τη χώσω να υπάρχει. 😂😁🤪

Φουλ μικτή ασφάλιση έτοιμη, με κάλυψη όλων των παροχών της μικτής (χωρίς εξαιρέσεις) σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ, και πράσινη κάρτα φυσικά, όλα έτοιμα.

Αντηλιακό, καπέλο, και βουρρρρρρρ😁😂
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.132
Reaction score
143.595
να σε πω, για κλοπή σε καλύπτει η ασφαλιστική στη Σερβία;
Ναι. Και Βουλγαρία.
Και μερική κλοπή, όλα.
Εθνική ασφαλιστική. Καμία άλλη. 😎
Σερβία είναι πολιτισμένη χώρα, έχει και ωραίους δρόμους. Από μας, καλύτερα είναι.

Αυτοκόλλητο να θυμηθώ να πάρω για τα διόδια..

Βεβαίως έχω κλείσει πάρκινγκ σε κάθε ξενοδοχείο, σε όλη τη διαδρομή. Το πάρκινγκ ήταν απαραίτητη προϋπόθεση επιλογής ξενοδοχείου, συν την πισίνα. 🤪

Θα συνέφερε χιλιομετρικά να ανέβω από Αλβανία, αλλά κει δεν καλύπτουν τίποτα. Οπότε, νοτ.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.752
Μηνύματα
3.026.500
Members
38.490
Νεότερο μέλος
c01l
Top