- Μηνύματα
- 58.132
- Reaction score
- 143.595
Δικαιολογία βρήκε για να πάει εκεί να φάει.
Καλά έκανες, μπορεί να χρειαζόταν σπρώξιμο!Γυρίσαμε σήμερα από ένα ταξίδι που ήταν το πρώτο που τόλμησα να κάνω με το EV και να έχω μαζί τα παιδιά.
Χαχα, σίγουρα, εμένα "τα παιδιά" είναι δύο κορίτσια 6 και 7 χρονών.Καλά έκανες, μπορεί να χρειαζόταν σπρώξιμο!![]()
Για αυτόν τον Σκλαβενίτη μιλάμε;Στο πήγαινε φόρτισα στον Σκλαβενίτη στο Ρίο (πάνω στον δρόμο είναι), σε έναν διπλό 300άρη ΔΕΗ όπου έκανα και κράτηση μισή ώρα πριν φτάσω. Τελικά δεν ήταν άλλος εκεί, αλλά σήμερα Κυριακή που είχε επιστροφή όταν πέρασα ήταν και οι δύο θέσεις πιασμένες (δεν θα σταματούσα έτσι κι αλλιώς) παρόλο που και το κατάστημα ήταν κλειστό
Με άλλες κάρτες;Προσοχή στην ενδεχόμενη χρήση καρτών της Eurobank για φόρτιση στην εταιρία Eşarj.
Νοίκιασα θερμικοΤου μπι κοντίνιουντ...
Δυστυχώς δεν είχαμε εκείνη τη στιγμή, οπότε δε γνωρίζω. Περισσότερα παρακάτω...Με άλλες κάρτες;
Αυτή η λύση γενικώς συμφέρει για πολλούς λόγους.προπληρωμένη δικτυακή κάρτα της Revolut και με παρότρυνε να κάνω το ίδιο.
Ήταν το πρώτο που σκέφτηκα. Δυστυχώς μόνο πιστωτική δέχεται.Να σε ρωτήσω κάτι άλλο:
Με χρήση Google wallet ή με PayPal, δοκίμασες;
Οργάνωσα ένα μεγάλο road trip, 4 εβδομάδων.
Περιλαμβάνει 14 "οδηγικές" ημέρες, κατά τις οποίες θα ξεκινάμε πρωί πρωί, και θα έχουμε να διανύσουμε 550-750 χλμ εντός της ημέρας (5-7,5 ώρες οδήγησης), με μια μεγάλη (~5ωρη) στάση σε ενδιάμεσο σημείο ενδιαφέροντος.
Επίσης περιλαμβάνει 14 ημέρες που δεν θα οδηγούμε καθόλου, δηλαδή θα αράζουμε.
Εκτός της πρώτης και τελευταίας στάσης (Βελιγράδι), δεν θα υπάρχουν κολλητές οδηγικές ημέρες, δηλαδή θα μένουμε 2 ή 3 μέρες σε κάθε προορισμό.
Στο Βελιγράδι μόνο ύπνο, γιατί έχουμε πάει 4 φορές ως τώρα..
Το λοιπόν, το ταξίδι περιλαμβάνει αυτές τις "οδηγικές ημέρες":
Θα ξεκινήσουμε οδικώς από Θεσσαλονίκη, πρώτη στάση Σόφια για φόρτιση και χαβαλέ, και μετά καρφί για διανυκτέρευση στο Βελιγράδι.
Δεύτερη μέρα Λουμπλιάνα για ενδιάμεση 5-ωρη στάση (φαγητό, χαβαλέ, έχουμε ξαναπάει εκεί), και μετά κατεβαίνουμε Trieste για να μείνουμε Palmanova.
Τρίτη οδηγική μέρα, θα φτάσουμε στην ευθεία Μονακό.
Τετάρτη οδηγική μέρα, φτάνουμε Βαρκελώνη.
Από κει, μέσω Βαλένθια, θα φτάσουμε Μούρθια.
Μετά, μέσω Γιβραλτάρ, θα πάμε Σεβίλλη.
Μετά, ανεβαίνουμε Πορτογαλία, μέσω Λισαβώνας θα μείνουμε στο Πόρτο.
Μετά πάμε Μπιλμπάο.
Την επόμενη οδηγική μέρα, θα ανεβούμε Nantes.
Από κει, θα πάμε Lille, μέσω Παρισιού.
Από Lille, θα πάμε Νυρεμβέργη.
Από Νυρεμβέργη, θα φτάσουμε Βιέννη.
Από Βιέννη, μέσω Βουδαπέστης, θα φτάσουμε Βελιγράδι.
Και τελευταία οδηγική ημέρα, από Βελιγράδι επιστροφή Θεσσαλονίκη, μέσω Σόφιας.
Στάσεις φόρτισης μόνον Τέσλα SC, και είδα μόνο για τα Βαλκάνια, όπου είναι πρακτικά συγκεκριμένες οι στάσεις.
Μετά τα Βαλκάνια δεν έχει νόημα να δω τίποτα, είναι τίγκα στους Tesla superchargers, ο,τι βγάλει το αυτοκίνητο στην πορεία.
Επίσης, τα μισά ξενοδοχεία που έκλεισα, όλως τυχαίως, έχουν Τέσλα φόρτιση.
Πραγματικά όλως τυχαίως, δεν ασχολήθηκα διόλου με το θέμα φόρτισης, γίνεται χαμός, έχει υπερβολικά πολλούς σταθμούς φόρτισης, δεν χρειάζεται κανένα απολύτως προγραμματισμό, εφόσον βασίζεται κανείς στο δίκτυο της Τέσλα.
Μπα, "λεπτομέρειες" τέλος, δεν χρειάζεται άλλο.
Αφού αρέσκεσαι στις λεπτομέρειεςόταν με το καλό επιστρέψεις βάλε κι ένα σύνολο χιλιομέτρων και συνολικού κόστους φόρτισης.
Ναι. Και Βουλγαρία.να σε πω, για κλοπή σε καλύπτει η ασφαλιστική στη Σερβία;