Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.555
Reaction score
50.396
Τα φώταμ είναι γνωστά και δοκιμασμένα, με τον παρακάτ σετ βγάζω μάτι. Αυτό είναι το ζητούμενο άλλωστε, αποσπάτε η προσοχή ενός οδηγού και κάνεις χαμούλη σε μια ηλιόλουστη μέρα. Για νύχτα παίζω με τα ίδια σε άλλα mode ώστε να μη γίνομαι ενοχλητικός.
IMG_20230907_175214.jpg
IMG_20230907_175042.jpg
IMG_20230907_174851.jpg
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.730
Reaction score
93.893
Επίθεση του Van Aert στο χθεσινό 5ο ΕΤΑΠ του Γύρου Βρετανίας μετά από 190 χιλιόμετρα αγώνα.

:o

 




bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.555
Reaction score
50.396
Από τότε που τα πήρα Σώτο δεν έχω χρησιμοποιήσει άλλα γυαλιά, όχι μόνο ποδηλατικά αλλά και στη καθημερινότητα.
Δλέυουν σχετικά άμεσα οταν μεταβάλετε ο φωτισμός. Ο φακός στο σκοτάδι μένει ελάχιστα σκούρος οπότε δεν ενοχλεί και μπορείς να το φοράς χωρίς να περιορίζει τη ορατότητα. Ο σκελετός γνωστός σε εμένα γιατί έχω τα ίδια με prizm road φακούς. Όταν βάζεις στη μάπα τον σκελετό αυτό δεν κουνιέται ντίπ, μένει εκεί που θα τον αφήσεις.
 

Μηνύματα
23.402
Reaction score
17.584
Χαρακτηριστικά που με ενδιαφέρουν και τα δύο... στο σχήμα έχω ένα δισταγμό, τα βλέπω λίγο μεγάλα και προτιμώ μικρότερα γυαλιά συνήθως. Θα το ψάξω.
 


Μηνύματα
23.402
Reaction score
17.584
Οκ! Απλά έτσι στις φωτό μου δίνουν αυτή την εντύπωση! 8-) :dance2:

Κάτι άλλο... σχετικό με ζημιές! :rolleyes:

Αλλάζω πριν μερικές ημέρες την ντίζα του πίσω ντεραγιέ γιατί ήταν έτοιμη να κόψει. Όλα οκ στην αρχή για 1-2 βόλτες. Την Πέμπτη στην επιστροφή, κολλάει στο 11αρι γρανάζι και γυρίζω όλη την διαδρομή (30+χμ) με αυτό στο μικρό δίσκο (οκ, δεν έχει ανηφόρες ιδιαίτερες). Το κοιτάζω χθες, είχε φύγει από τη θέση του το μπιμπλίκι στην άκρη που πιάνει στο βαρελάκι του λεβιέ (μάλλον δεν είχα σφίξει καλά την ντίζα στο ντεραγιέ και γλίστρησε).

Το άτιμο είχε κολλήσει κάτω από το βαρελάκι, και δεν έβγαινε με τίποτα. Έλυσα τα πάντα, και προσπάθησα να αφαιρέσω μια περίεργη 'βίδα' που έχει πίσω και κρατάει το βαρελάκι στη θέση του (λύνει με ειδικό κλειδί, που φυσικά δεν υπήρχε στα χέρια μου). Προσπάθησα με διάφορα εργαλεία, το έκανα... κ@λ@ς, αλλά αυτό εκεί στη θέση του! Εκεί που ετοιμαζόμουν να παραγγείλω νέο λεβιέ, λέω ας δοκιμάσω κάτι άλλο, και με ένα λεπτό κατσαβιδάκι κατάφερα τελικά να βγάλω το μπλιμπλίκι κάτω από το βαρελάκι. Νταξ λέω... όλα καλά!

Βάζω νέα ντίζα, το φτιάχνω, οκ οι αλλαγές ταχυτήτων. Όμως επειδή είχα αφαιρέσει τον λεβιέ τελείως από το τιμόνι, είχα βγάλει και τη ντίζα του πίσω δισκόφρενου, και είχε φύγει όλο το λάδι από μέσα. Λέω οκ, το φτιάχνω αύριο (σήμερα). Πάω σήμερα που λες να το φτιάξω, ξαναβάζω ντίζα, βγάζω τακάκια, ρόδα πίσω, βάζω και ένα μπλοκ για να μην κουνάνε τα τακάκια, και αρχίζω την διαδικασία να βάλω λάδι.

Το γεμίζω με τη σύριγγα, όλα οκ φαινόντουσαν... μέχρι που πάτησα μερικές φορές το φρένο για 'εξαερωθεί'. Έλα μου ντε ότι δεν γινόταν τίποτα, αλλά άρχισε να πέφτει χάμω λάδι! Λέω θα θέλει σφίξιμο το μπουλονάκι του caliper, το σφίγγω, συνέχεια το λάδι κάτω. Με τα πολλά και αφού έκανα 2-3 φορές τα ίδια, βγάζω το κάλιπερ τελείως, και βάζω στη θέση του ένα παλιό από το trekking που είχα εδώ κι χρόνια (όχι για να το κρατήσω, αφού είναι τελείως διαφορετικό, απλά να δω που είναι το πρόβλημα, αφού στην ντίζα βιδώνει κανονικά), με αυτό όλα οκ!

Λέω κατάλαβα, έσπασε ένα από τα κεραμικά πιστονάκια του caliper, όταν έβαλα το μπλοκ! Το ξεβιδώνω, κι ήταν όντως αυτό, δέκα κομματάκια είχε γίνει μέσα... παράγγειλα νέα caliper και για μπροστινό επίσης καθώς και ντίζες, να είμαι σίγουρος...
IMG_20230909_203139.jpg
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.555
Reaction score
50.396
Αυτό είναι ένα πρόβλημα με τις δαγκάνες της shimano, όσοι δεν γνωρίζουν το υλικό και πάνε να αλλάξουν τακάκια για πρώτη φορά σπάνε τα πιστόνια γιατί βάζουν μεταλλικά εξαρτήματα για να ανοίξουν τα πιστόνια. Ένας πλαστικός λεβιές από αυτούς που βγάζουμε τα ελαστικά είναι ότι πρέπει για αυτή τη δλειά.
Πάντως δεν είναι τυχαία η επιλογή της shimano για το κεραμικό υλικό, αντιστέκεται αποτελεσματικά στις θερμοκρασίες και δεν μεταφέρονται οι θερμοκρασίες στο mineral Oil ώστε να χάσει σε αίσθηση η αντλία. Επίσης μειώνει και το βάρος, απλά θέλουν προσοχή στο σέρβις γιατί σπάνε για πλάκα
 

Μηνύματα
23.402
Reaction score
17.584
Καλά ούτε ξέρω πόσες φορές έχω αλλάξει τακάκια τα τελευταία 8 χρόνια, η μλκ της στιγμής σίγουρα! Μάλλον έβαλα και λάθος μπλοκ εκεί μέσα και τα έσπρωξα πολύ.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.730
Reaction score
93.893
Ορίστε νούμερα φυσιολογικών ανθρώπων. Ο Gesink είναι ο βοηθός των τριών φαβορί της ομάδας του.

o_O

Robert Gesink on stage 13 of La Vuelta

NP
5min: 467w
20min: 436w
60min: 407w
3 hour: 379w
Stage (4:24:16): 361w

Approx. 70kg
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.555
Reaction score
50.396
Έτσι για να υπάρχει, το να βγάζει κάποιος πολλά βατ είναι πολύ κοστοβόρο χάρισμα.
Εκτός από το φαΐ που απαιτείται έχει πολλές φθορές το ποδήλατο αλλά και ζημιές. Οπότε μη το ζηλεύετε, κάτι θα ξέρω... :roflmao:
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.555
Reaction score
50.396
Κάτι σαν τους τροχούς που δεν βγάζουν ούτε χρόνο και κάνουν ένα σκαζμό παράδες, τα επιμέρους ρουλεμάν ειδικά αυτά στα πετάλια, & μεσαία τριβή, η αλυσίδα που με το ζόρι βγάζει 3-4 μήνες, η κασέτα που τη βλέπεις να λιώνει σαν το κεράκι, το πίσω λάστιχο που χάνει τη κορόνα σε 5-6 προπονήσεις, οι συσφίξεις όλων των εξαρτημάτων που όλο χαλαρώνουν και δεν θυμάμαι και εγώ τι άλλο...
Είπαμε, μεγάλα καράβια, μεγάλες φουρτούνες ;)
 
Last edited:


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.900
Reaction score
21.835
Ώχου, μωρέ, τι party-pooper είσαι εσύ; :biggrin:

Εμείς, οι ποδηλάτες, μια χαρά συνεννοούμαστε μεταξύ μας, εσύ τι θες και ρωτάς, τώρα;:roflmao:
 

Μηνύματα
16.999
Reaction score
24.227
Ήθελα να το γράψω και εγώ το συγκεκριμένο είναι η αλήθεια.
Άμα εεις κλστα τματια τι α τα καης τα γυαλιά α;
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.370
Μηνύματα
2.974.103
Members
38.310
Νεότερο μέλος
Ewa
Top