JOHN MARKOU
Münchhausen
- Μηνύματα
- 28.611
- Reaction score
- 27.483
Σχετικό είναι αυτό.
Έτσι λέει ο κατασκευαστής Γιάννο.Αποψή μου φυσικά ότι κανένα μικρόφωνο δεν πρέπει να κοιτάει ταβάνι.
Τα ηχεία ώς πηγές είναι ευθεία μπροστά μας , γιατί το μικρόφωνο να κοιτάει ταβάνι ?
Αν το πάρουμε έτσι γιατί να μην κοιτάει πάτωμα ?
Δεν νομιζω οτι το λεει ετσι . Αν θυμαμαι καλα οτα κοιτα πανω κατεβαζεις το calibration file 90 και οταν κοιταει ευθεια το κανονικο Νομιζω ταβανι κοιτα για πολυκαναλο ....Έτσι λέει ο κατασκευαστής Γιάννο.
Κανονίστε παπαροζουμηδες να μετράω για πολυκάναλο τόσο καιρό να του βάλω φωτιά να το καψωΔεν νομιζω οτι το λεει ετσι . Αν θυμαμαι καλα οτα κοιτα πανω κατεβαζεις το calibration file 90 και οταν κοιταει ευθεια το κανονικο Νομιζω ταβανι κοιτα για πολυκαναλο ....
Θα κανω δοκιμη και ετσι αφου εχω αρχισει που εχω αρχισει να κανω πολλες μετρησεις, ας δοκιμασω και ετσι με κουνιστα μικροφωνα, μικροφωνα προς τα πανω, κατω και οτι βγει.Πριν από πολλά χρόνια μετά απο μια παρόμοια συζήτηση είχα ανεβάσει μετρήσεις στο θρεντ μου απο το σύστημα μου συγκριτικά, με κάθετη και οριζόντια θέση μικροφώνου. Πολύ μικρές διαφορές.
Βαριέμαι να τις ψάξω, αν έχετε όρεξη....
Εδώ δεν μπορούμε να ισιαξοθμε τα χαμηλομεσσαια, τα ψηλά μας μαραναν.Πριν από πολλά χρόνια μετά απο μια παρόμοια συζήτηση είχα ανεβάσει μετρήσεις στο θρεντ μου απο το σύστημα μου συγκριτικά, με κάθετη και οριζόντια θέση μικροφώνου. Πολύ μικρές διαφορές.
Βαριέμαι να τις ψάξω, αν έχετε όρεξη....
Δεν είναι απαραίτητο, επιβεβαιώνω και από δικές μου λήψεις. Ούτως ή άλλως τα calibration αρχεία μεταξύ 0 & 90 μοιρών διαφοροποιούνται κυρίως ως προς τις δύο τελευταίες οκτάβες στο ακουστό φάσμα...Πριν από πολλά χρόνια μετά απο μια παρόμοια συζήτηση είχα ανεβάσει μετρήσεις στο θρεντ μου απο το σύστημα μου συγκριτικά, με κάθετη και οριζόντια θέση μικροφώνου. Πολύ μικρές διαφορές.
Βαριέμαι να τις ψάξω, αν έχετε όρεξη....
Πρόσεχε μόνο μη δοκιμάσεις με μικρόφωνο.... να μπαίνει από πίσω.Θα κανω δοκιμη και ετσι αφου εχω αρχισει που εχω αρχισει να κανω πολλες μετρησεις, ας δοκιμασω και ετσι με κουνιστα μικροφωνα, μικροφωνα προς τα πανω, κατω και οτι βγει.
Θα δοκιμασω και με μικροφωνα νακοιταει προς τα πισω.
Από τη δική μου μεριά μένω πιστός σε ηχεία όπως τα Triton & HS8 διότι έτσι όπως στήνονται και σε διαφορετικούς χώρους βγάζουν αυτομάτως στην εγγενή τους απόκριση ενδεδειγμένη καμπύλη-στόχο χωρίς EQ από 300 Hz και άνω......
Χωρίς ίχνος eq τέτοιο γράφημα σωστά ανεβασμένο με 1/6 smoothing και κλίμακα ανα 5 db έχω δει πολύ λίγες φορές εδώ μέσα.
Προκαλώ όσους ακούνε χωρίς καθόλου eq να ανεβάσουν παραστάσεις από το rew , εάν το κάνουν θα καταλάβει ο φίλος σε πόσο καλό δρόμο βρίσκεται.
Αυτο εξαρταται απο το ποτε θα βαρεθει η συζυγος να ακουει πιου πιου και να της γκρινιαζω να κανει ησυχια.Πρόσεχε μόνο μη δοκιμάσεις με μικρόφωνο.... να μπαίνει από πίσω.
Η γνώμη σας για το ηχείο ?
Μεσιέ δεν έχω σαμπ, δανεικά ήταν για να παίξω λίγο. Περιμένω αλλά να έρθουν με το καλό όπου να ναι.Ο Ανδρέας φαίνεται να μην προσέχει... Βάζει sub ανεπαρκές για συνοδεία των main του ηχείων με το συγκεκριμένο κιόλας κάθε άλλο παρά να φημίζεται για τη ΄΄γρηγοράδα΄΄ του. Διακρίνεται και τραπεζάκι με εκτεταμένη επιφάνεια εντός του στερεοφωνικού τριγώνου...Σε κάθε περίπτωση αναζητάμε για μονό τεμάχιο sub βέλτιστη θέση ανάμεσα σε εναλλακτικές πάνω στη μεσοκάθετο κι εξετάζεται καθεμία με γνώμονα το αντίστοιχο spectrogram.
βάλε βρεεεεεεΚαλα ετσι και βαλω κι εγω rt θα γελανε και οι πετρες...
Ποιο επιλεγω απο ολα στο rt?βάλε βρεεεεεε