Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Όχι κατά την τρινοβ. 😎
Η τρίνοβ έχει και ανόμοια ηχεία στα pdf της ;-)

Προφανώς κάτι ξέρει.

Ξέρει καλύτερα από οποιονδήποτε πως δουλεύεις με dsp τους συμβιβασμούς. Βλέπε ανύψωση κεντρικού και πολλά άλλα κόλπα.

Είμαι σίγουρος ότι με τρίνοβ μπορείς να βγάλεις τελείως ένα ηχείο από πολυκάναλο σεταπ και να μην το καταλάβεις, να συνεχίσει να ακούγεται σωστά. Σαν τον βάτραχο της σιτροέν, που συνέχισε να πηγαίνει και με 3 ρόδες.

Αλλά πολύ σωστά έχεις γράψει πολλάκις, καλύτερα τo dsp να δουλεύει το λιγότερο δυνατόν ;-)

Το γιατί τα 2 σαμπς είναι συμβιβασμός στο waveforming και υπο ποιές συνθήκες παύει να είναι έχει σχέση με την ερώτηση μπόνους.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Η τρίνοβ έχει και ανόμοια ηχεία στα pdf της ;-)
Ναι, γιατί μέσω dsp μπορεί να κάνει timbre matching, δηλαδή εάν έχεις ένα ρεντεκο και 13 ATC, μπορεί να κάνει τα ATC να παίζουν ακριβώς σα το ρεντεκο, αλλά δε μπορεί να κάνει το ανάποδο.

Δηλαδή, το χειρότερο θα καθορίσει το αποτέλεσμα που θα βγάλουν τα καλύτερα, ενώ το χειρότερο δεν γίνεται να παίξει ποτέ όπως τα καλύτερα, ούτε μπορείς να το ζητήσεις, οι νόμοι της φυσικής είναι αμείλικτοι.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Ναι, γιατί μέσω dsp μπορεί να κάνει timbre matching, δηλαδή εάν έχεις ένα ρεντεκο και 13 ATC, μπορεί να κάνει τα ATC να παίζουν ακριβώς σα το ρεντεκο, αλλά δε μπορεί να κάνει το ανάποδο.

Δηλαδή, το χειρότερο θα καθορίσει το αποτέλεσμα που θα βγάλουν τα καλύτερα, ενώ το χειρότερο δεν γίνεται να παίξει ποτέ όπως τα καλύτερα, ούτε μπορείς να το ζητήσεις, οι νόμοι της φυσικής είναι αμείλικτοι.
Α, μου αρέσει ο τρόπος σκέψης. Κάτι τέτοιο παίζει και στην ερώτηση μπονους και στον συμβιβασμό των 2 σαμπς στο waveforming. "Το χειρότερο θα καθορίσει το αποτέλεσμα που θα βγάλουν τα καλύτερα" Ακριβώς αυτό.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Α, μου αρέσει ο τρόπος σκέψης. Κάτι τέτοιο παίζει και στην ερώτηση μπονους και στον συμβιβασμό των 2 σαμπς στο waveforming. "Το χειρότερο θα καθορίσει το αποτέλεσμα που θα βγάλουν τα καλύτερα" Ακριβώς αυτό.
Ναι, περίπου αυτό, αν και όχι "ακριβώς".

Προφανώς το ιδανικό είναι ίδιος αριθμός σαμπ σε κάθε τοίχο, αυτό είναι ξεκάθαρο.

Ωστόσο, αναλόγως διαθέσιμου αριθμού σαμπ και δυνατοτήτων αυτών, το βέλτιστο αποτέλεσμα δεν κρίνεται μόνον από την άριστη υλοποίηση waveforming, αλλά απο τα βασικά, δηλαδή άριστη απόκριση και επαρκές δυναμικό εύρος.

Τι να το κάνεις το τέλειο waveforming εάν δε φτάνει το μπάσο ούτε για στάθμες αναφοράς;

Μην ξεχνάμε πως το όλο σκεπτικό είναι ενεργή ακύρωση του καθενός τοίχου από τον άλλο, με παροχή χρήσιμου SPL μόνον από τον εμπρόσθιο τοίχο, δηλαδή στο δια ταύτα, το χρήσιμο SPL που θα έχεις είναι αυτό του εμπρός τοίχου μείον όσο χρειάζεται για ακύρωση των σαμπ (ρυθμών) του πίσω τοίχου, αλλά και μείον κάποιας ακύρωσης του εμπρός από τον πίσω.

Δηλαδή, ΙΜΗΟ, βγάλε καμιά 10-αριά ντεσιμπέλ από όσα μπορεί να βγάλει ο εμπρός τοίχος

Φρίκη.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Μην ξεχνάμε πως το όλο σκεπτικό είναι ενεργή ακύρωση του καθενός τοίχου από τον άλλο, με παροχή χρήσιμου SPL μόνον από τον εμπρόσθιο τοίχο, δηλαδή στο δια ταύτα, το χρήσιμο SPL που θα έχεις είναι αυτό του εμπρός τοίχου μείον όσο χρειάζεται για ακύρωση των σαμπ (ρυθμών) του πίσω τοίχου, αλλά και μείον κάποιας ακύρωσης του εμπρός από τον πίσω.
Σωστά, το χρήσιμο SPL είναι αυτό των εμπρός σαμπς, από τα οποία όμως παίρνεις το 100%. Ακόμη και οι πλαινές ανακλάσεις και από δάπεδο και από οροφή είναι χρήσιμες και δεν στερούν χρήσιμο SPL.



Αντίθετα, το SPL των πίσω σαμπς πάει όλο χαμένο.



2 σαμπς στον πίσω τοίχο είναι ο αδύναμος κρίκος.

Τόσο ως προς την ικανότητα παροχής ίδιου SPL όσο παρέχουν τα 4 ή 6 ή ... εμπρός σαμπς για να "αποκρούσουν¨ το κύμα που έρχεται από εμπρός

ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ

ως προς τη δυνατότητα να "αποκρούσουν επίπεδα" το επίπεδο κύμα που έρχεται από εμπρός.
Τα 2 σαμπς αναγκαστικά θα καμπυλώσουν το επίπεδο κύμα εκτός εάν...

Το θεωρητικά σωστά υλοποιημένο DBA είναι εξαιρετικά δύσκολο σε νορμαλ σπίτια Αλλά το θεωρητικά σωστό DBA όπως φαίνεται στα παραπάνω σχήματα έχει μία αρτιότητα, μία συμμετρία και μία ορθότητα επιπέδου μηχανών DaVinci.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Εγώ αυτό που λέω είναι βάλτε στη θέση των 4 πίσω σαμπς έναν τέλειο απορροφητή χαμηλών συχνοτήτων. ΟΚ, δύσκολο να υλοποιηθεί σε νορμαλ σπίτια αλλά δε χαλάει η αρτιότητα του DaVinci. Αντίθετα, ενισχύεται.

Το σπίτι του ηαρ είναι το μόνο που γνωρίζω που μπορεί να υλοποιήσει έναν σχεδόν τέλειο απορροφητή χαμηλών συχνοτήτων στον πίσω τοίχο του. Γι αυτό μου τρέχουν τα σάλια.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Ρε 'σείς, σταματήστε, τζάμπα συζητάτε. Δεν χρειάζεται τίποτα από θέμα χώρου+dsp. Οπως είναι παίζει εξαιρετικά.

Το μόνο που ίσως έχει ελάχιστο νόημα είναι να αλλάξει τα Neumann με πιο ισχυρά σαμπς, ίσως και ίδια genelec αν βρει.
Άλλη προσέγγιση να πάρει sealed subs ή κάποιο infrasub. Προσωπικά τα Neumann θα τα άλλαζα χρήση, θα τα έκανα βάση των L-R, λειτουργία LR σχεδόν full range (cross στα 40Hz), και το C να κανει bass management στα L-R.

Ακόμα και αυτά είναι υπερβολή της υπερβολής. Καλύτερα από όλα είναι να μάθει να ακούει μέχρι reference+3dB και να μην τα τερματίζει όλα. Και είναι άριστα.

Δεν χρειάζεται κανένα DBA-Waveforming, τίποτα. Πεντακάθαρο μπάσο έχει. Πόσο βλαμμένοι είμαστε δηλαδή;
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Σωστά, το χρήσιμο SPL είναι αυτό των εμπρός σαμπς, από τα οποία όμως παίρνεις το 100%. Ακόμη και οι πλαινές ανακλάσεις και από δάπεδο και από οροφή είναι χρήσιμες και δεν στερούν χρήσιμο SPL.
Σωστό αυτό, ισχύει 100% στο DBA.

Αλλά παραβλέπεις 4 πράγματα στο τρινόβειο σύμπαν, τα οποία ισχύουν πέραν του ανωτέρω και πέραν του απλού DBA:

1. Τα εμπρός σαμπ αναλαμβάνουν να ακυρώσουν την ενέργεια που έρχεται από πίσω, μαζί με όλες τις ανακλάσεις του χώρου από τα πίσω σαμπ. Δηλαδή, εκτός από χρήσιμο μπάσο για μουσική, τα εμπρός σαμπ βγάζουν επιπροσθέτως μια σημαντική ποσότητα μπάσου για ακύρωση, όχι χρήσιμη.

2. Τα πίσω σαμπ, αναλαμβάνουν να διορθώσουν - ακυρώσουν τις ανακλάσεις και ρυθμούς του εμπρός τοίχου, πέραν της ακύρωσης του πρόσθιου κύματος της άμεσης. Η ακύρωση αυτή, αφαιρεί χρήσιμο SPL (room gain) από τα εμπρός.

3. Η χρήσιμη ενέργεια του εμπρός τοίχου, περιορίζεται όσο το δυνατόν είναι εφικτό, κατευθυνόμενη μόνον προς στον χώρο των καθήμενων ακροατών, με επιλεκτική ακύρωση της ενέργειας πέριξ αυτού, σαν μια προσπάθεια καρδιοειδους λοβού προς συγκεκριμένη κατεύθυνση. Αυτή η ακύρωση, γίνεται τόσο με τα σαμπ του πίσω τοίχου, όσο και από τα ίδια τα σαμπ του εμπρός τοίχου. Υπάρχει λοιπόν μείωση του χρήσιμου SPL των εμπρός σαμπ, για ακόμα 2 λόγους, τόσο εξαιτίας της μείωσης του room gain, όσο και εξαιτίας της ενέργειας που απαιτείται για αλληλοακύρωση μεταξύ τους.

4. Οι επιτρεπτές μετακινήσεις πέραν της ιδανικής θέσης του καθενός σάμπ στον εμπρόσθιο τοίχο, αναλόγως άξονα και σύνθεσης, είναι της τάξεως του 10% έως 30%. Όλες αυτές οι αποκλίσεις από την απολύτως βέλτιστη τοποθέτηση, μετρούνται από το μικρόφωνο του τρινοβ με ακρίβεια χιλιοστού, και διορθώνονται πλήρως με dsp, με απώλεια επιπλέον χρήσιμου SPL.


Τα 4 αυτά πράγματα, απαιτούν SPL από τα σαμπ του εμπρός τοίχου, πέραν του χρήσιμου SPL της μουσικής που θα ακούσεις, το οποίο οκ, δεν ακυρώνεται και το προσλαμβάνεις όλο.

Στο τέλος, έχουμε κερασάκι την απώλεια έξτρα SPL για όποιο EQ χρησιμοποιηθεί, γνωστή μείωση δυναμικού εύρους.
Εγώ αυτό που λέω είναι βάλτε στη θέση των 4 πίσω σαμπς έναν τέλειο απορροφητή χαμηλών συχνοτήτων
Σωστό αυτό, όσον αφορά DBA.

Αλλά τη δουλειά που κάνει το σοφτγουερ του τρινοβ, δεν την προσεγγίζεις μόνον με απορρόφηση πίσω.

Το waveforming σημαίνει πως στέλνεις το μπάσο εκεί που θες. Το κατευθύνεις προς το χώρο των καθήμενων ακροατών. Είναι πολύ πιο σύνθετη διαδικασία από ότι το Double bass array.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Σωστό αυτό, ισχύει 100% στο DBA.

Αλλά παραβλέπεις 4 πράγματα στο τρινόβειο σύμπαν, τα οποία ισχύουν πέραν του ανωτέρω και πέραν του απλού DBA:

1. Τα εμπρός σαμπ αναλαμβάνουν να ακυρώσουν την ενέργεια που έρχεται από πίσω, μαζί με όλες τις ανακλάσεις του χώρου από τα πίσω σαμπ. Δηλαδή, εκτός από χρήσιμο μπάσο για μουσική, τα εμπρός σαμπ βγάζουν επιπροσθέτως μια σημαντική ποσότητα μπάσου για ακύρωση, όχι χρήσιμη.
Ενέργεια από τον πίσω τοίχο επιστρέφει μόνο αν δεν ακυρωθεί πλήρως το εμπρός κύμα. Δηλ. αν δεν έχει υλοποηθεί σωστά ο πίσω τοίχος με 4 όμοια σαμπς με τα εμπρός.

2. Τα πίσω σαμπ, αναλαμβάνουν να διορθώσουν - ακυρώσουν τις ανακλάσεις και ρυθμούς του εμπρός τοίχου, πέραν της ακύρωσης του πρόσθιου κύματος της άμεσης. Η ακύρωση αυτή, αφαιρεί χρήσιμο SPL (room gain) από τα εμπρός.
Η ακύρωση δεν αφαιρεί χρήσιμο SPL, αφαιρεί βρωμιά (ανάκλαση). Και το room gain βρωμιά είναι.

3. Η χρήσιμη ενέργεια του εμπρός τοίχου, περιορίζεται όσο το δυνατόν είναι εφικτό, κατευθυνόμενη μόνον προς στον χώρο των καθήμενων ακροατών, με επιλεκτική ακύρωση της ενέργειας πέριξ αυτού, σαν μια προσπάθεια καρδιοειδους λοβού προς συγκεκριμένη κατεύθυνση. Αυτή η ακύρωση, γίνεται τόσο με τα σαμπ του πίσω τοίχου, όσο και από τα ίδια τα σαμπ του εμπρός τοίχου. Υπάρχει λοιπόν μείωση του χρήσιμου SPL των εμπρός σαμπ, για ακόμα 2 λόγους, τόσο εξαιτίας της μείωσης του room gain, όσο και εξαιτίας της ενέργειας που απαιτείται για αλληλοακύρωση μεταξύ τους.
Δε νομίζω ότι έχει σχέση η καρδιοειδής ακτινοβολία με το waveforming. Είναι ξεκάθαρο ότι εφαρμόζουν και βελτιστοποιούν DBA σε νορμάλ δωμάτια, με ασυμμετρίες και ασύμμετρα σαμπς.

4. Οι επιτρεπτές μετακινήσεις πέραν της ιδανικής θέσης του καθενός σάμπ στον εμπρόσθιο τοίχο, αναλόγως άξονα και σύνθεσης, είναι της τάξεως του 10% έως 30%. Όλες αυτές οι αποκλίσεις από την απολύτως βέλτιστη τοποθέτηση, μετρούνται από το μικρόφωνο του τρινοβ με ακρίβεια χιλιοστού, και διορθώνονται πλήρως με dsp, με απώλεια επιπλέον χρήσιμου SPL.
Την απώλεια SPL την επιφέρει το DSP, για αυτό το θέλουμε το λιγότερο δυνατό. Και γι αυτό, υλοποιούμε σωστά το DBA με 4+4 όμοια σαμπς ώστε να μην έχουμε την ανάγκη DSP.

Τα 4 αυτά πράγματα, απαιτούν SPL από τα σαμπ του εμπρός τοίχου, πέραν του χρήσιμου SPL της μουσικής που θα ακούσεις, το οποίο οκ, δεν ακυρώνεται και το προσλαμβάνεις όλο.

Στο τέλος, έχουμε κερασάκι την απώλεια έξτρα SPL για όποιο EQ χρησιμοποιηθεί, γνωστή μείωση δυναμικού εύρους.

Αλλά τη δουλειά που κάνει το σοφτγουερ του τρινοβ, δεν την προσεγγίζεις μόνον με απορρόφηση πίσω.

Το waveforming σημαίνει πως στέλνεις το μπάσο εκεί που θες. Το κατευθύνεις προς το χώρο των καθήμενων ακροατών. Είναι πολύ πιο σύνθετη διαδικασία από ότι το Double bass array.
Αν ήμουν πελάτης της Τρίνοβ και είχα το δωμάτιό σου, θα ρωτούσα αν το waveforming τους δουλεύει με SBA και πλήρως απορροφητικό πίσω τοίχο. Σε μία πρόταση, χωρίς σχηματικά και λεπτομέρειες, θα καταλάβουν.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Ενέργεια από τον πίσω τοίχο επιστρέφει μόνο αν δεν ακυρωθεί πλήρως το εμπρός κύμα. Δηλ. αν δεν έχει υλοποηθεί σωστά ο πίσω τοίχος με 4 όμοια σαμπς με τα εμπρός.
Το ιδανικό θεωρητικό σενάριο μιας ολοκληρωτικής ακύρωσης σε ένα απόλυτα συμμετρικό δωμάτιο με όμοιας πυκνότητας τοιχωματικα όρια ολόβε, δεν υπάρχει σε κανένα χώρο οικιακής χρήσης.

Τα σπίτια μας έχουν ασυμμετρίες, η τοποθέτηση των σαμπ θα έχει ασυμμετρίες, τα ντουβαρια θα είναι μπετό σε κάποια σημεία, τούβλο σε άλλα, πόρτες και παράθυρα σε κάποια σημεία.

Μπορούμε να συζητάμε φορεβε για τέτοιες ασήμαντες λεπτομέρειες και κατά πόσον αυτές επηρεάζουν τι, αλλά στην πράξη δεν χρειάζεται, διότι οι τρινοβαδες το έχουν ήδη συζητήσει και τερματίσει.

Έτσι κι αλλιώς, η ενσωμάτωση και ισοστάθμιση πολλαπλών σαμπ, υπόκειται σε πολύπλοκες διαδικασίες dsp με πολλαπλούς στόχους και με πληθώρα αλγορίθμων αναλόγως των πολλαπλών σημείων μέτρησης.

Στο τρινόβειο σύμπαν η ισοστάθμιση του waveforming ακολουθεί διαφορετικούς κανόνες από την πεπατημένη, ακόμα και στο εύρος του κύκλου μέτρησης, το οποίο περιορίζεται (εάν θυμάμαι καλά) σε κύκλο διαμέτρου μάξιμουμ 1μ και σε τουλάχιστον 2 ύψη μέτρησης αυτών, το ένα λίγο πάνω από τη θέση ακρόασης και το άλλο ακόμα πιο πάνω.

Προφανώς δεν έχω εμβαθύνει αρκετά στο θέμα, και δεν ξέρω πολλά, μόνον ερωτήματα έχω μαζέψει.

Στο δια ταύτα, η χρήση 2 ή και περισσότερων σαμπ (τα 3 είναι καλή ιδέα, είτε στην ευθεία στη μεσότητα του ύψους του πίσω τοίχου, είτε με σχηματισμό τριγώνου ή διαγωνίου) που εκ των προτέρων γνωρίζω πως μόνον σκοπό θα έχουν ακύρωση, δηλαδή δεν θα χαίρομαι το SPL τους, με προβληματίζει.

Με προβληματίζει διπλά, διότι το αναγκαίο SPL εκεί κάτω είναι πολύ υψηλό, βγαίνει μετά βίας από πολλά σαμπ και δεν περισσεύει τίποτα και ποτέ, ιδίως αν γουστάρεις τις στάθμες εκεί κάτω και αν έχεις μουσικές φορτωμένες με περιεχόμενο εκεί κάτω, που γουστάρεις να σου κουνάνε το σπληνάντερο.

Εάν με ρωτήσεις τι προτιμώ, μεταξύ παραμονής της ίδιας ποιότητας μπάσου που τώρα έχω, και αύξηση της μέγιστης στάθμης από τα 124 στα 134, ή βελτίωσης της ποιότητας του μπάσου και μείωση της μέγιστης στάθμης έστω κατά 4 μόνον ντεσιμπέλ, στα 120, νομίζω χωρίς καθόλου σκέψη θα πάω καρφί για τα 134.

134 δε βγάζουν τα τέρατα που έχω, θέλει άλλα τόσα, πράγμα ανέφικτο έτσι κι αλλιώς.

Για μένα, τόσο στο σινεμά, αλλά ιδίως στη μουσική, είναι σημαντική υπόθεση το πολύ υψηλό δυναμικό εύρος εκεί κάτω, πράγμα που σημαίνει πολύ υψηλά max SPL σε 1η και 2η οκτάβα, ώστε να πλησιάζουν τα 100 Φον στους 20 και 30 κύκλους, στην mlp.

Τα 80 Φον θέλουν 120 dB στους 20 κύκλους, και τα 100 Φον θέλουν 130 dB στους 20.

Βάλε έναν τόνο στους 20 και 25 κύκλους, και δες τι ψάρια πιάνεις μάστορα, μετά την ισοστάθμιση. Εκεί σε θέλω.
 

Μηνύματα
4.963
Reaction score
8.790
Οι 2 βασικές αρχές του waveforming για να ικσνοποιηθουν θα πρέπει να υπάρχει και σαμπ πίσω, ένα είδος ping pong μεταξυ μπροστα και πισω όπου τα πίσω δεν ακυρώνουν μόνον αλλά παράγουν ηχο.
Screenshot_20231108_135611_com.google.android.youtube.jpg
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Αν ένας άνθρωπος στο γνωστό σύμπαν μπορεί και πρέπει να εκμεταλλευτεί το waveforming του τρινοβ είναι ο νηματοθετης. Έχει φτιάξει όλα τα υπόλοιπα στην πένα, έχει τις γνώσεις, την κ@vLA και, κυρίως, τον ιδανικό χώρο για να το κάνει.

Αν το κάνει, θα "ακούσει διαφορά"; Πολύ αμφιβάλω, αλλά στα τέτοια μας. Υπάρχουν απειροελάχιστες ηχογραφήσεις που έχουν τόσο καλογραμμένο μπάσο, με τόσο μικρή συμμετοχή χώρου ηχογράφησης, που να επιτρέπει την ανάδειξη μικροδιαφορών του χώρου ακρόασης, όταν αυτός είναι ήδη πολύ καλός.

Εγώ απλά του θυμίζω αυτά που ο ίδιος έχει γράψει και γνωρίζει. Ότι δηλαδή στήνουμε όσο πιο σωστά γίνεται σύμφωνα με τους γνωστούς κανόνες της ηλεκτροακουστικής και αφήνουμε το dsp να κάνει το fine tuning και όχι το ανάποδο, δηλ. στήνουμε στο περίπου και περιμένουμε να μας σώσει το dsp.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Αν ένας άνθρωπος στο γνωστό σύμπαν μπορεί και πρέπει να εκμεταλλευτεί το waveforming του τρινοβ είναι ο νηματοθετης. Έχει φτιάξει όλα τα υπόλοιπα στην πένα, έχει τις γνώσεις, την κ@vLA και, κυρίως, τον ιδανικό χώρο για να το κάνει.
Θα το προσπαθήσω, με τη βοήθεια της τρινοβ.

Τα πρώτα 5 σαμπ είναι καθ' οδόν, παραλαμβάνω λίαν συντόμως.

Επέλεξα τα παρακάτω, διότι:

1. Είναι κλειστής καμπίνας ❤❤❤❤❤

2. Έχουν πιστοποίηση THX Dominus, δηλαδή ακόμα και 1 μόνο του, αρκεί για τις επιθυμητές στάθμες στο χώρο μου.

3. Ιδανικό για πολλαπλά σαμπ, το λένε κι οι ίδιοι: <<Also, a great choice for using multiple subs to optimize in room response and smooth out seat-to-seat variation.>>

4. Είναι πραγματικά πολύ μικρού μεγέθους, για το μέγεθος του μεγαφώνου που φέρουν: <<The D15s is the smallest single sub certified THX Dominus available on earth.>>

5. Εκπληκτικά χαμηλές παραμορφώσεις.


Εάν τυχόν χρειαστεί και 6ο σαμπ, θα πάρω κι ένα ακόμα. Ελπίζω να μη χρειαστεί, και έχω την διαβεβαίωση από τρινοβ πως φτάνουν τα 5.

Επίσης καταφθάνουν μαζί με την 5-αδα των σαμπ, κι ένα ζευγάρι 310, ένα για άνω κεντρικό και ένα για πίσω κεντρικό. Πάμε σύνολο στους 15 δορυφόρους, με 10 ηχεία στον κύκλο του bed layer.

Μετρήσεις εντός σβκ...
 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Δουλειά δεν είχε ο διάολος…
Όντως. Με μισή καρδιά κάνω το "βήμα", σκεπτόμενος ότι πρέπει να ξαναπιάσω μικρόφωνο στα χέρια μου.😭

Ελπίζω να μη χρειαστεί αναβάθμιση η γραμμή του ρεύματος, διότι μπαίνουν συνολικά 10 kW ενισχυτές στα μπάσα. 😁

Τουλάχιστον, είναι βέβαιο ότι θα φτάνουν τα 135 dB, σκοπεύω να το μετρήσω με τον αγαπημένο μου Μόμπι! 😁🤣😜🤪

ΥΓ. Τα 870 παίζει να μη τα δώσω, και να παραμείνουν κι αυτά στο σεταπ, ενώνοντας ένα με κάθε main, αλλά με τροποποιήσεις στο κουτί τους (μόνον με κλειστή καμπίνα). Θα δούμε.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Θα το κάνεις σε δύο στάδια;
Το waveforming χρειάζεται μελέτη από την Trinnov, και υπόδειξη για τοποθετήσεις σαμπς. Και καθ ύψος.
Θα πας αρχικά με τυπική τοποθέτηση και σε δεύτερο χρόνο waveforming?
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.181
Reaction score
35.582
2. Έχουν πιστοποίηση THX Dominus, δηλαδή ακόμα και 1 μόνο του, αρκεί για τις επιθυμητές στάθμες στο χώρο μου.

ευφημισμός του και 1 μόνο του αρκεί να σε στείλει στον Κύριο (εξ ου και το όνομα προφανώς)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.566
Μηνύματα
2.944.427
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Alex Nik
Top