Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.773
Η όποια καμπύλη απόκρισης των Neumann είναι κι αυτή μέρος του όλου συστήματος που θες να καλιμπράρεις...
Γιατί τη λαμβάνεις υπόψιν σχεδιάζοντας την target curve που θέλεις;;;

...κάτι δεν πιάνω...
Γιατί τα σωστά ηχεία, με σωστό σπινοραμα και μετρημένα ισορροπημένη απόκριση, τα αφήνεις να παίζουν όπως παίζουν μόνα τους, χωρίς speaker EQ.

Τα εν λόγω Neumann είναι αηδιαστικά ισορροπημένα και έχουν εξαιρετικό σπινοραμα, οπότε πάνω από τη ζώνη σροεντερ δεν χρειάζονται ισοστάθμιση.

Επειδή έχω 15, εφαρμόζω ισοστάθμιση με σκοπό την άριστη ομοιογένεια μεταξύ τους στο χώρο μου, αλλά ιδίως στη ζώνη των μεσαιοπριμων, προσάρμοσα το ταργκετ κερβ έτσι, ώστε να διαφοροποιηθεί στο ελάχιστο δυνατό η ελεύθερη απόκρισή τους.

Εδώ βλέπουμε 3 γραφήματα, στο πάνω τα 15 ηχεία πως παίζουν χωρίς ισοσταθμιση, στο μεσαίο γράφημα πως θα παίξουν με την ισοστάθμιση που εφαρμόζεται, και στο κάτω γράφημα βλέπουμε ποια ακριβώς είναι η ισοστάθμιση που εφαρμόστηκε.

Με 10 dB κλίμακα: 🤣🤪😜

1000011586.jpg


Στην τυπική κλίμακα των 10 dB, επειδή κι ο χώρος είναι μάλλον καλός🤣😁🤪😜, παρά τα όσα λένε κάποιοι, οι μετρήσεις δείχνουν τέλειες, και βλέπουμε ελάχιστες διακυμάνσεις.

Με 5 dB κλίμακα βλέπουμε κάτι παραπάνω

1000011588.jpg


Βλέπουμε πόσο ωραία ακολουθεί το ταργκετ κερβ που έδωσα, την μαμά απόκριση των ηχείων, και πόσο μικρού εύρους είναι η ισοσταθμιση που εφαρμόστηκε σε 15 ηχεία ταυτόχρονα!

Πάμε σε 2 dB κλίμακα:

1000011587.jpg


Εδώ το ξεχειλωσαμε λιγάκι, αλλά βλέπουμε πόσο ωραία ακολουθεί η ισοσταθμιση με αυτό το ταργκετ κερβ, την μαμά απόκριση των ηχείων, και αναλύεται το εύρος της εφαρμοζόμενης ισοστάθμισης στο κάτω γράφημα, είναι -+2dB σε όλη τη ζώνη των μεσαιοϋψηλων! ❤

Βέβαια, η παραπάνω μέτρηση, είναι στο σημείο της mlp.

Πώς δγιάλο μετράνε αυτά τα ηχεία σε αυτόν το χώρο στα υπόλοιπα σημεία που έκανα μέτρηση, ακόμα και στις θέσεις των πίσω καθήμενων ακροατών;

Για να δούμε..

Ακολουθούν λοιπόν οι μετρήσεις σε όλα τα σημεία που ανέφερα παραπάνω ότι έκανα μέτρηση (πλην της mlp που το έδειξα ήδη), και φαίνεται στην καρτέλα πάνω πάνω, ποιο σημείο αφορά η μέτρηση που βλέπετε:

(Όλα με 5 dB κλίμακα)

1000011589.jpg
1000011590.jpg
1000011591.jpg
1000011592.jpg
1000011593.jpg
 
Last edited:

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.834
Η όποια καμπύλη απόκρισης των Neumann είναι κι αυτή μέρος του όλου συστήματος που θες να καλιμπράρεις...
Γιατί τη λαμβάνεις υπόψιν σχεδιάζοντας την target curve που θέλεις;;;

...κάτι δεν πιάνω...
Μήπως γιατί το waveforming είναι για χαμηλές μόνο συχνότητες και μέχρι το κροσόβερ σημείο που θα επιλέξεις ανάλογα τις ανάγκες χωρικής κάλυψης , την τοποθέτηση, αριθμό των subs εντός δωματίου κλπ ;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.773
1000011600.jpg
1000011601.jpg
1000011602.jpg
1000011603.jpg
1000011604.jpg


Βλέπουμε λοιπόν πως σε όλες τις θέσεις των καθήμενων ακροατών, αλλά και στα υπόλοιπα σημεία μέτρησης, όλα τα 15 ηχεία μετράνε εξαιρετικά, μετά την ισοσταθμιση δεν διαφοροποιείται ουσιαστικά η μαμά απόκρισή τους (αλλά βελτιώνεται η ομοιομορφία μεταξύ τους), και η εφαρμοζόμενη ισοστάθμιση είναι της τάξης των +-2 dB.

Τελικά είναι καλός ο χώρος μου ηχητικά;
Κάνα παράπονο θα μας κάνει ο προφέσορας ή κανας άλλος; 😁🤣🤪😜

ΥΓ.
Επί της ευκαιρίας, επειδή αναφέρθηκε (από τον αγαπητό προφέσορα) πόσο λάθος είναι να ακολουθείς στην τοποθέτηση των σαμπ τις τυχαίες αναρτήσεις της trinnov που θέλει τα λεφτά μας και τίποτε άλλο, σας δείχνω πως παίζουν τα 3 (από τα 5) σαμπ στο χώρο μου, αυτά που τοποθετήθηκαν επακριβώς, χωρίς καμία απολύτως απόκλιση, στις προβλεπόμενες από trinnov θέσεις, τα 2 είναι ψηλά στον εμπρός τοίχο, και το τρίτο είναι πίσω στη μεσότητα του ύψους του τοίχου:

1000011605.jpg


Μόνον 2 διακυμάνσεις έχουν, με μόλις -5dB στα ~58 Hz και +5 dB στα ~110Hz φίλτρο στο EQ, έρχονται φλατ!

Στο χρήσιμο εύρος λειτουργίας τους (μέχρι τους 80 κύκλους) ένα φίλτρο (στους 58 κύκλους) αρκεί! 😁🤪😜🤣

Αυτά... 🤣😁🤪😜

Τι ξέρει η trinnov μωρέ, μη τρελαθούμε τώρα!

:party: :party:
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
μετά την ισοσταθμιση δεν διαφοροποιείται ουσιαστικά η μαμά απόκρισή τους (αλλά βελτιώνεται η ομοιομορφία μεταξύ τους), και η εφαρμοζόμενη ισοστάθμιση είναι της τάξης των +-2 dB
:thumbsup:
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.834
View attachment 332717 View attachment 332718 View attachment 332719 View attachment 332720 View attachment 332721

Βλέπουμε λοιπόν πως σε όλες τις θέσεις των καθήμενων ακροατών, αλλά και στα υπόλοιπα σημεία μέτρησης, όλα τα 15 ηχεία μετράνε εξαιρετικά, μετά την ισοσταθμιση δεν διαφοροποιείται ουσιαστικά η μαμά απόκρισή τους (αλλά βελτιώνεται η ομοιομορφία μεταξύ τους), και η εφαρμοζόμενη ισοστάθμιση είναι της τάξης των +-2 dB.

Τελικά είναι καλός ο χώρος μου ηχητικά;
Κάνα παράπονο θα μας κάνει ο προφέσορας ή κανας άλλος; 😁🤣🤪😜

ΥΓ.
Επί της ευκαιρίας, επειδή αναφέρθηκε (από τον αγαπητό προφέσορα) πόσο λάθος είναι να ακολουθείς στην τοποθέτηση των σαμπ τις τυχαίες αναρτήσεις της trinnov που θέλει τα λεφτά μας και τίποτε άλλο, σας δείχνω πως παίζουν τα 3 (από τα 5) σαμπ στο χώρο μου, αυτά που τοποθετήθηκαν επακριβώς, χωρίς καμία απολύτως απόκλιση, στις προβλεπόμενες από trinnov θέσεις, τα 2 είναι ψηλά στον εμπρός τοίχο, και το τρίτο είναι πίσω στη μεσότητα του ύψους του τοίχου:

View attachment 332722

Μόνον 2 διακυμάνσεις έχουν, με μόλις -5dB στα ~58 Hz και +5 dB στα ~110Hz φίλτρο στο EQ, έρχονται φλατ!

Στο χρήσιμο εύρος λειτουργίας τους (μέχρι τους 80 κύκλους) ένα φίλτρο (στους 58 κύκλους) αρκεί! 😁🤪😜🤣

Αυτά... 🤣😁🤪😜

Τι ξέρει η trinnov μωρέ, μη τρελαθούμε τώρα!

:party: :party:
Α, έχεις σηκωμένα και τα εμπρός sub ; Μπράβο, νόμιζα τα είχες στο πάτωμα και μόνο τα του πίσω τοίχου ήταν σηκωμένα. Θα πιάσεις και τα κάθετα modes δηλαδή (πιο καλά). Θα ακούς και όρθιος καλά δηλαδή, όχι όπως στην έκθεση του Μονάχου χα χα. Για το κεντρικό που είναι κάτω φαντάζομαι θα έχει αλγόριθμο ανάλογο ο Τρινόβ να το εκμεταλλευτεί και αυτό κατάλληλα.

Τα γούφερ των δορυφόρων (Νιούμαν) θα χρησιμοποιοηθούν για να έχεις καλύτερη κάλυψη - υλοποίηση σε περισσότερα σημεία του δωματίου (θέσεις) ; ¨Οτι προκύψει σαν ανάγκη ε ; όταν το ρυθμίσετε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.773
Α, έχεις σηκωμένα και τα εμπρός sub ; Μπράβο, νόμιζα τα είχες στο πάτωμα και μόνο τα του πίσω τοίχου ήταν σηκωμένα. Θα πιάσεις και τα κάθετα modes δηλαδή (πιο καλά).
Ναι, είναι αυτά τα άσπρα εκεί πάνω:

1000011606.jpg


Στα 3/4 του ύψους του δωματίου βρίσκεται το κέντρο του γουφερ τους, και στο 1/6 του πλάτους.

Θα ακούς και όρθιος καλά δηλαδή
Ήδη ακούγεται άψογα σε οποιαδήποτε θέση, όρθιος ή καθιστός δεν έχει διαφορά.

Τα γούφερ των δορυφόρων (Νιούμαν) θα χρησιμοποιοηθούν για να έχεις
Διακοσμητικά. Ιδανική χρήση, διακόσμηση. 😁

1000011607.jpg


Το θέμα είναι πως πρώτη φορά βλέπω τόσο άψογη, τόσο ισορροπημένη απόκριση όλων των Neumann στο χώρο, σε όλες τις θέσεις μέτρησης, ακόμα και στις απομακρυσμένες θέσεις των 2 πίσω καθήμενων ακροατών.

Προφανώς, οι τελευταίες "πινελιές" ηχητικής περιποίησης στο χώρο μου, στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία, και οι μετρήσεις το επιβεβαίωσαν, όπως και οι ακροάσεις. 😎

Χθες, μετά την ισοσταθμιση, σα μωρό παιδί άκουγα μουσική μέχρι τις 4 τα χαράματα. Αξία, ανεκτίμητη. ❤
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.834
Ήδη ακούγεται άψογα σε οποιαδήποτε θέση, όρθιος ή καθιστός δεν έχει διαφορά.
Και γιατί το κάνεις το waveforming ; Επειδή είναι κάτι νέο και πρέπει να το αποκτήσεις ; :D

ΟΚ, είχα δει κάποιες αρχικές φωτογραφίες μάλλον , που ήταν κάτω ακόμη. Θα γινόταν και με κάτω δουλειά (τσάτρα πάτρα :D ).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.773
Και γιατί το κάνεις το waveforming ; Επειδή είναι κάτι νέο και πρέπει να το αποκτήσεις ; :D
Μα ισορροπημένη απόκριση είχα ήδη!

Τα πολλαπλά σαμπ, το επιτυγχάνουν αυτό εύκολα.

Το waveforming θα αφαιρέσει την συντριπτική πλειοψηφία των ανακλασεων του χώρου, αυτό θα επιτευχθεί.

Τώρα ακούω μεν εξόχως ισορροπημένα, αλλά με τις ανακλάσεις του χώρου.

Στόχος είναι να εξαλειφθούν αυτές, όσο το δυνατόν περισσότερο είναι αυτό εφικτό, ώστε να ακούω μπάσο σα να μην είναι μέσα σε δωμάτιο, χωρίς την ισχυρή συμμετοχή των ανακλασεων, κάτι που πρακτικά ήταν αδύνατο ως τώρα να επιτευχθεί, μόνον το waveforming το προσφέρει.
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.936
Reaction score
2.132
Στην target curve γιατί έχεις σηκώσει τις υψηλές (άνω των 7 khz) ή δεν το καταλαβαίνω καλά?
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.834
Μα ισορροπημένη απόκριση είχα ήδη!

Τα πολλαπλά σαμπ, το επιτυγχάνουν αυτό εύκολα.

Το waveforming θα αφαιρέσει την συντριπτική πλειοψηφία των ανακλασεων του χώρου, αυτό θα επιτευχθεί.

Τώρα ακούω μεν εξόχως ισορροπημένα, αλλά με τις ανακλάσεις του χώρου.

Στόχος είναι να εξαλειφθούν αυτές, όσο το δυνατόν περισσότερο είναι εφικτό, ώστε να ακούω μπάσο σα να μην είναι μέσα σε δωμάτιο, χωρίς την ισχυρή συμμετοχή των ανακλασεων, κάτι που πρακτικά ήταν αδύνατο ως τώρα να επιτευχθεί, μόνον το waveforming το προσφέρει.
Δηλαδη η απόκριση δεν θα επηρρεαστεί όταν εφαρμοστεί το waveforming ; ή όταν γίνουν οι όποιες επιλογές για μια πιο ισορροπημένη κατά μέσο όρο "κατανομή" - διεύθυνση των κυμάτων εντός του δωματίου για να έχεις μια ομοιόμορφή κατανομή σε σχέση με όλο το δωμάτιο ; Πρώτα από όλα μπορεί να υπάρχει κάποια ασυμετρία ή ότιδήποτε άλλο και να χρειαστεί να μετακινηθούνε λίγο. Πας μόνο για το decay δηλαδή ε
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.773
Στην target curve γιατί έχεις σηκώσει τις υψηλές (άνω των 7 khz) ή δεν το καταλαβαίνω καλά?
Για να είναι όμοια η ισοσταθμισμένη απόκριση με την μαμά απόκριση των ηχείων, και για να εφαρμόζεται το ελάχιστο εύρος EQ εκεί πάνω, πράγμα που φαίνεται καλά πως έχει επιτευχθεί.

Έκανα αλλεπάλληλες μικροαλλαγές στο ταργκετ κερβ εκεί πάνω, μέχρι να επιτύχω την ελάχιστη το δυνατόν ισοστάθμιση από τον trinnov, που φαίνεται στο τέρμα κάτω γράφημα.

Όπως βλέπεις στο τέρμα κάτω γράφημα, η ισοσταθμιση που εφαρμόζει ο trinnov σε όλο το εύρος των μεσαιοϋψηλων, και στα ανώτερα πρίμα, είναι πρακτικά τιποτένια, εντός ορίων +-2dB για 15 ηχεία!

Προσωπικά το θεωρώ αυτό εκπληκτικό κατόρθωμα, και ήταν η τύχη με το μέρος μου που επετεύχθη! 😎

Δηλαδη η απόκριση δεν θα επηρρεαστεί όταν εφαρμοστεί το waveforming ;
Δε νομίζω.
Μπορεί να μετριαστούν οι όποιες ανισορροπίες απόκρισής τους.


Πας μόνο για το decay δηλαδή ε
Ναι.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Για την ακρίβεια, με το waveforming δεν εξαλείφονται οι ανακλάσεις των τοίχων αλλά χρησιμοπούνται για να δημιουργηθεί το επίπεδο μπασο-κύμα. Κατά κάποιο τρόπο και οι τοίχοι λειτουργούν ώς ηχεία.



Με άλλα λόγια, επίπεδο μπασοκύμα δημιουργείται μόνο σε δωμάτιο με τοίχους. Σε ανοικτό χώρο δε γίνεται. (Και δε χρειάζεται αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα.)

ΙΜΗΟ μεγάλη υπόθεση το waveforming.
Ανεβαίνεις πίστα σε σχέση με πολλαπλα σαμπς.
Όπως με πολλαπλά σαμπς ανεβαίνεις πίστα σε σχέση με 1 σαμπ.
Όπως με 1 σαμπ ανεβαίνεις πίστα σε σχέση με 6.5" δορυφόρους.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.834
Για να είναι όμοια η ισοσταθμισμένη απόκριση με την μαμά απόκριση των ηχείων, και για να εφαρμόζεται το ελάχιστο εύρος EQ εκεί πάνω, πράγμα που φαίνεται καλά πως έχει επιτευχθεί.

Έκανα αλλεπάλληλες μικροαλλαγές στο ταργκετ κερβ εκεί πάνω, μέχρι να επιτύχω την ελάχιστη το δυνατόν ισοστάθμιση από τον trinnov, που φαίνεται στο τέρμα κάτω γράφημα.


Δε νομίζω.
Μπορεί να μετριαστούν οι όποιες ανισορροπίες απόκρισής τους.



Ναι.
Πόσες μετρήσεις θα παρθούν για κάθε sub και σε τι θέσεις περίπου ;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.773
Για την ακρίβεια, με το waveforming δεν εξαλείφονται οι ανακλάσεις των τοίχων αλλά χρησιμοπούνται για να δημιουργηθεί το επίπεδο μπασο-κύμα. Κατά κάποιο τρόπο και οι τοίχοι λειτουργούν ώς ηχεία.



Με άλλα λόγια, επίπεδο μπασοκύμα δημιουργείται μόνο σε δωμάτιο με τοίχους. Σε ενοικτό χώρο δε γίνεται.
Ναι μεν, αλλά.

Η κύρια αντανάκλαση των εμπρός σαμπ, είναι από τον πίσω τοίχο, στον οποίο θα ανακλαστουν τόσο οι άμεσες ακτινοβολίες των σαμπ, όσο και οι ισχυρές έμμεσες από τα πλαϊνά τοιχωματικά όρια.

Τα πίσω σαμπ, αναλαμβάνουν να τις ακυρώσουν αυτές. Εξ'ου και η ονομασία τους (absorbers).

Δηλαδή, έχουμε σαμπ στον πίσω τοίχο, ώστε να εφαρμοστεί ενεργή απορρόφηση μπάσων.

Αυτός είναι ο σκοπός, σε συνδυασμό με τη δημιουργία του "μπασοκύματος".
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.834
Για την ακρίβεια, με το waveforming δεν εξαλείφονται οι ανακλάσεις των τοίχων αλλά χρησιμοπούνται για να δημιουργηθεί το επίπεδο μπασο-κύμα. Κατά κάποιο τρόπο και οι τοίχοι λειτουργούν ώς ηχεία.



Με άλλα λόγια, επίπεδο μπασοκύμα δημιουργείται μόνο σε δωμάτιο με τοίχους. Σε ενοικτό χώρο δε γίνεται.
Επειδή όμως το επιπεδο μπασο κύμα (χα χα ωραία λέξη) δεν μπορεί να αναιρέσει ακριβώς ένα μη επίπεδο που θα αναπτυχθεί παρά μόνο σε ορισμένα σημεία που θα διασταυρώνονται ...θα εχει αναγκαστικά blind spots (ανάλογα βέβαια και με την ανάγκη που έχει (ή θα προκύψει) κάθε δωμάτιο σε αριθμό subs.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Ναι μεν, αλλά.

Η κύρια αντανάκλαση των εμπρός σαμπ, είναι από τον πίσω τοίχο, στον οποίο θα ανακλαστουν τόσο οι άμεσες ακτινοβολίες των σαμπ, όσο και οι ισχυρές έμμεσες από τα πλαϊνά τοιχωματικά όρια.

Τα πίσω σαμπ, αναλαμβάνουν να τις ακυρώσουν αυτές. Εξ'ου και η ονομασία τους (absorbers).

Δηλαδή, έχουμε σαμπ στον πίσω τοίχο για ενεργή απορρόφηση μπάσων.

Αυτός είναι ο σκοπός, σε συνδυασμό με τη δημιουργία του "μπασοκύματος".
Ναι, σωστά.
Οι ανακλάσεις του πίσω τοίχου εξαλείφονται.
Των πλαίνών, δαπέδου, οροφής όχι, χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία του μπασο-κύματος.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.773
Για τη δημιουργία του "μπασοκύματος" χρησιμοποιούνται:

1. Τα σαμπ του εμπρός τοίχου
2. Οι πρώτες άμεσες ανακλάσεις από τα πλαϊνά τοιχωματικά όρια
3. Οι πρώτες άμεσες ανακλάσεις από δάπεδο και ταβάνι.

Τα πίσω σαμπ, απορροφούν όλο το πακέτο των 3 αυτών πραγμάτων, ώστε να μη γίνεται της αντανάκλασης εκεί μέσα.

Ταυτόχρονα, τα πίσω σαμπ εξομαλύνουν την απόκριση του εμπρόσθιου κύματος, και συμμετέχουν στην ενέργεια του μπάσου σε πολύ χαμηλές συχνότητες, που δεν καταλαβαίνουν από τοιχωματικά όρια.

Γι'αυτό γίνεται "βαθμονόμηση" της ανακλαστικότητας όλων των τοίχων, του δαπέδου και του ταβανιού, και σε όποιες συχνότητες χρειάζεται, τα πίσω σαμπ έχουν ενεργό ρόλο στην αύξηση της ενέργειας μέσα στο χώρο.

Δηλαδή, είναι μεν κυρίως για απορρόφηση, αλλά δεν κάνουν αποκλειστικά και μόνον αυτή τη δουλειά.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.834
Ναι μεν, αλλά.

Η κύρια αντανάκλαση των εμπρός σαμπ, είναι από τον πίσω τοίχο, στον οποίο θα ανακλαστουν τόσο οι άμεσες ακτινοβολίες των σαμπ, όσο και οι ισχυρές έμμεσες από τα πλαϊνά τοιχωματικά όρια.

Τα πίσω σαμπ, αναλαμβάνουν να τις ακυρώσουν αυτές. Εξ'ου και η ονομασία τους (absorbers).

Δηλαδή, έχουμε σαμπ στον πίσω τοίχο, ώστε να εφαρμοστεί ενεργή απορρόφηση μπάσων.

Αυτός είναι ο σκοπός, σε συνδυασμό με τη δημιουργία του "μπασοκύματος".
Δεν θα προλάβουν να αναπτυχθούν πολλές πλάγιες , αλλιώς κάηκαμε χα χα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Δεν έχω μελετήσει καθόλου το θέμα, και έχω μια απορία:
Ο πίσω τοίχος του Έαρ δεν είναι τοίχος, είναι διάφανος και προς τις δυο κατευθύνσεις. Ο πραγματικός τοίχος, εάν πούμε πως υπάρχει, είναι 2 περίπου μέτρα πιο πίσω. Οπότε τα πίσω σαμπς δεν είναι πάνω στο πίσω όριο του χώρου, όσον αφορά το μπάσο.
Νομίζω πως αυτό είναι μια όχι τόσο συχνή συνθήκη στους χώρους που έχουν μελετήσει οι επιστήμονες της Trinnov, και θα έχει ενδιαφέρον για το πως αυτό θα επηρεάσει το αποτέλεσμα.
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.834
Για τη δημιουργία του "μπασοκύματος" χρησιμοποιούνται:

1. Τα σαμπ του εμπρός τοίχου
2. Οι πρώτες άμεσες ανακλάσεις από τα πλαϊνά τοιχωματικά όρια
3. Οι πρώτες άμεσες ανακλάσεις από δάπεδο και ταβάνι.

Τα πίσω σαμπ, απορροφούν όλο το πακέτο των 3 αυτών πραγμάτων, ώστε να μη γίνεται της αντανάκλασης εκεί μέσα.
Αμ δεν τις απορροφούν όλες, οποτε και τα μπροστα πρέπει να ξαναδράσουν σαν part absorbers part sources κ.ο.κ. κανά δυο τρείς φορές.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.563
Μηνύματα
2.944.350
Members
38.198
Νεότερο μέλος
Athena Papadopoulou
Top