Καλλιστεία EV αυτοκινήτων

Μηνύματα
16.595
Reaction score
23.544
Αυτά είναι σκληροτράχηλες εκδόσεις των SUV, ενίοτε στηριζόμενα στο ίδιο όχημα (π.χ. Nissan Navara και NIssan Pathfinder, Toyota Hilux / 4 Runner, κλπ.), με αντίστοιχες διαστάσεις κλπ. Όσο λογικό είναι να έχει κάποιος ένα SUV στο Κολωνάκι, άλλο τόσο είναι να έχει και ένα pickup.
διαφωνώ
το suv είναι ένα όχημα στα όρια του πολυχρηστικού, με την έννοια οτι προσφέρει δυνατότητα κίνησης σε δρόμους που χρειάζεσαι μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων (για την περίπτωσή μας όχι απαραίτητα εκτός δρόμου) και μια πιο χαλαρή υπερυψωμένη θέση οδήγησης με τίμημα το αυξημένο κόστος χρήσης.
τα άλλα είναι ημιφορτηγά, έχουν σούστες πίσω για να φορτώνουν και οι εκδόσεις που συζητάμε είναι οι κάπως εξευγενισμένες περιπτώσεις αυτών (ίσως και χωρίς σούστες κάποια από αυτά).

στην πρώτη περίπτωση έχεις κάτι από εκτός δρόμου στην δεύτερη κάτι από φορτηγό.
το ένα είναι περισσότερο ΙΧ όχημα το άλλο lgbtq+ όχημα μικρής πρακτικής αξίας.

τώρα το αντίστοιχο σε αμερικάνικη έκδοση είναι και κανα μέτρο μακρύτερο (χωρίς πλάκα), έχει διπλοκάμπινα με ολικό μήκος από 5.5 έως 7.3 μέτρα οπότε εκεί λες οτι είναι φορτηγό για τη δουλειά αλλά να παένω και την οικογένεια βόλτα (δικαιολογίες)
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.247
Reaction score
10.754
Εντάξει, δεν έχω βγάλει βέβαια το Πανεπιστήμιο των Αμερικανικών Σαμόα, αλλά θαρρώ πως δεν θα έχω ιδιαίτερο θέμα
Τέλεια! Το μόνο που μένει, είναι να βρεθεί το κατάλληλο επαγγελματικό ψευδώνυμο που να παραπέμπει σε εβραϊκό, ώστε να προσδίδει μια δόση αυθεντίας, αλλά παράλληλα να διαθέτει λατινοαμερικάνικο αέρα. Μια ιδέα θα ήταν το Μπαρόν-Σάσα ντε λα Φουέντε. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια καλύτερη ιδέα. :roflmao:
 


Μηνύματα
7.483
Reaction score
1.564
διαφωνώ
το suv είναι ένα όχημα στα όρια του πολυχρηστικού, με την έννοια οτι προσφέρει δυνατότητα κίνησης σε δρόμους που χρειάζεσαι μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων (για την περίπτωσή μας όχι απαραίτητα εκτός δρόμου) και μια πιο χαλαρή υπερυψωμένη θέση οδήγησης με τίμημα το αυξημένο κόστος χρήσης.
τα άλλα είναι ημιφορτηγά, έχουν σούστες πίσω για να φορτώνουν και οι εκδόσεις που συζητάμε είναι οι κάπως εξευγενισμένες περιπτώσεις αυτών (ίσως και χωρίς σούστες κάποια από αυτά).

στην πρώτη περίπτωση έχεις κάτι από εκτός δρόμου στην δεύτερη κάτι από φορτηγό.
το ένα είναι περισσότερο ΙΧ όχημα το άλλο lgbtq+ όχημα μικρής πρακτικής αξίας.

τώρα το αντίστοιχο σε αμερικάνικη έκδοση είναι και κανα μέτρο μακρύτερο (χωρίς πλάκα), έχει διπλοκάμπινα με ολικό μήκος από 5.5 έως 7.3 μέτρα οπότε εκεί λες οτι είναι φορτηγό για τη δουλειά αλλά να παένω και την οικογένεια βόλτα (δικαιολογίες)
Και όμως, ΑΥΤΑ είναι τα αυθεντικά SUV (το 4Runner). Αυτά που έχουμε δει στην Ευρώπη είναι κάτι άλλο, εξάλλου διάφοροι προσπάθησαν να τα προωθήσουν ως SAV (Sports Activity Vehicle π.χ. η BMW) ή ότι άλλο μπορούσαν.

Το δε μέγεθος όσων ανέφερα είναι απολύτως εντός των δεδομένων της Ηπείρου και κανένα μέτρο και βάλε μικρότερα από τα αμερικάνικα, εξάλλου η αμερικανική ΤΟΥΟΤΑ έχει κάτι κτήνη 1-2 κατηγορίες μεγέθους πάνω από το Land Cruiser στις ΗΠΑ για να ανταγωνιστεί τα εγχώρια εκεί οχήματα, που αποκαλούνται φορτηγά.

Αυτό που κυρίως έχουμε στην Ήπειρο πάντως δεν είναι ούτε SUV, ούτε SAV, είναι απλά κανονικά μικρομεσαία αυτοκίνητα που ξεγελούν το μάτι ότι είναι "τζιπάκια", SUV, όταν στην πράξη είναι απλά αυτοκίνητα με αυτοφερόμενο αμάξωμα και ημιάκαμπτο (χωρίς φύλλα σούστας) πίσω άξονα. Ότι δηλαδή το σύγχρονο Vitara είναι SUV; Ή το Puma?
 

Μηνύματα
16.595
Reaction score
23.544
γιατί να μην είναι;
έχουν πολύ λιγότερους περιορισμούς κίνησης σε τύπους δρόμων που τα "συμβατικά" είτε δεν περνάνε καθόλου είτε δυσκολεύονται είτε πάνε πολύ αργά για να μην βρούν κάτω.

τα 4runner/pathfinder είναι εκτός δρόμου οχήματα που πηγαίνουν και άσφαλτο μέχρι τον επόμενο δασικό και αυτό με όλους του περιορισμούς που έχουν τα εκτός δρόμου οχήματα σε ταχύτητα ασφάλεια κλπ.

η χρήση του όρου στις δύο ηπείρους είναι διαφορετική, αλλά για τα δεδομένα του οδικού δικτύου ταιριάζει και στις δύο περιπτώσεις.

στα Vitara , το παλιό το κλασσικό ήταν ξεκάθαρα εκτός δρόμου όχημα , με κοντό κιβώτιο και δυνατότητες να κάνει άλλα πράμματα, το τελευταίο είναι πολλαπλών χρήσεων, προφανώς δεν ακολουθεί τον πρόγονό του εκτός δρόμου (θα γελάσει κάθε πικραμένος με το θέαμα) δε θα του βάλεις ποτέ εργάτη κλπ , αλλά θα σε πάει στα Θαψά κύριο, την ώρα που τα "συμβατικά" θα αγωνίζονται να αποφύγουν πέτρες και νεροφαγώματα. Ξεκάθαρα διαφορετικοί τύποι οχήματος.
 


TGD

Μηνύματα
8.656
Reaction score
8.688
γιατί να μην είναι;
έχουν πολύ λιγότερους περιορισμούς κίνησης σε τύπους δρόμων που τα "συμβατικά" είτε δεν περνάνε καθόλου είτε δυσκολεύονται είτε πάνε πολύ αργά για να μην βρούν κάτω.
Καλά, πήγαινα στο Ακρόπολις με BMW Ε46. Και τώρα με το F46, πήγαινα με 30 σε χωματόδρομο και ο μπροστινός με SUV πήγαινε με 10 κάνοντας γυρω-γυρω μην τυχει και χρειαστεί να δουλέψει η ανάρτηση. Ο κύριος λόγος που αγοράζονται είναι για να καβαλάνε τα πεζοδρόμια.
 

Μηνύματα
7.483
Reaction score
1.564
γιατί να μην είναι;
έχουν πολύ λιγότερους περιορισμούς κίνησης σε τύπους δρόμων που τα "συμβατικά" είτε δεν περνάνε καθόλου είτε δυσκολεύονται είτε πάνε πολύ αργά για να μην βρούν κάτω.

τα 4runner/pathfinder είναι εκτός δρόμου οχήματα που πηγαίνουν και άσφαλτο μέχρι τον επόμενο δασικό και αυτό με όλους του περιορισμούς που έχουν τα εκτός δρόμου οχήματα σε ταχύτητα ασφάλεια κλπ.

η χρήση του όρου στις δύο ηπείρους είναι διαφορετική, αλλά για τα δεδομένα του οδικού δικτύου ταιριάζει και στις δύο περιπτώσεις.

στα Vitara , το παλιό το κλασσικό ήταν ξεκάθαρα εκτός δρόμου όχημα , με κοντό κιβώτιο και δυνατότητες να κάνει άλλα πράμματα, το τελευταίο είναι πολλαπλών χρήσεων, προφανώς δεν ακολουθεί τον πρόγονό του εκτός δρόμου (θα γελάσει κάθε πικραμένος με το θέαμα) δε θα του βάλεις ποτέ εργάτη κλπ , αλλά θα σε πάει στα Θαψά κύριο, την ώρα που τα "συμβατικά" θα αγωνίζονται να αποφύγουν πέτρες και νεροφαγώματα. Ξεκάθαρα διαφορετικοί τύποι οχήματος.
Στην Ελλάδα (και νομίζω στην Ευρώπη γενικότερα) οτιδήποτε τζιποειδές το λέγαμε "εκτός δρόμου" ή "τζιπ", μέχρι που βγήκε το RAV4 - Αυτό έχοντας αυτοφερόμενο, ανεξάρτητες αναρτήσεις και μόνιμη τετρακίνηση ήταν κάτι το διαφορετικό, και πλασαρίστηκε ως SUV. Τέτοιο δεν ήταν ούτε το πρώτο Vitara, ούτε το πρώτο Grand VItara, τέτοιο ήταν το προηγούμενο Grand Vitara. Τέτοιο όμως δεν είναι ούτε το τρέχον μικρό Vitara, το οποίο έχει ακόμη λιγότερα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά, μόνο την ελάχιστα αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Στις ΗΠΑ είχαν αυτοκίνητα SUV αυτά που εμείς ονομάζαμε "εκτός δρόμου". Αυτά αρχής γενομένης από κάτι Harvester Scout και κυρίως με το Bronco και το Blazer, διαφοροποιήθηκαν από τα ως τότε φορτηγά, με καμπίνες με στοιχεία επιβατικού και πλασαρίστηκαν ως SUV. Παρόλα αυτά, τα αυτοκίνητα αυτά ήταν μηχανικά πανομοιότυπα με τα ελαφρά φορτηγά και έγιναν ιδιαίτερα δημοφιλή στις ΗΠΑ τη δεκαετία του 70, όταν εξαιρέθηκαν από τους περιορισμούς CAFE για εκπομπές ρύπων και κατανάλωση καυσίμου, με αποτέλεσμα να ξεφύγουν από τις τάσεις downsizing της malaise era των αμερικανικών αυτοκινήτων.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.231
Reaction score
35.672
Ο αδερφός μου πρωτοπήρε Vitara προ 5ετίας περίπου, 2wd, πρόσφατα το άλλαξε (leasing) και πάλι Vitara πήρε αλλά την τετρακίνητη έκδοση (mild hybrid). Ένα οικογενειακό αυτοκίνητο είναι, με καλούς χώρους, ελαφρώς μεγαλύτερη απόσταση από τον δρόμο, τώρα για εκτός δρόμου... μπορεί να πηγαίνει σε καμια παραλία, να έχει τον περιστασιακό χωματόδρομο καθώς μένει εκτός πόλης αλλά μέχρι εκεί. Πριν λίγο καιρό που πήγε στα τσαΐρια της Επανομής, σταμάτησε ξαφνικά ο βλάκας μπροστά του στην άμμο, και κόλλησε και αυτός και περίμενε να τον τραβήξουν.
 

Μηνύματα
16.595
Reaction score
23.544
εντάξει ολίγων απο έλεος δηλαδή, 4κίνητο vitara σταματάει εκεί που σταματάει ένα άστρα; ή ένα clio ή ένα ... ;
δεν ξέρω τι κάνει το αδέρφι σου, αλλά εγώ στην άμμο δεν έχω κολλήσει, και μια φορά που έκανα μλκ βγήκα μόνος μου τελικά (και είναι και αυτόματο , που σημαίνει δεν μπορείς να κάνεις τραμπάλα και άλλα γραφικά για να ξεκολλήσεις) χωρίς να ξεφουσκώσω λάστιχα.

δεν θες να το πεις sav/suv κλαιν είναι άλλη κατηγορία οχήματος από τα sedan/hatchback κλπ που κυκλοφορούν και έχουν πολύ λιγότερους περιορισμούς στους δρόμους που κυκλοφορούν.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.231
Reaction score
35.672
Ε σε άμμο πάντως κόλλησε. Επειδή σταμάτησε ξαφνικά μου είπε, δεν ήμουν εκεί. Σίγουρα δεν είναι όπως ένα κοινό ιχ, αλλά δεν είναι και τπτ μεγάλη η διαφορά.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.765
Reaction score
48.373
αυτο με τα "αγροτικα" να γινονται ολο και πιο τεραστια και βαρια και ο διαθεσιμος οφελιμος χωρος φορτωσης να ειναι ολο και πιο μικρος τι λογο υπαρξης εχουν;
μπορει στην αμερικη να ειναι δημοφιλη αλλα εδω γιατι;;;

Γιατί στο χωριό μόνο με τέτοιο όχημα βγάζεις γκόμινα!! ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.229
Σίγουρα δεν είναι όπως ένα κοινό ιχ, αλλά δεν είναι και τπτ μεγάλη η διαφορά.
Τεράστια είναι η διαφορά ..

Με το Κλάιν μάιν σουβ μοντελ Υ, αλλά 4-κινητο, έχω πάει σε κακοτράχαλα μέρη και σε χιόνια που ούτε να διανοηθείς να βάλεις το ΙΧ σου δε γίνεται.

Τεράστια διαφορά.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.415
Reaction score
12.076
Σε θρεντ για ωραία αυτοκίνητα κάνετε υπέρ ανάλυση για τα SUV και τα «αγροτικά»:headbang:
Ουτε στο Μυλοπόταμο δεν έχουν τόση κάψα:oops:
Μιλαμε για άσχημα και «τοξικά» αυτοκίνητα με ελαχιστες εξαιρέσεις
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.247
Reaction score
10.754
Τεράστια είναι η διαφορά ..

Με το Κλάιν μάιν σουβ μοντελ Υ, αλλά 4-κινητο, έχω πάει σε κακοτράχαλα μέρη και σε χιόνια που ούτε να διανοηθείς να βάλεις το ΙΧ σου δε γίνεται.

Τεράστια διαφορά.
Τα τετρακίνητα Tesla, χάρη στο κορυφαίο σύστημα διαχείρισης της ροπής από τους ηλεκτροκινητήρες, υπερέχουν κατά κράτος σε σχέση με τα περισσότερα θερμικά τετρακίνητα, σε κάθε λογής επιφάνεια χαμηλής πρόσφυσης και όσο τους επιτρέπει η απόσταση από το έδαφος να κινηθούν.
Υπάρχουν πάμπολλα βίντεο που το αποδεικνύουν σε άμμο, χιόνι, πάγο ακόμα και σε ανάβαση πλαγιάς εκτός δρόμου να... σφάζουν στο γόνατο πειραγμένα θερμικά τζιποειδή!
 



Μηνύματα
7.483
Reaction score
1.564
Για να επανέλθουμε εμένα μου αρέσει πολύ η DS4 που βγαίνει πλέον και σε αμιγώς ηλεκτρικό
Πρόκειται για εκπληκτικά όμορφο αυτοκίνητο. Πάσχει βέβαια και αυτή από την ψευδομεγέθυνση, τη βλέπεις και νομίζεις ότι είναι μεγαλύτερη από ότι είναι στην πραγματικότητα, με την πραγματικότητα να είναι ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο κατηγορίας Golf που όμως έχει τσιμπήσει ένα δεκαχίλιαρο στην τιμή. Ότι π.χ. και το Puma σε σχέση με το Fiesta.
Ο αδερφός μου πρωτοπήρε Vitara προ 5ετίας περίπου, 2wd, πρόσφατα το άλλαξε (leasing) και πάλι Vitara πήρε αλλά την τετρακίνητη έκδοση (mild hybrid). Ένα οικογενειακό αυτοκίνητο είναι, με καλούς χώρους, ελαφρώς μεγαλύτερη απόσταση από τον δρόμο, τώρα για εκτός δρόμου... μπορεί να πηγαίνει σε καμια παραλία, να έχει τον περιστασιακό χωματόδρομο καθώς μένει εκτός πόλης αλλά μέχρι εκεί. Πριν λίγο καιρό που πήγε στα τσαΐρια της Επανομής, σταμάτησε ξαφνικά ο βλάκας μπροστά του στην άμμο, και κόλλησε και αυτός και περίμενε να τον τραβήξουν.
Ακριβώς το ίδιο παράδειγμα ήθελα να αναφέρω, του πατέρα μου είναι δικίνητο, πήγαμε στον Ποταμό και λέω, αφού έχουμε έστω το ύψος, μαζί με τα ηλεκτρονικά ίσως μας επιτρέψει να πάμε παραπέρα προς το Ναυάγιο από ότι πηγαίναμε μέχρι πρότινος, μπας και φτάσουμε κάπου με λιγότερο κόσμο. Δεν κολλήσαμε, αλλά σταματήσαμε πολύ συντομότερα από ότι πίστευα, το αυτοκίνητο δεν ενέπνεε εμπιστοσύνη ότι δεν θα κολλήσει.
 

Μηνύματα
16.595
Reaction score
23.544
το ds4 με αρέσειν πολλάν , αν βγεί 4κίνητο και αν η ακριβή έκδοση έχει ανοιχτόχρωμο εσωτερικό.
από την άλλη έκανα ένα πρόχειρο κονφιτζουρέσιο στο phev και βγαίνει 60λίγο.
70 βγαίνει το cx70 με πολλαπλάσια πράμματα πάνω του.
κάτι δεν πάει καλά
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.229
Όλα καλά παν. Είναι η πριμιουμ μάρκα του γκρουπ.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.644
Μηνύματα
2.947.512
Members
38.216
Νεότερο μέλος
milisios
Top