Καλλιστεία EV αυτοκινήτων

Μηνύματα
15.519
Reaction score
21.726
Αυτά είναι σκληροτράχηλες εκδόσεις των SUV, ενίοτε στηριζόμενα στο ίδιο όχημα (π.χ. Nissan Navara και NIssan Pathfinder, Toyota Hilux / 4 Runner, κλπ.), με αντίστοιχες διαστάσεις κλπ. Όσο λογικό είναι να έχει κάποιος ένα SUV στο Κολωνάκι, άλλο τόσο είναι να έχει και ένα pickup.
διαφωνώ
το suv είναι ένα όχημα στα όρια του πολυχρηστικού, με την έννοια οτι προσφέρει δυνατότητα κίνησης σε δρόμους που χρειάζεσαι μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων (για την περίπτωσή μας όχι απαραίτητα εκτός δρόμου) και μια πιο χαλαρή υπερυψωμένη θέση οδήγησης με τίμημα το αυξημένο κόστος χρήσης.
τα άλλα είναι ημιφορτηγά, έχουν σούστες πίσω για να φορτώνουν και οι εκδόσεις που συζητάμε είναι οι κάπως εξευγενισμένες περιπτώσεις αυτών (ίσως και χωρίς σούστες κάποια από αυτά).

στην πρώτη περίπτωση έχεις κάτι από εκτός δρόμου στην δεύτερη κάτι από φορτηγό.
το ένα είναι περισσότερο ΙΧ όχημα το άλλο lgbtq+ όχημα μικρής πρακτικής αξίας.

τώρα το αντίστοιχο σε αμερικάνικη έκδοση είναι και κανα μέτρο μακρύτερο (χωρίς πλάκα), έχει διπλοκάμπινα με ολικό μήκος από 5.5 έως 7.3 μέτρα οπότε εκεί λες οτι είναι φορτηγό για τη δουλειά αλλά να παένω και την οικογένεια βόλτα (δικαιολογίες)
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.702
Reaction score
9.375
Εντάξει, δεν έχω βγάλει βέβαια το Πανεπιστήμιο των Αμερικανικών Σαμόα, αλλά θαρρώ πως δεν θα έχω ιδιαίτερο θέμα
Τέλεια! Το μόνο που μένει, είναι να βρεθεί το κατάλληλο επαγγελματικό ψευδώνυμο που να παραπέμπει σε εβραϊκό, ώστε να προσδίδει μια δόση αυθεντίας, αλλά παράλληλα να διαθέτει λατινοαμερικάνικο αέρα. Μια ιδέα θα ήταν το Μπαρόν-Σάσα ντε λα Φουέντε. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια καλύτερη ιδέα. :roflmao:
 


Μηνύματα
7.300
Reaction score
1.313
διαφωνώ
το suv είναι ένα όχημα στα όρια του πολυχρηστικού, με την έννοια οτι προσφέρει δυνατότητα κίνησης σε δρόμους που χρειάζεσαι μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων (για την περίπτωσή μας όχι απαραίτητα εκτός δρόμου) και μια πιο χαλαρή υπερυψωμένη θέση οδήγησης με τίμημα το αυξημένο κόστος χρήσης.
τα άλλα είναι ημιφορτηγά, έχουν σούστες πίσω για να φορτώνουν και οι εκδόσεις που συζητάμε είναι οι κάπως εξευγενισμένες περιπτώσεις αυτών (ίσως και χωρίς σούστες κάποια από αυτά).

στην πρώτη περίπτωση έχεις κάτι από εκτός δρόμου στην δεύτερη κάτι από φορτηγό.
το ένα είναι περισσότερο ΙΧ όχημα το άλλο lgbtq+ όχημα μικρής πρακτικής αξίας.

τώρα το αντίστοιχο σε αμερικάνικη έκδοση είναι και κανα μέτρο μακρύτερο (χωρίς πλάκα), έχει διπλοκάμπινα με ολικό μήκος από 5.5 έως 7.3 μέτρα οπότε εκεί λες οτι είναι φορτηγό για τη δουλειά αλλά να παένω και την οικογένεια βόλτα (δικαιολογίες)
Και όμως, ΑΥΤΑ είναι τα αυθεντικά SUV (το 4Runner). Αυτά που έχουμε δει στην Ευρώπη είναι κάτι άλλο, εξάλλου διάφοροι προσπάθησαν να τα προωθήσουν ως SAV (Sports Activity Vehicle π.χ. η BMW) ή ότι άλλο μπορούσαν.

Το δε μέγεθος όσων ανέφερα είναι απολύτως εντός των δεδομένων της Ηπείρου και κανένα μέτρο και βάλε μικρότερα από τα αμερικάνικα, εξάλλου η αμερικανική ΤΟΥΟΤΑ έχει κάτι κτήνη 1-2 κατηγορίες μεγέθους πάνω από το Land Cruiser στις ΗΠΑ για να ανταγωνιστεί τα εγχώρια εκεί οχήματα, που αποκαλούνται φορτηγά.

Αυτό που κυρίως έχουμε στην Ήπειρο πάντως δεν είναι ούτε SUV, ούτε SAV, είναι απλά κανονικά μικρομεσαία αυτοκίνητα που ξεγελούν το μάτι ότι είναι "τζιπάκια", SUV, όταν στην πράξη είναι απλά αυτοκίνητα με αυτοφερόμενο αμάξωμα και ημιάκαμπτο (χωρίς φύλλα σούστας) πίσω άξονα. Ότι δηλαδή το σύγχρονο Vitara είναι SUV; Ή το Puma?
 

Μηνύματα
15.519
Reaction score
21.726
γιατί να μην είναι;
έχουν πολύ λιγότερους περιορισμούς κίνησης σε τύπους δρόμων που τα "συμβατικά" είτε δεν περνάνε καθόλου είτε δυσκολεύονται είτε πάνε πολύ αργά για να μην βρούν κάτω.

τα 4runner/pathfinder είναι εκτός δρόμου οχήματα που πηγαίνουν και άσφαλτο μέχρι τον επόμενο δασικό και αυτό με όλους του περιορισμούς που έχουν τα εκτός δρόμου οχήματα σε ταχύτητα ασφάλεια κλπ.

η χρήση του όρου στις δύο ηπείρους είναι διαφορετική, αλλά για τα δεδομένα του οδικού δικτύου ταιριάζει και στις δύο περιπτώσεις.

στα Vitara , το παλιό το κλασσικό ήταν ξεκάθαρα εκτός δρόμου όχημα , με κοντό κιβώτιο και δυνατότητες να κάνει άλλα πράμματα, το τελευταίο είναι πολλαπλών χρήσεων, προφανώς δεν ακολουθεί τον πρόγονό του εκτός δρόμου (θα γελάσει κάθε πικραμένος με το θέαμα) δε θα του βάλεις ποτέ εργάτη κλπ , αλλά θα σε πάει στα Θαψά κύριο, την ώρα που τα "συμβατικά" θα αγωνίζονται να αποφύγουν πέτρες και νεροφαγώματα. Ξεκάθαρα διαφορετικοί τύποι οχήματος.
 



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.285
Μηνύματα
2.895.400
Members
38.022
Νεότερο μέλος
Tsarou
Top