Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear




Μηνύματα
4.647
Reaction score
8.085
Εγώ λέω να σταματήσεις να πειράζεις τις καμπύλες και να βάλεις κάνα ωραίο κομμάτι δυνατά να γουστάρει και η γειτόνισσα 😀
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.336
Reaction score
131.833
Ισοστάθμιση παίζει στο -10, αυτή είναι η στάθμη στην MLP:

1000000132.jpg


Στο -7 αρπάζει ακόμα 3 dB και κοκκινίζει:

1000000131.jpg


Για τον αριθμό των ηχείων που έχω, εδώ είναι:

1000000133.jpg


Τον τύπο υπολογισμού, τον έχει και η βίβλος. 😎

Μέγιστη στάθμη παίζω μέχρι το 0 dB του volume control (κλειδωμένο) όπου σε ροζ θόρυβο στα -20dB η μέση στάθμη (στην MLP από καθένα ηχείο ξεχωριστά) είναι στα 92 dB (δεν βλέπω λαμπάκι κλιπαρίσματος ποτέ). Για τον αριθμό των ηχείων μου, μέση στάθμη αναφοράς θεωρείται το 72-73 dB, οπότε το 92 dB έχει ξεφύγει τραγικά..


ΥΓ. Έφτιαξα κι ένα ακόμα, προ EQ το πάνω, μετά EQ το κάτω:

1000000130.jpg


Φτάνει. 😁😜🤣
 
Last edited:

Μηνύματα
6.942
Reaction score
837
Ισοστάθμιση παίζει στο -10, αυτή είναι η στάθμη στην MLP:

View attachment 342497

Στο -7 αρπάζει ακόμα 3 dB και κοκκινίζει:

View attachment 342498

Για τον αριθμό των ηχείων που έχω, εδώ είναι:

View attachment 342496

Τον τύπο υπολογισμού, τον έχει και η βίβλος. 😎


ΥΓ. Έφτιαξα κι ένα ακόμα, προ EQ το πάνω, μετά EQ το κάτω:

View attachment 342499

Φτάνει. 😁😜🤣
είναι καλύτερα τώρα τo post DEQ, με λίγο αέρα στα πρίμα ! Όμως τα πρίμα γιατί έχουν μια βύθιση στα 14ΚΗz ;
Τα καλώδια ίσως φταίνε , εκείνα του ρεύματος, ή μήπως φταίει η αργή ΑΒΒ Κ32 ασφάλεια του πίνακα ;
Γι αυτό εγώ βαζω ασφάλειες με φυσίγγια 😀


έλεος πχια με τα φτηνά
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.336
Reaction score
131.833
είναι καλύτερα τώρα τo post DEQ, με λίγο αέρα στα πρίμα ! Όμως τα πρίμα γιατί έχουν μια βύθιση στα 14ΚΗz ;
Δε ξέρω (έχω πει τι υποθέτω), έτσι παίζει το Neumann, δες το σπινοραμα στου Αμίρ, δες τη μαύρη γραμμή που είναι στο 1m, και την nearfield μέτρηση on axis στο Τουίτερ (μπλε γραμμή):

1726249362675.png


Βασικά δεν είναι πτώση στους 14 όπως λες, αλλά τονισμός ένθεν κι ένθεν. 😎



ΥΓ. 17 δίσκοι, 380 τεμάχια μουσικής, όργανο

1000000134.jpg
 
Last edited:

Μηνύματα
6.942
Reaction score
837
δοκίμασε κάποια diffraction τσοχάκια (dampers) τοποθετημένα σε επιλεγένα σημεία γύρω από τις μονάδες των υψηλών συχνοτήτων
Tα φτιάχνεις και μόνος σου, από τσόχα 3-5 mm
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.336
Reaction score
131.833
Ευγενική χορηγία από δω:

1000012857.png


Αυτή η πολύ χρήσιμη σελίδα:

1000012856.png


Υπενθυμίζεται, για μια ακόμα φορά, πως η προδιαγραφή 85 dB (C) είναι στα -18 dBFS, ειδάλλως, στα -20 dBFS είναι 83 dB (C).

Έχει εξηγηθεί το γιατί.😎

Όσον αφορά το calibration, η Dolby συνιστά στάθμη ροζ θορύβου στα 78-82 dB(C) σε -20dBFS, και αυτό ακριβώς υλοποιείται στους trinnov.
 
Last edited:

Μηνύματα
13.157
Reaction score
10.445
Υπενθυμίζεται, για μια ακόμα φορά, πως η προδιαγραφή 85 dB (C) είναι στα -18 dBFS, ειδάλλως, στα -20 dBFS είναι 83 dB (C).

Έχει εξηγηθεί το γιατί.😎
Επειδή αυτό δε το θυμάμαι, το ξαναλές; Πάντα θυμάμαι έγραφες ότι έχουμε στάθμη αναφοράς τα 85 και 20 για τις κορυφές.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.336
Reaction score
131.833
Επειδή αυτό δε το θυμάμαι, το ξαναλές; Πάντα θυμάμαι έγραφες ότι έχουμε στάθμη αναφοράς τα 85 και 20 για τις κορυφές.
Ναι, αυτό ισχύει. Η λεπτομέρεια είναι στα -18 dBFS.

Για σένα χαλάλι, πάμε άλλη μια.

Διάβασέ το όλο:


Η απάντηση που ζητάς, είναι στην υποσημείωση 2.

Προφανώς η στάθμη στην mlp εξαρτάται από τον αριθμό των δορυφόρων. Ο τύπος αναφέρεται από την AES. Στα 78 για 5-καναλο, στα 75 για βασικό σεταπ ιμερσιβ. Αναφέρεται και στην Dolby.

Γενικώς, -12 dB είναι χονδρικά οι ανάγκες στάθμης κάθε (κροσαρισμενου) δορυφόρου για ιμερσιβ, σε σχέση με δικαναλο.

Εννοείται, πως αναλόγως στάθμης εγγραφής πάνε αυτά (δυστυχώς, δεν τηρούνται οι προδιαγραφές από όλες τις ηχογραφήσεις), και σε τσίτα ηχογραφήσεις, θέλει ανάλογη προσαρμογή.
 
Last edited:

Μηνύματα
13.157
Reaction score
10.445
Ναι, αυτό ισχύει. Η λεπτομέρεια είναι στα -18 dBFS.

Για σένα χαλάλι, πάμε άλλη μια.

Διάβασέ το όλο:


Η απάντηση που ζητάς, είναι στην υποσημείωση 2.

Προφανώς η στάθμη στην mlp εξαρτάται από τον αριθμό των δορυφόρων. Ο τύπος αναφέρεται από την AES. Στα 78 για 5-καναλο, στα 75 για βασικό σεταπ ιμερσιβ. Αναφέρεται και στην Dolby.

Γενικώς, -12 dB είναι χονδρικά οι ανάγκες στάθμης κάθε (κροσαρισμενου) δορυφόρου για ιμερσιβ, σε σχέση με δικαναλο.

Εννοείται, πως αναλόγως στάθμης εγγραφής πάνε αυτά (δυστυχώς, δεν τηρούνται οι προδιαγραφές από όλες τις ηχογραφήσεις), και σε τσίτα ηχογραφήσεις, θέλει ανάλογη προσαρμογή.
Ευχαριστώ. Δεν το είχα διαβάσει ποτέ αυτό. Περίεργα πράγματα :roflmao:
 

Μηνύματα
6.942
Reaction score
837
Δε ξέρω (έχω πει τι υποθέτω), έτσι παίζει το Neumann, δες το σπινοραμα στου Αμίρ, δες τη μαύρη γραμμή που είναι στο 1m, και την nearfield μέτρηση on axis στο Τουίτερ (μπλε γραμμή):

View attachment 342507

Βασικά δεν είναι πτώση στους 14 όπως λες, αλλά τονισμός ένθεν κι ένθεν. 😎



ΥΓ. 17 δίσκοι, 380 τεμάχια μουσικής, όργανο

View attachment 342510
Μη σε ξεγελάει το συγκριμένο tweeter. Τα δείγματα λόγω μαζικής παραγωγής θα μπορούσαν να διαφέρουν κατά +-2dB..
Όταν αγόρασες τα δικά σου ηχεία , υπήρχε κάποιο χαρτί με τις μετρήσεις για το συγκεκριμένο S/N ;
Ο κατασκευαστής εγγυάται κάποια απόκλιση σε σχέση με τα μεγάφωνα αναφοράς ;
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.753
Μηνύματα
2.916.251
Members
38.092
Νεότερο μέλος
nelson2812
Top