Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear




Μηνύματα
4.647
Reaction score
8.085
Εγώ λέω να σταματήσεις να πειράζεις τις καμπύλες και να βάλεις κάνα ωραίο κομμάτι δυνατά να γουστάρει και η γειτόνισσα 😀
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.339
Reaction score
131.842
Ισοστάθμιση παίζει στο -10, αυτή είναι η στάθμη στην MLP:

1000000132.jpg


Στο -7 αρπάζει ακόμα 3 dB και κοκκινίζει:

1000000131.jpg


Για τον αριθμό των ηχείων που έχω, για φουλ ιμερσιβ σεταπ τελοσπαντων, εδώ θεωρείται "στάθμη αναφοράς":

1000000133.jpg


Τον τύπο υπολογισμού, τον έχει και η βίβλος. 😎

Μέγιστη στάθμη παίζω μέχρι το 0 dB του volume control (κλειδωμένο) όπου σε ροζ θόρυβο στα -20dB η μέση στάθμη (στην MLP από καθένα ηχείο ξεχωριστά) είναι στα 92 dB (δεν βλέπω λαμπάκι κλιπαρίσματος ποτέ). Για τον αριθμό των ηχείων μου, μέση στάθμη αναφοράς θεωρούνται τα ~73 dB, οπότε το 92 dB έχει ξεφύγει τραγικά..


ΥΓ. Έφτιαξα κι ένα ακόμα, προ EQ το πάνω, μετά EQ το κάτω:

1000000130.jpg


Φτάνει. 😁😜🤣
 
Last edited:

Μηνύματα
6.942
Reaction score
838
Ισοστάθμιση παίζει στο -10, αυτή είναι η στάθμη στην MLP:

View attachment 342497

Στο -7 αρπάζει ακόμα 3 dB και κοκκινίζει:

View attachment 342498

Για τον αριθμό των ηχείων που έχω, εδώ είναι:

View attachment 342496

Τον τύπο υπολογισμού, τον έχει και η βίβλος. 😎


ΥΓ. Έφτιαξα κι ένα ακόμα, προ EQ το πάνω, μετά EQ το κάτω:

View attachment 342499

Φτάνει. 😁😜🤣
είναι καλύτερα τώρα τo post DEQ, με λίγο αέρα στα πρίμα ! Όμως τα πρίμα γιατί έχουν μια βύθιση στα 14ΚΗz ;
Τα καλώδια ίσως φταίνε , εκείνα του ρεύματος, ή μήπως φταίει η αργή ΑΒΒ Κ32 ασφάλεια του πίνακα ;
Γι αυτό εγώ βαζω ασφάλειες με φυσίγγια 😀


έλεος πχια με τα φτηνά
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.339
Reaction score
131.842
είναι καλύτερα τώρα τo post DEQ, με λίγο αέρα στα πρίμα ! Όμως τα πρίμα γιατί έχουν μια βύθιση στα 14ΚΗz ;
Δε ξέρω (έχω πει τι υποθέτω), έτσι παίζει το Neumann, δες το σπινοραμα στου Αμίρ, δες τη μαύρη γραμμή που είναι στο 1m, και την nearfield μέτρηση on axis στο Τουίτερ (μπλε γραμμή):

1726249362675.png


Βασικά δεν είναι πτώση στους 14 όπως λες, αλλά τονισμός ένθεν κι ένθεν. 😎



ΥΓ. 17 δίσκοι, 380 τεμάχια μουσικής, όργανο

1000000134.jpg
 
Last edited:

Μηνύματα
6.942
Reaction score
838
δοκίμασε κάποια diffraction τσοχάκια (dampers) τοποθετημένα σε επιλεγένα σημεία γύρω από τις μονάδες των υψηλών συχνοτήτων
Tα φτιάχνεις και μόνος σου, από τσόχα 3-5 mm
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.339
Reaction score
131.842
Ευγενική χορηγία από δω:

1000012857.png


Αυτή η πολύ χρήσιμη σελίδα:

1000012856.png


Υπενθυμίζεται, για μια ακόμα φορά, πως η προδιαγραφή 85 dB (C) είναι στα -18 dBFS, ειδάλλως, στα -20 dBFS είναι 83 dB (C).

Έχει εξηγηθεί το γιατί.😎

Όσον αφορά το calibration, η Dolby συνιστά στάθμη ροζ θορύβου στα 78-82 dB(C) σε -20dBFS, και αυτό ακριβώς υλοποιείται στους trinnov.
 
Last edited:

Μηνύματα
13.157
Reaction score
10.446
Υπενθυμίζεται, για μια ακόμα φορά, πως η προδιαγραφή 85 dB (C) είναι στα -18 dBFS, ειδάλλως, στα -20 dBFS είναι 83 dB (C).

Έχει εξηγηθεί το γιατί.😎
Επειδή αυτό δε το θυμάμαι, το ξαναλές; Πάντα θυμάμαι έγραφες ότι έχουμε στάθμη αναφοράς τα 85 και 20 για τις κορυφές.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.339
Reaction score
131.842
Επειδή αυτό δε το θυμάμαι, το ξαναλές; Πάντα θυμάμαι έγραφες ότι έχουμε στάθμη αναφοράς τα 85 και 20 για τις κορυφές.
Ναι, αυτό ισχύει. Η λεπτομέρεια είναι στα -18 dBFS.

Για σένα χαλάλι, πάμε άλλη μια.

Διάβασέ το όλο:


Η απάντηση που ζητάς, είναι στην υποσημείωση 2.

Προφανώς η στάθμη στην mlp εξαρτάται από τον αριθμό των δορυφόρων. Ο τύπος αναφέρεται από την AES. Στα 78 για 5-καναλο, στα 75 για βασικό σεταπ ιμερσιβ. Αναφέρεται και στην Dolby.

Γενικώς, -12 dB είναι χονδρικά οι ανάγκες στάθμης κάθε (κροσαρισμενου) δορυφόρου για ιμερσιβ, σε σχέση με δικαναλο.

Εννοείται, πως αναλόγως στάθμης εγγραφής πάνε αυτά (δυστυχώς, δεν τηρούνται οι προδιαγραφές από όλες τις ηχογραφήσεις), και σε τσίτα ηχογραφήσεις, θέλει ανάλογη προσαρμογή.
 
Last edited:

Μηνύματα
13.157
Reaction score
10.446
Ναι, αυτό ισχύει. Η λεπτομέρεια είναι στα -18 dBFS.

Για σένα χαλάλι, πάμε άλλη μια.

Διάβασέ το όλο:


Η απάντηση που ζητάς, είναι στην υποσημείωση 2.

Προφανώς η στάθμη στην mlp εξαρτάται από τον αριθμό των δορυφόρων. Ο τύπος αναφέρεται από την AES. Στα 78 για 5-καναλο, στα 75 για βασικό σεταπ ιμερσιβ. Αναφέρεται και στην Dolby.

Γενικώς, -12 dB είναι χονδρικά οι ανάγκες στάθμης κάθε (κροσαρισμενου) δορυφόρου για ιμερσιβ, σε σχέση με δικαναλο.

Εννοείται, πως αναλόγως στάθμης εγγραφής πάνε αυτά (δυστυχώς, δεν τηρούνται οι προδιαγραφές από όλες τις ηχογραφήσεις), και σε τσίτα ηχογραφήσεις, θέλει ανάλογη προσαρμογή.
Ευχαριστώ. Δεν το είχα διαβάσει ποτέ αυτό. Περίεργα πράγματα :roflmao:
 

Μηνύματα
6.942
Reaction score
838
Δε ξέρω (έχω πει τι υποθέτω), έτσι παίζει το Neumann, δες το σπινοραμα στου Αμίρ, δες τη μαύρη γραμμή που είναι στο 1m, και την nearfield μέτρηση on axis στο Τουίτερ (μπλε γραμμή):

View attachment 342507

Βασικά δεν είναι πτώση στους 14 όπως λες, αλλά τονισμός ένθεν κι ένθεν. 😎



ΥΓ. 17 δίσκοι, 380 τεμάχια μουσικής, όργανο

View attachment 342510
Μη σε ξεγελάει το συγκριμένο tweeter. Τα δείγματα λόγω μαζικής παραγωγής θα μπορούσαν να διαφέρουν κατά +-2dB..
Όταν αγόρασες τα δικά σου ηχεία , υπήρχε κάποιο χαρτί με τις μετρήσεις για το συγκεκριμένο S/N ;
Ο κατασκευαστής εγγυάται κάποια απόκλιση σε σχέση με τα μεγάφωνα αναφοράς ;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.339
Reaction score
131.842
Μη σε ξεγελάει το συγκριμένο tweeter. Τα δείγματα λόγω μαζικής παραγωγής θα μπορούσαν να διαφέρουν κατά +-2dB..
Όταν αγόρασες τα δικά σου ηχεία , υπήρχε κάποιο χαρτί με τις μετρήσεις για το συγκεκριμένο S/N ;
Ο κατασκευαστής εγγυάται κάποια απόκλιση σε σχέση με τα μεγάφωνα αναφοράς ;
Έχω 15 ηχεία που παίζουν μεταξύ τους ηλιθιδώς όμοια.
(+ 5 σαμπ, συμπλήρωσα μια 20-αδα ηχεία)

Στο σχεδιάγραμμα μετρήσεων που ανέβασα, δείχνω πως μετράνε στο χώρο μου να παίζουν (από την mlp) πολλά ηχεία μαζί, αδιόρθωτα. Όχι ένα ή δύο..

Ο κατασκευαστής εγγυάται ότι οποιαδήποτε Neumann 310 θα παίζει όμοια με οποιοδήποτε άλλο Neumann 310, με συγκεκριμένα μεγέθη μέγιστης απόκλισης (απίστευτα μικρά), ανεξαρτήτως έτους κατασκευής.

Ακόμα και στο μικρότερο (και σημαντικά φτηνότερο) μοντέλο, το 120, εγγυάται max απόκλιση μεταξύ οποιονδήποτε 2 ηχείων το +-0,5 dB!

Για το 310; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Production consistency due to individual hand alignment in final testing:

Any KH 310 is “pair matched” to any other KH 310.

Neumann λέμε, σε συνέχεια της Klein + Hummel..
Οι άνθρωποι είναι measurements maniacs, nerds.
Since 1928. Βάρα προσχή. Neumann.😎
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.339
Reaction score
131.842
Περί στάθμης αναφοράς και περί max SPL:

Ως στάθμη αναφοράς ορίζεται στην θέση ακρόασης η μέση στάθμη των 85dB(C) σε ροζ θόρυβο γραμμένο στα -18dBFS.

(Εναλλακτικά μπορούμε να πούμε στα 83dB(C) σε ροζ θόρυβο γραμμένο στα -20dBFS).

Τώρα, αναλόγως αριθμού ηχείων του σεταπ, η στάθμη αυτή αναλογεί ως εξής (από καθένα ηχείο ξεχωριστά, στην θέση ακρόασης)

Για 1 ηχείο, σε μονοκάναλο, προφανώς απαιτείται να βγάζει μόνο του τα 85 dB(C).

Για 2 ηχεία, σε δικαναλο, χρειάζεται να βγαίνουν 82 dB(C) από κάθε ηχείο.

Για 3 ηχεία, σε 3-καναλο, 80,2 dB(C) από κάθε ηχείο.

Για 5 ηχεία, σε 5-καναλο, 78 dB(C).

Για 7 ηχεία, σε 7-καναλο σεταπ (είτε όλα τα 7 στο bed layer, είτε 5.Χ.2 ιμερσιβ), 76,5 dB(C).

Για 9 ηχεία, σε 9-καναλο (είτε 5.Χ.4 είτε 7.Χ.2), 75,5 dB(C).

Για 11 ηχεία, σε τυπικό ιμερσιβ (7.Χ.4), 75 dB(C).

Για μένα με 15 ηχεία (10.5.5), 73.24 dB για την ακρίβεια.

Λεπτομέρειες:

1. Προσθέστε κατιτίς παραπάνω, για τις ανάγκες του EQ (πες 5 dB), να είστε οκ.

2. Εάν κάνετε bass management, με κρος στους 80, τυπικά, αφαιρέστε 2 ή Μαξ 3 dB.

3. Αναλόγως μέσης στάθμης εγγραφής της ηχογράφησης (διότι δυστυχώς δεν τηρούνται πάντα τα προβλεπόμενα), θα πρέπει να τροποποιείται και η ένδειξη στο volume control.

4. Όλα αυτά αφορούν τη μέση συνεχή στάθμη. Οι στιγμιαίες κορυφές θα πρέπει να μπορούν να φτάσουν +20 dB (C) υψηλότερα της μέσης στάθμης.

Max SPL:

Αν το ηχείο βγάζει 105 dB max SPL στο 1 μέτρο (κοιτάζουμε δυνατότητες μέγιστης στάθμης στους 80 κύκλους, και κατά συνέχεια στην υπόλοιπη 3η οκτάβα), τότε στα 2 μέτρα θα βγάλει 99 dB max SPL.
Στα 4 μέτρα, 93 dB max SPL.
Για κάθε διπλασιασμό απόστασης, αφαιρείτε 6 dB.

Τα σαμπ, απαιτούν +10 dB στάθμης για το .1 κανάλι, και άλλη τόση χονδρικά, για το bass management των δορυφόρων.

Δηλαδή, εάν ο δορυφόρος χρειάζεται να βγάζει 100 dB μέγιστη στιγμιαία στάθμη στη θέση ακρόασης, τότε το σαμπ θα πρέπει να βγάζει 110 dB στη θέση ακρόασης αν παίζει μόνον το .1 κανάλι, και 120 dB στη θέση ακρόασης, εάν χρειάζεται να κάνει και bass management των δορυφόρων.

Και προσθέστε κατιτίς παραπάνω για το EQ, τα γνωστά.
 
Last edited:


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.753
Μηνύματα
2.916.263
Members
38.092
Νεότερο μέλος
nelson2812
Top