Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Μηνύματα
1.094
Reaction score
991
Η αλήθεια ειναι ότι δεν θέλω να ξανά ασχοληθώ με tweaks και το επόμενο μου σύστημα θα ήθελα να είναι all in one ηχεία/sub που να επικοινωνούν ασύρματα
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.313
Reaction score
56.764
Ωχ, τώρα το είδα αφού έγραψα πρώτα. Πάει τώρα .... έγραψα. :D

Δεν πειράζει να περάσει λίγο ευχάριστα η ώρα, να αρχίσει να με πειράζει ο ΝΚ, να τον πειράζω εγώ για τα πάνκικα ... και μετά να πάμε ευχάριστα για ύπνο και οι δύο. :D :D
αγκίστρι.png

Μιας και μιλάμε για ηχητικές βελτιώσεις, αφήνω και αυτό εδώ, έτσι για να ζωντανέψει το νήμα


Παρά τα διθυραμβικά σχόλια του ειδικού τύπου της εποχής, δεν υπάρχει το προιόν πια. Δεν προλάβαμε.
massage.png

Μακάρι.
GSGas.png


:lolsign:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.418
Reaction score
135.414
Πρέπει κάποτε να φτιάξω πολυκαναλο με τα τζενελακια
Ή θα το φτιάξω ή θα μου μείνει απωθημένο :biggrin:
Πιστεύω ότι πρέπει να πραγματοποιήσουμε τα γούστα μας σ' αυτή τη ζωή, γιατί είναι πολύ μικρή και δεν μπορούμε να τα αναβάλλουμε για την επόμενη, ότι προλάβουμε σ' αυτήν είναι, ότι αρπάξει ο κ@λος μας, τρέχατε ποδαράκια μας! 😎

Και μιλάω σοβαρά, χωρίς γελάκια και χάχανα.
Πολύ σοβαρά μάλιστα. 😎

Τώρα, όσον αφορά τέτοιο μελλοντικό πρότζεκτ:

Από την εμπλοκή σου στο θρεντ με τα ιμερσιβ στούντιος, είναι βέβαιο πως έχεις διαπιστώσει ότι Genelec και Neumann κατέχουν την συντριπτική πλειοψηφία των σοβαρών υλοποιήσεων, και όχι αδίκως.

Προφανώς έχουν κάποια πολύ σοβαρά πλεονεκτήματα αυτές οι δύο φίρμες στα ηχεία τους.

Το σχετικά βατό κοστολόγιο των δορυφόρων απ' αυτές τις 2 φίρμες (σε σχέση πχ με τις αγγλίδες και γαλλίδες) σε συνδυασμό με τα άριστα μετρητικά δεδομένα τους, είναι ένα σοβαρότατο ατού για δημιουργία ιμερσιβ σεταπ, και ακόμα και στα ακριβά στούντιο, δεν πετάνε εύκολα χρήμα, σπανίως περισσεύει.

Για την τελική ευθεία της επιλογής, έχω να σημειώσω τα εξής 5 απλά πραγματακια:

1. Η σειρά the ones έχει ψηφιακή είσοδο. Αν δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί, δες άλλες επιλογές. Γενικώς μιλώντας, ηχεία που έχουν ψηφιακή είσοδο (όπως και τα kii για παράδειγμα), τα χρησιμοποιείς αποκλειστικά και μόνον με αυτήν. Τέλος.
2. Η σφραγισμένη καμπίνα στους δορυφόρους αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα στην ενσωμάτωση σαμπ. Ειδάλλως, εάν δεν γίνεται αλλιώς, επιβεβαίωσε πως το σημείο συντονισμού της οπής ανάκλασης χαμηλών είναι τουλάχιστον μέσα στην 1η οκτάβα (κι όσο πιο χαμηλά τόσο το καλύτερο), απαγορεύεται να είναι μέσα στη 2η δια ροπάλου.
3. Τα σαμπ από αυτές τις φίρμες, είναι μεν ακριβά, αλλά είναι δικαίως ακριβά, χωρίς βέβαια να είναι αναγκαίο να είναι ομόσταυλα των δορυφόρων σε ένα φουλ ιμερσιβ σεταπ με ισχυρό και ικανό AV processor. Αλλά εάν δεν υφίσταται σοβαρός AV processor, κι αν δε ξέρεις όσα ξέρει ο μπουτχιας στην ενσωμάτωσή τους, τότε η μόνη ασφαλής λύση, είναι τα ομόσταυλα σαμπ.
Όπως θα έχεις παρατηρήσει σε όλες (εντελώς όλες) τις ιμερσιβ υλοποιήσεις των στούντιο, είναι ομόσταυλα. Κι ας είναι ακριβά. Κάτι ξέρουν αυτοί.
4. Ο χώρος πάντα έχει μεγαλύτερη σημασία από τους δορυφόρους. Καλύτερα συμβιβασμός σε υποδεέστερους δορυφόρους, παρά συμβιβασμός στον χώρο και στην επίδραση που θα έχει αυτός στο τελικό αποτέλεσμα.
5. Σα το waveforming δεν εχ. Επόμενη καλύτερη επιλογή, προφανώς το DBA, ή SBA χωρίς τοιχωματικό όριο πίσω. Τέλος, 4-αδα σαμπ. Εδώ, μη βλέπεις τι κάνουν στα στούντιο, διότι χώρο σα τα στούντιο δε μπορείς να φτιάξεις, πάρτο απόφαση.

Αυτά τα λίγα από μένα. 😃
 
Last edited:

Μηνύματα
4.880
Reaction score
8.608
Genelec και Neumann κατέχουν την συντριπτική πλειοψηφία των σοβαρών υλοποιήσεων, και όχι αδίκως.
Εχω και κάτι ακόμη στο υποψιν:D
titel_edit1.1520x1000.jpg


Απ οτι είδα σε αυτό το ινστιτούτο είχανε αρχικά 5.0 διάταξη με τα ακατονομαστα και για στέρεο 2 geithain.
Τελικά τα κάνανε όλα geithain
img_3823.jpg__1920x1080_q85_subsampling-2.jpg
 

Μηνύματα
15.668
Reaction score
18.191
Ο μόνος όρος που πρέπει να κυνηγάς, να μετράς, να επιδιώκεις να ακούσεις, να διακρίνεις και έχει αξία (περιγραφική και ουσιαστική καθώς όλοι με πολύ λίγη "εκπαίδευση" και εμπειρία μπορούν να διακρίνουν), απο αυτούς των audio people είναι οι εξής δύο :D : natural - φυσικότητα και organic - οργανικότητα.
Επειδή κάποιες φορές συνειρμικά μου έρχονται διάφορες εμπειρκές διαπιστώσεις στο μυαλό μετά την διατύπωση τους πρώτα γραπτά, @Bhutia πάνω στο θέμα αυτό των δύο αυτών λέξεων (φυσικότητα και οργανικότητα) θέλω να ρισκάρω - ως συνήθως με μικρό δείγμα στην διαθεσή μου και όντας διατεθειμένος να eat a little bit of crow - και να πω το (πιθανό) κάτωθι παρατηρούμενο φαινόμενο σε περίπτωση που θα ήθελες να το σχολιάσεις, εκτιμήσεις ή δικαιολογήσεις κλπ :

Απο πολύ μικρό δείγμα ανθρώπων που ασχολούνται με το audio και των οποίων παρατηρούσα τις αντιδράσεις τους όταν καμιά φορά περίμενα με την σειρά μου να ακούσω εγώ με ραντεβού αυτά που εγώ ήθελα ή και με λίγη χρονική αλληλεπικάλυψη άκουγανε και αυτοί τις δικές μου επιλογές έχω να πω : Ότι πολλοί απο αυτούς, ακόμη και οι πολύ "έμπειροι" καμιά φορά όταν συναντούν αυτά τα δύο σε ένα ηχοσύστημα (πολύ σπάνιο) δεν μπορούν να εκτιμήσουν τι ακούνε και συνήθως δεν το θέλουν κιόλας. Σα να έχουν συνηθίσει σε διαφορετικό ήχο , κάτι που θα ήθελαν να ξεχωρίζει, ενθουσιάζει σε συγκεκριμένα σημεία, μια ανάγκη να θεωρούν σωστό έναν ήχο που δεν έχει αυτά τα χαρακτηριστικά που έστω και διασιθητικά σε κάποια φάση να θεωρήσουν καλό ... τελικά τον απορρίπτουν καθώς αυτός ο ήχος δίνει αρχικά την εντύπωση (όταν τον πρωτοακούς σε εκθέσεις, δοκιμές, γρήγορες ακροάσεις) λίγο "βαρετός" και αυτό που ξεχωρίζει και μένει μόνο είναι η μουσική. Είναι ένα πράγμα - χαρακτηριστικό που μου θυμίζει την ανάγκη των ανθρώπων να είναι συνέχεια με κάποιον άλλον και να μην μπορούν να μείνουν μόνοι ή όταν έχουν μάθει συνεχώς το μυαλό τους να δουλεύει και να ψάχνουν για κάτι μην μπορώντας να δούν μια απλή λύση μπροστά στα μάτια τους. Όταν ένα σύστημα έχει κάποια χαρακτηριστικά τέτοια (γιατί αυτό έχει κάποιες "διαβαθμίσεις" σαν φαινόμενο ) που είναι λίγο μεγαλύτερες απο ότι έχουν συνηθίσει σαν ήχο ... τότε μπορεί να το αποδεχθούν. Εάν ένα σύστημα το έχει σε πολύ μεγάλο βαθμό "μπλοκάρουν" και εμφανίζονται οι αντιδράσεις που σου ανέφερα.

Όπως είπα το "δείγμα" μου είναι πολύ μικρό ... αλλά έχεις παρατηρήσει κάτι ; Μιιλάω για ανθρώπους που δεν έχουν ζήσει με ένα τέτοιο σύστημα αλλά αυτοί που καλούνται να επιλέξουν και το πρωτοσυναντούν.
 

Μηνύματα
125
Reaction score
128
Εχω και κάτι ακόμη στο υποψιν:D
View attachment 347778

Απ οτι είδα σε αυτό το ινστιτούτο είχανε αρχικά 5.0 διάταξη με τα ακατονομαστα και για στέρεο 2 geithain.
Τελικά τα κάνανε όλα geithain
View attachment 347780
Κάτι πρέπει να κάνεις … κάπου να απευθυνθείς
 


Μηνύματα
15.668
Reaction score
18.191
Καλά τον λέει , αύριο μπορεί να κουφαθεί, κουτσαθεί, παντρευτεί, φύγει σε κανά Θιβέτ για φιλοσοφία. :D 😍 Πάρε και εσύ μια απόφαση βρε Ν.Κ. αλλιώς θα διαλέξω εγώ ηχεία για σένα. :D (τα me geithain να πάρεις).
Not pure, not hi fi (end)
:banned: :punish:
Με μικρό παιδί στο σπίτι και οικογένεια και άλλο ίσως καθοδόν σε λίγο ... τι να κάνει ο άνθρωπος δηλαδή ; no joke.
 

Μηνύματα
2.097
Reaction score
3.175
Καλά τον λέει , αύριο μπορεί να κουφαθεί, κουτσαθεί, παντρευτεί, φύγει σε κανά Θιβέτ για φιλοσοφία. :D 😍 Πάρε και εσύ μια απόφαση βρε Ν.Κ. αλλιώς θα διαλέξω εγώ ηχεία για σένα. :D (τα me geithain να πάρεις).

Με μικρό παιδί στο σπίτι και οικογένεια και άλλο ίσως καθοδόν σε λίγο ... τι να κάνει ο άνθρωπος δηλαδή ; no joke.
Αυτό που κουοτάρεις τον εαυτό σου με ξεπερνάει.
 

Μηνύματα
15.668
Reaction score
18.191
Αυτό που κουοτάρεις τον εαυτό σου με ξεπερνάει.
Ήθελα ο Bhutia να καταλάβει σε τι αναφέρομαι (και μάλιστα απόσπασμα απο το πόστ) αλλά και να δικαιολογήσω αυτό που λέω ότι πρώτα το έγραψα και μετά μου ήρθε ο συνειρμός. Σπάνια το κάνω , ίσως κανά δυο τρείς φορές μόνο νομίζω και οι δύο για να διορθώσω κάτι ... αλλά και να το κάνει κάποιος δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα καθώς πολλοί το λένε αυτό που λες και το σχολιάζουν όταν γίνεται και απο άλλους και όλοι τους που έχω παρατηρήσει ... μου είναι αχώνευτοι σαν προσωπικότητες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.418
Reaction score
135.414
natural - φυσικότητα και organic - οργανικότητα.

..πολλοί απο αυτούς, ακόμη και οι πολύ "έμπειροι" καμιά φορά όταν συναντούν αυτά τα δύο σε ένα ηχοσύστημα (πολύ σπάνιο) δεν μπορούν να εκτιμήσουν τι ακούνε και συνήθως δεν το θέλουν κιόλας. Σα να έχουν συνηθίσει σε διαφορετικό ήχο , κάτι που θα ήθελαν να ξεχωρίζει, ενθουσιάζει σε συγκεκριμένα σημεία,
Το "natural - φυσικότητα και organic - οργανικότητα" που λες, είναι η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος (πάλι κάτι ψάχνεις να ακούσεις, σαν αυτούς που κυνηγάνε τα πρίμα). 🤣😁😜🤪

Δηλαδή, μια τρύπα στο νερό. 🤣😁😜

Το μόνο που πρέπει να ψάχνεις στο άκουσμα, είναι τι σε ενοχλεί. Όχι τα θετικά, αλλά μόνον τα αρνητικά. Αποκλειστικά και μόνον τα αρνητικά, τα ενοχλητικά.

Αν αρχίσεις να αναζητάς θετικά στοιχεία, έστω "φυσικότητα και οργανικότητα" που λες, δεν διαφέρεις σε τίποτε από όλους τους άλλους που ψάχνουν κάτι στον ήχο να τους ενθουσιάσει, είτε μπάσα είτε πρίμα είτε υγρά μεσαία. 🤣

λίγο "βαρετός"
Όχι, ο ήχος που δε σε ενοχλεί πουθενά, μόνον βαρετός δεν είναι. Χάρμα ώτων είναι.
Βαρετή μπορεί να είναι μόνον η μουσική. 🤣😁😜
 


Μηνύματα
15.668
Reaction score
18.191
Το "natural - φυσικότητα και organic - οργανικότητα" που λες, είναι η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος (πάλι κάτι ψάχνεις να ακούσεις, σαν αυτούς που κυνηγάνε τα πρίμα). 🤣😁😜🤪

Δηλαδή, μια τρύπα στο νερό. 🤣😁😜

Το μόνο που πρέπει να ψάχνεις στο άκουσμα, είναι τι σε ενοχλεί. Όχι τα θετικά, αλλά μόνον τα αρνητικά. Αποκλειστικά και μόνον τα αρνητικά, τα ενοχλητικά.

Αν αρχίσεις να αναζητάς θετικά στοιχεία, έστω "φυσικότητα και οργανικότητα" που λες, δεν διαφέρεις σε τίποτε από όλους τους άλλους που ψάχνουν κάτι στον ήχο να τους ενθουσιάσει, είτε μπάσα είτε πρίμα είτε υγρά μεσαία. 🤣


Όχι, ο ήχος που δε σε ενοχλεί πουθενά, μόνον βαρετός δεν είναι. Χάρμα ώτων είναι.
Βαρετή μπορεί να είναι μόνον η μουσική. 🤣😁😜
Με την διαφορά ότι έχω δεν το έψαχνα ... ήρθε τυχαία. Τόσο σπάνιο είναι .... αλλά εγώ είμαι ως γνωστόν και τυχερός άνθρωπος. :)

Αλλά και αυτό να το ψάχνεις δεν είναι κακό, εάν έχεις ήδη αποφασίσει ότι είναι καλό. Εάν έχεις αποφασίσει ότι είναι κακό και έχεις βιώσει κάτι άλλο καλύτερο τότε ΟΚ.

Πάντως δεν έχει σχέση το ερώτημα μου με αυτό ακριβώς , ούτε είναι θέμα κάποιας κριτικής απλώς διερεύνησης και μάλιστα σε κάποιον που πρωτη φορά το συναντάει. Οι άλλοι ξέρουν ... είτε θετικά είτε αρνητικά να έχουν καταλήξει για αυτό. Συνήθως δεν καταλήγουν αρνητικά όταν ήδη το έχουν.

Ελπίζω ο Bhutia να καταλάβει καλύτερα το ερώτημά μου και το σκοπό του. :D
Up
(στις ηχομπάρες)
Μην ξεφεύγουμε από το θέμα
τι ηχομπάρα έχει ο Θήβας; :D
Μάρκα : Kavourdistiri Bar.

Μοντέλο : New Ignoramus 2024.

Sub : Sublimeous Ota 2024.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.880
Reaction score
8.608
Κάτι πρέπει να κάνεις … κάπου να απευθυνθείς
Δεν χρειάζεται να απευθυνθώ σε κάποιον ειδικό ή επαγγελματία διότι θα το στήσω μόνος μου το νέο.... πολυκάναλο :lolsign:
Screenshot_20241101_204019_com.android.chrome.jpg

Αυτά θα πάρω @thva για να ζηλέψει ο γκουρού μας. :D
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.400
Reaction score
21.600
Οχτωχιλιάδες μηνύματα. Τον απέθαντο έχει αυτό το πωστονλέν, το δικαναλοτέτχοιο. Είδατε τί καλή στήριξη που έχει; Σε ανάρτηση με ελατήρια για να αποσβένει τις κατάρες, όχι σαν τις γκόθικ χαζοακίδες σας...
 

Μηνύματα
2.097
Reaction score
3.175
Εκ του 1ου post..
Εδώ θα ήθελα όλοι μαζί να αναλύσουμε τεκμηριωμένα (pdf) αλλά και εμπειρικά, δια ακροάσεων, την υπάρχουσα αποδεδειγμένη θεωρία, αλλά και τις εντυπώσεις ακρόασης από αξιόλογα και σωστά στημένα πολυκάναλα ηχοσυστήματα χώρους που έτυχε ο καθείς να ακούσει.
😱
Εμπειρικά..
Δια ακροάσεων..
:party:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.418
Reaction score
135.414
Ξέρω ότι είστε συνηθισμένοι δια της οράσεως να κρίνετε, και δε θέλω να σας φέρνω σε δύσκολη θέση με διαφορετικά πράγματα από τα καλογυαλισμένα κομοδίνα και λοιπά ντουλάπχια που θεωρείτε "ηχεία", αλλά τι α κάεις; 😜🤪🤣
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.418
Reaction score
135.414
Με την διαφορά ότι έχω δεν το έψαχνα ... ήρθε τυχαία. Τόσο σπάνιο είναι
Μπα, καθόλου σπάνιο.
Όλοι τυχαία ακούν κάτι κάπου και ξαφνιάζονται ευχάριστα από το πόσο "αληθινό" ακούγεται, πόσο "φυσικό" το καμπανάκι και με πόση "οργανικότητα" η χορδή, και αχ τι καλό που ήταν εκείνο το πχιατίνι και τα ξυπνητήρια στους Πινκ Φλόιντ σαν αληθινά ρε παιδάκι μου, συνεκλονίσθην σε λέω. 😜🤪🤪😁

Τυπική χαϊεντίτις. 😜🤪🤣

Αλλά και αυτό να το ψάχνεις δεν είναι κακό, εάν έχεις ήδη αποφασίσει ότι είναι καλό.
Ότι "καλό" ψάχνει ο καθένας, είτε καμπανάκι είτε πχιατινάκι, αυτό είναι το καλύτερο, ή μάλλον το καλυτερότερο όλων, γιατί αυτός ξέρει, έχει αφτχιά.

Τυπική χαϊεντίτις. 😜🤪🤣

Εάν έχεις αποφασίσει ότι είναι κακό και έχεις βιώσει κάτι άλλο καλύτερο τότε ΟΚ.
Εχθρός του καλού, το καλύτερο, ως γνωστόν.

Αρχαίο ρητό του Χάι Ενδ. 😜🤪😁🤣



Βρε άκου που σε λέω (δε τα λέω σε σένα συγκεκριμένα, γενικά μιλάω, αφορμή μου δίνεις), μόνον τα αρνητικά πρέπει να ψάχνεις, και να αδιαφορείς πλήρως για τα θετικά, δεν παρασύρεσαι, δεν ενθουσιάζεσαι, δεν κοιτάς τι σ'άρεσε, εντελώς διερευνητικά και συγκεντρωμένα ψάχνεις να ακούσεις πχ την παραμόρφωση, το 0,1% THD, κι όχι αν έχει ωραία φωνή η ξυνή στο τραγούδι που παίζει και αχ να ένα καμπανάκι.

Μετράς "κακίες", κι αν δεν μπορείς να τις ανακαλύψεις, τότε παιζ θαυμάσια (ή βαρετά, αναλόγως μουσικής), διότι όλες οι κακίες είναι κάτω από την ουδό αντίληψής σου, δε χρειάζεσαι παραπάνω sinad, τερμάτισε το μετρητικά σου, άρα το εργαλείο είναι άριστο.

Το κόλπο μάλιστα είναι να βάζεις (εάν μπορείς) διαφορετικές δύσκολες ηχογραφήσεις, και να ψάχνεις αναλυτικά τις κακίες που θα διακρίνεις, το μπέρδεμα ή τονισμό στο μπάσο, το βρώμικο σβήσιμο της νότας, την ισορροπία στην αντιληπτή στάθμη από όλες τις νότες του πιάνου, και την σαφήνεια της διάκρισης της κιθάρας μπάσου απ'την μποτιά. Στις φωνές, τα δύσκολα, όχι τα εύκολα. Μια φωνή ήρεμη και γλυκιά, που γενικώς ακούγεται ευχάριστα σε οτιδήποτε, δεν σε βοηθάει, με Αρλέτα και ξυνή δε κάνεις δουλίτσα, ενώ μια φωνή ιδιαίτερη σα του Ξυλούρη και της Μπέλλου, πιο εύκολα θα σου δείξει τα προβλήματα. Βάζεις ήχους που ψάχνουν για παρεξήγηση, και κυνηγάς την παρεξήγηση.

Έτσι γίνεται δουλίτσα. Μπιλίβ ιτ Ορ νοτ.

Καμπανάκια και πριμακια, αληθοφάνειες και φυσικότητες, μεταξωτά μεσαιοπρίμα και εντυπωσιακά μπάσα, υγρασία και ξηρασία στις μεσαίες, είναι όλα όνειρο των όντιο πιπλ.

Σα τις μετρήσεις. Μετρήσεις δε κάνουμε για να δούμε όμορφα σχεδιαγράμματα, μετρήσεις κάνουμε για να διακρίνουμε προβλήματα.

Άμα δε βρίσκουμε προβλήματα, ή κάνουμε λάθος μετρήσεις, ή είναι άριστο.
 



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.262
Μηνύματα
2.934.580
Members
38.166
Νεότερο μέλος
giannis600
Top